ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اصلانیان: دیاباته انگی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

1 سال پیش

اصلانیان: دیاباته انگیزه و توانایی سابق را ندارد

ارتش سرخ دات کام :
اصلانیان: دیاباته انگیزه و توانایی سابق را ندارد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با بی‌دقتی مدافع سمت چپ پرسپولیس، علیرضا بیرانوند گل بسیار استثنایی و بالاتر از سطح آسیا را دریافت کرد.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگویی، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولادخوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همیشه دیدارهایی که در جنوب برگزار می‌شود برای سایر تیم‌ها سخت و سنگین است. دیدار پرسپولیس و فولاد یک بازی فیزیکی و درگیرانه بود که هر دو تیم دوندگی بالایی داشتند. با بی‌دقتی مدافع سمت چپ پرسپولیس، علیرضا بیرانوند گل بسیار استثنایی و بالاتر از سطح آسیا را دریافت کرد.

وی ادامه داد: زدن چنین گل‌هایی در لیگ برتر فوتبال ایران فقط از یک بازیکن لالیگایی برمی‎‌آمد. پرسپولیس باید از ابتدای بازی همانند ۱۰ دقیقه آخر مسابقه سوار بازی می‌شد و روی دروازه فولاد حمله می‌کرد و به طور حتم با ادامه این روند می‌توانست گل بزند. فولاد هم از قبل شناخت خوبی از تاکتیک و سیستم پرسپولیس پیدا کرده بود و بعد از اینکه گل را زد بازی را بست.

اصلانیان تصریح کرد: پرسپولیس با این باخت نتوانست فاصله امتیازی خوبی که نسبت به تیم‌های دیگر داشت را حفظ کند و باز هم رقابت تیم‌های بالای جدول تنگاتنگ دنبال خواهد شد. پرسپولیس باید در دیدارهای مستقیمی که با تیم‌های استقلال، سپاهان و گل‌گهر خواهد داشت و بازی‌های ۶ امتیازی است، نتایج را به نفع خود تمام کند.

کارشناس فوتبال در مورد عدم حضور تماشاگر در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: حضور تماشاگران در رقابت‌های فوتبال باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان داخل زمین می‌شود و نبود هواداران در استادیوم به فوتبال ضربه می‌زند. وقتی تماشاگر در یک بازی نباشد مثل این می‌ماند که تیم‌ها در حال انجام بازی دوستانه هستند. امیدوارم هر چه زودتر تماشاگران را به ورزشگاه‌ها راه بدهند تا دیدارهای لیگ برتر شرایط بهتری پیدا کند و بازی‌ها جذاب و مهیج‌تر دنبال شود.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد ضعیف دیاباته تاکید کرد: دیاباته در ۲ بازی اخیری که به عنوان بازیکن جایگزین وارد بازی شد، اصلاً عملکرد خوبی در حد و اندازه‌های سال‌های قبل خود که در استقلال بازی کرد، نشان نداده است. انگار او‌ دیگر توانایی و انگیزه سابق را برای دویدن ندارد؛ برای این مهاجم قدبلند، کشیدن این حجم زیاد از عضلات بسیار سخت شده است. در خط حمله پرسپولیس دچار ضعف است و در لحظات زیادی از بازی‌ها موقعیت برای مهاجم و نوک حمله ایجاد نمی‌شود.

اصلانیان درباره دیدار هفته هجدهم لیگ برتر پرسپولیس و آلومینیوم اراک (چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد) تصریح کرد: تمامی بازی‌ها در مسابقات لیگ برتر سخت است و تیم راحتی در مسابقات وجود ندارد. هر تیم برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خودش تلاش می‌کند. آلومینیوم هم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است و با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد، اما تیم خوب و هماهنگی است.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل پرسپولیس و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی هم گفت: بازی پرسپولیس با سپاهان یک قرعه بسیار دشوار در جام حذفی بود. این دیدار یک فینال زودرس برای هر دو تیم است. به طور حتم اگر پرسپولیس می‌خواهد در این دوره از مسابقات قهرمانی را به دست آورد باید از سد هر حریفی در هر مرحله‌ای عبور کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153190
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اسماعیل کمایی

0

1

1 سال پیش

ب امید روز های بت هر برای دیاباته


سامان کوهدشت

0

2

1 سال پیش

آقای اصلانیان انگار بازیرو درست ندیدی ن؟؟ جز لجن بازی و بی شرف بازی کادر فولاد چیزی دیگ ب چشم‌نیومد..بعدش اینکه داداش یجوری داری از فولاد تعریف میکنی انگار ن انگار پرسپولیسی هستی..بجز اون گل ک مقصرم‌دفاعمون بود فولاد چیکار کرد خدایی؟؟ فقط وقت تلف کردن دادو بیداد کادرشون و هوچی گری بازیکناش.


شیر

0

4

1 سال پیش

دیاباته بازیکن خوبیه..از شانس بد ما مصدوم شد.حالا هم با زدن یه گل بازم به اوج برمیگرده..خدا کنه عیسی زودتر برسه و بتونه زوج شیر سیاه بشه..


سعید بهرامی

-1

1

1 سال پیش

سلام خدمت دوستان این بازیکنه خارجی برزیلی که گرفتن طبق آمار های که ما از دیدیم فکر کنم به کار تیم پرسپولیس بیاد اینم میشه مثل بودیمیر وتیمور شهرزاد ف اوساگنا استوکس


سلمان سرخان بگی زاده

-1

1

1 سال پیش

امسالم میخوان سگ پا را قهرمان کنن آقای گلمحمدی از الان باید بگه داور اگه ضرر ه تیم محبوبم سود بزنه همون لحظه تیممو میکشم بیرون بازی نمیکنیم


مرادسلمانی

0

4

1 سال پیش

آقای اصلانیان عزیزدیاباته بازیکن خوبی هست وهم قدرتی ولی آقای مهاجم دیاباته یاهرمهاجم دیگری نیازبه مکمل داری.انشاءالله این برزیلی بیادمیشوندمکمل الان ماعبدی عیسی راداریم ولی این دونفرزمانیکه تیم جلوهست بایدبیان بازی کنندبازی بافولادعبدی فقط استرس کل زدن داشت.دست خودش هم نیست اینهامواردی هست که به تیم ضربه می زنند.بازی بافولاداززمانیکه بابایی آمدداخل زمین باآن اوت های خوشکلش چیزی نمانده دروازه فولادبازبشی.همین بازی راتماشاکن بعدکارشناسی کن


msa

0

4

1 سال پیش

اتفاقا دیاباته کم کاری نکرد چند توپ براش فرستادن؟


فرشاد شیخ الاسلامی

0

6

1 سال پیش

اتفاقا" من دیاباته در این بازی را بسیار پرانگیزه تر از بازیهای قبلی دیدم و بسیار سعی داشت که دونده باشه و برای تیمش کاری بکنه که مفید باشه و احیانا" گل بزنه . حتی در صحنه ای جهت جلوگیری از اتلاف وقت دروازه بان فولاد ، خودش توپ را از بیرون زمین آورد و به دروازه بان فولاد داد ، دیاباته بازیکن دونده ای بلحاظ ظاهری و جسم تنومندش نیست ، بازیکن صحنه های پرفشار و داخل باکس هیجده قدم و یارگیری‌های من تو من نیست، مناسب صحنه هایی ست که فضا براش ایجاد کنن که بتونه شوت بزنه و یا در درگیریهای داخل هیجده نهایتا" ضربه آخر را با یک تقه زدن وارد دروازه کنه یا در ارسال های بلند سرزنی کنه . کند هست اما توانمندی زیاد داره و با ستون کردن بدنش میتونه توپ را مال خود کنه و نهایتا" پاس بده و یا ضربه آخر را بزنه . باید بیشتر در جریان بازی قرار بگیره و با جایگیری مناسب به تیم ما کمک کنه . بازی با فولاد نوید یک دیاباته را در بازیهای آینده میده .‌


ساسان رحمتی

0

6

1 سال پیش

کلا این بازی یه نیمه بازی قبل 20دقیقه بازی کرده چرا صبر ندارید و بازیکن رو خراب میکنید


احمد نوری اسرمی

0

8

1 سال پیش

داور بیشرف وقتی پنالتی رو نمیگیره دیاباته باید چیکار کنه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال