ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اسدی: پرسپولیس متفاوتی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 25 اظهار نظر

-

2 سال پیش

اسدی: پرسپولیس متفاوتی را در نیم‌فصل دوم خواهیم دید

ارتش سرخ دات کام :
اسدی: پرسپولیس متفاوتی را در نیم‌فصل دوم خواهیم دید
ابراهیم اسدی هافبک سابقه پرسپولیس می‌گوید: تعطیلی مسابقات لیگ آن هم حدود ۲ ماه می‌تواند فرصت خوبی در اختیار کادرفنی پرسپولیس بگذارد که روی تاکتیک‌های تهاجمی کار کنند و شک نکنید تیم متفاوتی را خواهیم دید.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر کشور معتقد است که در تیم فصل دوم این تیم متحول خواهد شد. ابراهیم اسدی با بیان این جمله می‌گوید: لیگ برتر در پایان هفته یازدهم تعطیل شد درحالی که پرسپولیس با ۲۴ امتیاز صدرنشین شد. این صدرنشینی امیدوارکننده است. تجربه نشان داده تیمی که در نیم فصل قهرمان شود به احتمال زیاد قادر است در پایان فصل هم قهرمانی خود را تکرار کند. پرسپولیس هم حالا صدرنشین لیگ برتر شده و می‌تواند این صدرنشینی را به قهرمانی نیم فصل و در نهایت قهرمانی پایان فصل سنجاق کند.

او ادامه می‌دهد: شاید برخی‌ها نسبت به بردهای اقتصادی پرسپولیس انتقاداتی داشته باشند اما این تیم خیلی شیک و منطقی امتیاز کسب کرد. شما در لیگ برتر اگر می‌خواهید قهرمان شوید اول باید کم گل بخورید و این استحکام خط دفاعی پرسپولیس و دریافت فقط ۳ گل در ۱۱ بازی واقعا خوشحال کننده است. این تیم امیدوارکننده بوده اما مطمئن باشید پرسپولیس متفاوتی را در نیم فصل دوم خواهیم دید. یحیی گل محمدی مربی با تجربه ای است که همواره دنبال ارائه فوتبال تهاجمی‌و مالکانه است. تعطیلی مسابقات لیگ آن هم حدود ۲ ماه می‌تواند فرصت خوبی در اختیار کادرفنی پرسپولیس بگذارد که روی تاکتیک‌های تهاجمی کار کنند و شک نکنید تیم متفاوتی را خواهیم دید.

ابراهیم اسدی اضافه می‌کند: به نظر من پرسپولیس در میان مدعیان قهرمانی لیگ برتر، نمایش بهتری ارائه داده و بهترین بوده است. در حال حاضر استقلال، سپاهان و گل گهر رقیبان اصلی پرسپولیس به نظر برسند اما من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس بیشتر از سایرین باشد. نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم درس بسیار خوبی برای مدیریت و کادرفنی و حتی بازیکنان این تیم شد. شما دیدید بلافاصله پس از پایان مسابقات لیگ برتر، پرسپولیس شروع به خرید بازیکن کرد تا نقاط ضعف فصل گذشته پوشانده شود. یحیی گل محمدی خیلی هوشمندانه و منطقی لیست خرید خود را چید و به باشگاه ارائه داد. مهم ترین تغییرات در بخش دفاعی بود که امروز ثمره اش را ما در عملکرد دفاعی تیم می‌بینیم. البته باید از رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم تشکر و قدردانی کرد. اینکه شما بتوانید این تعداد بازیکن ستاره و خوب را در نقل و انتقالات خریداری کنید کار آسانی نیست. همین خریدها کمک کرد پرسپولیس حالا با کمترین گل خورده صدرنشین لیگ برتر باشد.

کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس ضمن تعریف و تمجید از علیرضا بیرانوند، می‌گوید: همه بازیکنان پرسپولیس در ۱۱ هفته گذشته بهترین بوده اند اما از نظر من ستاره لیگ برتر و پرسپولیس، علیرضا بیرانوند بوده است. دروازه بان با غیرتی که شنیدم چند هفته ای هم با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده ولی برای پرسپولیس به میدان رفته است. او بهترین گلری را انجام داده و نقش بسیار پررنگی در آمار فوق العاده پرسپولیس در تعداد گل خورده داشته است. شکی ندارم علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز مثل جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حد یک ستاره ظاهر خواهد شد. او در قطر هم می‌تواند بهترین باشد و به موفقیت تیم ملی کمک کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151923
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ایمان زنگویی

0

3

2 سال پیش

فرشادجان معمولاخانمها کمتراحساساتشونو کنترل میکنندماباید درکشون کنیم وافتخارکنیم که همچین خانمهای دوآتیشه توارتشمون داریم وبه خودمون ببالیم که همه خواهران ماتواین ارتش باجون ودل ازپرسپولیس امپراطور حمایت میکنند.فرشادسالاری.فاطی متعصب عشقپولیسی


ایمان زنگویی

0

4

2 سال پیش

او.او.حالایکی بیادجلوفاطی مابگیره.باش آبجی فاطی هرچی دلت میخوادبگو فقط به کسی نزن افرین خواهرخوب وباتعصبم


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

1

2 سال پیش

جناب فردین کرمی عزیز ، منهم قبول دارم که دوست کاربرمون fateeee از سر احساس مرگ تیمهای رقیب را خواسته، اما قبول کنید که فرهنگ هواداری پرسپولیس باید اخلاق مداری باشه چرا که ما ریشه مون ایرانی آریایی و فرهنگ ورزشیمون از نسل شاهین و اسطوره ای پرسپولیس مثل همایون بهزادی و مرحوم محراب و مهندس کلانی و دهداری و بزرگان دیگه ست ، ما در جایگاه خدا نیستیم که بگیم که زنده بمونه و چه کسی باید بمیره ، در شرایط اجتماعی هم مرگ بر آمریکا بیش از چهل سال است که وارد زندگی روزمره مون کردن ولی همه میدونیم که نه تنها چیزی عایدمان نکرد بلکه وضعیت اسفبار امروزی ، نتیجه همین شعارهای بدون محتوا و از سر احساسه .در پایان ، ختم کلامم اینه ، فوتبال بعنوان یک ورزش جذاب و فراگیر بخشی از زندگی ماست و باید از آن لذت برد و زندگی کرد .


ایمان زنگویی

0

3

2 سال پیش

قربان شما ددم فاطی یاهمون آبجی


فردین کرمی

0

3

2 سال پیش

اقافرشادعزیزشمابزرگ ماهستی این کامنتی که هوادارپرسپولیس گذاشته ومتنش طوریه که شماروناراحت کرده فقط ازسراحساس وعشق به پرسپولیس بوده وگرنه معنای خاصی پشتش نیست وقتی ادم انواع واقسام اهانتها وتوهینهاروازهواداران رقیب وحتی افرادبه طاهرپرسپولیسی به تیم محبوبمون رومیشنوه احساسی میشه وبعصی اوقات پاسخ میده شماناراحت نباش استادعزیز❤❤❤


Fateeee

0

3

2 سال پیش

تا وقتی زنده ام و نفس میکشم از تیمم حمایت میکنم و هوادارشم حتی اگ اخر جدول لیگ برتر باشه یا اول..با یه برد عاشقش نشدم ک با یه باخت فراموشش کنم و برم سراغ تیمای دیگ


Fateeee

-1

3

2 سال پیش

فرشاد شیخ الا اسلامی...هرکی یه جوری از تیمش حمایت میکنه..منم هرجوری دلم میخاد حرف میزنم ب کسی هیییچ ربطی ندارهههه‌ . دیگ نبینم کسی از پستای من ایراد بگیرع. اوک:)؟..مرگ بر کسی ک بد پرسپولیس رو بخاد..


Fateeee

0

3

2 سال پیش

ایمان زنگویی...😌👏👏❤🚩


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

2

2 سال پیش

متاسفانه فرهنگ رایج در مملکت ، افول شدیدی کرده ، مثلا" فرهنگ چهارشنبه سوری ما از قدیم پریدن از روی پنج یا هفت بوته آتیش بود و شعری که متعاقب اون میخوندیم و چه زیبا بود ، ولی چهارشنبه سوریهای الان با آتیش بازی شدید همراه با ترکاندن بمب و انواع نارنجک های دست ساز و سرو صدای شدید همراهه، اینو گفتم که برسم به این نکته که فرهنگ هواداری از تیمها هم کاملا" فرق کرده ، بجای بالابردن سطح اطلاعات و دانش فوتبالی ، نسل جدید ترجیح میده که برای بالابردن خود ، دیگران را کوچیک کنه ، از فریاد زنده باد رسیدن به فریاد مرده باد . خواستن مرگ تیم رقیب ، این فرهنگ طرفداران شاهین و پرسپولیس نیست ، من بعنوان یک هواداری که شصت سالشه و از کودکی طرفدار پرسپولیس بودم و بازیهای اسطوره هایمان پروین ، کاشانی ، محراب شاهرخی و .... را بیاد دارم هرگز ندیدم هواداران قدیمی جدا از کری خوانی های متداول ، مرگ هواداران و بازیکنان تیم قریب را بخوان . از اینکه در این سایت بعضی از کاربران غیر از کری خوانی که جذابیت فوتباله ، آرزوی مرگ میکنن برای تیم رقیب ، متاسفم . من اینو تو فرهنگ شاهین و پرسپولیس کبیر یک نقطه ضعف میدونم و امیدوارم که آن هوادار ، بجای مرگ خواهی ، آرزو کنه که تیم رقیب همیشه برای مبارزه ، سلامت باشه تا بتونیم بازیهای درخور و شایسته ببینیم ، بازی با تیمهای استقلال و سپاهان همیشه جذابتر و لذت بخش تره . پس باید اونها باشن تا ما با اونا مبارزه کنیم و شکستشان بدیم‌ .‌من از فوتبال اینها رو یاد گرفتم


عشقم پرسپولیس

0

3

2 سال پیش

فقط پرسپولیس❤ ♥♥فقط قهرمانی🏆🏆🏆


ایمان زنگویی

0

4

2 سال پیش

به به.آبجی فاطمه به قول ماای والله دده.خوشحالم چنین حامی خانمی توبینمون هست وامیدوارم سالموسربلند سرافرازباشی آبجی فاطمه .و تمام دختران میهنم.زنده بادارتش اریایی


حسین سرخدل

0

2

2 سال پیش

جانم اسدی زنده باشی اونم یکی از بزرگان تیم بود آ نروزی که گل قهرمانی را فجرسپاسی زد یادتونه ؟عزیزان سرخ دل،آ ن روز یکی از روزهای باشکوه هواداران بود پرسپولیس قهرمان عشقمی.با توزندگیم رقم خورده همیشه دنبالت گرفتم.


فرشاد شیخ الاسلامی

-3

1

2 سال پیش

آقا یا خانم کاربری که با نام fateeeee پست گذاشتی ، این چه ادبیاتیه که مرگ دیگران را میخوای ؟ این ادبیات مرگ خواهی که سالهاست گریبانگیر ملتمان شده جز سیاهی ، نفرت ، کینه توزی چه ارمغانی برای ملتمان داشته .؟؟؟؟؟ این ادبیات طرفداران واقعی پرسپولیس نیست .


علیرضا حسین پور

0

1

2 سال پیش

پرسپولیس عشق منی ❤❤❤💋


فردین کرمی

0

4

2 سال پیش

یحیی مردمتعصب وامپراطورپرسپولیس❤❤❤


فردین کرمی

0

2

2 سال پیش

اقاابراهیم امسال هم یکی ازشیرمردان پرسپولیس گل قهرمانی رومثل گل خودت برامون میزنه پسرشیرین پرسپولیس❤❤❤


فردین کرمی

0

3

2 سال پیش

فاطمه خانم درودبرشماحمایت یعنی این نه حاشیه وچرتوپرت❤❤❤


محمد حسن جلالی

0

2

2 سال پیش

کیسه کشها هرچه سریعتر بلیط تهیه کنند قرار بلیط برای کشور ترکیه گرون بشه از ما گفتن بود عشق فقط پرسپولیس


علی پرسپولیس

0

5

2 سال پیش

قشنگ بود


Fateeee

0

6

2 سال پیش

پادشاه قلب من👑♡ ادم دلت منم👤 من برای موندنت😇 زانو میزنم🙇‍♀️😀❤ (پرسپولیسم رو میگم:))


Fateeee

0

6

2 سال پیش

پایان رنگ آبی شبی سیاه و تار است،، عشق به رنگ قرمز همیشهههه افتخاررر است🙂❤❤❤


Fateeee

0

5

2 سال پیش

صد سال بعد از مرگ من،گر بگشایی قبر من خواهی شنید از قبر من،،دوصت دارم قرمز من:)))🥺🫂❤


Fateeee

0

5

2 سال پیش

تیم های اسیایی جلو پرسپولیس هیچ گوهی نیستن .دیگ چ برسه ب کیسع کشای بدبخت😆🖕


Fateeee

-1

4

2 سال پیش

مرگ بر کیسه کش. مرگ بر شله زرد💙🖕💛🖕


Fateeee

0

5

2 سال پیش

مطمئنم امسال ششمین قهرمانی رو جشن میگیریم 🥺❤❤💪

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر - ملوان 17:15
مس رفسنجان - سپاهان 17:50
هوادار - پرسپولیس 18:20
آلومینیوم - صنعت نفت 18:30
تراکتور - گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال