ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اصلانیان: بدهی‌های ما ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

3 سال پیش

اصلانیان: بدهی‌های ما به‌کل جهان و پنجره‌های بسته هیچ‌وقت تمامی ندارد

ارتش سرخ دات کام :
اصلانیان: بدهی‌های ما به‌کل جهان و پنجره‌های بسته هیچ‌وقت تمامی ندارد
گلزن سال‌های گذشته سرخپوشان حرف‌های جالب زیادی برای گفتن دارد. او از دلال‌ها و نقشی که این روزها در فوتبال ایران دارند می‌گوید و تاکید دارد چون منافعی ندارد و به دنبال پست نیست، می‌تواند دراین‌باره خیلی راحت و شفاف صحبت کند.
امیرحسین اصلانیان یکی از بازیکنان مستعد فوتبال ایران بود که به پرسپولیس رسید و خودی نشان داد. او زمانی که باشگاه به لحاظ مالی در مضیقه قرارگرفته بود و پرونده‌های مالی‌اش در فیفا و فدراسیون ایران سر به فلک می‌کشید، طلبش را بخشید، برخلاف آن دسته از بازیکنانی که در پرسپولیس از هیچ، به همه‌چیز رسیدند و درنهایت بابت پولی که هرگز هم حق‌شان نبود، مشکلات زیادی برای باشگاه ایجاد کردند. صحبت‌های مهاجم سابق پرسپولیس را مشاهده می‌کنید:

*پرسپولیس بعد از شکستی که به استقلال تاجیکستان تحمیل کرد، می‌تواند الهلال را هم در خانه‌اش از پیش رو بردارد؟
خوشبختانه از بازی قبلی هم به لحاظ اینکه بازی در زمین حریف برگزار می‌شد، و هم اینکه کم توانستیم فرصت ایجاد کنیم، با برد عبور کردیم. حالا هم‌ تیمی اگر به فکر نتیجه است و می‌خواهد در فینال بازی کند، نباید برایش فرقی کند که با کدام تیم رودررو می‌شود. ضمن اینکه به نظرم قرعه بدی هم نیست. بازی‌ای که اخیرا از الهلال دیدم، استقلال سوار بازی بود و آن‌ها با اشتباهات فردی بازی را دادند. اگر الهلال به همان شکل مقابل پرسپولیس بازی کند، بچه‌ها به‌راحتی می‌توانند از این مرحله عبور کنند. البته این بار شرایط میزبانی و تماشاگر هم مطرح است و الهلال در کشور خودش بازی می‌کند و باید این را در نظر بگیریم که این تیم آنجا با اعتمادبه‌نفس بیشتری بازی کرده و قطعا داوری هم می‌تواند به سود آن‌ها باشد. هرچند که تیم ما هم بد نیست و حاشیه‌ای ندارد. اگر از فرصت‌هایش استفاده کند می‌تواند به برد برسد.

*به نظر می‌رسد بعد از هفته‌هایی که در خط حمله شرایط فوق‌العاده‌ای داشتیم، با رفتن مغانلو و افت آل‌کثیر شرایط دوباره چندان مطلوب نیست؟
تیم ما تا می‌آید جنسش جور شود و همه باهم مچ شوند چند بازیکن خوبمان یا ترانسفر می‌شوند و یا تیم عوض می‌کنند. حالا جایگزین‌های آن‌ها تا بیایند آپدیت شوند زمان می‌برد. من فکر می‌کنم حیف شد که نتوانستیم یک بلندزن بگیریم. کیروش استنلی را شنیدم می‌خواهند بیاورند ولی متاسفانه بدهی‌ها اجازه نداد پرسپولیس یار خارجی بگیرد. متاسفانه بدهی‌های ما به همه جهان هیچ‌وقت تمام نخواهد شد و تا وقتی که ساختار درست نشود همیشه با پنجره‌های بسته مواجه شده و در هر مقطعی یک نقطه تاریک خواهیم داشت و هیچ‌وقت جنس‌مان جور نمی‌شود. امیدوارم یک روز بدهی‌ها پرداخت شده و دو، سه مهره بخریم.

*این روزها اسم‌های بزرگی برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح می‌شوند، اما من فکر می‌کنم که همیشه با این اسم‌ها بازی می‌شود و درنهایت گزینه خودشان را می‌آورند. شما چطور فکر می‌کنید؟
من هم می‌گویم کار را به دادگان و عابدینی نمی‌سپارند چون خیلی تند صحبت می‌کنند و بله‌قربان‌گو نیستند. شرایط در فوتبال ما به‌گونه‌ای است که معمولا کسانی را می‌آورند که بتوانند هر کاری دل شان خواست انجام دهند و او هم حرفشان را گوش کند. من لااقل امیدوارم کسی باشد که فوتبال را بفهمد. الان مدیرعامل قبلی در طول مدتی که بود، اصلا یک مصاحبه هم نکرد، در حالی‌که مدیرعامل باید نشان دهد که در جریآن‌همه‌چیز است و سوارکار است.

*البته همین که مدیرعامل سابق فوتبالی نبود و مسايل فوتبالی را به اهلش سپرد کار خوبی بود، الان در تیم مقابل می‌بینیم کسی که از فوتبال چیزی نمی‌دانسته چه مشکلاتی ایجاد کرده است.
ما به‌هرحال اخبار استقلال را هم دنبال می‌کنیم، آنجا عجیب‌ترین اتفاقات فوتبالی را می‌بینیم. اصلا خیلی جالب است که در این باشگاه تمام آدم‌هایی که به‌نوعی در فوتبال دشمن فرهاد مجیدی بودند در این باشگاه حکم گرفتند. آن‌هایی هم که آمدند دوستان من هستند ولی نوع انتخاب‌ها برای من جالب بود، اینکه بدانی همه باهم زاویه دارند و به همه آن‌ها پست بدهی. خداراشکر الان پرسپولیس این‌طور نیست، نه کسی علیه کادر فنی موضع دارد و نه کسی مصاحبه می‌کند.

*این یکی از اتفاقات خوبی است که باعث شده پرسپولیس در این سال‌ها آرامش داشته باشد.
در استقلال همه چشم به نیمکت این تیم دارند، البته پرسپولیس هم مدتی این‌طوری بود، کسانی که علاقمند بودند در برهه‌ای آمدند و نتیجه نگرفتند، حالا کسانی که بیرون‌اند چشم به صندلی مربیگری تیم ندارند. یعنی اگر کسی هم‌چشم داشت، مدتی آمد و رفت.

*با این حساب شرایط امسال پرسپولیس را در لیگ خوب می‌بینید؟
فکر می‌کنم فقط به لحاظ بازیکنی یه خرده تقویت می‌شدیم خیلی می‌توانست به ما کمک کند. امسال رقابت بین پرسپولیس و سپاهان نزدیک‌تر از قبل می‌شود. البته من به‌شخصه دوست دارم استقلال قوی باشد چون این اول‌ازهمه پرسپولیس را قوی‌تر می‌کند، وقتی یک استقلال قوی در دربی منتظر ما باشد، ما هم بهتر کار می‌کنیم، اما با این وضعیت که آن‌ها شرایط خوبی ندارند.

*تراکتور هم که تا مرز انحلال پیش رفت. آن‌ها هم بعید است در کورس باشند.
زنوزی از اینهمه منابع مختلف خرج کرد و به هیچ رسید. حالا یک فینال سوپر جام دارند که ببینیم چه زمانی انجام می‌شود.

*فوتبال‌مان رو به نابودی و ورشکستگی می‌رود. صحبت از ارقامی در لیگ برتر است که قطعا خیلی از تیم‌ها توان پرداختش را ندارند.
ما برعکس همه دنیا جلو می‌رویم هر چه بقیه پیشرفت می‌کنند، ما به‌جای الگوبرداری از آن‌ها به دزدی‌ها و دلالی‌هایمان در فوتبال اضافه می‌شود. واقعا خنده‌دار است. یکی سری دوستان ما کلاس مربیگری شرکت کردند، از آن‌ها سوال شد که قصد دارند کار مربیگری بکنند که گفتند نه مال این کار نیستیم! فهمیده‌اند که جنس‌شان به جنس این فوتبال نمی‌خورد و راست هم می‌گویند. این دلال‌ها را مربیان و مدیرعاملان در فوتبال ما باب کردند و حالا ریشه آن‌ها خیلی قوی شده و زور کسی به دلال‌ها نمی‌رسد. سیستم مربیگری در فوتبال ما مافیایی شده، این اعداد و ارقام که می‌شنویم چطور به فوتبال ما رسیده، بازیکن دیگر زیر ۵ میلیارد نیست.

*یک‌وقتی هست که نخبه‌های فوتبال این ارقام را می‌گیرند، نخبه‌های هر رشته‌ای بیشتر از بقیه دریافت می‌کنند، اما این ارقام برای بازیکنان خیلی معمولی و در حد لیگ یک است و این جای سوال دارد.
دلیلش این است که نصفش را دلال می‌گیرد. همه پول که به بازیکن نمی‌رسد. پشت این کارها مربی و مدیرعامل خوابیدند. من ترسی ندارم که واقعیت‌ها را بگویم، چون قرار نیست فعالیتی در این فوتبال داشته باشم، اسمی هم از کسی نمی‌گویم که بار حقوقی داشته باشد. این اعداد وقتی این‌قدر بالا می‌رود برای این است که در هر قرارداد چند نفر قرار است سهم ببرند، سفره‌ای پهن است و دلال هم کنار آن می‌خورد. من اینت رسمی می‌شناسم که بالای ۸۰ مربی و بازیکن از طریق او باید قرارداد ببندند. یک مربی، بازیکنی را می‌خواسته، دلال گفته اگر این را می‌خواهی این 2 تا را هم باید بگیری. یعنی از سه طرف دلال سود می‌کند. من احساس می‌کنم باید نهادهای نظارتی ورود کنند، دلالی در فوتبال ما هیچ حساب‌وکتابی ندارد. چرا فدراسیونی که آن‌همه بدهی گذاشت روی فوتبال، به این راحتی رفت و اصلا به ماجرای ویلموتس پرداخته نمی‌شود؟ الان فوتبال مشهد بازیکن میلیاردی که هیچ، حتی نمی‌تواند بازیکن چند صدمیلیونی بگیرد. فوتبال به این شکل در کشور از بین می‌رود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144486
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سالار

0

0

3 سال پیش

اسم دلال میخواین؟؟ پسر و اطرافیان تاج کثافت که فدراسیون رو به گند کشید و رفت و الان راحت و آزاد میچرخه حتی قراردادهای مربیان تیم ملی توی دفتر پسر تاج بسته میشده


احمد نوری اسرمی

0

0

3 سال پیش

اقای اصلانیان مرد باش اسم این دلالها رو ببر تو که گفتی تو فوتبال نیستی پس بگو مردم اینها رو بشناسن


مبینا امیری

0

0

3 سال پیش

دقیقا ما همیشه بدهکاریم بخدا همش تقصیر این فدراسیونه ک اصلا پشت ما نیس ک هیچ چبم لای چرخ ما میکنن


علی

0

0

3 سال پیش

درودبرشرفت. ولی کاشکی اسم چپدتاازاین دزدای کثیف هم می گفتی

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال