ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

انتظاری: عیار بازیکنان ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 1 اظهار نظر

-

3 سال پیش

انتظاری: عیار بازیکنان جدید با حضور تماشاگران مشخص می‌شود

ارتش سرخ دات کام :
انتظاری: عیار بازیکنان جدید با حضور تماشاگران مشخص می‌شود
سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با وجود انجام چهار بازی هجمه سنگینی روی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس وارد شده که شرایط را برای ادامه راه کمی دشوار کرده است. مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و حرف زدن از بحران و خارج نشدن سرخپوشان از مشکلات فعلی را در خصوص پرسپولیس بسیار بدبینانه و دور از انتظار می‌داند.

*پرسپولیس تاکنون نتایجی به دست آورده که به نسبت پرنوسان بوده، در این رابطه چه نقدی دارید؟

این یک حقیقت است که ما هرچه بگوییم تصمیم آخر را سرمربی و کادر فنی تیم اتخاذ خواهد کرد و در واقع گروه فنی تیم هستند که در خصوص تیم تصمیم می‌گیرند از همین‌رو نظر سرمربی برای ما کاملاً قابل احترام است.

*اما بعضی معتقدند به‌جای جذب مدافع، پرسپولیس بیشتر به جذب هافبک بازیساز و به‌نوعی پلی‌میکر نیاز داشت.
بله، من هم قبول دارم که تیم ما به جذب مدافع نیازی نداشت اما مشکل اصلی تیم پرسپولیس به این موضوع بازمی‌گردد که تیم شاداب بازی نمی‌کند و از آن پرس از جلو و مالکیت بالا و حفظ توپ بالا چندان خبری نیست. خود همین کادر فنی باکیفیت پرسپولیس که انصافاً جزو بهترین‌ها هستند و بازیکنان پرسپولیس با تدابیر فنی و بازی‌های خوبی انتطارات را بالا بردند به شکلی که حتی هوادار از تساوی خارج از خانه هم ناراضی می‌شود و هیچ نتیجه‌ای جز برد برایش قابل قبول نیست به همین دلیل همین کادر و بازیکنان که نشان دادند توانایی بالایی هم دارند باید انتظارات را برآورده سازند.

*اما قبول دارید سه بازیکنی که از پرسپولس جدا شدند بخصوص در پست هافبک میانی هنوز بازیکن جایگزین نتوانسته جای خالی نوراللهی را پر کند؟
بله، این مسأله که هست که بازیکن پلی‌میکر ما هنوز نتوانسته آن بازی مدنظر را ارائه دهد اما به نظرم با حضور تماشگر است که می‌توان عیار واقعی بازیکن را در نظر گرفت. در واقع شاید زیر فشار و از طرف دیگر تشویق تماشاگر، بازیکن بتواند میزان توانایی خودش را بهتر نشان دهد. بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمده‌اند به‌خوبی از شرایط تیم بزرگ و قواعد خاص حاکم بر آن باخبر بودند و به نسبت قراردادهای خوبی هم با پرسپولیس منعقد کرده‌اند از همین رو بازیکنان جدید باید پاسخگوی انتظارات کادر فنی و هواداران تیم باشند و با بازی خوب همه مسائل را به سود خود و تیم‌شان تغییر دهند.

*فصل قبل پرسپولیس بعد از تنها یک باخت به‌نوعی متحول شد و تا پایان باخت دیگری نیاورد و چندین برد متوالی کسب کرد؛ اتفاقی که امسال برای سرخپوشان محقق نشده است!
من فکر می‌کنم سال قبل دست سرمربی تیم بازتر بود در حالی که امسال با شرایط بدی وارد لیگ شدیم. باخت بد به الهلال موجب شد با شوک بدی تیم وارد مسابقات شود که به نظرم هنوز هم به شکل کامل اثرات آن از بین نرفته است هرچند کادر تمام تلاشش را انجام داد تا تیم از آن شرایط تا حدود زیادی فاصله بگیرد و در این کار هم تا حدود زیادی موفق بوده است.

*چرا پرسپولیس نتوانست مقابل تیم گل‌گهر در ورزشگاه آزادی نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب کند؟
من فکر می‌کنم سرمربی تیم به‌دلیل جدایی چند بازیکن و تغییرات اجباری و حضور بازیکنان جدید هنوز ترکیب اصلی‌اش را نشناخته ضمن اینکه تیم‌های دیگر هم بعد از چند سال تک‌تازی پرسپولیس در لیگ و کسب پنج قهرمانی متوالی به‌نوعی خیلی خوب به سیستم و شرایط فنی پرسپولیس آگاه شده‌اند. پرسپولیس در مجموع مقابل گل‌گهر بد بازی نکرد اما در این رابطه هنوز بازیکنان جدید نتوانسته‌اند جای سه بازیکنی که به‌نوعی سه رکن تیم در دفاع و خط میانی و خط حمله تیم بودند را پر کنند؛ سه بازیکنی که سرمربی تیم را وادار ساخته دست به ترکیب تیم بزند و به‌نوعی هنوز ترکیب اصلی خودش را نشناخته باشد.

*در رابطه با استفاده از روش جدید فکر می‌کنید پرسپولیس ابزار استفاده از آن روش را دارد؟
اجرا و جواب دادن هر روش به زمان نیاز دارد اما با این وجود من فکر می‌کنم پرسپولیس ابزار استفاده از روش 3-5-2 را در اختیار ندارد. در واقع پیستون‌ها در این روش نقش خیلی مهمی دارند که در راست و چپ چنین موضوعی به شکل ایده‌آل در پرسپولیس وجود ندارد. سیامک و مهدی شیری در جناح راست در این فصل از شرایط ایده‌آل دور بوده‌اند و در پست پیستون چپ به‌دلیل شرایط خاص وحید امیری نمی‌تواند خیلی گزینه ایده‌آلی باشد. وحید در پست دفاع و هافبک چپ و حتی مهاجم نشان داده بازیکن قابلی است و ارزش‌های بالای خودش را چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس ثابت کرده اما در پست پیستون، امیری نمی‌تواند به‌خوبی بازی کند.

*افت ستاره‌های پرسپولیس نظیر ترابی را ناشی از چه مسأله‌ای می‌دانید که تاکنون هم حل نشده؟
من معتقدم مهدی و وحید راه بیفتند پرسپولیس هم به‌خوبی حرکت خواهد کرد و غیرقابل مهار خواهد شد. وحید امیری بد بازی نکرده اما مهدی چه زمانی که در تیم ملی بود و چه زمانی که در پرسپولیس بازی کرده هنوز نتوانسته خودش را پیدا کند. من فکر می‌کنم کادر فنی باید این بازیکن را به شرایط ایده‌آل برسانند و با راه‌هایی که حتماً خودشان بهتر می‌دانند ستاره تیم‌شان را به شرایط ایده‌آل برسانند چون این بازیکن در بازی پرسپولیس و نتیجه‌گیری‌اش تأثیر مثبت فراوانی خواهد داشت چه‌بسا که در چند سال گذشته تأثیر این نکته را در پرسپولیس به‌خوبی دیده بودیم.

*با داشته‌های فعلی می‌توان انتظار موفقیت‌های بالا را از پرسپولیس داشت؟
پرسپولیس به نظرم جمعی از بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد که با هماهنگی بیشتر و استفاده از تعطیلات پیش‌رو حتماً می‌تواند به بهترین شکل ممکن خودش را در بازی‌های آینده نشان داده و برگردد، این در حالی است که شاهدیم انتقادات از پرسپولیس خیلی زیاد است که منصفانه نیست چون هنوز فقط چهار هفته گذشته و فاصله پرسپولیس هم تا صدر فقط سه امتیاز است بنابر این هنوز اتفاق خاصی نیفتاده که بشدت از پرسپولیس انتقاد کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/145567
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
احمد نوری اسرمی

0

2

3 سال پیش

خدا کنه زودتر با هم هماهنگ بشن وگرنه امسال همه به خون پرسپولیس تشنه ان

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال