ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

ابراهیمی: 9 نفره شدیم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 19 اظهار نظر

-

1 سال پیش

ابراهیمی: 9 نفره شدیم اما نگفتیم سفارش استقلال را کرده بودند

ارتش سرخ دات کام :
ابراهیمی: 9 نفره شدیم اما نگفتیم سفارش استقلال را کرده بودند
ناصر ابراهیمی سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است که قرار است دو تیم پرسپولیس و استقلال در استان تهران بازی کنند و قرار نشده که دو تیم در استان دیگری بازی کنند که این همه جار و جنجال به خاطر بازی در ورزشگاه آزادی به وجود آمده ضمن اینکه مربی اسبق پرسپولیس تأکید می‌کند که سه عنصر مهم در تیم پرسپولیس با هماهنگی بالا همه مسائل را به تیمشان انتقال خواهند داد از این‌رو با اطمینان در این رابطه حرف می‌زند که حاشیه‌های اخیر مشکلی برای پرسپولیس به وجود نخواهد آورد.

*چرا جنجال‌ها و حاشیه‌های زیادی در رابطه با بازی برگشت پیکان مقابل پرسپولیس به جهت بازی در ورزشگاه آزادی به وجود آمده است؟
به هر حال انجام بازی در ورزشگاه آزادی تنها به سود پرسپولیس نیست ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس هم در این رابطه تصمیم‌گیرنده نبوده است بلکه دو نهاد دیگر تصمیم گرفته‌اند از این‌رو نباید بهانه‌جویی کرد و به پرسپولیس فشار وارد ساخت ضمن اینکه فکر می‌کنم یحیی، کریم و افشین به‌دلیل تجربه و هماهنگی بالایی که با یکدیگر دارند تمام موارد را بخوبی مدیریت کرده‌اند و با همفکری که با یکدیگر دارند شرایط اخیر را کاملاً تحت کنترل خودشان درآورده‌اند و روحیه بالا و بقیه مسائلی که لازم است را به بهترین شکل ممکن به بازیکنان خودشان انتقال داده‌اند از این‌رو بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب نسبت به همه موارد اخیر توجیه هستند و اسیر جنگ‌های روانی نخواهند داشت.

*اما مسئولان تیم رقیب معتقدند که پرسپولیس هم مانند تیم آنها باید تحت هر شرایطی مقابل پیکانی که میزبان بود در ورزشگاه دستگردی بازی می‌کرد.
قبل از اینکه جواب سؤالتان را بدهم باید به این نکته بپردازم که زمین فوتبال برای همه تیم‌های تهرانی یکی است و هر تیمی که مستحق برد باشد برنده می‌شود و تیمی نمی‌تواند به زور برنده شود و کسی هم نمی‌تواند برای قهرمانی یک تیم سفارشی داشته باشد مثلاً خود من زمان مربیگری‌ام دربی 9 نفره را تجربه کردم اما در آن بازی که دقایق زیادی با وجود 9 نفره بودن بازی کردیم بازنده نشدیم ولی پس از آن بازی نیامدیم بهانه‌جویی کنیم در حالی که شدیداً در دربی هم به جهت دو بازیکن کمتر تحت فشار قرار گرفتیم و حتی ممکن بود شکست سنگینی را متحمل شویم اما بازیکنان‌مان مردانه جنگیدند و ما هم نیامدیم حرف بزنیم و بهانه بیاوریم که داوری فلان بود و حق تیم ما این نبود و از این‌طور مسائل و هر چه بود قبول کردیم و کارمان را انجام دادیم.

*در جنگ قهرمانی چه تیمی بیشتر شانس قهرمانی دارد؟
استقلال دربی را باخت و سپاهان هم در بازی خانگی‌اش دو امتیاز حساس را از دست داد و صدر را به پرسپولیس داد از این‌رو فکر می‌کنم شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از دو مدعی دیگر است و بعید می‌دانم پرسپولیس تحت هر شرایطی این موقعیت را از دست بدهد. من خودم مخالف سرسخت فدراسیون و نهادهای تابعه آن هستم اما هیچ وقت ندیدم که برای تیمی کار را دربیاورند و بخواهند تیمی را قهرمان سازند.

*مسئولان تیم هوادار هم به‌دنبال وضعیت اخیر گفته‌اند که اگر بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار نشود به فیفا شکایت خواهند کرد!
همه می‌دانند که اگر بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار شود امنیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است و آن ورزشگاه کوچک هم نمی‌تواند پذیرای هواداران متعدد پرسپولیس باشد از این‌رو مسئولان سازمان لیگ حتماً همه مسائل و جوانب را در نظر می‌گیرند و بدون جانبداری کار می‌کنند از این رو تصمیم عقلانی این است که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. بالاخره اگر هوادار هم بازی کند باید پاسخگوی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون باشد و عواقب و تبعات این موضوع را بپذیرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154561
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
دختر پرسپولیس ❤🔥

0

5

1 سال پیش

عشق فقط یه کلام پرسپولیس وسلام 💕💕💕👑👑👑


محمدطاها

0

2

1 سال پیش

الهام خانم ساکت فاسدودلال مافیا وآبروی خودشوبردباتبانی برای کیسه کشای بزدل حقیرسعودی


Arad

0

5

1 سال پیش

من موندم این تیم بی ریشه و بی شرف و کیسه کش هوادار چکاره اس این وسط اخه بی وجدان ها اگه تبانی شما رو ببریم فیفا ک مادام و العمر محروم میشین ی مشت آشغال ترسوی بی بته


مهران معینی

0

2

1 سال پیش

آقای ابراهیمی شما دیگه چرا؟! مگر پارسال با فرهاد مجیدی یه قهرمانی خیلی ناپاک به کمک همه تقدیم استقلال کردند به نظر شما نکردند؟!


جعفر باقری

0

2

1 سال پیش

باسلام اینها عادت دارند برای پوشاندن ضعف خود بهانه‌های مختلف بیاورند دربی را باختند قبول کنید چون دیگه نتیجه تغییر نمیکنه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


عطار خان

0

5

1 سال پیش

به این میگن یک دیدواقع گرایانه، والبته مثبت، هرچه باشه پشتش سالها تجربه خوابیده،، زنده باد ناصر خان پرسپولیسی🌹🌷🌺❤💞💕💟


محمدبیگ زاده

0

3

1 سال پیش

سلام درودبه ناصرخان عشقی عشق یادش بخیرزمان شما احترامات بودالان همه چیزبرداشتن بازم همه جام هامال ارتش سرخ است ناصرخان داش علی پروین امده بود ورزشکاه شماهم تشریف بیاریدسلطان دوستت داریم ماهواداران ارتش سرخ مواظب خودت باش


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

1 سال پیش

به هوچیگری و شلوغکاری اتحاد جدید زرد و آبی ( سپاهان - استقلال ) در رابطه با انجام بازی در استادیوم آزادی اصلا" توجه نکنید . این خواسته باشگاه ما نبود که بازی در آزادی برگزار بشه، ما فقط اعلام کردیم بازی در هر کجا باشه باید در حضور تماشاگران و هواداران پرسپولیس برگزار بشه و اگه غیر این باشه بازی نمیکنیم ، زمین پیشنهادی پیکان در کرج و دستگردی ( شهرک اکباتان ) نه از لحاظ چمن بازی آماده بود و نه از نظر ورود تماشاگران . بنابراین شورای تامین از نظر امنیتی ، استادیوم آزادی را بعنوان زمین بازی اعلام کرد . دیگه جای هوچیگری کجاست؟ محل بازی تضمین کننده پیروزی یک تیم نیست کما اینکه پرسپولیس در همین زمین آزادی به هوادار باخت و خود استقلال به سپاهان ویا مساوی دیروز با صنعت نفت آبادان . مشکل از جای دیگه ست . اتحاد زرد و آبی دیدن که قافیه قهرمانی در لیگ را بدجور کم آوردن و باختن و جواب هواداران خودشون رو هم نمیتونن بدن و بجای بالابردن توان فنی و تمرکز در بازیها ، تمرکزشون رو در جارو جنجال و دادن بیانیه و ....... بردن . حالا برای پرسپولیس مسائل حاشیه ای از قبیل استادیوم و میزبانی و مهمانی درست کردن ، طرفدارای عزیز توجه نکنید و تمام فکر و ذکر و توانتون رو روی حمایت از تیم و کادر فنی بکنید که بی حاشیه ، مقتدرانه پیکان را مغلوب و در مرحله بعدی در تقابل با نساجی و در شهر زیبای شاهی جام رو بالای سر ببریم . فقط حمایت و اتحاد . درود بر شما زنده باشین هزاااااار سال ❤🌹👏


علی یاسمی

0

3

1 سال پیش

هوادار کاره ای نیست تصمیم گیری یا اعتراض کند


میثم رضایی

0

3

1 سال پیش

درود بر تو ناصرخان،اره اینا همچی یادشون میره!یک مشت اسطوره پلاستیکی دوپینگی بی مقامی جم کردن دورشون هیییی زر میزنن !!!


میجانی

0

2

1 سال پیش

امروز ورزشگاه آزادی را بایکصدو ده‌هزار نفر و میکنیم و اول جواب فرزاد مجیدی را کف دستش میزاریم


جان محمد صالحی ریحانی

0

2

1 سال پیش

سلام ودرود خدمت ناصرخان ابراهیمی من ماندمه که چرا استقلال اینقدر به پرسپولیس حساس شده وقتی نمیتونی توی زمین نتیجه بگیری مقصرپرسپولیس است شما یک بازی را قشنگ وراحت بردید انهم با بفرمای تیم هوادار کدام بازی را سراسر هجومی بودید یا تمام نود دقیقه فوتبالتان را برحریف دیکته کردید بجای اینکه به نقاط ضعفتان توجه کنید و برطرفش کنید فقط میگید پرسپولیس چرا باید توی آزادی بازی کند پرسپولیس داره توی زمین مردانه میجنگه ونتیجه میگیره شما توی اتاق کنفرانس قبلا هم خدمتتان عرض کردم استقلال درتمامی خطوط ضعف دارد ولی مربی استقلال بلوف میزند وخوراکش هوچیگری است بابا حسن روشن پیسکسوت استقلال ازهمان اول هیچگونه امید واعتقادی نسبت به این مربی نداشت حریف نمیشوند خودشان هم میدانند ولی میخوان توپ را توی زمین پرسپولیس بندازن دچارتوهم شدن میگن همه پرسپولیسین دست به دست هم دادنه که پرسپولیس قهرمان شود ولی غافل ازاین هستن که پرسپولیس هم خدایی دارد شله زرد هم ازاستقلال بدتره اقای محرم نویدکیا شما اگرکاربلد بودی میگذاشتن مربی شله زرد لطفا پرسپولیس را به عنوان برترین تیم ایران قبول داشته باشید واحترام بگذارید هرچند میدانم برایتان سخت است ولی مجبورید سرتعظیم فرود آورید


آرین

0

2

1 سال پیش

درود بر جناب ابراهیمی عزیز... امیدوارم درد و بلات بخوره توی سر کیسه کشا


احمد نوری اسرمی

0

3

1 سال پیش

زردمبو نیمه اول یه گل سالم‌ از نفت مسجد سلیمان خورد ولی کمک داور بیشرف الکی آفساید گرفت وگرنه امتیاز از دست میدادن


احمد نوری اسرمی

0

3

1 سال پیش

خدا کنه تیم دچار غرور نشه . این دو روز اینقدر مصاحبه و حاشیه بر علیه پرسپولیس دیدیم که روح و روانمون بهم ریخت


قوچعلی

0

4

1 سال پیش

من چند بار بگم این سگهای آبی بهتره اسم تیم شان را به مکابی تهران که یک نام صهیونیستی است تغییر بدهند چون در بهانه جویی و جهالت و لجاجت وکثیف کاری همراه با مظلوم نمایی دست کمی از همفکران کودک کش خود در فلسطین اشغالی ندارن.


قوچعلی

0

3

1 سال پیش

به خدا قسم اگه باشگاه از خانم فرزاد مجیدی شکایت نکنه در نظر ما طرفداران خیانت و ظلم بزرگی کرده است اولویت اول ما برخورد قانونی است چون ما پرسپولیسیها نمی خواهیم یه جور دیگه گوش این توله سگ عوضی بدذات که او و خواهر اماراتی اش که اصلا پدرشان معلوم نیست کیه را ببریم.


قوچعلی

0

5

1 سال پیش

هواداران عزیز پرسپولیس که امروز در ورزشگاه حاضر میشن ما طرفدارن شهرستانی که امکان حضور در بازی فردا را نداریم عاجزانه از شما التماس داریم فردا آزادی را بر سر یاوه گویانی همچون مسئولان دو تیم عوضی کیسه و سگپاهان و همچنین تیم ناموس فروش هوادار و اون ماده سگ کثیف اطراف کشتارگاه یعنی مجیدی بیخانواده خراب کنید تا التیام کوچکی باشد بر زخم زبانهایی که این روزها موجبات ناراحتی جامعه بزرگ پرسپولیس را فراهم آوردند باز هم عاجزانه التماس کرده و دست شما را میبوسم فردا شما سخنگو و نماینده ۵۰میلیون پرسپولیسی هستید.ممنون


ع حسین زاده

0

2

1 سال پیش

مسولان و مدیران تیم هوادار اگر عرضه بازی با تماشاگر تو زمین خودشون رو ندارن، بهتره دهن کثیفشون رو ببندن و دنبال بهانه گیری نباشن، کسی میتونه حرف از فوتبال پاک بزنه که خودش ریگی به کفش نداشته باشه، شما بی خاصیت ها تو بازی با استقلال روی هرچه فوتبال ناپاک رو سفید کردین، پس خفه شید و تو کار دیگران فضولی نکنید.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال