ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اصلانیان: پرسپولیس دیگ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

1 سال پیش

اصلانیان: پرسپولیس دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد

ارتش سرخ دات کام :
اصلانیان: پرسپولیس دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان باید همه توان خودشان را در زمین مقابل حریفان‌ بگذارند چون پرسپولیس دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگویی، درباره تقابل پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: اگر در نحوه بازی این دو تیم‌ دقت کنید، نشان می‌دهد که سپاهانی‌ها بیشتر خلق موقعیت کردند و از فرصت‌هایشان بهتر استفاده می‌کنند. متأسفانه پرسپولیس نتوانست در خریدهایش بازیکنان خوبی را جذب کند. شیخ دیاباته که به کار پرسپولیس نیامد و لئاندرو پریرا هم در چند دیداری که به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد عملکرد مثبتی نداشت.

وی افزود: پرسپولیس از زمانی که ۵ امتیاز از سپاهان جلو بود تا به الان که در یک بازی مستقیم و ۶ امتیازی با سپاهان در ورزشگاه آزادی باخت، ۴ امتیاز هم عقب افتاد. در ۷ هفته باقی مانده هم ۲ بازی ۶ امتیازی و سخت‌تر دیگر هم دارد. یکی از آن ۲ بازی با استقلال است که آن هم دیداری ۶ امتیازی خواهد بود.

کارشناس فوتبال در مورد راهکار پرسپولیس برای بازی‌های باقی‌مانده در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: اگر پرسپولیس بخواهد در بازی‌های بعدی موفق شود، حتماً باید بیشتر موقعیت گلزنی ایجاد کند. بابت این فرصت‌سازی برای گل زدن باید خلاقیت در بین همه بازیکنان، هافبک‌های بازی‌ساز و طراح باشد. بازیکنان باید همه توان ۱۰۰ رصدی خودشان را در زمین مقابل حریفان‌ بگذارند چون پرسپولیس دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. باید همه امتیازات باقی‌مانده را جمع کرد و منتظر لغزش حریفان بود، تنها راهش همین است و کار سخت است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کمبودهای این تیم تصریح کرد: متاسفانه پرسپولیس در نوک حمله دستش خالی است اگر بخواهیم همه فشارها را روی محمد عمری جوان بگذاریم و اگر مهدی ترابی بتواند در چند بازی حرکت مثبتی انجام بدهد این گونه نمی‌شود قهرمان شد. دیگر باید ببینیم در ۷ بازی باقی‌مانده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

اصلانیان درباره شانس قهرمانی سپاهان در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: از کیفیت فنی سپاهان نباید گذشت، آنها شرایط خوبی در این فصل لیگ برتر دارند و کیفیت فنی‌شان خیلی بالاست که مشخص است کادر فنی این تیم خوب کار می‌کند و می‌تواند قهرمان شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد کیفیت شهریار مغانلو گفت: مغانلو بهترین مهاجم داخلی این فصل لیگ برتر است و حقش بود برای تیم ملی انتخاب شود، چون او اختلاف کیفیتش را با دیگر مهاجمان لیگ برتر فوتبال نشان داده است.

وی در خصوص سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران اذعان کرد: بهترین انتخاب‌ برای سرمربی تیم ملی گزینه داخلی بود. به خاطر دودستگی‌هایی که از بعد از رفتن کی‌روش بود و جابجایی که صورت گرفت هم اکنون تیم ملی بزرگسالان احتیاج به پوست‌اندازی دارد. هر بازیکنی که حرف نفر اول نیمکت تیم ملی نخواند باید از تیم کنار گذاشته شود تا بتوانند یک تیم جدیدی را بسازند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: در جام ملت‌های فوتبال آسیا در بهترین شرایط جزو پنج تیم اول نیستیم. در حال حاضر حریفان‌مان خیلی پیشرفت کرده‌اند و متاسفانه دیگر نسل طلایی ایران پا به سن گذشته و باید نسل جدید را وارد تیم ملی کرد. به طور مثال یک مربی درجه ۲-۳ مانند اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران مشغول به کار شد به هیچ عنوان صلابتی در تیم‌مان دیده نمی‌شد، بر همین اساس باید کار را از نو شروع کرد.

اصلانیان در پایان خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی سابقه سرمربیگری تیم ملی دارد، فقط فکر می‌کنم بهتر است از بازیکنان خوب و پدیده‌های لیگ در استخوان‌بندی تیم ملی استفاده کند تا موفق‌تر شود. چون نفراتی که بیرون ایران بازی می‌کنند، تصورشان این است که اندازه‌های‌شان از نیمکت تیم بزرگتر است و شاید حرف مربی تیم ملی را نخوانند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153894
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سرخدل عاشق

0

2

1 سال پیش

آقای اصلانیان شما پیشکسوت نیستی پیشکسوت فقط مهرداد میناوند که واقعا صدای هوادار بود و تو دوره درخشان برانکو حامی و همراه تیم بود نه مثل شما که همون دوره پستهای تهمت وزیر پرسپولیسی همدوره های استقلالیت رو لایک میکردی و دایرکت در جواب اعتراض هوادارا به برانکو فحش میدادی... اگه ارتش دوباره نظرات ایشون رو پوشش بدی من متعصب دورتو خط میکشم...


فرزاد مومیوند

0

1

1 سال پیش

پرسپولیس چه ببره چه ببازه همیشه سرور استقلال وسپاهانه


سعیدکرمانی

0

2

1 سال پیش

شک ندارم بچه ها این هفت بازی باقیمانده روباتمام غیرت ووجودشون بازی میکنن وشله زردودوباره شکست میدن


حسن غلامی

0

1

1 سال پیش

با دقت دربازی تیم‌های صدرجدول به چند نکته پی می‌بریم اول- عامل بردسپاهان بازیکنان جدا شده پرسپولیس بود مغانلو طوری بازی می کرد که انگار آخرین بازی عمرش بود وباپیروزی به همه خواسته هایش می‌رسد احمدزاده ورضائیان هم همین‌گونه بودند درحالی که دربازی استقلال وفولاد این آغاسی بود که پاس گلهای استقلال را داد یا واسعی که قراربود به استقلال بیاید ولی نشد دوتوپ تک به تک را به اوت زد .دوم -امروزه ازنظر مالی هیچ تیمی به گردپای سپاهان نمی رسد واین تیم انگار سر گنج نشسته وهیچ دغدغه مالی ندارد وهربازیکنی را که بخواهد باهر مبلغی جذب می کند نمونه اش مغانلو . سوم ازابتدای دوره اول لیگ برتر همیشه داوران هوای سپاهان را داشته اند نمونه اش درزمان داوری قهرمانی درگذشته وآقای حیدری دربازی آخر باسپاهان .چهارم درتیم استقلال وقتی باتیمهایی بازی دارد که بازیکنان قبلی استقلال درآن هستند راحت ترین بردها را می آورد به بازی قاسمی نسب درگل گهر واستقلال نگاه کنید یانمونه قبلی که گفتم آغاسی دربازی بافولاد . درحالی که بلای جان پرسپولیس درهرتیمی بازیکنان جداشده هستند که مقابل پرسپولیس تبدیل به مسی ورونالدو می شوند


حمیدکرمانی

0

2

1 سال پیش

این گلمحمدی عامل نابودی تیمه


🤟🏻Eshgpolisi Am❤

0

2

1 سال پیش

نه تورو خدا بیاین همین چهار تا دونه امتیاز هم بگیرین برین راحت شیم دیگه😡


Fateeee

0

8

1 سال پیش

من سر سفره هفت سین دعا میکنم که پرسپولیسم امسال قهرمان بشه. آمین🤲🥺😕❤❤🫂🫂


سید ابراهیم غفاری نیا

0

8

1 سال پیش

هر بازی واسه ما یه فیناله،مطمئن باشید که کیسه و شله زرد امتیاز از دست میدن. و وظیفه ما اینه که ۷فینال رو ببریم


فرشاد شیخ الاسلامی

0

5

1 سال پیش

اخبار مالی و اقتصادی خوبی در باشگاه و فدراسیون به گوش نمیرسه ، تعطیلات پیش رو و دوری هوادارا از اخبار مدیران فدراسیون فوتبال ، بهترین فرصت برای سواستفاده از طلبهای باشگاه پرسپولیسه ، مدیریت باشگاه و پیشکسوتان دلسوز و هوادارا فهیم ، حواسشونو جمع کنن


قهرمان پرسپولیس

-8

1

1 سال پیش

خدا حافظ قهرمانی

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال