ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اخراجی ها خیلی زود برگ ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

9 سال پیش

اخراجی ها خیلی زود برگشتند/ پچ پچ نکنید پچ پچ بخورید!

ارتش سرخ دات کام :
اخراجی ها خیلی زود برگشتند/ پچ پچ نکنید پچ پچ بخورید!
حمید درخشان خیلی دیر اما بالاخره شروع کرد به مقابله با بی نظمی ها و بی انضباطی هایی که تیمش را به هم ریخته است. از حدود 5 ماه قبل که درخشان سرمربی پرسپولیس شده بازیکنان هر سازی می زنند سرمربی با آن می رقصد و حالا که کار از کار گذشته و تیم شرایط بحرانی عجیبی را تجربه می کند آقای سرمربی یادش افتاده که با شاگردان ناخلفش برخورد کند. در تمام این مدت از اردوی کیش گرفته تا اردوی راس الخیمه و تمام تمرینات درفشی فر چه بسیار بازیکنانی در تیم حضور داشتند که بعد از نیمکت نشینی برای آقای سرمربی قیافه گرفتند، چه بسیار بازیکنانی که بیخودی سر و صدا راه انداختند و نعره کشیدند، برخی یقه گیری کردند و به هم بد و بیراه گفتند و برخی دیگر در داخل رختکن و روی نیمکت با حرف های عجیب شان جو تیم را به هم ریختند و البته هیچ برخوردی هم با آنها نشد. روز دوشنبه اما درخشان خواست با اخراج سه بازیکن تیمش گوشی را به دست بقیه بدهد هر چند بعید است او در خواسته اش به هدفش برسد. سرمربی پرسپولیس آن روز دلیل اخراج این سه نفر را بی انضباطی و مشکلاتی که به وجود آورده بودند اعلام کرد و سرنوشت آنها را به کمیته انضباطی سپرد اما قضیه طور دیگری پیش رفت چراکه مهدی خواجوند سخنگوی باشگاه اعلام کرد چیزی در این خصوص به باشگاه گزارش نشده است.

از کوبیدن کاور به زمین تا روپایی زدن با چمن!
اما شاید مهم باشد که هواداران بدانند این سه بازیکن چرا اخراج شده اند. گفته می شود دلیل اخراج دغاغله و اسماعیل زاده یک جر و بحث به ظاهر معمولی در حین تمرین بوده است. ظاهرا در صحنه ای از فوتبال دستگرمی دغاغله به اسماعیل زاده پاس نمی دهد و باعث می شود او سر این بازیکن فریاد بزند. دغاغله می گوید «چیه مگه؟ تمرینه!» و اسماعیل زاده کاورش را در آورده و به زمین می کوبد. ظاهرا همین مساله باعث بیرون ماندن اسماعیل زاده از لیست 18 نفره بازی ملوان می شود و او به خاطر این اتفاق برای درخشان و کادر فنی قیافه می گیرد.

در مورد عباس زاده اما حرف و حدیث ها بیشتر است. گفته شده او در تمرینات اخیر تیمش تکه ای از چمن های زمین درفشی فر را کنده و با آن روپایی می زده و می گفته: «رونالدو هم نمی تواند مثل من روپایی بزند» که حسین عبدی این صحنه را دیده و به درخشان گزارش کرده. از طرفی شنیده شده او روی نیمکت با سایر نیمکت نشینان حرف هایی زده که به گوش درخشان رسیده و مسوولان تیم و باشگاه از آن به عنوان «پچ پچ » یاد می کنند.

محمود خوردبین در این باره گفته: «روز دوشنبه وقتی به تمرین رفتم دیدم درخشان سه بازیکن را بیرون گذاشته، وقتی علت را پرسیدم گفتند ظاهرا این سه بازیکن در خصوص اینکه چرا برای پرسپولیس بازی نمی کنند با هم پچ پچ می کردند که همین موضوع باعث شده آنها از تیم کنار گذاشته شوند.»

واکنش جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه هم به اخراج این سه بازیکن جالب است: «ابتدا باید جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود تا به وضعیت این سه بازیکن رسیدگی کنیم اما پچ پچ کردن گناه نیست و تا حالا کسی را برای این مساله از تیمی کنار نگذاشته اند. باید جلسه تشکیل شود تا سره از ناسره تشخیص داده شود.»

در مورد عباس زاده و علت اخراج او شایعه دیگری در خصوص ارتباطش با رمال ها هم به گوش رسید اما درخشان در این خصوص واکنش نشان داد و گفت: «اصلا چنین چیزهایی صحت ندارد. خوب نیست گناه آدم ها را بشوییم. محمد ذاتا بچه خوبی است اما اشتباهی داشته و خودش هم به اشتباهش پی برده است.»

صحبت با درخشان زمینه بازگشت
اما اخراج این سه بازیکن ظاهرا آنقدر شدید و جدی نبوده که باشگاه بخواهد در این خصوص مداخله کند و کمیته انضباطی باشگاه برای آنها جریمه ای در نظر بگیرد و در پرونده شان تخلفشان را درج کند. ظاهرا درخشان فقط می خواسته با این کار بازیکنان فوق را گوشمالی بدهد و آنها را برای بازگشت به تیم به تکاپو وا دارد.

اگر هدف این بوده درخشان در کارش موفق شده چون از صبح روز سه شنبه تلاش بازیکنان فوق برای بازگشت به تیم شروع شد. صبح روز سه شنبه محمد عباس زاده برای روشن شدن وضعیتش به باشگاه رفت و 45 دقیقه در باشگاه بود اما موفق نشد کسی را ملاقات کند تا مشخص شود این اخراج اصلا به باشگاه گزارش نشده. عباس زاده بعد از ترک ساختمان باشگاه گفت: «برای روشن شدن وضعیتم به باشگاه رفتم اما فرد مسوولی در آنجا حضور نداشت تا با او صحبت کنم و بعد از 45 دقیقه معطلی محل را ترک کردم. الان هم قصد صحبت در مورد قضیه اخراجم را ندارم اما به محل تمرین می روم تا ببینم جریان از چه قرار است.»

مهاجم مازنی سرخ ها بعدازظهر سه شنبه در درفشی فر حاضر شد و تمرین را با لباس شخصی تماشا کرد اما وضعیت برای اسماعیل زاده طور دیگری دنبال شد و او خیلی زود به تمرین برگشت و در تمرین روز سه شنبه حضور فعالی داشت.

مهدی دغاغله نفر سوم گروه اخراجی ها اما کمی از قافله عقب ماند. مهدی دغاغله که گفته بود: «موضوع خاصی نبوده، یکسری مسائل جزیی بوده که تا دو سه روز آینده حل خواهد شد» 15 دقیقه بعد از پایان تمرین به درفشی فر رسید و ظاهرا هر سه نفر بعد از پایان تمرین با درخشان صحبت کرده اند. البته دغاغله را هم خبرنگاران خبر کردند. شماره 8 اخراجی بعد از پی بردن به حضور دو اخراجی دیگر در درفشی فر طی مصاحبه ای گفت: «من پیگیر کارهایم هستم تا وضعیتم مشخص شود اما فکر نمی کردم که عباس زاده و اسماعیل زاده در تمرین حضور پیدا کنند. من خبری از این مساله نداشتم وگرنه من هم حتما به تمرین می آمدم تا با درخشان صحبت کنم. البته من سعی می کنم خودم را تا پایان تمرین به درفشی فر برسانم تا با سرمربی تیم حرف بزنم» که البته این اتفاق افتاد و او بعد از پایان تمرین به درفشی فر رسید تا با درخشان حرف بزند.

اسماعیل زاده متنبه شد
ظاهرا تنبیه درخشان حداقل به صورت ظاهری در خصوص یکی از این سه بازیکن تاثیر مثبتی داشته است. افشین اسماعیل زاده که در فاصله 24 ساعت بخشیده شد و به تمرین برگشت به موضوع بخشیده شدنش در اینستاگرام واکنش نشان داد و سه شنبه شب ضمن انتشار عکسی در دیدار با بیماران مبتلا به بیماری های خاص در حین تمرین نوشت: «تمرین امروز. واقعا آدم بعضی وقت ها یه اشتباهاتی می کنه که نباید بکنه. ممنون که حمید خان منو بخشید تا من برگردم به تمرینات. ایشالا که اگه یک دقیقه فرصت رسید به هم بتونم به تیمم کمک کنم، به امید روزای خوب.»

دغاغله و عباس زاده هم بخشیده شدند

اما مطابق پیش بینی ها ظاهرا جلسه بعد از تمرین سه شنبه نتیجه بخش بود و دو بازیکن دیگر هم از سوی درخشان بخشیده شدند. هر چند قرار بود این اتفاق به بعد از بازی با پدیده موکول شود اما سرمربی پرسپولیس دیروز آنها را بخشید.

جالب اینکه درخشان دیروز صبح در مصاحبه ای درباره وضعیت 3 بازیکن اخراجی تیمش گفت: «این بچه ها اشتباهاتی داشته اند. من روز سه شنبه با آنها صحبت کردم. افشین اسماعیل زاده را بخشیدم و به تمرینات برگشت اما دو بازیکن دیگر فعلا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه هستند. البته هر 3 بازیکن در بازی با پدیده در لیست ما قرار نمی گیرند. باشگاه باید درباره شان تصمیم بگیرد اما حرف من این است که نباید بگذاریم این استعدادها از بین بروند. من می خواهم به آنها کمک کنم تا با آمادگی و انگیزه زیاد به تیم برگردند.»

این حرف ها مقدمه بازگشت دو نفر دیگر به تمرینات بعد از بازی پدیده بود اما دغاغله و عباس زاده دیروز در محل تمرین تیمشان حاضر شدند و درخشان آنها را بخشید تا با تیم تمرین کنند و ماجرای اخراج فرمالیته آنها که اصلا به کمیته انضباطی باشگاه منتقل نشد همینجا تمام شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/63694
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال