ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اسدی: خریدهای تابستانی ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

3 سال پیش

اسدی: خریدهای تابستانی پرسپولیس ارزشمند نبوده‌اند

ارتش سرخ دات کام :
اسدی: خریدهای تابستانی پرسپولیس ارزشمند نبوده‌اند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید خریدهای تابستانی این تیم ارزشمند نبوده‌اند.

ابراهیم اسدی درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه نخست سه بازی گذشته، بازی‌های خوبی را از پرسپولیس نمی‌بینیم. در بازی با نساجی هم پرسپولیس همین روند را داشت. من فکر می‌کنم در نیمه دوم بازی‌ها گل‌محمدی باید طوری تعویض کند که پرسپولیس سراپا حمله بشود اما این موضوع را نمی‌بینیم. فکر می‌کنم اینکه پرسپولیس نمی‌تواند فرصت گلزنی خلق کند به خاطر شرایط هافبک‌های تیم مربوط باشد چون بازیکنی مثل رضا اسدی امروز شرایط ایده‌آل و خوبی نداشت و طبیعتا پرسپولیس هم نمی‌تواند در حمله خوب باشد چون بازیکنی چون عیسی آل‌کثیر هم توپی به دست نیاورد که به گل تبدیل کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رضا اسدی توانسته جای احمد نوراللهی را در خط هافبک پرسپولیس پر کند یا خیر گفت: احمد نوراللهی چندین سال برای پرسپولیس بازی کرده بود و تجربه خوبی به دست آورده بود و متوجه و آگاه بود که چطور بازی کند اما رضا اسدی در بازی‌هایی که برای پرسپولیس بازی کرده شرایط آرمانی و ایده‌آل را به دست نیاورده است. او از نظر تکنیکی هم شریط خوبی نداشته است. بازیکنی که در خط هافبک پرسپولیس بازی می‌کند باید هم پاسور باشد هم شوت بزند و در درگیری‌های میان زمین موفق باشد اما این روند را از اسدی ندیده‌ایم. در کنار اسدی، حامد پاکدل هم عملکرد خوبی نداشته است. خریدهای جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند و در کنار آنها ما بازیکنان با تجربه‌ای هم داریم که گل‌محمدی به دلایلی چون مصدومیت نمی‌تواند از آنها استفاده کند.

اسدی در ادامه درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس هم گفت: به غیر از سید جلال حسینی سایر بازیکنان خط دفاع نیاز به تمرین دارند. تیم‌های دیگر دست پرسپولیس را خوانده‌اند. به طور مثال روی گلی که پرسپولیس دریافت کرد، دفاع چپ تیم به خوبی جمع نشده بود و همین امر باعث شد دروازه تیم باز شود. به هر حال همه این مسائل به کارهای تاکتیکی تیم دارد. به اعتقاد من خریدهایی که استقلال انجام داده نسبت به پرسپولیس بهتر است. پرسپولیس باید بازیکنانی جذب کند که از شرایط خوبی برخوردار باشند و اهمیت و ارزش پرسپولیس را بدانند و متوجه باشند در چه جایگاهی قرار گرفته‌اند. به نظر من خریدهای تابستانی پرسپولیس ارزش آنچنانی نداشتند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه درباره تغییر تاکتیک این تیم در طول بازی و جابجایی وحید امیری هم گفت: چنین تغییراتی در بازی باعث می‌شد بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند. بازیکنان در آن پستی که بازی می‌کنند بهتر می‌توانند کارهای تاکتیکی را انجام دهند. با این شرایط فکر می‌کنم بهتر است بازیکنان در جای خود بازی کنند تا تیم مثل گذشته رو به جلو پیش برود.

وی در پایان گفت: این باخت روی پرسپولیس تاثیرگذار است. تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و لیاقت قهرمانی داشته است، الان از نظر روحی و روانی به هم ریخته و نگرانی هواداران طبیعی است. من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند بعد از این باخت خودش را جمع کند و از این شرایط خارج شود تا در بازی‌های بعدی بهتر کار کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/145323
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی احمدی

0

2

3 سال پیش

یحیی مربی خوبی هستش ولی لجبازه .آقا اگه ی چیزی اشتباه پس حتما اشتباه ک میگن


سید ابراهیم غفاری نیا

0

1

3 سال پیش

بنده به دیدگاه یا نظرات کاربران احترام میگذارم اما از شما خواهش میکنم با این حرفهاتون هیچ دردی دوا نمیشه و فقط روحیه تیم رو پایین مییارید


حامد اکبری

0

2

3 سال پیش

خود گل‌محمدی تازه به این نتیجه رسیده


محمد نجفی

-1

2

3 سال پیش

اسدی رواصلا بازی نده ده نفره بازی کنه بهتره


بهرام جلوه گر

0

1

3 سال پیش

یه مشت اشغال بی انگیزه و بدردنخور یکیش اسدی که ریدتوبازی..لک هم که کلهای زشتی میخوره..ترکیب هم که مزخرف


بهرام جلوه گر

0

1

3 سال پیش

مفت گرون بودن یکیش اسدی که دیدی..بازم یحیی اوردش بازی..لک هم بفروش نصف قیمت بره ..یخیی ترکیب خراب کرد.بالک جه خرده حسابی داره که رادونمیاره


Hamidpakii

0

1

3 سال پیش

این تیم توی سه تا پست بازیکن میخواد.دفاع وسط باتجربه مثل پورعلی گنجی.هافبک خلاق میخواد با پاسکاری زیاد به تیم نظم بده.یادمه پرسپولیس زمان برانکو وقتی نامنظم بازی میکرد مجبورشون میکرد فقط پاسکاری کنن حفظ توپ کنن تا تیم ازفشار حریف دربیاد‌.با اومدن برانکو از اومدن بازیکنای نصف نیمه مثل پهلوان آقایی لک فرجی نعمتی (دفاع )راحت بودیم.یک مهاجم مثل خصوصیت مغانلو نیازداریم.
بیشتر ازاینکه بازیکنابی انگیزه باشن کادرفنی تیم بی انگیزه شده.آقای گلمحمدی دوفصل زحمت کشیدی.ما هوادارا پشتت هستیم.ازت حمایت میکنیم.این فصل هم موفق میشی فقط تمرکز داشته باشید.عشق فقط پرسپولیس.❤❤❤❤❤❤


احمد نوری اسرمی

0

6

3 سال پیش

دیشب برنامه هتریک مزدک میرزایی و تقوی رو دیدم بخدا خجالت کشیدم اگه دیروز یازده بازیکن تازه وارد از یازده استان میذاشتن داخل زمین از این تیم بهتر بود تقوی بازی رو انالیز کرد اسدی چهل درصد پاسهاش اشتباه بود هافبک دفاعی نابود سعید اقایی کند و بی تاثیر هافبک کاملا تعطیل انگار بازیکنها تا الان کنار هم بازی نکردن پرس رو بازیکن حریف تعطیل فاصله بین خطوط زیاد . خدایا چه بلایی سر این تیم اومد الهلال رو ماستمالی کردیم بازیهای لیگ رو چطور توجیه کنیم یحیی و همکاراش دارن چیکار میکنن بخدا کیسه کشا دارن از خوشحالی تو اسمونها راه میرن هادی شکوری پیشکسوت استقلال توشبکه سه ما رو گزینه چهارم لیگ میدونه بخدا در شان مانیست . امیدوارم مدیریت و کادر فنی و بازیکنا به خودشون بیان . درود به همه هواداران پرسپولیس تا روز اخر فقط حمایت کنیم ما پرسپولیسیم بر میگردیم تا همه شون شبها کابوس پرسپولیس کبیر ببینن

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال