ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

استیلی: پرسپولیس نیاز ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

2 سال پیش

استیلی: پرسپولیس نیاز به مدیران اقتصادی دارد

ارتش سرخ دات کام :
استیلی: پرسپولیس نیاز به مدیران اقتصادی دارد
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است اقدام اسکوچیچ می تواند مدافعان میان تیم ملی را بی انگیزه کند.

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران هفته پیش طی حکمی از وی افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی به عنوان سفیر این رشته منصوب شد. از همین رو استیلی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آقای ملایی به من لطف کردند و این سمت را به من پیشنهاد دادند تا بلکه من بتوانم کمکی هر چند کوچک به آنها بکنم. 52 رشته زیر نظر این فدراسیون هستند و همین موضوع برای ایجاد نشاط در جامعه از اهمیت بالای برخوردار است از طرفی با توجه به شیوع کرونا توجه به ورزش بسیار مهم و حائز اهمیت است. امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم و قدم کوچکی برای این موضوع بردارم.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد حواشی ایجاد شده در مدیریت این باشگاه و نبود افرادی از خانواده این تیم اظهار داشت: مدیریت باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس کار بسیار بزرگ و سختی است. در این بخش باید افرادی حضور پیدا کنند که از نظر اقتصادی و ارتباطات قوی باشند تا بتوانند به این باشگاه کمک کنند. هیات مدیره ای این باشگاه با توجه به مشکلات مالی که این تیم دارد و زیر ساخت مناسبی ندارد باید افرادی باشند که در زمینه اقتصادی بتوانند برای پرسپولیس مثمر ثمر باشند و این کار سخت و دشواری است. مدیران باشگاه باید بدانند که هواداران صاحبان اصلی این باشگاه هستند. متاسفانه توجه ای به خواست آنها نمی‌شود و ما باید جوری برخورد کنیم که آنها کمترین غصه ای را در خصوص پرسپولیس نخورند و متاسفانه این موضوع ناراحت کننده است که همیشه فشار بر روی هواداران است؛ برخی از علاقه مندان به پرسپولیس با این تیم زندگی می کنند و این موضوع بسیار حایز اهمیت است.

وی در مورد مدیران این باشگاه اظهار داشت: من صلاحیت این را ندارم که بخواهم در خصوص آنها قضاوت کنم و لی تجربه نشان داده پرسپولیس مدیری می خواهد که ارتباطات خوبی با دولت و اسپانسرها داشته باشد. من در ملاقاتی که با درویش داشتم به ایشان اعلام کردم قدم در راهی گذاشته اید که می تواند برای شما گران تمام شود. از طرفی وضع معیشت مردم و اقتصاد کشور در شرایط خوبی قرار ندارد و این کار را برای هر مدیری سخت تر خواهد کرد.

استیلی در مورد استعفا یحیی گل محمدی از سمت خود در پرسپولیس و بازگشتش به این تیم گفت: اقدام یحیی یک تلنگر بود تا مدیریت باشگاه و علی الخصوص وزارت ورزش هر چه زودتر به خودش بیاید و شرایط را سامان دهد. به نظرم یحیی گل محمدی کار درستی را انجام داد و برای پرسپولیس خوب بود. اکنون با توجه به اینکه در تعطیلات نیم فصل قرار داریم این اقدام لازم بود تا هر چه زودتر به وضع این تیم رسیدگی شود تا تیم لطمه نبیند. از طرفی پرسپولیس قهرمان 5 دوره لیگ برتر است و در 2 دوره به فینال رسیده و حذف از آسیا شرایط بدی را برای ما رقم زد.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت: صعود زود هنگام تیم ملی به جام جهانی به خوبی کیفیت بازیکنان ما و اقتدار تیم ملی را به رخ همه کشید. به عنوان مثال مهدی طارمی با کلی مشقت و سختی به ایران آمد و چند ساعت مانده به بازی به تیم ملی ملحق شد اما همه کیفیت بی نظیر او را دیدند و این نشانگر کیفیت بالای بازیکنان ما است. بعلاوه اینکه کادرفنی تیم ملی و اسکوچیچ در کنار کریم باقری و وحید هاشمیان نقش بسزایی در این صعود داشتند. به یاد بیاوریم که ما در آستانه حذف در مرحله دوم قرار داشتیم اما این تیم موفق شد مقتدرانه ترین صعود ما را رقم بزند.

وی افزود: زمانی که اسکوچیچ به تیم ملی اضافه شد ما در اوضاع خوبی به سر نمی‌بردیم و او به همراه کادرفنی تیم ملی را از یک بحران تاریخی گذر داد. او به خوبی شرایط را ارزیابی کرد و نکته حائز اهمیت در مورد او ارتباطی است که با بازیکنان گرفته است و در سفرهای خود با آنها دیدار کرد که این باعث انگیزه در بین آنها شد. از طرفی اسکوچیچ به تیم ملی به خوبی آرامش داد و در این موضوع تاثیر بسزایی در صعود مقتدرانه ما داشت.

زننده گل تیم ملی ایران در بازی با آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به سومین صعود متوالی ما به جام جهانی و نحوه صعود تیم ملی و همچنین بازیکنانی که در اختیار داریم که بالغ برا 20 تا 30 نفر لژیونر هستند و همچنین بازیکنانی در لیگ برتر حضور دارند که کیفیت بی نظیری دارند. حالا تنها باید به فکر این بود که بتوانیم پای خود را فراتر بگذاریم و از گروه خود به دور بعدی رقابت ها صعود کنیم. این موضوع مستلزم آن است که از حالا برای این رقابت ها برنامه ریزی کنم و با برگزاری دیداری های دوستانه و اردوها خود را تقویت کنیم.

وی در خصوص درخشش امیر عابدزاده در درون دروازه تیم ملی ایران گفت: زمان حضور من در راه آهن او شاگرد من بود و من به او اعتقاد داشتم و او به خوبی به اعتماد من جواب مثبت داد. اما بعد از جدایی من و کادرفنی فکر می‌کردم او نتواند به جایی برسد اما پشتکار او ستودنی بود و به خوبی نشان که چه قابلیت های دارد. همچنین او عملکرد خوبی در تیم ملی داشته از طرفی ما 3 گلر لژیونر داریم که این اتفاق در تاریخ بی سابقه است و از طرفی چند دروازه بان خوب نیز در لیگ برتر داریم که همین موضوع ما را به آینده امیدوار خواهد کرد.

استیلی در پایان در خصوص استفاده اسکوچیچ از مدافع غیر تخصصی در خط دفاع و حواشی به وجود آمده در این باره، بیان کرد: من از سیاوش یزدانی یا بازیکن خاصی حمایت نمی‌کنم. من مدافعان وسط خوبی داریم و این موضوع می تواند از نظر روحی آنها را سر خورده کند. اما به هر جال مهم نظر سرمربی تیم ملی است و امید نورافکن نیز به خوبی ظرفیت های خود را نشان داد و ثابت کرد اسکوچیچ در مورد او اشتباه نکرده است. حتی زمانی که من در تیم امید بودم از او در پست دفاع میانی نیز استفاده کردم و نورافکن نشان داد که می تواند به خوبی در چند پست بازی کند. اما از نظر روانی مدافعان میانی تیم ملی وقتی می‌بینند کسی به جای آنها در پست غیر تخصصی خود بازی می کند باعث می‌شود دچار افت شوند. اما باز هم تاکید میکنم نظر اسکوچیچ مهم است و ما نیز تنها نقد دوستانه میکنیم و مهم این است تیم ملی به موفقیت برسد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147342
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال