ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اسدی: پرسپولیس این فصل ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

2 سال پیش

اسدی: پرسپولیس این فصل همه شرایط را برای موفقیت نداشت

ارتش سرخ دات کام :
اسدی: پرسپولیس این فصل همه شرایط را برای موفقیت نداشت
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از ابتدای فصل لیگ برتر با کمبود‌های زیادی مواجه بود و تمام شرایط برای رسیدن به قهرمانی را نداشت.

ابراهیم اسدی در گفت‌وگویی، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس از لحظه‌ای که ۱۰ نفره شد دست به بازی ریسکی زد و همین موضوع باعث شد تا آن‌ها کمی محتاط‌‌‌‌ تر بازی کنند. تیمی که یک بازیکن خودش را از دست می‌دهد به مرور زمان و هر چه به دقایق پایانی نزدیک می‌شود، دیگر نمی‌تواند باقدرت یک تیم کامل بازی کند. دوندگی بازیکنان کمتر از قبل خواهد شد و بر همین اساس پرسپولیس در آخرین دقیقه بازی یک گل دریافت کرد و بدون امتیاز از بازی خانگی خارج شد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس در نیمه دوم ضدحملات خوبی روی دروازه سپاهان داشت و می‌توانست به گل دست پیدا کند. در دقایق ابتدایی بازی مرتضی پورعلی‌گنجی با مصدومیت مواجه شد و از زمین بیرون رفت. در ادامه هم پریرا در آخرین دقایق نیمه اول اخراج شد که این مسائل پیش آمده روی عملکرد پرسپولیس تاثیر زیادی گذاشت. سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه سپاهان برای قهرمانی راه هموارتری دارد، تاکید کرد: سپاهان در بازی‌های باقی مانده مسابقات لیگ برتر کار راحت‌تری در ادامه دارد، اما هیچ چیز از قبل قابل پیش‌بینی نیست و هنوز ۷ بازی به پایان مسابقات مانده است و مشخص نیست که قطعاً چه تیمی قهرمان خواهد شد. کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس نباید ناامید شوند و باید تلاش کنند در بازی‌های آینده عملکرد خوبی داشته باشند. البته سپاهان ۵ هفته بازی با تیم‌های پایین جدول دارد و به طور حتم بدون دغدغه بازی‌های آسان‌تری نسبت به رقبای خود خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم تیم این فصل همه شرایط برای موفقیت را نداشت، یادآور شد: پرسپولیس از ابتدای فصل لیگ برتر با کمبود‌های زیادی مواجه بود. چند هفته بدون فوروارد بازی کرد و همه به عملکرد یحیی گل‌محمدی و کادر فنی انتقاد داشتند. همچنین بازیکنان خوب پرسپولیس نظیر وحید امیری و مهدی ترابی هم چند هفته‌ نتواستند در خدمت تیم باشند تا در ادامه مسیر به پرسپولیس کمک کنند.

اسدی درباره عملکرد پریرا تاکید کرد: با این شرایط و اوضاع نیم فصل دوم برای پرسپولیس خوب رقم نخورد. با رفتن دیاباته هم پریرا آنچنان به کار پرسپولیس نیامد و در چند بازی که به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد، چیزی از آن‌ ندیدیم. پریرا در حد و اندازه‌های یک مهاجم خوب نبود. البته هافبک‌ها برای پریرا زیاد توپ ارسال نمی‌کردند و موقعیت‌های گل زیادی برای او ساخته نشد.

کارشناس فوتبال در مورد سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی مربی با تجربه فوتبال ایران است و باید بیشتر دنبال تغییر و تحول در تیم ملی باشد. امیدوارم نظم و انضباط در تیم ملی بیشتر از قبل حکمفرما شود تا شرایط بهتر از قبل اداره شود. در این شرایط که کار تیم ملی در جام‌ملت‌ها سخت است، نگاه دوستداران فوتبال به موفقیت این تیم خواهد بود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153864
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهدی

0

1

2 سال پیش

پرسپولیس این فصل، میتونست همه چی داشته باشه، و قهرمانی هم. ولی یحیی خان بازیکنان رو تقسیم کرد بین تیم های دیگه.... همه رو روی هوا بردن و استفاده شو بردن.... ما الکی خوش!!!


پرسپولیس

0

1

2 سال پیش

کیسه وطن فروش السعودی


🤟🏻Eshgpolisi Am❤

0

1

2 سال پیش

قبول دارم...


حامد33

-2

2

2 سال پیش

چرا مغانلو رامینو مفت دادیم..چرا سروش بازی نمیکنه.چرالودکادیا نتونستیم حفظش کنیم بعد چطور انتظار داریم که باید باشگاه حرفه ای بشیم.ما تو یه ثبت قرار داد نقض داریم.پول برا بشار نبود برا رادو بوجود میاد.باید اونقدر حمایت میکردیم از پیشکسوتان پرسپولیس تا به تیم ملی برسن نه مرد ۱۵۰قد و وزن ۹۰ کلمن ابه.اونقدری که با شیری جام اوردیم با دانیال خوش نبودیم مهدی شیریم شده ارزو


پرواز

0

2

2 سال پیش

دیگه چه کم و کاستی برای قهرمانی وجو دداشت.کادر خوب.مدیرعامل خوب. بازیکن خوب.پرداخت خوب. پاداش خوب.تنها چیزی که کم بود غیرت و ارزه و ارق نسبت به باشگاه وپیراهن پرسپولیس.وگرنه ما نسبت به سالهای گذشته هیچ کم و کسری نمی بینیم.فقط ارزه قهرمان شدن نداریم.


ابراهیم محرابی نیا

0

2

2 سال پیش

تا ببینیم خدا چه می خواد ان شاءالله هر چه که هست خیر باشه برا پرسپولیس و اینکه نباید ناامید شد چون همانطور که گفتم ۷ بازی و ۲۱ امتیاز دیگر باقی مانده است و فقط خداوند میداند در این ۷ بازی چه قراره بیفته و.... و من امیدوارم که پرسپولیس بتواند هوشمندانه عمل کند بله قبول دارم یحیی باید تیمش رو زیباتر از این بفرسته تو زمین منم از این گلایه دارم و میگم چرا سروش رفیعی که معروفه به پاس های کلاسیک باید رو نیمکت باشه؟؟ چرا سیامک نعمتی که جونش رو برا پرسپولیس میده و یکی از بازیکنان با تعصب ما هست باید نیمکت نشین باشه و به عنوان یار تعویضی بیاد زمین اونم واسه پنج _ ده دقیقه ؟؟ چرا باید سرمربی بیاد یکی دیگر از بازیکنان با تعصب پرسپولیس ( رامین رضاییان ) رو نخواد و بره دانیال اسماعیلی فر رو بیاره که به جز چند بازی در بقیه بازی ها خودشو در قواره پرسپولیس نمی بینم رو بیاره؟؟ واقعا باید گل محمدی تغییراتی رو بده تا تیمش سود کنه باید به جای اینکه جلو ضعیف ترین تیم با دو هافبک دفاعی شروع کنه بیاد و با دو هافبک هجومی بازی کنه تا بازی قشنگی از خودشون ارائه بدن اینکه بیایید جلو هواداران خودتون تو ورزشگاه خودتون جلو نفت مسجد سلیمان به دو هافبک دفاعی بازی کنی مگر چیزی جز ترس سرمربی داره؟؟ واقعا گله مند هستم از سرمربی تیم که چرا در بعضی بازی ها رئال پپ گواردیولا میشه در بعضی بازی ها در حد لیگ یک ایران ؟؟ سرمربی باید جرأت داشته باشه و.... مربی باید بتونه از شاگردانش به بهترین نحو استفاده کنه یکی دو بازی سروش و سیامک رو فیکس کنه ببینه همین کیسه رو چنتایی می کنیم اگه کمتر از دو سه گل بهشون زدیم اون موقع هر چی شما بگید ما می پذیریم ولی با این وضعیت فقط دارید آتش میزنید به دل میلیون ها هوادار باتعصب پرسپولیسی تیمی که تا قبل یحیی و در زمان برانکو و کالدرون یکی از هجومی ترین تیم های لیگ برتر بود ببینید الان چه بلایی سرش آمده این تیم از لحاظ موقعیت گل در رده ۱۱_۱۲ لیگ هست واقعا جای تأسف داره که بهترین تیم ایران چنین وضعی داره


ابراهیم محرابی نیا

0

2

2 سال پیش

شما پیشکسوتان چقدر زود ناامید می شید جنگ هنوز تمام نشده و به قول خودتان پیشکسوتان ۷ بازی و ۲۱ امتیاز دیگر باقی مانده است


حسن غلامی

0

1

2 سال پیش

همه این حرفها درست . اما پرسپولیس دربازی باسپاهان به چنددلیل باخت ۱- ترکیب بد درخط هافبک وهجوم . می‌توانست بجای کامیابی سروش وبه جای پریرا ازال کثیر استفاده کرد ولی به سپاهان نشان داد که برای دفاع واحتیاج آمده وترکیبی ترسو را ارائه داد ۲- پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به پیروزی داشت وباید خودرابه آب وآثش میزد باید ازهمان ابتدای بازی سراپاهجوم می شد ومطمئن سپاهان به این روش عقب می نشست ودرطول بازی هم هروقت پرسپولیس به خودمی آمد وحمله ای می کرد آنها سراسیمه عقب می نشستند ۳- ازروی بازی پرسپولیس معلوم بود که سرمربی آنها را بد طوری ترسانده بود بشکلی رنگ رخ بازیکنان ترس درونیشان رانشان می داد وگلمحمدی از ترس مات ومبهوت ایستاده بود ۴- متاسفانه داور همیشه برعلیه پرسپولیس سوت می زد وحدود سه خطا برعلیه پریرا انجام شد که داور دوتا را برعکس سوت زد ویکی را نگرفت درطول بازی هم خطاهای ۵۰ به۵۰ رابه سود سپاهان اعلام کرد ۵- بعدازکارت زرد اول هرکسی سرمربی بود خطر را باتوجه به اهمیت بازی ونوع بازی پریرا درک واورا تعویض می کرد الا یحیی گل‌محمدی که به علت غلبه ترس متوجه موضوع نبود


محمد جمعه زاده

0

1

2 سال پیش

این اقا میگفت پرسپولیس دوهفته به پایان لیگ قهرمان میشه


ع حسین زاده

0

1

2 سال پیش

با این وضعیت پریرا مهدی عبدی خیلی خیلی بهتر از اونه، با همین حرکت بچگانه و اشتباه پریرا قهرمانی رو از پرسپولیس دورتر کرد، چراکه که اگر پرسپولیس ۱۰نفره نمیشد این سپاهان را تو نیمه دوم راحت می‌برد، با اینکه پرسپولیس ۱۰نفره بود سپاهان موقعیت آنچنانی رو دروازه پرسپولیس نداشت غیر از موقعیت آخر که اگر بازیکنان تمرکز داشتن اون گل‌ رو نمیخوردن، درضمن اشتباه یحیی تو ترکیب اولیه و بازی ندادن سروش رفیعی و بجای اون کمال که او هم دیگه کمال سابق نیست و علنا با کم کاری خودش به دیگر بازیکنان فشار میاره، باعث شد پاسی به مهاجم پرسپولیس نرسه و اون هم عصبی بازی کنه و اون بلا رو سر پرسپولیس بیاره.


احمد نوری اسرمی

0

7

2 سال پیش

لعنت به امیر قلعه مرغی . اخه این مافیا چی میخواد به طارمی و سردار ازمون یاد بده

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

چادرملو

شنبه, 14 مهر
ساعت 17:00

ورزشگاه : تختی

داور : احمد محمدی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر السد به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 8 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 26 مهر

چادرملو 1 - 0 خیبر خرم‌آباد 18:00
شمس آذر 1 - 1 هوادار 18:00
استقلال خوزستان 3 - 2 مس رفسنجان 18:30

تعویق

گل گهر - تراکتور تعویق
سپاهان - نساجی 18:00
استقلال - ذوب آهن 18:30

یکشنبه, 29 مهر

آلومینیوم - فولاد 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر - پرسپولیس 19:30
العین امارات - الهلال 19:30
الشرطه عراق - پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 گل گهر 6 2 9
8 آلومینیوم 7 1 9
9 استقلال خوزستان 8 -2 9
10 استقلال 6 0 8
11 ذوب آهن 7 -4 7
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 2 7 6
2 الاهلی عربستان 2 3 6
3 السد قطر 2 2 4
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 النصر عربستان 1 0 1
8 پرسپولیس 2 -1 1
9 پاختاکور 2 -1 1
10 العین امارات 2 -2 1
11 الشرطه عراق 2 -5 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال