ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

استیلی: باید با احترام ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 15 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

استیلی: باید با احترام از پرسپولیس جدا می‌شدند

ارتش سرخ دات کام :
استیلی: باید با احترام از پرسپولیس جدا می‌شدند
حمید استیلی معتقد است برخی بازیکنان نحوه جدایی‌شان از پرسپولیس قشنگ نبوده و احترام هوادار را نگه نداشتند.
پرسپولیس بعد از قهرمانی دوباره در لیگ برتر نتوانست کادر فنی‌اش را برای فصل آینده حفظ کند و در کنار آن نفراتی چون مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و به احتمال خیلی زیاد عبدالکریم حسن را هم فصل بعد در جمع سرخپوشان پایتخت نبینیم. ضمن اینکه علیرضا بیرانوند هم قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و هنوز بدون تیم است. مسئولان این باشگاه بعد از اتمام لیگ هنوز نتوانسته‌اند بازیکن جدیدی برای تیم‌شان جذب کنند و همین مساله باعث شده هواداران سخت نگران لیگ نخبگان باشند. درباره شرایط حاکم در پرسپولیس گفت‌وگویی با حمید استیلی داشتیم و او به سوالات ما این‌گونه پاسخ داد.

*حتما از اوضاع پرسپولیس آگاه هستید؟
بله، شرایطی که الان در پرسپولیس می‌بینیم حداقل برای من تازگی ندارد؛ چراکه سال‌هاست در این تیم بازیکنان و مربیان بزرگی می‌آیند و می‌روند اما باشگاه به مسیر خودش ادامه می‌دهد. خوشبختانه پرسپولیس 8، 9 سالی است که مسیر خودش را پیدا کرده و در این سال‌ها قهرمانی‌های زیادی به دست آورده است. مربیان بزرگی چون برانکو، کالدرون، یحیی گل‌محمدی و این آخر اوسمار هر یک در قهرمانی‌های به دست آمده نقش پررنگی داشتند و بازیکنان زیادی هم در این چند سال جابه‌جا شدند اما از عظمت پرسپولیس چیزی کم نشد. الان هم باشگاه سعی کرد اوسمار را حفظ کند اما او خودش نخواست بماند. یک‌سری از بازیکنان هم ترجیح دادند به خاطر پیشنهاد مالی بهتر جدا شوند. قطعا آنها خواهند فهمید که هیچ‌جا پرسپولیس نمی‌شود و وقتی پیراهن این تیم را از دست بدهند تازه متوجه خواهند شد که محبوبیت چیست.

*به نظر شما نحوه جدایی برخی از بازیکنان ازجمله بیرانوند از پرسپولیس درست بود؟
بیرانوند بازیکن باتجربه و پخته‌ای است و قطعا خودش خوب تشخیص می‌دهد نحوه جدایی‌اش درست بوده یا غلط. من به‌طور کلی صحبت می‌کنم. اعتقادم این است هر فردی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند یا پیراهن این باشگاه بزرگ را بر تن می‌کند باید احترام به مردم و هوادار را در اولویت قرار دهد. چون آنها تنها کسانی هستند که برای باشگاه محبوب‌شان هزینه می‌کنند. در سرما و گرما از جیب خود و وقت‌شان هزینه می‌کنند تا به ورزشگاه آمده و بازیکن و مربی تیم را تشویق کنند. به خاطر همین هم چه بازیکن و چه مربی باید نهایت احترام را برای هوادار قائل شود. متاسفانه برخی بازیکنان نحوه جدایی‌شان از پرسپولیس قشنگ نبود و احترام هوادار را نگه نداشتند. تاکید می‌کنم ارزش پیراهن پرسپولیس خیلی بالاست و بعد‌ها خواهند فهمید که از دست دادن این پیراهن چقدر به ضررشان بوده است. هرچند هر بازیکن یا مربی‌ای قرار نیست تا ابد در پرسپولیس بماند و هر آمدنی رفتنی دارد. مهم این است که باشگاه به راه خودش ادامه خواهد داد.

*آیا گاریدو انتخاب خوبی برای پرسپولیس است؟
گاریدو رزومه بدی ندارد و مطمئنا تجارب ارزشمندی بابت سال‌ها کار کردن در کشورهای مختلف به دست آورده است، اما قرار نیست او یک‌تنه تیم را قهرمان کند. قطعا تیمی که قهرمان شده در فصل جدید بیشتر از هر زمان دیگری برای تکرار این عنوان تحت فشار خواهد بود. به این خاطر خیلی نباید گاریدو را از ابتدا تحت فشار گذاشت. او نیاز به ابزار مناسب، حمایت باشگاه و از همه مهم‌تر حمایت هوادار نیاز دارد. باید شرایط را برای موفقیت دوباره برای گاریدو فراهم کنیم.

*شما با اسکوچیچ در تیم ملی کار کردید. نظرتان درباره بازگشت او به فوتبال ایران چیست؟
اسکوچیچ یک مربی بسیار باشخصیت و کاربلد است که خدمات زیادی در فوتبال ایران داشته اما متاسفانه با وجود نتایج درخشانی که در تیم ملی کسب کرد، با او رفتار خوبی نشد. دراگان با ناراحتی زیادی ایران را ترک کرد و خوشحالم بعد از چند سال او را دوباره در ایران می‌بینم. تراکتور انتخاب خوبی داشته و شور و هیجانی که هواداران این تیم دارند باعث خواهد شد اسکوچیچ با اشتیاق و علاقه بیشتری کارش را انجام دهد. هرچند صحبت در مورد حضور اسکوچیچ در پرسپولیس هم بود که به اعتقاد من انتخاب اول این باشگاه هم خوب بود. تراکتور هم باشگاه بزرگی است و همواره جزء تیم‌های مدعی لیگ بوده است. امسال هم قطعا آنها با خرید‌هایی که داشته‌اند و کادرفنی جدید فصل خوبی در انتظارشان است. فقط از هواداران تراکتور می‌خواهم قدر زنوزی را بدانند. خیلی کم پیدا می‌شود فردی مثل او حاضر شود این همه در فوتبال هزینه کند. هیچ بخش خصوصی بدون چشمداشت هزینه نمی‌کند اما می‌بینیم که زنوزی هر سال میلیون‌ها دلار برای موفقیت تراکتور و خوشحالی مردم آذربایجان هزینه می‌کند. از هواداران تراکتور می‌خواهم با حمایت از زنوزی اشتیاق او را برای تیمداری بیشتر کنند.

*صحبت از حضور شما در پرسپولیس به‌عنوان مدیر تیم شده بود، حقیقت دارد؟
پرسپولیس خانه ماست و هر زمان که احساس کنم می‌توانم در جایی به این تیم کمک کنم دریغ نخواهم کرد اما در حال حاضر باشگاه نیاز به ثبات مدیریتی دارد که خوشبختانه دوستان‌مان هستند و با قدرت کارشان را ادامه می‌دهند. در پست مدیر تیم هم افشین پیروانی بهترین گزینه بوده و هست. او کارش را خیلی خوب بلد است و حتما پرسپولیس به وی نیاز دارد. فقط امیدوارم که کنسرسیوم بانک بودجه لازم را برای باشگاه فراهم کنند و شرایطی به وجود آورند که باشگاه دغدغه مالی نداشته باشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160786
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علیمرادی

0

0

2 ماه پیش

حمیدخان متعصبمون الهی درد و بلات بخوره تو سر اصلانیان و قلیچ و امثال این بی مغزها... کاش بعضیا مثقالی از شعور شخصیت و غیرت شما رو داشتن


ع حسین زاده

0

4

2 ماه پیش

آقای استیلی این بی خاصیت های بی غیرت، یه عده تازه به دوران رسیده و نمک نشناس هستن که از کنار پرسپولیس و هوادارانش به همه چیز رسیدن ،ولی در بزنگاه و درست موقعی که پرسپولیس و هوادارانش بهش نیاز داشتن، با بی شرفی و بی غیرتی همه چیز رو به پول فروختن و رفتن، کسانی که اگر پرسپولیس نبود همین بی شرف ها رو فامیل های دورشون هم اونا رو نمیشناخت، اما الان که رنگ دوزار پول رو دیدن و از نام پرسپولیس استفاده کردن و معروف شدن، گذشته خودشون یادشون رفته و همه رو مقصر میدونن، جز بی شرفی و نامردی و بی غیرتی خودشون، اما شک نکنید، ۴،۵ سال دیگه کسی اونا بعنوان سگ در خونه خودش قبول نمیکنه، چراکه دل شکستن میلیون ها هوادار تاوان داره،امثال بیرانوند آشغال، ترابی و دانیال بی غیرت و امثال اونا، ولی امثال محمد انصاری، علی کریمی، شاه کریم باقری تا دم مرگ هوادار بهشون احترام و عزت میزاره.


محمدرضایی

0

1

2 ماه پیش

شیرمردارتش کبیر


قاسم رضایی

0

1

2 ماه پیش

درود بر حمید خان استیلی.


قاسمی قاسموند

0

1

2 ماه پیش

گلت ب امریکا فراموش نمیشه


میجانی

0

2

2 ماه پیش

حمید آقا پیشکسوت و اسطوره پرسپولیس ، مرد با شخصیتی که در مکتب پرسپولیس مو سفید کرده و الان هم احترام رقبا را حفظ می‌کند و طوری حرف میزند که شایسته بزرگی اوست ، گل سیاسی او به آمریکا که یکی از گل‌های خوشگل و قشنگ قرن فوتبال شد هرگز هرگز فراموش نمیکنیم


مسعود صالحی

0

1

2 ماه پیش

بی شک اگر الان از بازیکنای قدیمی یا پیشکسوت پرسپولیس که ی زمانی از تیم با بی احترامی به هوادارا و بزرگترها امثال بیرو ، ترابی ، دانیال رفتن بپرسی همگی میگن پشیمانیم و اگر زمان به عقب برگردد هیچ موقع اینکار رو نمکردن ، اینجاست که مگن پشیمانی سودی ندارد ، امیدوارم درس عبرتی باشه برای دیگر بازیکنا که دیگه شاهد این موارد نباشیم ❤ فقط پرسپولیس ❤


طوفان

0

3

2 ماه پیش

زر نزنید بیشرفا همتون کسافتین درویش بی شرف لنگه نداره


وهاب زمانی

0

2

2 ماه پیش

درست میگی اقای استیلی احترام احترام میاره وقتی مدیریت درویش ضعیف هست همه بازیکنان خوب ازدست دادیم مدیریت زیاده ضعیفه


جواد پرسپولیس قهرمان

0

3

2 ماه پیش

ترابی تو مصاحبه هاش جدیدن گفت یه بازیکن باعث جدای شده ،اقا لطفا دیگه یه هاشمی نسب دیگه درست نکنین


جواد پرسپولیس قهرمان

0

3

2 ماه پیش

چندتا از بازیکن ها دوست نداران رامین رضاییان بیاد پرسمولیس باش مشکل دارن ،باید اختلاف های کنار بزار آقای عالیشاه


حسن

0

2

2 ماه پیش

پرسپولیس بایدیک روانکاوخوب هم بیاره تابازیکن روازنظرذهنی آماده کنه الان یک بازیکن هست که بابازیکن دیگرمشکل داره (ع ا ل ی ش ا) حالاکنعانی هم باهاش مشکل روداره رامین وترابی هم به خاطرهمین رفتن اگرمرتفع نشه مشکلمون حادترمیشه


hasannejadhe

0

2

2 ماه پیش

زنوزی از جیبش خرج میکنه همه را برده تبریز اونوقت پرسپولیس را دادن دست گدایی مثل درویش


امیرحسین ۹۲

0

2

2 ماه پیش

درویش گفته اگه گولسیانی قرارداد ریالی نبنده بزارین بره چون من فقط تنها برای مهاجم میتونم دلار بدم...این مساله هم به شدت گئورگی را دلخور کرده و به فکر جدایی انداخته است...در جواب علت ناکامی نقل و انتقالات فقط یک کلمه گفته که آلومینیوم بدقولی میکند........دیگه تمام فوتبال دنیا برای این خبیث تعطیل شده!!!!


امیرحسین ۹۲

-1

2

2 ماه پیش

آقای پروین همه میدانند که تمام استراتژیهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس را جنابعالی در پشت وپرده به درویش ابلاغ می نمایی ....حالا بیا و گوهی را که با خرویش و بادامکی به بار آوردین با خوردنش پاک کنید...رامین هم با استقلال توافق کرده و لیموچی هم در چنگ سپاهانه!

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال