ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اسدی: پرسپولیس توقع هو ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

اسدی: پرسپولیس توقع هواداران را بالا برده

ارتش سرخ دات کام :
اسدی: پرسپولیس توقع هواداران را بالا برده
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با قهرمانی در مسابقات داخلی، توقع هواداران را بالا برده است و باید تیم قوی راهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کند.

ابراهیم اسدی در گفت‌وگویی با بیان اینکه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرده، اظهار داشت: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات شرایط خوبی را رقم زد و با مدیریت مناسب توانست بازیکنان فصل قبل خودش را حفظ کند. همچنین تا اینجای کار نیز چند بازیکن خوب را در پست‌های مختلف به تیم اضافه کرد. باشگاه باید بازیکنان مورد نیاز یحیی گل‌محمدی را بگیرد تا تیم تقویت شود و کادرفنی از لحاظ ابراز در طول فصل پیش‌رو هیچ مشکلی نداشته باشد. از طرفی پرسپولیس با قهرمانی در مسابقات داخلی لیگ برتر و جام حذفی توقع هواداران را بالا برده است و باید تیمی قدرتمند را راهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کند.

وی افزود: طبیعتاً تیمی که می‌خواهد در پیکارهای یک سطح بالاتر از فوتبال ایران حضور پیدا کند به بازیکنان باتجربه نیاز دارد. بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان امسال خیلی سخت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود، بر همین اساس باید بازیکن بزرگ به خدمت گرفته شود. بازیکن بزرگ فقط به درد کارهای بزرگ می‌خورد و می‌تواند با موفقیت از آن کار بیرون بیاید.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند این فصل قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود، عنوان کرد: پرسپولیس در سال‌های اخیر ۲ مرتبه تا فینال پیش رفته است و تجربه کافی را در لیگ قهرمانان آسیا دارد. به طور حتم هم اکنون نیز بازیکنانی در پرسپولیس حضور دارند که تجربه زیادی دارند و می‌توانند پرسپولیس را در آسیا کمک کنند. با اینکه شرایط حضور در لیگ قهرمانان خیلی سخت است، اما تجربه بازیکنان و مربیان پرسپولیس می‌تواند کمک کند تا عملکرد خوبی در آسیا داشته باشند و قهرمانی را به دست بیاورند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با توجه به اینکه این فصل تیم‌های عربستانی خیلی قدرتمندتر از سال‌های قبل وارد لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد اگر پرسپولیس بتواند قهرمان غرب آسیا شود، در ادامه با آنالیز و برنامه‌ریزی ایده‌آل می‌شود دست به کارهای بزرگ زد و برای نخستین بار قهرمان آسیا شد.

اسدی درباره شکایت بازیکنان خارجی از باشگاه‌های ایرانی تصریح کرد: کلی پرونده شکایت بازیکنان خارجی در فیفا وجود دارد و این موضوع به خاطر سوء‌مدیریت در باشگاه‌های ماست. ابتدا اینکه دلال‌‌ها بازیکنان بی‌کیفیت را به باشگاه‌ها می‌انداختند و مدیرعامل بعدی هم کار مثبتی برای پرداخت بدهی‌ها و مطالبات نمی‌کرد. باید قبل از اینکه این شکایات پیش بیایید، با تدابیر و تمهیداتی رضایت بازیکنان گرفته می‌شد تا کار به اینجا نمی‌رسید.

وی در خصوص قانون سقف بودجه باشگاه‌ها تاکید کرد: در انعقاد قراردادهای فوتبالیست‌ها همیشه زد و بندها بین بازیکنان و باشگاه‌ها وجود دارد. اگر توافق و تفاهم به ضرر باشگاه و بازیکن نباشد مهم است، چون حضور بازیکن بزرگ در تیم شرایط خاص خودش را دارد. باید باشگاه از بازیکن بهره‌مند شود و در مقابل هم بازیکن از لحاظ مالی مرتفع شود تا با تمرکز بیشتر در تیم کار کند.

اسدی درباره اینکه باشگاه بزرگ پرسپولیس باید از بازیکنان پایه خود استفاده کند، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های باشگاه پرسپولیس کمی ایراد دارد و مربیان هم به بازیکنان جوان اعتماد ندارند. حضور بازیکنان پرورش یافته از تیم‌های پایه در تیم بزرگسالان بسیار محدود است و نفرات کمی از تیم‌های جوانان و امید به تیم اصلی راه پیدا می‌کنند. باشگاه می‌تواند بازیکنانی را در رده سنی پایه پرورش دهد تا سپس با مبالغ کمتری به تیم بزرگسالان بفرستد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155668
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
طوفان

0

3

9 ماه پیش

فقط لوگوی پرسپولیس به کل آسیا می ارزه باید هم انتظار بالا باشد


مرادسلمانی

0

3

9 ماه پیش

سلام ودرودخدابه همه هواداران عزیزارتش سرخ ایران.آقای اسدی عزیزیادتان هست یی زمانی استقلال وپرسپولیس میخواستندبرای آسیابروندوآن قسمتی که بازیکن خلاق تواین دوتیم بودجذبش می کردندبعدپایان آسیاهرکدام ازبازیکنهامیرفت توتیم خودش.ولی الان کاری کردندشده جنگ بااسرائیل مثل اینکه بازیکنان پرسپولیس عراقی هستندجبهه می گیرندخدایی فوتبال برترصحبت های نکونام شنیدیدکاری به شخصش ندارم چطورپشت دست یی تیم روزمنگیرمی کننداینهاهستندکه فوتبال نمیتونی نفس بکشی.تیمهای که اینطورمشکل دارندیاآن سرمربی بایدبری یابایدوقتش روبذاری باعوامل بیرونی مبارزه کنی.وازنتجیه گرفتن تیمش صرف نظرکنی یابایدباج بده.اززمانیکه پول میلیاردی آمدتوفوتبال همه چیزفوتبال روباخودش برد.وقتی باشگاه وعوامل فنی حدوددوسال پاسوزآن بازیکن میشوندوآن بازیکن رنگ دوزارپول توحسابش میری وسریع رنگ عوض می کنی .فقط بازیکن مقصرنیست آن عواملی که همراهش هستندآنهامقصرصددرصدهستندبرای اکرال کثیرباپرسپولیس قراردادمی بست شایدیی میلیاردگیرطرف میادولی انتقال به باشگاه دیگه حالاقولهای که میدندبه طرف یی ده میلیاردگیرش میاددیگه همه عالم آدم رفتارموذیانه وکیل بیرانوندرادیدندخداآخروعاقبت این فوتبال بخیرکنی


میرسالاری

0

3

9 ماه پیش

عشق فقط پرسپولیس


ملوک آبشیری

0

3

9 ماه پیش

سلام سلام خسته نباشید خدانگهدار خسته نباپزیر شمایدشماها بایدهم تیماتون نشان بید ارتش سرخ کی پسران عزیزام کاش عیس الاکثر هم برگردا نی کارهاتون ردیفه با سلام وسلامتی همه عزیزان


فردین کرمی

0

2

9 ماه پیش

تازگیامتوجه چیزعجیبی تواین سایت شدم یکی ازبچه های متعصبی که توی این سایت هستن حسین اقاهدایتی که معلومه بیشترازهمه ماهم وغم تیمشوداره حالاازروی تعصب ونامربوط حرف شنیدن بعضی مواقع عصبی میشه کلمات جالبی اززبانش درمیادولی به وضوح اگاهی تعصب وحمایتش رومیتوان دیدحالادیدم ایشون هرکامنتی میذاره منفی بارون میشه بجزبعضی مواقع که عرض کردم بیشترمواقع دلیل این منفیارونمیفهمم ولی من برای همه خانمهاواقایان بسیارنجیب ومحترمی که اینجان ووقت میذارن احترام خاصی قایلم وشماراهم دعوت به اتحادویکدلی میکنم صدالبته به عنوان کوچکترین هوادارپرسپولیس ومخلص همگی شما❤❤❤


فردین کرمی

0

2

9 ماه پیش

مگه جزاین انتظاردیگه ای ازتیم ابرقدرت بایدداشت قهرمانی ایران که هرساله بایدجداگانه ودوهفته زودترتقدیمش کنن بهمون تازه گیاکوچک شده برامون اسیابایدبه احترام پرسپودیس خم بشه وتعظیم کنه❤


سید ابراهیم غفاری نیا

0

3

9 ماه پیش

آخ که خییییلی منتظر شروع لیگ قهرمانان هستم


اسماعیل علیزاد

0

2

9 ماه پیش

علیزاد پشکسوت فوتبال از نظر من تیم پرسپولیس در بازی اسیایی در حال حاضر خیلی زیظفه است باید دو مهاجم کار امد چهار دونگ حرفی داشت باشد در بازی دوستانه ازتیمهای خیلی قوی تربازیکند از تیم های باشگاهی قطر و عرق و عربستان امارات بازی دوستانه انجام بده نه بااین تیمها


اسماعیل الهی

0

1

9 ماه پیش

بله باکلی استرس توقع تماشاچیا بردن بالا


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

9 ماه پیش

باید بزرگ فکر کنیم تا بزرگ بشیم ❤


ایمان خسروی

0

2

9 ماه پیش

نام پرسپولیس با قهرمانی اجین شده است..هواداران چیزی جز قهرمانی از تیم نمیخواهند و مثل طرفداران استقلال و سپاهان به دومی و سومی و سهمیه آسیا راضی نمیشن .‌.ما فقط قهرمانی را میخواهیم 💥💯🔥


شهریاری فاریاب

0

2

10 ماه پیش

زنده باد آقای اسدی عزیز واقعا هم همین طور است بزرگوار مابرای جدال در آسیا بازی کن بزرگ وبا تجربه می خواهیم


محمد

0

3

10 ماه پیش

تیم اول ایران، سوم آسیا بایدم ازش توقع بالا باشه یه نگا به لوگو تیم بندازید متوجه میشید چرا توقع بالاست ما هوادارا وتیم محبوبمون پرسپولیس کبیر داره تاریخ، تمدن، افتخار ایران بزرگ به دوش میکشه این تیم یادگار کوروش، داریوش،و..... هست نامت جاویدان پرسپولیس (ایران)

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال