ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

انتظاری: بیرانوند از ص ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

2 سال پیش

انتظاری: بیرانوند از صدقه‌سری پرسپولیس به این جایگاه رسید

ارتش سرخ دات کام :
انتظاری: بیرانوند از صدقه‌سری پرسپولیس به این جایگاه رسید
پیشکسوت پرسپولیس گفت: در بازی اتفاقی که نباید می‌افتاد رخ داد و آن‌هم این بود که بازیکتان از نظر شرایط روحی و روانی واقعا شادابی لازم را نداشتند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگویی، در خصوص ارزیابی خود از دیدار پرسپولیس و فولادخوزستان در سوپرجام اظهار داشت: تنها حساسیت بازی سوپرجام این بود که در پایان به یک تیم جام قهرمانی داده می‌شد و گرنه از لحاظ فنی بازی کیفیت خوبی نداشت. به نظرم موضوع عجیب و غریب و قابل پیش بینی به این موضوع بر می‌گشت که بازیکنان تیم فاقد تمرکز لازم در بازی بودند.

وی افزود: عدم تمرکز هم نشات گرفته از مشکلات چند هفته اخیر باشگاه است. متاسفانه در این مدت هم تیم دچار چالش‌های فراوانی شد مانند استعفای یحیی گل‌محمدی در کنار آن هم بازیکنان به دلیل مشکلات مالی چندین بار دست به اعتصاب زدند و از همه بدتر اینکه مدیرعامل هم مشخص نبود و تمام این‌اتفاقات که تاثیرگذار بود دست به دست هم داد تا تیم‌شرایط خوبی را پشت سر نگذارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان امروز از نظر روحی و روانی مهیای این دیدار نبودند، گفت: در بازی اتفاقی که نباید می‌افتاد رخ داد و آن‌هم این بود که بازیکتان از نظر شرایط روحی و روانی واقعا شادابی لازم را نداشتند و همچنین عصبی هم بودند و این اتفاق تاثیر خودش را در تیم نشان داد. شاید تیم یک جام را از دست داد، اما تنها مقصر اصلی این شکست وزارت ورزش است؛ زیرا کوتاهی آن‌ها باعث شد تا این اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد.

انتظاری درباره تک به تکی هم که عبدی آن را از دست داد، اینطور توضیح داد: همه می‌دانند که مهدی عبدی بازیکن سطح پایینی نیست و در این مدت هم گل‌های مهمی را برای پرسپولیس در لیگ و همچنین آسیا به ثمر رسانده است، اما او هم مانند سایر بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده نبود وگرنه‌ او مهاجمی نیست که قدر تک به تک را نداند و آن را از دست دهد. از شانس بد در لحظه‌ای که باید توپ‌زده می‌شد توپ‌زیر پای او گیر کرد و موقعیت خیلی راحت از دست رفت. باز هم حرف خودم را تکرار می‌کنم و آن این است عبدی هم مانند سایر بازیکنان از لحاظ ذهنی برای این بازی آماده نبود.

وی با انتقاد تند از مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری دیدار سوپرجام در حین لیگ گفت: یک گلایه‌ای هم از مسئولان سازمان لیگ دارم و آن هم این است اگر این جام اعتبار دارد پس چرا آن را در پیش از شروع لیگ برگزار نمی‌کنند و باید در حین لیگ و در شرایطی که تیم‌ها در حال استراحت یا تمرینات سنگین هستند برگزار کنند. این نوع برنامه ریزی عجیب تنها مختص فوتبال ما است و از این بابت باید به مسئولان برای این نوع برنامه ریزی خرده گرفت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه این‌ جام را به اعضای تیم فولاد تبریک می‌گوید، گفت: این‌جام مبارک بازیکنان و اعضای فولادخوزستان باشد. البته این باخت چیزی از ارزش‌های فنی بازیکنان پرسپولیس کم‌ نمی‌کند؛ زیرا آن‌ها پنج سال متوالی قهرمان لیگ شده‌اند و در آسیا هم خیلی خوب از آبروی فوتبال ایران دفاع کرده‌اند و دو بار هم نایب قهرمان آسیا شده‌اند آن‌هم در شرایطی که خیلی تیم‌ها بودند از پرسپولیس هزینه بیشتری کرده بودند، اما بازیکنان ما بدون توجه به این موضوع به جنگ نابرابر آن‌ها رفتند و خداراشکر سربلند بیرون آمدند. با وجود از دست دادن این جام هنوز هم در دو رویداد مدعی رسیدن به جام هستیم.

انتظاری افزود: بالاخره این نوع شکست‌ها در همه جای دنیا امری فی البداهه است و قرار نیست فوتبال همیشه روی خودش را به یک تیم نشان دهد. چه کسی باور می‌کرد منچستریونایتد و لسترسیتی در جام حذفی بیایند و از تیم‌های به مراتب ضعیف‌تر شکست بخورند؟ نمی‌گویم جام سوپرجام اعتبار ندارد، اما آن طور که باید در ایران خیلی خوب جا نیافتاده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون وقت‌ حمایت از پرسپولیس است‌، نه جبهه گیری، اینطور صحبت‌های خود را ادامه داد: اکنون پیشکسوت و هواداران باید کنار تیم باشند، زیرا بازیکنان دوست ندارند ببازند و حتی دوست دارند در بازی‌های محلی هم با نتایج عالی پیروز شوند. بالاخره پرسپولیس باشگاه بزرگی در ایران و آسیا است و باید ناراحت باشیم چرا در این جام قهرمان نشدیم، وگرنه همین فولاد را در لیگ دبل کردیم و در این بازی هم خیلی راحت می‌توانستیم فولاد را شکست دهیم. از شانس بد در این دیدار پهلوان که روز‌های خوبی را سپری می‌کرد به همراه میلاد سرلک و عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و شوک بزرگتر هم به تیم بیماری مهدی ترابی بود که باعث شد به تیم ضربه بزرگی وارد شود.

وی افزود: این اتفاقات منجر شد دست یحیی روی نیمکت تیم بسته باشد بر عکس تیم‌ فولاد که نیمکت‌نشینان آن‌ها بازیکنان باکیفیتی بودند. شاید این باخت تلنگر جدی برای تیم در ادامه مسابقات باشد، اما باز اشکالی ندارد، زیرا که در لیگ به دلیل ارفاقی که به تیمی خاص شده در رده دوم‌قرار داریم. خوشبختانه بازیکنان شخصیت بالایی دارند و باید همه‌ کنار یحیی باشیم نه اینکه بخواهیم از آب گل آلود ماهی بگیریم و برای تیم شیطنت ایجاد کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: طبیعتا اگر این بازیکنان بودند کمک‌ حال تیم‌ ما بودند. البته باید دانست ما از یک ماه پیش بازی را باخته بودیم و برخی ها دست به دست هم دادند تا تیم‌ ما را زمین بزنند. اکنون هم باید کنار یحیی و این بازیکنان باشیم. حتی به نظرم با همین‌ پتانسیل هم می توانیم در لیگ و جام حذفی قهرمان شویم به شرط اینکه مدیرعامل سر تایم به تیم‌ پول تزریق و هم مشکل زمین را برای تیم‌حل کند. این امید را به هواداران می دهم که دوباره پرسپولیس بلند خواهد شد تا در لیگ و جام حذفی قدرت واقعی خود را به سایر تیم‌ها دیکته کند.

انتظاری درباره برنامه ریزی سازمان لیگ، اظهار داشت: ما امروز بازی را نباختیم‌ بلکه یک ماه پیش دوستان طوری شرایط را در نظر گرفته بودند و فکر می کنم با این‌اتفاق به هدف خودشان رسیدند و در پوست خودشان‌نمی گنجند و به ریش ما می خندند. فولاد جز گل اتفاقی که زد در سایر دقایق بازی اتوبوسی دفاع می کرد. باز هم دم تیم‌های عربی گرم که دیگر اینطور فوتبال بازی نمی‌کنند. در هشت دقیقه وقت اضافه که داور برای نیمه دوم در نظر گرفت بازهم شاهد بودیم بازیکنان آنها دست به اتلاف وقت می زدند تا از این‌طریق در بازی وقفه ایجاد کنند.

وی در مورد اینکه شرایط پرسپولیس برای ادامه لیگ چگونه خواهد بود، گفت: تیم ما دوباره روزهای خوبی خواهد داشت اما به نظرم یک ماه طوفانی که باشگاه سپری کرد ضربه بدی به پیکره تیم وارد کرد. اگر چه در زمانی مدیرعامل را انتخاب کردند که تیم از لحاظ مالی شرایط خوبی سپری نمی کرد. بازیکنان دست به اعتصاب زده بودند و یحیی هم به دلیل کوتاهی ارکان باشگاه در فراهم آوزدن پول و ... از سمت خود استعفا کرده بود. اکنون‌ هم باید به تیم انرژی مثبت بفرستیم و هواداران‌ هم باهوش باشند و گول یکسری اشخاص را در فضای مجازی نخورند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد شکایت بیرانوند و بسته شدن پنجره انتقالاتی این تیم گفت: به نظرم حق طبیعی بیرانوند است که پول خود را دریافت کند و این موضوع امری طبیعی محسوب می شود؛ زیرا او از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و بایستی پول او پرداخت شود. اما از طرفی او شرایط این روزهای باشگاه را به خوبی آگاهی دارد که در چه وضعیتی است. بهتر این‌بود او خویشتن داری را سرلوحه کار خود قرار می داد و به مدیران این تیم مقدار اندکی زمان‌می داد تا بتوانند مطالبات معوقه او را پرداخت کنند.

وی افزود: معتقدم او در این کار عجله کرد و هواداران را در این وضعیت‌ناراحت کرد آن هم‌ عاشقانی که در گرما و سرما او را مورد محبت و عنایت ویژه خودشان قرار می دادند و او را تشویق می کردند. به نظرم‌ اگر علیرضا الان به این‌جایگاه رسیده تنها و تنها از نام بزرگ پرسپولیس بوده که به این‌جایگاه رسیده است. آن زمانی که در نفت تهران‌ بود متاسفانه حتی به تیم‌ملی دعوت نمی شد اما پس از ترانسفر به پرسپولیس به گلر نخست تیم ملی تبدیل شد.

او در ادامه گفت: تمام این جایگاه هایی که دارد از صدقه سری نام‌بزرگ پرسپولیس بوده است. به نظرم باید مقداری صبوری و مصلحت اندیشی به خرج می داد و تصمیم بهتری اتخاذ می کرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147460
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
قدیربیدکانی بختیاروند

0

0

2 سال پیش

خداوکیل کوتاه بین نباشیم هرکسی که برای تیم زحمت کشیده بایدحقش بدن که ب اینجانکشه. درضمن یادمون نره سوشاوبعدش لوبانوف چقدراذیتمون کردن. بیرانوندزحمت وتلاش خودش هم درزندگیش ثابت شدس


ali

0

1

2 سال پیش

هیچکس بیشتراز هوادران به تیمش تعصب نداره. مگه این بیرانوند نمیگفت خونه من پرسپولیسه چیشد که بخاطر یک میلیارو تومن شکایت کرد اونم تو روزای آخر نقل وانتقالات


ابوالفضل بچاری

0

1

2 سال پیش

خدا کنه البته ما به روزهای سخت عادت داریم راه بلند شدن و برخاستن رو تو بدار از این شرایط رو هم بلدیم


نادرقلی کیانی

0

1

2 سال پیش

حرف پوچ بیروخودش شیری بودامثال توومهدی شیری ازصدقه سرپرسپولیس نامی دست وپاکردیدبیروازنمادهای قدرت پرسپولیسه دیگه بس کن


پرسپولیسی

0

1

2 سال پیش

صدبرابر پولی که گرفته به پرسپولیس پس داده مثل نور الهی نرفت که یک ریال به پرسپولیس سود نرساند قربون خدا برم چه زود خوبیها فراموش میشوند


نادرقلی کیانی

0

1

2 سال پیش

بیروخودش مردیه وقتی اومدپرسپولیس برای دوطرف خوب شدسال قبلش میتوانست مثل بعضی ازبازیکنان تیم رقیب درسایرتیمهادروازه شوبه روی پرسپولیس بازنگهداره دیدیدامیری گل زدواوپنالتی پرسپولیس رامهارکرددرودبرهردومردنامدارپرسپولیسی


مجتبی خلیلی

0

2

2 سال پیش

چه حرفا بازیکن زحمت کشیده پولش میخواد .یحیی خودش جدا از اونی گرفته 10 میلیارد خرج رو دست پرسپولیس گذاشته هیچکس حرف نمیزنه حالا بعد چندین سال یکی پولش بخواد همه دهنشون باز میشه


ساسان رحمتی

0

2

2 سال پیش

در بزرگی و عظمت پرسپولیس شکی نیست ولی اگر خودش هم خوب نبود و لیاقت نداشت بجایی نمیرسید مثل خیلیای دیگه که از تیم پرت شدن به نظرم نباید نسنجیده حرف زد بیچاره پولشو خواسته جرم کرده ؟ شکایتشم چند ماه قبل بوده اما الان جواب دادن که پرسپولیس نتونه بازیکن بگیره مشکل جای دیگس

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال