ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

اعتراض های نیلســـــــ ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

10 سال پیش

اعتراض های نیلســـــــــون در باشگاه / نیلسون ممنوع الخروج است!

ارتش سرخ دات کام :
اعتراض های نیلســـــــــون در باشگاه / نیلسون ممنوع الخروج است!
نیلسون ممنوع الخروج است! در دو سال اخیر با هر بار خروج از ایران و در هر بازگشت، دروازه بان برزیلی پرسپولیس چند ساعتی را در فرودگاه معطل می ماند که این مشکل، حاصل بدحسابی باشگاه در پرداخت مالیات قرارداد نیلسون جونیور بود و همچنان به قوت خود باقی است. این یعنی که اگر اردوی ترکیه برقرار باشد، دروازه بان برزیلی دردسر مشابهی را یک بار دیگر تجربه خواهد کرد و شاید اصلا نتواند پرسپولیس را همراهی کند چرا که مالیات قراردادهای دو فصل پیش اش هنوز پرداخت نشده و باشگاه هم کوچکترین توجهی به این موضوع ندارد.

این روزها به آنچه نیلسون پیش از بازگشت به لیگ برتر وعده اش را گرفته بود، هیچ شباهتی ندارند. پرسپولیسی ها به این دروازه بان وعده داده بودند که اگر پیشنهادشان برای تمدید قرارداد را بپذیرد، کل طلب باقیمانده اش از دو فصل پیش را یکجا می پردازند و همچنین پیش پرداخت قرارداد جدید او را. حالا اما باشگاه حتی از پرداخت حقوق هفتگی این دروازه بان هم عاجز مانده؛ بی آنکه مطالبات معوقه او را تسویه و یا بابت پیش پرداخت امسالش پولی هزینه کرده باشد. نهایت لطف باشگاه به نیلسون این بود که برایش یک آپارتمان رهن کرد تا دیگر مثل پارسال با صاحبخانه درگیر نشود و ماشینی را هم در اختیار او گذاشتند؛ این بار اما بدون راننده! با این حال، باشگاه هنوز خیلی به این دروازه بان برزیلی بدهکار است. هم از فصل پیش و یک فصل پیش از آن و هم بابت قراردادی که امسال امضا کردند.

وقتی اینها را می دانیم، خواندن خبر «داد و بیداد نیلسون در باشگاه پرسپولیس» هم دیگر متعجب مان نمی کند. خود این برزیلی اما انگار هنوز به بدقولی ها و بدحسابی های پرسپولیس عادت نکرده که معترض شده است. آفتاب ظهرگاهی هنوز چهارشنبه مان را تمام و کمال در بر نگرفته بود که نیلسون و مدیربرنامه ایرانی اش وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند و خیلی طول نکشید که آنجا را ترک کردند؛ غرولندکنان و با چهره هایی برافروخته. کارمندان باشگاه می گفتند این دو میهمان با اعتراض ها و داد و بیدادهایشان حسابی گرد و خاک کرده و ساختمان را به هم ریخته اند. این را اما هم بهداد بیات مدیربرنامه نیلسون تکذیب کرده و گفته: «داد و بیداد نکردیم و جایی را هم به هم نریختیم. رفته بودیم دنبال پول که مثل همیشه گفتند پول نیست» و هم مهدی خواجه وند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس: «نه بابا! کدام دعوا؟ کدام گرد و خاک؟ اصلا چنین چیزی نبوده. نیلسون با مدیربرنامه اش به باشگاه آمد و پیگیر مطالباتش بود که در این رابطه چند دقیقه ای در کمال آرامش با هم صحبت کردیم. هیچ درگیری و مشکل خاصی هم به وجود نیامد.»

البته که حضور نیلســــون و مدیر برنامــــه اش در باشگاه دلیلی جز پـــــول نمی توانست داشته باشد و تنها دلیل عصبانیت شان هم پاسخ مدیران باشگاه است که «پول نداریم» و آن را مدام تکرار می کنند اما مگر رییس هیات مدیره و سرپرست پرسپولیس در همنشینی دوشنبه شان با بازیکنان، خوش حسابی را وعده نداده بودند؟ مگر سیاسی ادعا نکرده بود که قراردادهای فصل پیش را با همه بازیکنان تسویه کرده و چیزی بدهکارشان نیست؟ پس حالا نیلسون جونیور چه چیزی را طلب می کند که به قول شایعه ها به خاطرش باشگاه را به هم ریخته؟

دروازه بان برزیلی که خیلی وقت است خودش را از مصاحبه منع کرده اما مدیربرنامه اش می گوید: «بله، وعده دادند اما به هیچ کدامشان عمل نکردند. کلا دو سه سال است فقط وعده می شنویم اما از پول خبری نیست. اول فصل که نیلسون گفته بود قراردادش را تمدید نمی کند و نمی خواست به ایران برگردد، هر روز دنبال او بودند و وعده می دادند که فلان می کنیم و چنان می کنیم. من هم با وعده های رحیمی و باشگاه او را راضی کردم که به ایران بیاید و با پرسپولیس تمدید کند اما متاسفانه هیچکـــــدام از وعده هایشان عملی نشــــد. الان هم چهار ماه است دارم برای نیلسون توضیح می دهم که اگر پولش را نداده اند، برای این است که اسپانسر باشگاه تغییر کرده اما هر چقدر صبر می کنیم، باز خبری از پول نیست.» در یکی از خبرها از قول مدیربرنامه این دروازه بان خوانده بودیم: «در 10 هفته گذشته نیلسون یک ریال هم نگرفته. نه خبری از طلب فصل پیش است و نه خبری از پول های فصل جدید. در چهار ماه گذشته فقط وعده و وعید شنیده ایم.» چطور او یک ریال هم نگرفته اما سیاسی ادعا می کند که در 5 هفته اخیر بدون هیچ دیرکردی دستمزد هفتگی بازیکنان را به حساب آنها واریز کرده؟

در پاسخ، مدیربرنامه نیلســـون می گوید: «دو بار حقوق به حساب نیلسون ریختند که یکی را گرفته اما لج کرده و می گوید تا تکلیف مطالباتش مشخص نشود، حقوق دوم را برداشت نمی کند. نیلسون از پول قرارداد امسالش کلا 3 درصد هم نگرفته و طلبش از پارسال هم 200 میلیون نمی شود. فقط اول فصل که نیلسون به تهران آمد، یک پولی به او دادند که ما فکر می کردیم پیش پرداخت است اما بخش اندکی از قرارداد پارسالش بود. الان هم اگر او معترض شده به خاطر طلب فصل پیش است. قول داده بودند پول قرارداد پارسال او را قبل از شروع لیگ و نهایتا بعد از بازی اول تسویه کنند اما ده هفته گذشته و هنوز هیچ پولی نداده اند.»

نیلسون از بی پولی شاکی است و باشگاه هم برای تسویه حساب با او ناخن خشکی می کند. هنوز البته یک شانس باقی است و آن هم دیدار با رییس هیات مدیره پرسپولیس که این روزها همه کاره است. باشگاه نشین ها گفته بودند پولی برای پرداخت به نیلسون ندارند اما اصرارهای او و شاید هم داد و بیدادها و تهدیدهایش بالاخره به بار نشست و او را ارجاع دادند به آقای رییس. قرار شده بعد از بازگشت تیم از اصفهان، نیلسون و مدیربرنامه اش به مذاکره با سیاسی بنشینند و با هم حساب و کتاب کنند. هر چند وقتی یک پای قضیه پرسپولیس است، نمی توان امیدوار بود که پولی دست نیلسون جونیور را بگیرد! دروازه بانی که در این چند هفته درباره اش حرف بسیار شنیدیم اما مدیربرنامه اش می گوید او آنقدر حرفه ای هست که مشکل مالی اش را به تیم منتقل نکند: «نیلسون واقعا حرفه ای است و مسائل مالی هیچ وقت روی عملکرد او تاثیر نمی گذارد و خودتان دیدید که در این مدت هم حرفی نزده و اعتراض نکرده اما قبول کنید که هر کسی از شنیدن این همه وعده و وعید کلافه می شود.»


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/56683
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال