ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اصلانیان: برگرداندن رو ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

1 سال پیش

اصلانیان: برگرداندن روحیه ملی‌پوشان به هنر یحیی بستگی دارد

ارتش سرخ دات کام :
اصلانیان: برگرداندن روحیه ملی‌پوشان به هنر یحیی بستگی دارد
امیر اصلانیان مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های داخلی پس از حذف در مرحله گروهی با شرایط بدی وارد مسابقات لیگ خواهند شد. در رابطه با شرایط پرسپولیس در ‌دربی و ادامه مسابقات لیگ و سایر موارد از جمله دلایل ناکامی تیم ملی گفت‌و‌گویی با مهاجم اسبق پرسپولیس داشتیم.

*به نظرتان حضور بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس با چه شرایطی در تمرین تیم باشگاهی‌شان همراه خواهد شد؟
ناکامی در مسابقات جام جهانی روی جامعه تأثیر‌گذار است و به نوعی موجب ناراحتی و سرافکندگی آنها شده است. این دوره هم بازیکنان با ناراحتی و به نوعی شرمساری حاصل از نتایج ضعیف به تیم‌های باشگاهی‌شان به لیگ بازمی‌گردند اما اگر بخواهیم در مقام قیاس برآییم در دوره قبل بازیکنان تیم ملی در شرایطی به کشورمان بازگشتند که همه بازی‌های آنها را پسندیدند اما این بار متأسفانه در شرایطی که بستر خوبی برای صعود تیم ملی‌مان فراهم شده بود این بازیکنان از صعود بازماندند که نارضایتی عموم مردم را به همراه داشت. متأسفانه در این بین کی‌روش هم اصلاً نتوانست تیم را درست هدایت کند؛ از آماده ساختن به لحاظ مسائل روانی بگیرید تا کوچینگ و بسیاری از موارد دیگر، سرمربی‌مان به هیچ‌وجه توفیقی نداشت. در این بین بازیکنان هم در درخواستی عجیب، خواهان پاداش قبل از بازی شده بودند و به نوعی خواهان پاداش باخت شده بودند.

*گویا ناراحتی شما تمامی ندارد؟!
تیمی که خوب کار نکرده و ساختار ندارد مشخص است که شانسی برای موفقیت ندارد، در حالی که ما شاهد صعود سه تیم دیگر بودیم و اگر تیم عربستان هم به مرحله بعد صعود نکرد با وجود این بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت که اوج آن بازی مقابل آرژانتین و برد مقابل تیمی که یکی از کاندیداهای قهرمانی بود، بازمی‌گشت. من فکر می‌کنم اگر لحظاتی از بازی‌مان مقابل ولز را کنار بگذاریم تنها تیم آسیایی‌ای که بد بازی کرد تیم ملی کشورمان بود، هر چند با وجود این باز هم شرایطی بسیار ایده‌ال مهیا شد که ما می‌توانستیم با یک تساوی و کسب یک امتیاز به مرحله بعد برویم اما باز هم با وجود این در حالی که در و تخته جور شده بود تا ما به مرحله بعد صعود کنیم باز هم از صعود باز ماندیم، باختی که نه تنها زمینه افول ما را در رده جهانی مطرح ساخت بلکه موجب افت و سقوط ما در آسیا را نیز فراهم ساخت. باخت تیم ملی به شدت زمینه ناراحتی بازیکنان ما را فراهم ساخت به شکلی که ما شاهد بودیم مردم حتی در اعلام نظرات‌شان خواستار جمع‌آوری بیلبوردهای مربوط به تیم ملی از سطح معابر شهری شده بودند که این امر نشان دهنده ناراحتی عمیق مردم از فوتبال را نشان می‌دهد.

*یعنی معتقدید در جام ملت‌ها هم شانسی نداریم؟
با شرایطی که من دیدم ما هیچ شانسی در جام ملت‌ها هم نداریم. تیم ما بسیار بد بازی می‌کند و بسیار کم موقعیت می‌سازد، به همین دلیل مقابل امریکا تنها یکی دو موقعیت نصف و نیمه داشتیم که از آنها هم بهره نبردیم. از این رو برای جام ملت‌ها باید خیلی کار کنیم و زحمت بکشیم، ضمن اینکه باید بپذیریم ما دیگر تیم اول آسیا نبوده و تیم پنجم آسیا هستیم که هیچ زمانی هم اقدامی برای درست کردن ساختارمان انجام نداده‌ایم.

*اما جواب ما را در خصوص بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس به تمرینات تیم‌شان و تبعات آن بعد از جام جهانی را ندادید!
به نظرم چهار ملی‌پوش پرسپولیس با روحیه بد و خراب به تمرینات تیم‌شان پای خواهند گذاشت که این هم یکی از بدشانسی‌های پرسپولیس است که بیشترین ملی‌پوش را در بین باشگاه‌های لیگ برتر در تیم ملی داشت، از همین رو سرمربی پرسپولیس باید از تجربه‌اش استفاده کند تا روحیه بازیکنان ملی‌پوش خود را بازسازی کند و آنها را هر چه زودتر به شرایط نرمال برساند و برگرداندن روحیه ملی‌پوشان در یک جمله به هنر یحیی بستگی دارد.

*در رابطه با دربی که در آخر ماه جاری برگزار خواهد شد چه نظری دارید؟
شرایط پرسپولیس و نتیجه‌گیری‌اش به شرایط بدنی و روحی روانی بازیکنان بستگی خواهد داشت اما تصورم این است که بازیکنان دو تیم سرخابی با ترس و احتیاط به مصاف هم می‌روند و این قبیل بازی‌ها هم معمولاً بدون گل از آب درمی‌آید. هر دو تیم بازیکنان بسیار خوبی از خط دروازه تا خط حمله در اختیار دارند، با وجود این از آنجا که پرسپولیس در این فصل بهترین بازیکنان را جذب کرده و شرایط بهتری دارد من بیشترین شانس را به پرسپولیس می‌دهم و به واسطه بازیکنانی مانند دیاباته و لوکادیا و بیشترین بازیکنان ملی‌پوش و سایر موارد، من شانس برد بیشتر در دربی را برای پرسپولیس قائل هستم. با این بازیکنان هم هواداران پرسپولیس به چیزی جز قهرمانی راضی نیستند هر چند این مسأله هم وجود دارد که ممکن است دربی هم تحت تأثیر سرافکندگی تیم ملی ما قرار بگیرد، ضمن اینکه بازیکنان دو تیم به دلیل نبودن هوادار و تماشاچی انگیزه لازم را هم ندارند و به نوعی شرایط برای دربی و ارائه فوتبال خوب هم چندان نرمال نیست، این در حالی است که بعد از باخت تیم ملی‌مان، مردم به نوعی فوتبالزده شده‌اند. خواهش می‌کنم که فوتبال را به فوتبالی‌ها بدهند تا تصمیمات بهتری گرفته شود. بازیکنان تیم ملی ما آخرین نسل طلایی فوتبال ما بودند که در بین آنها طارمی بهترین بود؛ بازیکنی که البته او هم در مرز 30 سالگی قرار دارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152264
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مرادسلمانی

0

2

1 سال پیش

باسلام رفتن ونرفتن مابه چام جهانی چه ثمری داشت.بجای اینکه بعدازجام جهانی یی کمیته فنی (کشک)تشکیل بدن وداستانی فنی تیم ملی ونرفتن ازگروه خودش به دوربعدارزیابی کنند.فعلاآقاکی روش رفته تهران گردی .حتمآخسته شده بایدبری کشورش.بقیه همراه تیم ملی نخودنخودهرکه خانه خود.(کی بود کی بودمن نبودم )دلت خوشی آقای اصلانیان کسی به کسی نیست


مرادسلمانی

0

1

1 سال پیش

باسلام مربی که همیشه یی زنبیل دستش هست .میشودهمین داستان.تازه بجای اینکه یی کمیته فنی (کشک)تشکیل بدن آقای کی روش روبخوان علت جویل


پرویز قلعه گنجی

-2

1

1 سال پیش

واقعیت همین است دربی مساوی یحیی. ترسو تیمو به میدان میفرسته


ع حسین زاده

0

3

1 سال پیش

با این نتیجه مفتضحانه وزیر ورزش بی خاصیت میگه ما بهترین نمایش رو داشتیم و از کی‌روش بابت این نتایج و بازیکنان تشکر کرد و به هر کدام یک خودروی خارجی پاداش داد، وقتی طرز تفکر وزیر ورزش این باشه البته که فوتبال ایران توسط بی خاصیتی مثل تاج نابود میشه، تازه برای جام ملت‌های آسیا هم تیم ملی رو به کی‌روش می‌خواهند بدهند ،وقتی فوتبالی ها رو خانه نشین کردن، امثال تاج و همداستان مفت خورش جولان میدن.


حمیدترکاشوند

0

1

1 سال پیش

تا زمانی که اقای تاج در راس فوتبال ایران هستش و کیروش مربی هیچ شانسی نداریم در تمامی تورنمنتها

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال