ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اسدی: سیدجلال را در سی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

1 سال پیش

اسدی: سیدجلال را در سیمای گولسیانی دیدم

ارتش سرخ دات کام :
اسدی: سیدجلال را در سیمای گولسیانی دیدم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: یورگن لوکادیا از پرسپولیس رفته است و دیگر هم باز نخواهد گشت. سن و سال شیخ دیاباته هم به گونه‌ای است که خیلی نمی‌توان روی او در طول فصل حساب باز کرد.
کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس معتقد است گئورگی گولسیانی می‌تواند سید جلال حسینی دوم در این تیم باشد. ابراهیم اسدی در این رابطه و همچنین موارد دیگر صحبت‌هایی انجام داده که خواندن آن خالی از لطف نیست؛

این یک امتیاز و آن یک امتیاز
به نظرم یک امتیاز بازی دربی خیلی هم بد نبود. به هر حال این یک بازی سنتی و خاص است که نباختن در آن در اولویت است. پرسپولیس در حالی که گل اول را زده بود، ۲ گل خورد و نزدیک بود دربی را ببازد اما در واپسین دقایق گلی زد که همه چیز را جبران کرد. من احساس کردم که همان یک امتیاز هم به درد پرسپولیس می‌خورد اما حکایت پیکان چیز دیگری بود. پرسپولیس باید پیکان را می‌برد اما بدون مهاجم بازی کرد و به دروازه این تیم نرسید. یک امتیاز بازی با پیکان برخلاف دربی اصلا به درد پرسپولیس نمی‌خورد و حتی به نوعی آزاردهنده است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در چنین مسابقاتی حتما پیروز شود اما متأسفانه پرسپولیس در غیاب لوکادیا و بدون مهاجم بازی را شروع کرد و به این هدف نرسید.

سیدجلال را در دربی دیدم
گئورگی گولسیانی به نظر من یک مدافع حرفه ای از جنس سیدجلال حسینی است. کاش به جای یورگن لوکادیا، مدافع گرجستانی پیراهن شماره ۴ پرسپولیس را می‌پوشید. من این حرف را فقط به خاطر ۲ گلی که او در دربی زد نمی‌گویم. هر چند زدن ۲ گل در دربی آن هم توسط یک مدافع کار بسیار دشواری است اما از نظر من حرفه ای گری و مصاحبه‌های بعد از بازی گولسیانی نشانه پختگی این بازیکن است. در سالی که ما جلال حسینی را از دست دادیم، خرید گولسیانی بهترین انتخاب ممکن بود و امیدوارم او حداقل دو یا سه سال دیگر در پرسپولیس توپ بزند. گولسیانی بر خلاف لوکادیا به قرارداد خودش هم پایبند بوده و بازیکنی است که می‌شود روی او حساب باز کرد.

سروش رفیعی می‌تواند بیشتر بازی کند اما...

بازی بدون مهاجم و با ۶‌هافبک را اسپانیا در سال ۲۰۱۰ تجربه کرده و قهرمان جام جهانی شده است اما این به شرطی است که شماهافبک‌های گلزن داشته باشید. پرسپولیس متأسفانه در فصل جاری‌هافبک گلزن ندارد هر چند هر کدام از این بچه‌ها در پُست خود بهترین هستند و پاسورهای خوبی نیز به شمار می‌روند اما کار آنها گلزنی نیست. از آن گذشته سروش رفیعی به عنوان یک‌هافبک خلاق می‌تواند بیشتر بازی کند ولی به هر حال نظر سرمربی شرط است. من نیم دانم شرایط سروش در تمرینات یا برنامه‌های تاکتیکی پرسپولیس چگونه است اما این را می‌دانم بازیکن تأثیرگذاری است.

پرسپولیس مهاجم ششدانگ می‌خواهد
یورگن لوکادیا از پرسپولیس رفته است و دیگر هم باز نخواهد گشت. سن و سال شیخ دیاباته هم به گونه ای است که خیلی نمی‌توان روی او در طول فصل حساب باز کرد. او یک گل به مس کرمان زد و چند هفته مصدوم و از بازی‌های پرسپولیس دور شد. مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز به دلیل نیمکت نشینی‌های متوالی اعتماد به نفس خود را از دست داده و هنوز نتوانسته اند به شرایط خوب گذشته برگردند. این تیم مهاجم تراز اول می‌خواهد که بعید می‌دانم در بازار ایران پیدا شود. اگر هم در فوتبال کشورمان مهاجم خوبی داشته باشیم با باشگاهش قرارداد دارد و نمی‌تواند جدا شود. امیدوارم یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس بتوانند یک مهاجم ششدانگ در سطح لوکادیا پیدا کنند.

همه ما پرسپولیسی‌ها یحیی را دوست داریم

متأسفانه در روزهای اخیر یکی از مجریان جوان تلویزیونی شوخی زشتی با یحیی گل محمدی انجام داد. او باید بداند همه ما پرسپولیسی‌ها یحیی گل محمدی را دوست داریم و این حرف‌ها نه تنها او را خراب نمی‌کند بلکه بر محبوبیتش نیز اضافه خواهد کرد. تلویزیون یک رسانه شخصی نیست که یک جوان گمنام برای شهرت بیشتر یا شناخته شدن بیاید و علیه سرمربی پرسپولیس حرف بزند. این بچه شاید هنوز نمی‌داند چه حرفی را باید در برنامه زنده تلویزیونی بزند و چه حرفی را نزند و بهتر بود این مسائل به او گوشزد می‌شد. از آن بدتر من هنوز ندیدم یا نشنیدم این مجری جوان از یحیی گل محمدی عذرخواهی کند و این از همه چیز بدتر است. ما پرسپولیسی‌ها منتظر عذرخواهی این جوان هستیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152621
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
یداله قنواتی

0

2

1 سال پیش

توهین کردن به یحیی توهین به ۴۰ ملیون هوادار پرسپولیس است این مجری مشخص از خانواده کیسه کشا است


msa

0

2

1 سال پیش

گل محمدی بااین کارها کوچک نمیشه وبزرگی خودش رانشان دادوگفت ازش شکایت نمیکنم چون اگه جواب بعضی رابدیم بزرگ میشن


msa

0

2

1 سال پیش

اقای اسدی هیچکس سید جلال نمیشود


سعید زندگی

0

3

1 سال پیش

بنظرم این جوان از عمد به یحیی توهین کرده و از صدا سیما خط گرفته آقا یحیی چندتا استوری گذاشته واسه مردم این مجری بی همه کس بی شعور هم به یحیی توهین کرد میدونست پشتش گرم ولی ما منتظر معذرت خواهی این بی همه کس نیستیم باید باهاش برخورد بشه که دیگه کسی این اجازه را به خود نده به هر پیشکسوت توهین گنه ولی متاسفانه صدا سیما و دولت هیچ وقت اینکار نمیکنه مجری که به یحیی توهین کرد دلقک صدا سیما است


مهدی

0

3

1 سال پیش

بی احترامی نه تنها به یحیی به کل پیشکسوتان پرسپولیس یعنی خط قرمز ما ما خط قرمزمون خانواده و پرسپولیسه کسی بی احترامی کنه باید تاوانشو بده این بچه سوسول بی تربیت باید ادب بشه یحیی محبوب ما هواداران کسی جرعت چپ نگاه کردن بهش نداره


سید ابراهیم غفاری نیا

0

2

1 سال پیش

هنوز گل محمدی رو نشناختیم اما تو این تیم فصل کامل برای ما شناخته میشه.باید ببینیم که آقا یحیی چند مرده حلاجه


احمد نوری اسرمی

0

2

1 سال پیش

گولسیانی جاش تو قلب ماست ولی سید جایگاه ویژه ای داره


محمدرضا

-1

1

1 سال پیش

توی این جام جهانی اسپانیا توی هر بازی بیشتر از ۸۰۰ تا پاس داد ولی حذف شد و پرسپولیس با همین شیوع بازی میکنه به هیچ جا نمی رسه تا دیر نشده یحیی رو عوض کنید


سید ابراهیم غفاری نیا

0

4

1 سال پیش

گولسیانی خیلی خوبه،اما در حد سوپرمن نیست.سید جلال خییییلی بزرگتر از چیزی است که ما با کسی مقایسه اش کنیم


مرادسلمانی

0

1

1 سال پیش

ساپینتوداری عذرعزیزبک میخوادهم جوانی وهم بازیکن خوبی هست


ع حسین زاده

0

2

1 سال پیش

علت این بی احترامی، وجود مدیران بی سواد و عقده ای تو صدا و سیماست، علت عذرخواهی نکردن اون هم اینه که پشتش به همین مدیران بی خاصیت گرمه که خودشون از ادب و تربیت بویی نبردن، توی تلویزیون پر شده از این بچه سوسول بی تربیت که با لابی و رابطه اومدن جای مجریان باسواد و دلسوز مردم رو گرفتن ،چطور یک بازیکن یا یک مربی یک اشتباه کردن تو بوق و کرنا میکنید، اما الان از رئیس صدا و سیما گرفته تا این بچه لوس بی‌تربیت که معلوم نیست از کدوم جهنم دره ای اومده، اینقدر جرأت نداره یک عذرخواهی ساده بکنه، این نشون از تربیت خانوادگی این بچه بی ادب رو نشون میده.


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

2

1 سال پیش

این جوان توهین کرده عذرخواهی نیز نکرده، و این حجم ناسزا وفحش وتوهین شنیده، فردا هم هواداران که هواداران آبی هم در حمایت ازاقا یحیی اقدام نمودند ایشان را ول نخواهند کرد در رسانه ملی هم کسی توبیخ یا تنبیه نمی کنه تا این ادم پست وبیشرف جایگاهش را بشناسه این نشان دهنده فرهنگ رسانه ملی ما هست پس از جوان 15*16 ساله نباید توقع داشته باشند»

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال