ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

انتظاری: پرسپولیس در ب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 16 اظهار نظر

-

2 سال پیش

انتظاری: پرسپولیس در بدترین زمان ممکن‌ با صنعت‌نفت روبه‌رو شد

ارتش سرخ دات کام :
انتظاری: پرسپولیس در بدترین زمان ممکن‌ با صنعت‌نفت روبه‌رو شد
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بدترین زمان ممکن‌ با صنعت نفت رو به رو شد زیرا آنها در چند هفته اخیر خیلی خوب نتیجه‌ گرفته بودند.

سهراب انتظاری در گفت‌وگویی درباره شکست دور از انتظار پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان و عقب ماندن از قافله قهرمانی، اظهار داشت: باختیم و بد هم‌ باختیم، به هر حال برخی اوقات فوتبال روی خوشش را به ما نشان نمی‌دهد، پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبود. صنعت‌نفت تیمی نبود که بتواند پرسپولیس را شکست دهد. در برخی مواقع اتفاقات غیرممکن زیادی رخ می‌دهد و امروز هم این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد.

وی افزود: امروز فوتبال روی خوشش را به لک نشان نداد هر دروازه‌بانی اشتباه می‌کند و دیشب هم این اتفاق برای لک رخ داد. شک ندارم او اکنون ناراحت ترین فرد در فوتبال ایران است. این برد مبارک هواداران و بازیکنان آبادانی باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس خیلی خوب بازی را شروع کرد و خوب هم در حال ادامه دادن بود، اما با دریافت گل نخست آب سردی روی پیکره بازیکنان ریخته شد. با وجود این اتفاق اما باز هم بازیکنان تلاش و زحمت خودشان را کشیدند. در ادامه بازی توانستند موقعیت ایجاد کنند و حتی شانس داشتیم به گل هم برسیم، اما توپ‌ها واقعاً به گل تبدیل نشد.

انتظاری ادامه داد: علاوه بر اینکه گل اول را بد خوردیم در صحنه گل دوم هم بعید بود ترابی آنطور راحت دریبل بخورد. به هر حال ۳ امتیاز حساس را از دست دادیم و در آن طرف استقلال با شکست گل‌گهر سیرجان اختلاف امتیازی خودش را با پرسپولیس به ۶ امتیاز افزایش داد. البته با وجود این‌اتفاق ۹ هفته از لیگ باقیمانده و هنوز هم پرسپولیس امید اول قهرمانی در لیگ است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: از نظر فوتبالی و برخی موارد دیگر شخصیت قهرمانی به تیم بزرگ پرسپولیس می آید. ۲۷ امتیاز باقیمانده و بازیکنان پرسپولیس باید تلاش کنند این‌ امتیازات را جمع کنند. قول می‌دهم پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد. ایرادی نیست و این باخت فدای سر بازیکنان، اما دیگر جای اشتباه وجود ندارد و ان شاءالله با ریکاوری خوب دوباره بتوانند به شرایط خوب خود برگردند.

وی با اشاره به اینکه دربی یک بازی سرنوشت ساز برای پرسپولیس است، گفت: بازی هفته بیست و سوم یک بازی تعیین کننده برای ماست. بهتر است شکست مقابل صنعت‌نفت را به فراموشی بسپارند زیرا زندگی ادامه دارد. بازی برای ما خوب پیش نرفت و اکنون‌ هواداران بیش از هر زمان دیگری باید کنار کادرفنی و بازیکنان‌ باشند و به جای انتقاد از تیم حمایت کنند.

وی افزود: پرسپولیس در بدترین زمان ممکن‌ با صنعت نفت رو به رو شد زیرا آنها در چند هفته اخیر خیلی خوب نتیجه‌ گرفته بودند، اما خودمان این برد را به آنها هدیه دادیم. باید اکنون به تیم انرژی مثبت دهیم، علی الخصوص در این دو هفته پیش رو که بازی‌های سرنوشت سازی در پیش داریم. الان موقع انتقادکردن نیست و پیشکسوتان باید این مسئله را به پایان فصل موکول کنند. نباید بازیکنان تقصیرات را گردن هم بیاندازند. ۹ هفته زمان‌کمی نیست و پرسپولیس می‌تواند به لیگ برگردد زیرا این تیم لیاقت و شخصیت قهرمانی دارد.

مهاجم پیشین پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید سرشان را بالا بگیرند تا بتوانند با روحیه خوب به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند. شک ندارم استقلال هم در ادامه مسیر امتیاز از دست خواهد داد. ما باید امتیازات خودمان را بگیریم و کاری به استقلال نداشته باشیم. معتقدم استقلال تیم‌خوش شانسی است، اما به هر حال در یک‌جای کار توقف خواهند کرد.

انتظاری درباره بازی با نفت مسجدسلیمان‌ هم گفت: نفت چون برای بقا‌ می‌جنگد چیزی برای از دست دادن ندارد و باید بازیکنان پرسپولیس با تمام قوا به مصاف این تیم بروند و اینطور نباشد حریف را دست‌کم بگیرند. بدون شک یک امتیاز هم برای آنها اندوخته خوبی خواهد بود و به همین دلیل دیگر جای اشتباه برای پرسپولیس وجود ندارد. هنوز هم پرسپولیس جای جبران دارد. ایمان دارم‌ امسال هم در لیگ شانس بالایی برای تصاحب جام قهرمانی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری مدیرعامل باید جو مثبتی در تیم ایجاد کند و کنار آن آرامش به تیم‌ منتقل کند، زیرا ۹ فینال سرنوشت ساز داریم و باور کنید پرسپولیس اکنون بهترین تیم لیگ ایران از نظر بازی است. خوشبختانه بازیکنان باکیفیتی هم در تیم داریم و تنها لازمه این هم این است که در این ۹ هفته باقیمانده کنار هم باشند و هر چه در توان دارند، بگذارند تا بتوانند یک افتخار تاریخی را برای هواداران و همچنین خودشان ایجاد کنند تا پرسپولیس به نخستین تیمی تبدیل شود که ۶ سال متوالی در لیگ قهرمان می شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147975
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

در جواب امین . هنوز جیگرم داره میسوزه از دست کارای لک و یحیی . حمایت اگه کورکورانه باشه که فایده نداره داداش . هوادار هم یه استانه تحملی داره . تو پنج سال اخیر اینقدر بهمون خوش گذشت که اصلن طاقت یک باخت رو هم ندارم . حاظرم بمیرم ولی باخت پرسپولیس رو نبینم اونم جلوی کچل خان که با افتضاح لک گل زده بعد میاد برامون رجز میخونه


morteza.joqtaeei

0

1

2 سال پیش

یه جور میگه بد موقع به صنعت تفت خوردیم انگار رئال مادرید هستش اخه ارتش سرخ آسیا همه تیم ها رو تیکه تیکه میکرد تازه اگه تیم هایی حریف با اختلاف یک گل میباختن کلی خوشحال میشد الان از موقعی که ترکیب رو متوجه میشیم حرص میخوریم تا اخر بازی تازه چیزی به عنوان تعویص


فراز

0

1

2 سال پیش

.اقعا که حامد لک بابد بره دسته سه با اون قد بلدش اینجوری دربی 6 تا خوردیم اخراجش کنید لطفا


سید ابراهیم غفاری نیا

0

2

2 سال پیش

باز هم بهانه،شدیم استقلال سالهای گذشته.چرا این قدر؟بهانه میارید😡


soha

0

2

2 سال پیش

ترخدا لک رو دیگه نزارید دروازه


عباس سعادتمند

0

1

2 سال پیش

تاکی میخواهید این چرت وپرتها رابگید هنوز هم دیرنشده اتفاقی نیوفتاده ما میتونیم قهرمان بشیم بسه دیگه خجالت بکشید اگرمنچسترسیتی ولیورپول راهم به این گل محمدی احمق وبیشعوروکثافت وترسو ولجباز(مثل شغال)بدیدنابودشون میکنه اون وقت شماهی میگیداتفاقی نیوفتاده ۹تابازی دیگه مونده خب بقیه بازیها راهم مثل همین بازی بالجبازی ونفهمی میرینه توشون این گل محمدی لجن وبی خاصیت وفقط مثل گاو کنارزمین وایساده وبدتراز گاوفقط نگاه میکنه این احمق فقط باید ازپرسپولیس بره به خدااگه مهدی تارتاربود بابازیکنایی مثل ابراهیمی وعمری وگوهری وشریفی و...این تیم رابا 10 امتیاز اختلاف قهرمان می کرد امااین بیشعورلجباز بابازی دادن به امثال لک واسدی وآقایی و...وبازی ندادن به ابراهیمی که یکی ازبهترین دفاعهای ایرانه وبازیکنی مثل عمری که واقعآ درجه یک وعالیه اونم فقط به خاطر لجبازی تیم راخراب کرده آقای بیشعور مگه تواستعفا ندادی گمشوبرو دیگه!


حمید چنانی

0

1

2 سال پیش

از نظر من یحیی باید دنبال دروازبان دیگه ایی باشد،یا اینکه با گوهری خوب کار کنند و خیلی زیاد انرژی مثبت و روحیه ی بالا بهش بدهند بلخصوص دروازبان های پیشکسوت پرسپولیس باید این کار رو با گوهری بکنند،بخدا قسم حامد لک هر چه بهش بازی و فرصت بدند دیگه اون حامد لک نمیشه،آخه ببینید از شروع فصل تا به اینجا چند بار اشتباه خیلی محرض و بچه گانه کرد از میتونست به اشتباهاتش پایان میداد خیلی وقت میتونست،اینگار بعضی ها از گل محمدی کینه شتری دارند،خوب من با کسانی حرف میزنم که انتقاد خیلی سخت می‌کنند حرف میزنم گل محمدی کجای کار اشتباه کرده همین تعداد بازیکن داره که رو زمین می‌فرسته نکنه ازش انتظار داریند براتون گل بزنه،اون دفعه گفتید گوهری رو بزار که گداشت گوهری چند بار سوتی های بدی داد،اون وقت خیلی ها گفتن لک بزار که گذاشت همین اش و همین کاسه شد،بخدا قسم مقصر نه سرمربی و نه بازیکنان هستند مقصر لک و دروازبان دوم و مطمئنی نداریم شماها ببینید موقعه ایی که این دو باخت و چند تساوی او دائم ببینید از کجا ضربه خوردین همش از لک و دروازبانیش،رادو رو هم فراری دادن اینکه مقصر اصلی که گل محمدی نیست،مقصر اونایی هستن که گذاشتن فرار کنه،لطفن ۹ بازی مونده اگه میخواید اینجوری انتقاد کنید نه امسال بدون جام میمونیم نه از حذفی و نه از لیگ،باخصوص امسال بعضی ها دنبال بهونه اند از گل محمدی انتقاد کنند چرا پارسال پریسال انتقاد نکردیند بعضی هفته ها هم تو بحران بودیم ولی اینجوری انتقاد تند و سخت هیچ وقت نمیکردین،نمیدونم چی شده امسال ،بدونید اینجور انتقاد کردن ها وقت به ضرر ما هوادارهاست نه کادر فنی ونه بازیکنا ما همش قصه و درد میکشیم بخدا قسم تا الان که ساعت ۳ شب هست دلم آتیش نمیدونم چطور خودم سرگرم کنم که از این ناراحتی و دل درد آوری بیرون بیارم،لطفن از سلطان یحیی حمایت کنید بخدا قسم اون بیشتر از ما درد میکشه بازی امشب دیدید چند فرصت گل داشتیم و ۲ گل که خوردیم از همان لک عوضی بود،نظرم یحیی بازیکنان رو خیلی خوب وارد زمین میکنه ولی اونا غرضه ندارند گل بزنند،من همش به فکر بازی با استقلالم نگرانیم نه از کادر و نه از بازیکنان نگرانیم از دروازبان است که تو بازی کیسه،استقلال قرار میگیره،شماها وقت نگران دروازبان باشیند نه چیز دیگه است


amin.

0

1

2 سال پیش

اقای احمد نوری اسرمی لطفا تو این شرایط بجای انتقاد حمایت کن.


amin.

0

1

2 سال پیش

هواداران فهیم عشقپولیس کبیر منم از این نتیجه داغونم ولی با انتقاد از کادر فنی و بازیکنان الخصوص لک وضعیت بدتر میشه.لطفا تو این شرایط فقط و فقط از تیم محبوبمون حمایت کنیم.


raheem Azarkoosh

0

3

2 سال پیش

من تا حالا طرفدار سر سخت یحیی بودم اما الان میگم بازیکن خوب داریم اما یحیی استفاده نمیکنه چرا باید از یوسفی و گوهری استفاده نکنه وقتی حامد لک تو تک تک بازیها سوتی داده تا یحیی اینجوری ترسو باشه تیم نتیجه نمیگیره بابا پدر وحید اميری و مهدی ترابی در اومد


ع حسین زاده

0

1

2 سال پیش

آقای انتظاری باختیم چون مربی ترسو داریم، چون دروازبان بی مسئولیت داریم، چون مهاجمان پر نوسان داریم، عزیز من یک توپ تو چارچوب داشتن ۲بار گل خوردیم ۱۰تا موقعیت گل داشتیم یکی رو گل نکردن، ۸۰درصد گلهای خورده پرسپولیس رو اشتباهات دروازبان تیم هست، آقای ترابی هم گل دوم رو به صنعت نفت هدیه داد، بدبختی پرسپولیس اینه که هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی میکنه، بازیکنانش،کاسیاس، رونالدو، مسی،میشن .حالا بازی بعدی صنعت نفت با استقلال را ببین در حد تیم لیگ دسته ۳بازی میکنن، امسال با وجود لک تو دروازه پرسپولیس تو شروع مسابقه یک،هیچ عقبه، لک با دروازبانیش خاطرات سوشا مکانی را زنده کرد خدا تو ادامه راه به پرسپولیس رحم کنه.


روح الله همتی

-7

1

2 سال پیش

امسال اگرقهرمان بشه ارزش داره اگرقهرمان نشه من هم میگم باکمک وزیروکیل پارتی قهرمان شده سکتمون دادی آقای درویش آقای گل محمدی بازیکن خراب نکن تاحالانتونستی یک بازیکن خوب بخری چه خارجی چه داخلی


احمد نوری اسرمی

-2

3

2 سال پیش

لک الان از شرط بندی چندصد میلیون به جیب زده الان داره به ریش چهل میلیون هوادار دلشکسته میخنده


raheem Azarkoosh

-1

5

2 سال پیش

این همه هوادار فریاد زد از گوهری استفاده کنید باز هم کار خودشونو کردن لک لک عوضی با اینکه هم شهریمون هست ولی لياقت این تیم رو نداره تازه آقایون اعتقاد دارن باید ب تیم ملی دعوت بشه روانی شدم بخدا


یوونتوس عشقه

0

6

2 سال پیش

آقای انتظاری صنعت نفت با چهار بازیکن محروم کجا ، پرسپولیس کجا ، لطفا کارشناسانه صحبت کن ، باخت امروز ما به خاطر عملکرد ضعیف حامد لک بود، اون گل مزخرف تیم رو به هم ریخت و به نفت آبادان روحیه مضاعف داد


آرمین معاذیان

-2

6

2 سال پیش

پرسپولیس اگه میخواد قهرمان شود باید حامد لک را اخراج کند

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال