ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

انتظاری: پرسپولیس با ه ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

1 سال پیش

انتظاری: پرسپولیس با همین بازیکنان هم قهرمان می‌شود

ارتش سرخ دات کام :
انتظاری: پرسپولیس با همین بازیکنان هم قهرمان می‌شود
بازیکن سابق سرخپوشان گفت که اگر پرسپولیس بتواند یک مهاجم جذب کند، عالی است، اما اگر این اتفاق هم نیفتاد این تیم با همین نفرات می‌تواند قهرمان شود.

سهراب انتظاری در گفت‌وگویی درباره عملکرد شاگردان یحیی گل‌محمدی در نیم فصل اول لیگ برتر که با صدرنشینی آنها به پایان رسید، اظهار داشت: با شرایطی که وجود داشت، پرسپولیس توانست در نیم فصل اول خوب بازی کرده و امتیازات خوبی را جمع کند. تیم نسبت به سال‌های قبل شاداب‌تر و بهتر بازی کرد و مستحق اولی نیم فصل هم بود. این هم در شرایطی اتفاق افتاد که تیم در ابتدای فصل تغییر و تحول زیادی در خود داشت و بازیکنان با کیفیتی هم جذب شدند که خیلی به تیم کمک کردند.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان تازه‌وارد بودند، غیر از بیرانوند و رفیعی که قبلاً هم تجربه بازی کردن در پرسپولیس را داشتند. به این ترتیب در نیم فصل اول به نوعی بازیکنان جدید در تیم جا افتادند و توانایی بیشتری دارند و در نیم فصل دوم شاهد عملکرد بهتری از آنها خواهیم بود. با این شرایطی که ایجاد شد و مشکلاتی که گریبان باشگاه را گرفت، به کادرفنی و بازیکنان در نیم فصل اول نمره قبولی می‌دهم. داستان لوکادیا پیش آمد، لیگ به خاطر جام‌جهانی دو ماه تعطیل شد و دیاباته هم مصدوم بود.

انتظاری با اشاره به جدایی لوکادیا و ترک ایران برخلاف قراردادش، تأکید کرد: راجع به لوکادیا زیاده از حد صحبت کردیم و به آن پرداختیم. باشگاه پرسپولیس آنقدر بزرگ هست که اسم لوکادیا در آن گم باشد. بیش از ظرفیتش به او بها دادیم در حالی که زیاد هم مهم نیست. خودمان بازیکنان بسیار خوبی داریم. خصوصاً بچه‌های خود آکادمی ما بسیار باکیفیت و عالی هستند. دیدیم که محمد عمری یا سینا اسدبیگی بدون ادعا کار را به دست گرفتند، اینها جوان‌های جویای نام هستند، خوشبختانه استعدادهای خوبی داریم که می‌توانند شرایط را به سود تیم رقم بزنند.

وی در مورد بازگشت دوباره عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس گفت: او یک سال دور از مسابقات بوده و نمی‌دانم شرایط بدنی‌اش چطور است. قبلاً که نشان داده بازیکن باکیفیت و خوبی است. ما در نیم فصل هم فرصت جذب بازیکن را داریم، اگر با توجه به بازی‌های باقی‌مانده لیگ و جام حذفی بتوانیم بازیکن اضافه کنیم که خوب است، اگر هم نشود، با همین نفرات می‌توانیم کار را پیش ببریم، کما اینکه نیم فصل اول را با همین‌ها پیش بردیم و نتیجه هم گرفتیم. به همین دلیل حتی اگر بازیکن جدیدی به جمع تیم اضافه نشود، می‌توانیم در پایان فصل هم اولی نیم فصل را تکرار کنیم.

این پیشکسوت درباره سایر مدعیان لیگ امسال خاطرنشان کرد: الان تیم‌هایی هم که سرمایه‌گذاری کرده‌اند جا افتاده‌اند و نیم فصل دوم همه تیم‌ها کار سخت‌تری دارند. تراکتور که تیم سختی نشان داد و با مربی خارجی باکیفیت و زیبا بازی می‌کند. استقلال که همیشه تیم بزرگی بوده و هست، گل‌گهر و فولاد هم مدعی‌اند. امیدوارم اتفاق خوب هم در نیم فصل دوم بیفتد و تماشاگران به ورزشگاه‌ها بازگردند. این موضوع روی کیفیت بازی‌ها تأثیر دارد و نیم فصل جذابی را شاهد خواهیم بود.

انتظاری درباره وضعیت نامعلوم نیمکت تیم ملی تصریح کرد: هنوز برای تصمیم‌گیری در این باره فرصت هست، اما به نظر من خوب است که سرمربی جدید زمانی معرفی شود که فرصت تماشای لیگ را داشته باشد تا بتواند بازیکنان خوب را شناسایی کند. نظرات در مورد خارجی یا داخلی بودن سرمربی تیم ملی متفاوت است، باید در این‌باره اتاق فکر تشکیل شود و همه جوانب را در نظر بگیرند. ما جزو پیرترین تیم‌های حاضر در جام‎‌جهانی بودیم و باید مربی تیم ملی زمانی انتخاب شود که بتواند به شناسایی بازیکنان مستعد و جوان بپردازد و تیم ملی پوست‌اندازی کند. سرمربی جدید باید این امکان را داشته باشد که بازی‌های دوستانه باکیفیت انجام دهد، نه اینکه بازی دوستانه با بحرین و ازبکستان ترتیب دهند.

وی گفت: همه دنیا این روزها به سمت مربیان جوان رفته که انرژی لازم را برای کار کردن داشته باشند. بایرن مونیخ مربی 34-35 ساله آورده که آن انرژی را به بازیکنانش منتقل کند و هزینه‌ای که در تیم می‎شود جواب دهد. باید اینها را سرلوحه کار قرار دهیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152951
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

2

1 سال پیش

پرسپولیس باید نسبت به پولی که داره ونیاز ضروری خودش یک تصمیم درست بگیره، نه اینکه برای اینکه هواداران رو راضی کنن، کار را انجام بدن که بعدا نتونن از پس پرداختی اون بر بیان و تیم رو به دردسر بندازن، اگر بتونن یک مهاجم ایرانی خوب به خدمت بگیرن، بهتر از اینه مهاجم خارجی بگیرن و تو پرداختی اون به مشکل بخورن.


محسن ابراهیمی صدقیانی

-1

1

1 سال پیش

سهراب اتتظاری درت میگوید بازیکنان خارجی مگر چه دردی از ورسپولیس دوا کردند باور کنید اگر لوکادیا میثاند عمری الان توی اوج نبود با انصاف قضاوت کنید ایا لوکا خلاقیت بازیکن کم تجربه ای مثل عمری را دارا بود؟ او فقط درمحوطه شش قدم کارآیی داشت ولی عمری درهمه جای زمین درخشش داشت درحالی که دربدترین زمان ممکن بازیکن خارجی تیم را رها کرد اجازه بدهیم و تشویق کنیم تا از استعدادهای داخلی بیشتر بهره ببریم ما نیم فصل اول شدیم پس د رپایان هم با اتکا به جوانان وباتجربه ها میتوانیم قهرمان هم بشویم


احمد نوری اسرمی

0

3

1 سال پیش

باید مراقب گل گهر مرموز باشیم


پرسپولیس قهرمان

0

2

1 سال پیش

بزار بازیکن بخرن اقای انتظاری یهو سرو کلت از کجا پیدا شد


ابراهیم امن‌زاده رضی‌آباد

0

1

1 سال پیش

یادش بخیر چه خاطراتي با گلهای انتظاري داشتیم


سید ابراهیم غفاری نیا

0

3

1 سال پیش

درسته که بدون محاجم‌ دوتا بازی آخر رو بردیم اما ما به محاجم‌ نیاز داریم

بازی های پرسپولیس

-

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر ملوان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 3
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان - هوادار 16:30
گل گهر - استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت - پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 23 19 50
2 پرسپولیس 23 17 49
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 23 7 33
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 23 -7 24
12 پیکان 23 -8 24
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 23 -10 19
15 صنعت نفت 23 -18 16
16 نساجی 23 -18 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال