ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اصلانیان: عملکرد خط دف ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

اصلانیان: عملکرد خط دفاعی مقابل النصر تعیین‌کننده است

ارتش سرخ دات کام :
اصلانیان: عملکرد خط دفاعی مقابل النصر تعیین‌کننده است
امیر اصلانیان مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص بازی حساس سرخپوشان پایتخت مقابل تیم النصر که در بازی رفت موفق به پیروزی مقابل پرسپولیس شد توصیه‌های فنی زیادی دارد. در این رابطه پیشکسوت پرسپولیس روی رعایت اصول دفاعی و برطرف کردن اشکالات در این زمینه برای موفقیت مقابل النصر توصیه‌های خاصی دارد.

*بازی مقابل النصر با ستاره‌هایی که این تیم در اختیار دارد را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بازی خیلی خوب و تاکتیکی‌ای را قطعاً از دو تیم آسیا شاهد خواهیم بود؛ دو تیمی که جزو بهترین تیم‌های آسیا هستند و انتظارات از آنها برای ارائه بازی خوب و تاکتیکی و زیبا بسیار بالاست. در این بین در تیم النصر ستاره‌هایی همچون تالیسکا، مانه، رونالدو و چند ستاره دیگر حضور دارند که این مسأله کار را برای بازیکنان پرسپولیس سخت می‌سازد به همین دلیل در این بازی عیار کلی بازیکنان پرسپولیس خصوصاً اگر سر‌مربی بخواهد بازیکنان جدیدی را هم استفاده کند، کاملاً دستش می‌آید. در این بین جنگ خط دفاعی پرسپولیس با ستاره‌های تهاجمی النصر خیلی در چشم خواهد بود، از این رو بستن حفره‌های دفاعی توسط مدافعان و از همه این موارد مهم‌تر نقش هافبک دفاعی مهم است که جلوی مدافعان بازی می‌کند که خیلی خوب باید به خط دفاعی کمک کرده و تمامی منافذ نفوذی دفاعی را با دوندگی و کارهای دفاعی ببندد که اگر این کار خوب انجام شود شرایط بسیار خوب پیش خواهد رفت و تیمی که گل نخورد حتماً در طول بازی بالاخره موقعیت گل نصیبش خواهد شد.

*اما دقیقاً روی مسأله فنی دفاعی که اشاره کردید پرسپولیس در چند بازی اخیرش خیلی مشکل داشته؟
بازیکنان روی ارسال‌های حریفان خوب کار نکردند و نتوانستند خط دفاعی تیم‌های مقابل را ببندند. از طرف دیگر متأسفانه به قولی پشت دفاع هم می‌خوریم که این فضا شرایط را برای خط دفاعی پرسپولیس بسیار سخت کرده است که حتماً باید مقابل النصر این نقایص‌مان را برطرف سازیم.

*با تغییر سیستم می‌توان به نتیجه‌گیری مثبت پرسپولیس مقابل حریف امیدوار بود؟
اگر سیستم و بقیه تغییرات را هم انجام دهیم نباید توقع برد را از پرسپولیس داشته باشیم، هر چند برای روحیه گرفتن، برای ادامه لیگ و بالا بردن شانس صعود بازیکنان باید هر در چنته دارند را در طبق اخلاص بگذارند و خوب و بی‌نقص بازی کنند.

*به نظرتان سه امتیازی که پرسپولیس مقابل الدحیل گرفت را قادر است مقابل النصر هم تکرار کند؟
این مسأله مهم و حیاتی به این نکته بازمی‌گردد که النصر ابزار کافی را در اختیار دارد، در حالی که چنین مسأله‌ای در قیاس با النصر به شکل کمتری در پرسپولیس وجود دارد و وقتی این موارد را کنار هم قرار می‌دهیم به این نتیجه می‌رسیم که کار برای پرسپولیس خیلی سخت است.

*فکر می‌کنید برای بازی مقابل النصر حاشیه‌هایی که وجود داشت در پرسپولیس کمرنگ‌تر شده یا کماکان روی عملکرد بازیکنان تأثیر منفی خواهد داشت؟
به نظرم مصاحبه‌هایی که انجام شد در تیم شکاف ایجاد کرد، ضمن اینکه به نظرم نکته حایز اهمیت دیگر در پرسپولیس به این نکته بازمی‌گردد که قرارداد یحیی به شکل طولانی‌مدت با پرسپولیس تمدید نشد تا عملاً یحیی الان بدون قرارداد در پرسپولیس کار کند و از سوی دیگر اخباری که در پرسپولیس می‌شنویم دال بر این است که باشگاه قصد دارد برای آینده برانکو را استخدام کند.

*بر خلاف لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر معتقدید باید از پرسپولیس توقع قهرمانی داشت؟
در هر صورت انتظار قهرمانی از پرسپولیس تا روز آخر هست و به نوعی تیم اول ایران و مدافع عنوان قهرمانی که رکورددار قهرمانی در لیگ برتر است باید تا روز آخر برای قهرمانی بجنگد و برای رسیدن به این مهم ما حمایت کامل خودمان را از تیم انجام می‌دهیم تا ان‌شاءالله باز هم روزهای خوبی را در آسیا رقم بزنیم.

*فکر نمی‌کنید پرسپولیس در نیم فصل نیاز به تقویت دارد؟
حتماً پرسپولیس نیاز به خرید دارد و باشگاه باید از طرق مختلف از برند باشگاه پرسپولیس درآمدزایی کند و به نوعی از روی شورت ورزشی تا لباس حتماً می‌توان با مدیریت قوی بیشترین درآمدزایی را داشت و حتماً برای حل این مسأله باید این موضوع را عملی کرد تا مشکلات پرسپولیس کاملاً حل شود و تیم بدون مشکل مالی در چند پست که نیاز دارد بازیکنان مدنظرش را به خدمت بگیرد.

*در رابطه با خط حمله پرسپولیس و احتمالاً اتخاذ روش دفاعی می‌توان از خط دفاع پرسپولیس انتظار موفقیت داشت؟
از نبیل که چیزی ندیدیم و از شهاب هم انتظار رفتار حرفه‌ای و عملکرد قوی داریم تا واقعاً در گلزنی به پرسپولیس در این مقطع حساس کمک کند.

*به نظرتان جریمه مالی از ذهن بازیکنان چگونه پاک می‌شود؟
من فکر می‌کنم بازیکنان فقط باید به فکر بازی‌های با کیفیت و ارائه بهترین بازی‌ها به لحاظ فنی باشند چون به دنبال این موضوع حتماً اتفاقات خوب برای پرسپولیس به همراه مسائل مالی خواهد افتاد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157476
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

1

5 ماه پیش

امیدواریم که بازیکنان تو فرم ایده‌آل و بالای خودشون از نظر بدنی و روحی و روانی باشن، چراکه که بازیکنان پرسپولیس تو چند بازی اخیر اون طراوت و جنگندگی رو نداشتن، چیزی که تو این سالها عامل اصلی نتیجه گیری و قهرمانی های پیاپی پرسپولیس بوده، این درویش بی خاصیت شده، ملعبه دست فدراسیون نشین ها و وزارت ورزش و تاج بی‌شرف، چون همه تیم های رقیب، با لابی و دور زدن قانون، هرچه بازیکن خوب بود رو جذب کردن، ولی درویش بجای جذب بازیکنان با کیفیت، چند تا بازیکن اصلی خودش رو از دست داد، الان درویش شده پینوکیو، و تاج بی‌شرف و همدستانش شدن گربه نره و روباه مکار، تاج بی‌شرف و همدستانش به همراه ساکت و خطیر، خیلی راحت سر درویش بی خاصیت رو کلاه گذاشتن، کسی تو تمام مصاحبه های خودش حرف اول و آخر اون سقف قرارداد و رعایت قوانین بود، درصورتیکه که گربه نره و روباه مکار داشتن کارشون رو می‌کردن و قانون رو دور میزدن، بدبختی اینه با این حال باز پرسپولیس جریمه شد و امتیازش کم شد.


امیر

0

2

5 ماه پیش

ما با امتیاز بر میگردیم مطمئنم


سید ابراهیم غفاری نیا

0

4

5 ماه پیش

دعا کنید از النصر امتیاز بگیریم اگه بتونیم از النصر امتیاز بگیریم.پس توانایی بردن الدحیل رو هم داریم.انشالله به یاری خدا و تلاش بازیکنان از گروه صعود میکنیم


سید ابراهیم غفاری نیا

0

3

5 ماه پیش

گلر ضعیفی دارن،به راحتی میتونیم گل بزنیم.در کنار گل زدن باید مثل س...دفاع کنیم.در کل باید در تمامی نقاط زمین قوی باشیم


حسین سانبلی

0

4

5 ماه پیش

مدیران پر مدعا وتو خالی اون از سپاهان که سه امتیاز مفت ازدست داد وقتی میدانید پرواز هواپیمایی در کشور دیگه مجاز نیست چراازاون شرکت باید بلیط تهیه کنید این اقتدارنان ماراکشته حتی کشورهای دوست وبرادرتان قبولتان ندارند سرخوردگیش باید مردم بیگناه ایران بکشند راستی این کشور خان دایی رئیسی اینها هستش چرا تماسی نگرفتن حل مشکل بشه


پرسپولیسی

0

5

5 ماه پیش

کاش یکی به آقا یحیی بگه که مواظب باشه گول نقشه اینا رو نخوره و محکم به کارش ادامه بده تو پرسپولیس


پرسپولیسی

0

4

5 ماه پیش

درویش باید بره گم شه تا این خائن تو پرسپولیس هست روز خوش نداریم داره با دستور وزیر و پروین داغون می‌کنه تیمو میخواد یحیی رو فراری بده به دستور اونا تا هم کیسه رو قهرمان کنن هم یحیی امپراطور از پروین محبوبتر نشه حالا ببین کی گفتم


آرین

0

4

5 ماه پیش

واقعا متاسفم برای مدیریت که حتی لیاقت گرفتن یه هواپیمای مناسب برای بازیکنا و تیم بزرگ پرسپولیس رو نداره بعدش میان ازش دفاع هم میکنن درویش نفهم  حتی لیاقت یه تیم محلی رو هم نداره و تمام برنامه های کادر فنی رو خراب کرد... میدونید اگه تیم سه جلسه اونجا توی زمین اونا تمرین میکرد چقدر به سود و نفع تیم ما بود واقعا برات متاسفم درویش که خودتو مدیر تیم بزرگی مثل پرسپولیس میدونی ولی تو هیچی نیستی آدم بی لیاقت.... بدبخت این کادر فنی و بازیکنا چه گناهی کردن که گیر توی نفهم افتادن... تو حتی اندازه خطیر هم نیستی....فقط ببین چه آرامشی توی باشگاه کیسه کشا هست ولی درویش نفهم تیم رو با این عملکرد بد و مزخرفش نابود کرده..... اون از اول فصل و کنسل شدن اردوی خارجی و کلی مشکلات از پرداخت نکردن پول و قطع شدن غذا و نگرفتن بازیکن و از بین بردن زمان برای نگرفتن بازیکن و بی محلی به بازیکنا و کادر فنی که سه گانه گرفتن و بی احترامی بهشون.... و کلی مشکلات دیگه که همش مقصر صد در صد درویش و اون اربابهاش هستش بعدش بیایید از این آدم  دفاع کنید تا ببینید این تیم رو با دستهای خودش نابود میکنه یا نه.... الان تیم رسیده به رتبه پنجم بهتون قول میدم اگه درویش نره تیم نابود میشه.... طبق خبرهای رسیده از  توی باشگاه مطمئن باشید تیم بدجور نابود خواهد شد و حتی به سالهای قبل از دهه 90 خواهد رسید که حتی حسرت یه قهرمانی جام حذفی رو هم بخوریم.... واقعا حیففففففف..... واقعا حیف به پرسپولیسم.....از دوستهای عزیزم خواهش میکنم بیشتر پیام بزارید،،،، عشق فقط پرسپولیس،، دایی علی،، خانم موسوی،،، زی زی،، سامان کوهدشت،، سرخدل عاشق،، امیر سروری،، دختر پرسپولیس،، رضا فیضی،،، سعید،، دختر شیرازی،، امید سرمدی،،، ابراهیم رمضانپور،، شیخ الاسلامی،، مراد سلمانی،،، طوفان،، امید فلاح،، جان فدای پرسپولیس،، محمد رضایی،،قلب آتشین،، حسین سانبلی،، حسین زاده،، محمد صادق مداح فر، هوادار،، قرمزته،،،، فردین کرمی،،، برای پرسپولیس،، منوچهر بختیاری..... و بقیه دوستان گل و عزیز دمتون گرم درود بر شرف و غیرتتون شیر هوادارای پرسپولیس.... فقط این بنده حقیر ازتون خواهش میکنم بیشتر پیام بزارید و از تیم حمایت کنید وضعیت اصلا خوب نیست... خبر رسیده پشت پرده خوابهایی برای یحیی و پرسپولیس دیدن اونم به کمک خودی ها یعنی همین پیشکسوتهایی که ادعای دلسوزی میکن دارن از پشت خنجر میزنن چون اگه یحیی فقط و فقط یه جام قهرمانی دیگه توی لیگ بیاره میشه بزرگترین و محبوب ترین مربی تاریخ پرسپولیس اونم به تنهایی.... پس یادتون باشه که کدوم پیشکسوتهامون دوست ندارن هیچکس از خودشون محبوب تر و بزرگتر باشه..... هوادارای با غیرت من خاک پاهای همتونم تو رو خدا به داد تیم بزرگ پرسپولیس برسید و نزارید تیم رو نابود کنن واقعا حیف به پرسپولیس بزرگ هستش که بخواد جایگاهی که 10 سال براش زحمت کشیده رو به راحتی و به دست دشمنهای خودی بده به کیسه کشا و اون سگپایان نجس.... واقعااااااا  حیفههههههه


خواهش میکنم  بیشتر پیام بزارید و عین کوه و جانانه فقط از یحیی و بازیکنا و تیم بزرگ پرسپولیس حمایت کنید تا هر آدم نمک نشناس و کثیفی نیاد برای پرسپولیس بزرگ تصمیم بگیره تا تیم بزرگ پرسپولیس رو نابود کنه... خواهش میکنم.... واقعاااااااااحیففففففف به پرسپولیسم😔😔😔😔😔😔❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال