ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اصلانیان: باهویی سَربا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

اصلانیان: باهویی سَربار پرسپولیس است

ارتش سرخ دات کام :
اصلانیان: باهویی سَربار پرسپولیس است
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی پرسپولیس کلی زحمت کشیده و چندین قهرمانی را به دست آورده، پس انصاف نیست این گونه آن‌ها را بکوبند.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگویی، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه سپاهان در آخرین بازی خودش با آلمالیق ۹ گل زده بود، توقع داشتم در این دیدار نیز بازی پرگلی را ببینم. پرسپولیس نیز در خلق موقعیت گل، آنچنان موفق نبود و از ابتدا سعی داشت بازی را ببندد. نهایتاً سپاهان از شرایط میزبانی توانست به بهترین شکل استفاده کند و با یک گل پیروز شد. کسب ۳ امتیاز حق‌شان بود، چون سوار بازی بودند. اگر بیرانوند چند فرصت گلزنی آن‌ها را نمی‌گرفت، شاهد بازی پرگلی نیز می‌بودیم.

وی افزود: در چند بازی که عملکرد بازیکنان پرسپولیس را می‌بینم، یک مقدار اُفت کرده‌اند و نصف توانایی خودشان را در زمین به نمایش نگذاشتند. البته وضعیت اینگونه نمی‌ماند و کادرفنی و آنالیزور‌ها برای بهتر شدن شرایط تیم تلاش خواهند کرد. هنوز مسابقات لیگ به نیمه راه نرسیده و کلی بازی باقی مانده است، در نتیجه می‌شود تغییراتی در رده‌بندی جدول دید.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان به کادرفنی عنوان کرد: برخی از پیشکسوتان دهه ۶۰ منتظر هستند تیم کوچکترین لغزشی داشته باشد و سپس با صحبت‌های‌شان در رسانه‌ها و فضای مجازی کادرفنی و بازیکنان بزنند. جالب اینجاست که این اظهارنظر‌ها را خواست هواداران می‌دانند. اصلاً اینطور نیست که هوادار با یک باخت، درخواست تغییر کادرفنی را داشته باشد. من این مسائل را نمی‌پسندم و فقط اسمش را سهم‌خواهی و حسادت می‌گذارم. این کادرفنی کلی زحمت کشیده و توانسته در چند سال اخیر چندین جام قهرمانی به دست آورد، پس انصاف نیست اینگونه آن‌ها را بکوبند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی به خاطر باخت به سپاهان، یادآور شد: از طرف دیگر، بازیکنان و کادرفنی هم جریمه شدند و گروکشی کردند که اگر بازی با النصر عربستان را پیروز شوند، این جریمه‌ها بخشیده می‌شود. این گروکشی‌ها برای باشگاه بزرگ پرسپولیس اصلاً قشنگ نیست. مگر بازیکنان و کادرفنی تعهد داده‌اند که اگر یک بازی را باختند، ۱۰ درصد از قراردادشان کسر شود. در این مورد هم باید اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه یک مقدار فوتبالی‌تر به قضایا نگاه کنند. به نظرم جریمه کردن بازیکنان و کادر فنی، آن‌ها را بیشتر از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزد و به تیم ضربه می‌زند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس برای رقابت در لیگ برتر بسته شده، گفت: باید لیگ قهرمانان آسیا را از لیگ برتر جدا کنیم، چون در آسیا جنگ نابرابری وجود دارد و پرسپولیس ابزار لازم را برای شرکت پرقدرت در آن مسابقات ندارد. توقعی هم از بازیکنان و کادر فنی نداریم که در لیگ قهرمانان آسیا مقام کسب کنند. درست است برخی از بازیکنان پرسپولیس مصدوم شده‌اند، اما در برخی خطوط به بازیکن خوب نیاز داشت. همچنین یک سری از نفرات را به تیم‌های دیگر دادند و جایگزینی هم برای آن نفرات آورده نشد.

وی ادامه داد: ۹ بازی از مسابقات لیگ برتر گذشته و نبیل باهویی که به عنوان بازیکن خارجی خریداری شده و برای آوردنش دلار خرج کرده‌اند، هنوز آماده نیست. مهاجمی که باید بار تیم را به دوش بکشد، در هر بازی فقط سربار تیم است. شهاب زاهدی هم فقط در ۲ بازی عملکرد خوبی داشت و ۴ گل زده است، اما از فوروارد پرسپولیس انتظار نمی‌رود وقتی کارت زرد دارد، با دست توپ را بزند و با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود.

اصلانیان در پاسخ به این سوال که چرا شهاب زاهدی در دیدار با صنعت نفت آبادان نیمکت نشین شد، گفت: مگر می‌شود در برنامه ورزشی زنده تلویزیون، یک ساعت به بازیکنی که فقط ۲ هفته پشت سر هم در لیگ برتر گلزنی کرده، فرصت داده شود؟ تا الان در فوتبال ایران چنین اتفاقی رخ نداده و به طور حتم این موضوع تمرکز بازیکن را از بین می‌برد. رضا اسدی در ۸ بازی ۷ گل زده، چرا او را دعوت نکرده‌اند؟

وی درباره اینکه باید پرسپولیس از بحران خارج شود، خاطرنشان کرد: کادرفنی باید هرطور شده تیم را جمع کند تا از بحران بیرون بیاید. چون بازی‌های سختی را در لیگ قهرمانان آسیا پیش‌رو دارد. پرسپولیس باید در هر دو دیدار با النصر و الدحیل پیروز شود تا شانس صعود به عنوان تیم دوم را داشته باشد. نهایتاً اگر زورش در آسیا نرسید، دیگر باید تمام قدرتش را برای قهرمانی در لیگ برتر بگذارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157361
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سید حسن موسوی گورابی

0

2

6 ماه پیش

بازیکن بنجل


ع حسین زاده

-1

0

6 ماه پیش

ازاینکه یحیی بهترین مربی لیگ و ایران هست، شکی، نیست، ولی چرا باید با با قهر و اعتصاب، با دستان خود برای تیمش حاشیه درست کنه، درسته که مهاجم ششدانگ نگرفتن، ولی آیا هافبک‌های پرسپولیس تو این چند بازی ۴تا موقعیت گل ساختن که مهاجم نزده باشه؟چرا نعمتی که سمت چپ پرسپولیس رو تبدیل اتوبان کرده و دائم پاس رو به عقب، و حتی یک سانتر ساده نمیتونه انجام بده، باید ۹۰دقیقه تو زمین، و رو اعصاب هواداران پرسپولیس باشه، البته هواداران پرسپولیس اونقدر آگاه هستن که فرق پیشکسوتان خوب و بد را تشخیص بدن، امثال فنونی زاده و قلیچ مافنگی، عقده ای و دنبال سهم خواهی و حسادت هستن، چرا که اگر آدم حسابی و با دانش بودن، تو لیگ ۳ حداقل یک پست داشتن، اینها از رو عقده و حسادت چنین چرت و پرت هایی میگن، البته که یحیی هم باید از خوراک دادن به امثال اینها پرهیز کنه، و خودش حاشیه سازی نکنه، باید قبول کنیم که تو چند بازی اخیر پرسپولیس فوق‌العاده ضعیف و نا کارآمد بود و تفکرات و تعویض های اشتباه یحیی عامل اصلی، عدم نتیجه گیری پرسپولیس بوده،.


msa

-1

0

6 ماه پیش

باهویی به درد سربار هم نمیخوره برای توپ جمع کن هم زیاده


مجیدباقری

0

3

6 ماه پیش

اقای یحیی گلمحمدی مشکل اصلی تیم بنظر من وینگرهای چپ و راست .اگه این دو پست تقویت بشه مشکل تیم حل خواهدشدبا این وضعیت اگه بهترین مهاجم رو هم بیارین بازهم موفق نخواهیم شد


مجیدباقری

0

2

6 ماه پیش

به نطر من مشکل تیم ما فقط وینگر چپ و راستمو نه ضعیفه توپها رو درست به مهاجمهمون نمیرسونند


نوید ناصری

-1

5

6 ماه پیش

آقای اصلانیان عزیز شما که خودتون فوتبالیست بودید دیگه چرا.... وقتی هافبکها یه توپ و موقعیت گل برای مهاجم نمیسازن و حتی بهش پاس نمیدن میخواید مهاجم پرواز کنه گل بزنه یا خودش بیاد همه رو دریبل بزنه و گل کنه....


حجت

-2

3

6 ماه پیش

با این کارایی که درویش می کنه عمرا پرسپولیس نتیجه بگیره و خدا لعنتت کنه قانون سقف قرارداد گذاشت

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال