ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

انتظاری: پریرا فوتبال ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 27 اظهار نظر

-

1 سال پیش

انتظاری: پریرا فوتبال بلد است

ارتش سرخ دات کام :
انتظاری: پریرا فوتبال بلد است
سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس باید به بازیکنان تیم‌های پایه خودش اتکا داشته باشد تا به طور کلی در سال‌های آینده از حیث بازیکنان جدید تیم‌های دیگر و حتی خارجی بی‌نیاز شود. در رابطه با مسائل مختلفی که پیرامون تیم پرسپولیس وجود دارد گفت‌و‌گویی با انتظاری داشتیم.

*در رابطه با جذب پریرا و تأثیر‌گذاری این بازیکن در پرسپولیس چه توضیحی دارید؟
ما که خیلی شناخت از این مهاجم نداریم اما هر چه که هست نباید زود راجع به پریرا قضاوت داشته باشیم چون به هر حال بازیکنان برزیلی بازیکنان خوبی هستند و به کار تیم‌های دیگر می‌آیند.

*اما قبلاً سابقه داشته که پرسپولیس مهاجم برزیلی بگیرد که هنوز هم حرف و حدیث پشت سر او خیلی زیاد است!
فکر کنم دی کارمو، برزیلی نبود و شناسنامه‌اش و تابعیتش اشتباهاً برای کشور برزیل صادر شده بود؛ بازیکنی که همان لقب پرنده‌فروش برای او بهترین بود.

*در رابطه با حضور عیسی و تأثیر‌گذاری‌اش در پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
عیسی مهاجم خیلی خوبی است که در حال رسیدن به فرم مطلوب است و اگر این مهاجم گلزن به فرم مطلوب برسد حتماً با توجه به تجربه موفقی که در پرسپولیس دارد قادر خواهد بود بهترین کارایی را برای پرسپولیس داشته باشد. در هر حال امیدوارم بعد از به فرم رسیدن دیاباته، عیسی هم هر چه زودتر به فرم مطلوب برسد و خط حمله تیم را به شرایط خوبی برساند.

*در رابطه با پریرا فکر نمی‌کنید او تا به فرم مطلوب برسد این فصل تمام شده؟!
فکر می‌کنم پریرا بازیکنی فوتبال‌بلد است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فرم مطلوب و دلخواه مربی دست خواهد یافت و نقش خودش را بخوبی ایفا خواهد کرد.

* بازی پریرا و دیاباته که هر دو ظاهراً مهاجمان سرزنی هستند مشکلی را به وجود نخواهد آورد؟
به هر حال ما شناخت کاملی از بازی پریرا نداریم اما آن‌طور که شنیده‌ام این بازیکن برزیلی جدا از سرزنی در روی زمین هم توانایی‌های خوبی دارد. دیاباته نیز جدا از سرزنی در روی زمین هم خوب کار می‌کند از همین رو معتقدم سبک بازی دو مهاجم خارجی پرسپولیس فقط سرزنی نیست و اگر مربی ترجیح دهد دو مهاجم خارجی پرسپولیس قادر هستند به نحو احسن نقش خودشان را ایفا کنند.

*چرا بازیکنان کناری پرسپولیس در ارسال‌ها خیلی موفق عمل نمی‌کنند؟!
واقعاً برای من خیلی عجیب است دانیال که بازیکنی بسیار رونده است خیلی کم نفوذ و ارسال‌هایش هم خیلی کم است. در سمت چپ هم فکر می‌کنم اگر امیری در پست وینگر چپ بازی کند خیلی بهتر است تا اینکه در پست هافبک چپ بازی کند. در هر صورت امیدوارم در بازی‌های آینده جدا از ساختن موقعیت از سوی هافبک میانی در ارسال‌ها هم خیلی قوی کار کنیم.

*بعضی‌ها معتقدند پرسپولیس برای فصل بعد به خانه‌تکانی نیاز دارد شما هم با این نظر موافقید؟
هر بازیکنی که سابقه حتی یک روز بازی در پرسپولیس را هم داشته باشد قابل احترام است اما این یک واقعیت در فوتبال روز دنیاست که فوتبال متعلق به جوان‌هاست مثلاً زمانی که رونالد کومان مربی بارسا بود یک پوست‌اندازی گسترده را انجام داد و خیلی از بازیکنان مانند پدری، گابی و فاتی را به بارسا آورد که همین الان هم شاهدیم بارسا روی کاکل این بازیکنان جوان می‌چرخد از همین رو حتماً پرسپولیس باید سال آینده بازیکنان جوانی را استخدام کند که سال‌ها بتواند از آنها استفاده کند.

*اما استفاده از بازیکنان جوان هم مانند شمشیر دولبه است که گاهاً این بازیکنان نمی‌توانند خودشان را خوب نشان دهند.
بازیکن جوان برای تیم حتی یک تیم بزرگ یک غنیمت است. چه بسا که ما شاهد بودیم بازیکنی مانند عمری توانست خودش را خیلی خوب نشان دهد.

*اما همین عمری بعد از سه بازی گلزنی نتوانسته خودش را در بازی‌های اخیر پرسپولیس نشان دهد!
عمری بازیکن خوبی است و فکر می‌کنم نمایش خوبی داشته است. در حال حاضر هم فکر می‌کنم بازیکنان جوان تیم باید از این بازیکن حمایت بیشتری کنند و به او کمک کنند در مسیر خودش موفق عمل کند. سرمایه‌گذاری روی جوان‌ها هم تأثیر‌گذار بوده خصوصاً امسال که پرسپولیس جوان‌های خیلی خوبی داشته؛ بازیکنانی که در سال‌های آینده می‌توانند بهترین ثمره را برای پرسپولیس در فصول آینده داشته باشند. به نظرم حتماً اگر از استعدادهای خودمان استفاده کنیم ثمره خیلی خوبی برای ما خواهند داشت و ما را از خریدن مهره‌های تیم‌های دیگر حتی بازیکنان خارجی بی‌نیاز خواهند ساخت؛ بازیکنانی که به جهت ساخته شدن در باشگاه پرسپولیس قطعاً با عرق و تعصب بیشتری برای پرسپولیس بازی خواهند کرد.

*چرا بازی‌های پرسپولیس کم گل تمام می‌شود؟!
فکر می‌کنم اگر در یکی دو بازی پرسپولیس پرگل برنده شود بازیکنان از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کرده و با نتیجه خوبی پیروز خواهند شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153434
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
بهزادسلبمانی

0

1

1 سال پیش

باسلام: فقط ما خوب پول می دهيم ولی نمی توانیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم.


آرتین

0

2

1 سال پیش

اگر. همین. رامین. رضائیان. داخل. پرسپولیس. بود. الان. ۶ بار محروم. دعوا. می کرد. یحیی. چکار. کنه با داوری. چه. میشه. کرد. بازی کیسه و نفت. برا نفت پنالتی. نگرفتن بازی. مساوی. میشد


سعید بهرامی

0

2

1 سال پیش

آقای گل محمدی خواهش میکنم التماس میکنم تو را به قرآن دست ازین لجبازی بردار شما با آقای رضاییان لج کردی فرستادیش رفت ببین چه بازی میکنه برای سپاهان حالا نوبت سیامک نعمتی شده چرا این بازیکن را بازی نمیدی دانیال اسماعيلي فر تو سپاهان که بود چه بازی می‌کرد الان چی درحد بازکنه دست یکی شده آقای یحیی خان شما بجایه اینکه همش از داوری ایراد بگیری به بازیکن ها ایراد بگیر امیری تو بازی دیروز با هواه دار یه پاس سالم نداد بیشترین دلیلش این هست که تو پست خودش بازی نمیکنه وگرنه امیری بازی کنه بدی نیست ما وسط زمین مشکل داریم سال قبل هم وسط زمین مشکل داشتیم با رفتن بشار ونورالهی دیگه ما هافبک بدر بخور ندیدیم وفتی مانیاز به هافبک وسط داریم چرا سروش رفیعی رونیمکت گذاشتی یه موقع هایی هست که مثل بازی با هوادار بازکن های بزرگ نمی تونن کاری کنن پس بهتر از بازکن های پایه امید که به تیم اضاف شدن استفاده کنی چرا چون هم انگیزه دارن خودش ونو نشون بدن هم جوان وتازه نفس هستن یکم اعتماد خوبه هست چاشنیه کار هات کنی آقا یحیی گل‌محمدی خان بخدا از دیروز تا الان دارم سکته میکنم


ابوالفضل یزدی

0

1

1 سال پیش

یحیی با تکنیک فردی بازیکنان بازیها رامی برد بازیکنان سن وسال شون رفته بالا دیگه اون کارائی رو ندارند چیزی بار یحیی نیست تعویض مربی بهترین کاره تمام..


حاج علی

-1

1

1 سال پیش

بخدا هیچ سر مربی مث یحیی نمیشه الکی همه چیزو گردن یحیی نندازین


Hamid Aliyasi

-1

1

1 سال پیش

اقایونی که میگن باخت جز فوتباله زمان برانکو هم باخت داشتیم ولی تیم و برانکو همه تلاشش رو میکرد و اگه هم تیم میباخت برانکو عذر خواهی میکرد و میگفت از بازی بعدی پرتلاش تر و با انگیزه تر بازی میکنیم اونم توهر فصل شاید ۱ باخت یا شایدم هیچ


اکبر فرید

0

1

1 سال پیش

هر ده تا پاس ۷ تاش رو به عقبه.اندازه ای که بیرانوند توپ گیرش میاد.مهاجم توپ گیرش نمیاد


اکبر فرید

0

0

1 سال پیش

آخه چه ربطی به مهاجم داره..تیم برنامه نداره.تاکتیک نداره برای زدن گل.هافبکها نمی تونن توپ برسونن به مهاجم..گی محمدی هیچی حالیش نیست.رنالدو هم بزار نوک حمله چه فایده داره..


msa

-4

1

1 سال پیش

مشکل یحیی ومربیانیه که دورشه


حسن پاکیزه

0

1

1 سال پیش

مشکل از پاس دادن حال به هم زن بازیکناست چه خبره آخه فق، پاس بعد جلوی دروازه هیچی


محمد جمعه زاده

0

2

1 سال پیش

تا یحیی به فکر حاشیه هاست اوضاع همینه بازیکنان هیچ مشکلی ندارن


هوادار

0

4

1 سال پیش

مشکل پرسپولیس بی نظمی است هیچکس در پست خودش بازی نمیکند


mostafa

-1

3

1 سال پیش

به قرآن به خدای محمد مشکل از بازیکنان نیست همین مهدی ترابی کسی بود که به تنهایی تیم حریف رو له میکرد با آرپیچی هاش یا مهدی عبدی که تو فینال آسیا گل زنی کرد و خیلیای دیگه مشکل مربی تیمه که نمیتون بازی بگیری و هر روز داریم ضعیف و ضعیف تر میشیم الان ببینید سیامک نعمتی کجاست یا رامین رضائیان که رفت سپاهان ،تنها راه برون رفت از این افتضاح استعفای یایا خان خست که اونم شک دارم از سی چهل میلیارد بگذره 😳


مرضیه البلوشی

0

2

1 سال پیش

اگه پرسپولیس قهرمان بشه باید سپاهان و کیسه را شکست بدهد تا خیالمون راحت بشه ب امید خدا همه چی دست خداست خدا میدانه که هوادار برده پرسپولیس سکشت خورده


مرضیه البلوشی

-8

2

1 سال پیش

سپاهان قهرمانه


اسماعیل مسافری

0

1

1 سال پیش

اشتباه یحیی بردن تیم توی حاشیه فقط بخاطر روبروی حکومت واستاد الن هم همین حکومت از سر سوزش دارن سر تیم پرسپولیسو مبرند راجب آنهایی که زد پرسپولیس هستند اینو بگم دیر یا زود داره ولی سوخت وسوز نداره آخرکار و من میبینم عدالت شون همینه


علی رحیمی

0

3

1 سال پیش

امیدت بخدا باشه آقای غفاری نیا! تا خراب نشه درست نمیشه


روح الله داوری

0

2

1 سال پیش

عجب نظری .غیر از خدا هیچکس نمی تونه همچین نظری بده .نه خودت توی هر بازی ده گل می‌زدی.بازی امروز نگرفت باختیم.مسابقه همینه .اگه قراره همش ما ببریم روبرو نباید کسی بازی کنه تا دروازه خالی را پاره کنیم خزل بلا ها چی چی اند سر هم می کنید .


ع حسین زاده

0

3

1 سال پیش

برو بابا دلت خوشه، بازی پر گل کجا بود، دیگه دیدن بازی پرگل برای هواداران پرسپولیس تبدیل به آرزوی دست نیافتنی شده، چرا با یک مربی بی عرضه و ترسو طرف هستیم، مربی که حتی جرأت قبول اشتباهات خودش رو نداره، تو این ۲فصل جز یکی دو بازی بقیه بازی ها رو با حداقل اختلاف و ۹۰دقیقه حرص و استرس کشیدن هواداران برديم، چرا که ترسو هست، و تکرار اشتباهات خودش بخاطر لجبازی با بعضی بازیکنان، گذشت از اون پرسپولیس که تو ۲۰دقیقه نسخه حریف رو می‌پیچید، این آقا استاد خراب کردن بازیکنان خوبه، چون نمی تونه به درستی و در محل مناسب ازشون استفاده کنه، شک نکنید برای بازی بعدی هم بهانه ای تو جیبش داره تا در صورت باخت رو کنه، آقا بجای تمرین بیشتر هر چند رو تو اوج مسابقات تمرین رو تعطیل میکنه و میره دنبال عشق و حال خودش، فقط داره زمین و زمان رو متهم میکنه.


محمد

0

1

1 سال پیش

والا بلا تلا این تیم دست ناصرابراهیمی بود با همون ارنج بزن زیرش الان با اختلاف صدر جدول بودیم، یحیی اصل رو ول کرده و رفته تو حواشی، تمرکزش روی فوتبال نیست


قشقای

0

1

1 سال پیش

اخه چه سرمربی میادیکی مثل رامین رضایان که غیرت وتعصبش روپرسپولیس مثال زدنیه دلشو بشکونه بزار. برافروش بعد بره یکی مثل دانیال اسمعایلی فرو بیاره که براپول فقط داره بازی میکنه بخوای برا تیم غیرتی بازی کنه روحیه ب تیم بده ...ببخیشید ازحرفی ک میخوام بزنم چون امروز بااین باختی ک ب تیم اقای الهامی که همش توفازه دادیم من اگه تو خونه تنها بودم سکته رو میزدم پس اگ حرفمو نزنم میپکم اقای انتظاری نقل بازیکنای مثل دانیال پیش خودشون میگن تعصب وغیرت سیخی چند (هرچی پول بدی اش میخوری)پس توقو بیجا ادم نبایدداشته باشه


یداله قنواتی

0

1

1 سال پیش

بازیکنان باید غیرت و مردانگی داشته باشن بدونن در کدوم تیمی بازی میکنن پیراهن چه تیمی راپوشیدن این نتایج اصلا قابل قبول نیست چه کمبودی دارن آقای درویش همه کار برایشان کرده کمی هم تو فکر هوادار باشید بخدا مردیم بسه دیگه چند باری اصلا خوب بازی نمی کنید علتش چیه


سید یوسف موسوی

0

1

1 سال پیش

یحیی با سبک علی اصغری برو تیمو نابود کردی ما مربی بیسواد وبازیکن بی غیرت نمی خواهیم سروش بیرون باشه ترابی با امیری وفرجی تیم نابود کردند آقای درویش با نصف پول یحیی یک مربی مثل سپاهان بیاور هوادار دیگر خسته شده مربی بی تاکتیک تیمو رها کن تیم بزرگ مربی بزرگ می خواهد آقای درویش بفهم وشجاع باش تا دیر نشده یحیی رابیرون کن خدا لعنت کنه آدمی که تیم پرسپولبس را نابود کند مربی بیسواد گمشو


حسن غلامی

0

1

1 سال پیش

ماهواداران چکار کنیم وقتی می بینیم دانیال وسفید صادقی درتیم قبلی خودروها می‌کردند ودرپرسپولیس درحد یک بازیکن مبتدی بازی می کنند امیری راباید فقط ده دقیقه بازی بدهند ضعیفترین بازیکن تیم است که بازیکنان تیمهای رده پایین براحتی از آورد می شوند وفقط با خطا می‌تواند بازیکن مقابل را کنترل کند نمونه اش گل صنعت نفت بود میلاد سرلک که برای خودش بازی می کند وهرتوپی می‌گیرد می‌خواهد خودش گل بزند.بااین بازیکنان تیم به رده های میانه جدول سقوط می کند


حمید چنانی

0

1

1 سال پیش

من هم تا قبل بازی امید داشتم ولی با این بازی کردن نه،لطفن از یحیی اینقدر بهانه نتراشیده وقتی بازیکنان در میدان لیاقت میدان داری و موقعیت گل ندارن و نداشتن بهانه از یحیی انصاف و جایز نیست اگه خودشان را با بازیکن های هوادار مقایسه می‌کنند باید بهتر است پول میلیاردی به چنین بازیکنانی ندهیم و پرسپولیس رو با مهرهایی مثل هوادار و مس رفسنجان و بقیه ببندیم،و بعضی ها میگن یحیی ترسو است و بلید ۴ یا ۳ فوروارد اضافه کنه با خودتان نمیگید کی به این فوروارد توپ میرسونه وقتی تو کل ۹۶ دقیقه بازی نتونن ۱ موقعیت گل صدرصد به دیاباته و عیسی برسونند چطور با ۴ مهاجم کی و چه کسی به اینا میخواد موقعیت درست کنه،لطفن ایراد عالکی نگیرید،پرسپولیس از بازهای دور برگشت کلی افت کرده،و مقصر خوده خود بازیکن هاست وقتی با چنین بازیکن های دور دیده و با تجربه بالا نیاز به حمایت یحیی ندارند باید خودشان رو به یحیی و فوتبال ایران نشان بدند نه افت زیر صفر داشته باشند،از خدا میخوام اگه اینطور بازی بکنند امیدوارم فردا سپاهان برنده بازی باشد تا کیسه نتونه با سپاهان هم امتیاز باشه اون وقت کیسه کلی روحیه و برای بازی های بعد با تعصب بازی می‌کنند اونوقت هیچ کس قادر نیست مهارش کنه لااقل سپاهان جام فتح کنه نه کیسه،من که از پرسپولیس با این بازی کردن ناامید شدم شاید تعطیلات ۸ روزه به کمکمون بیلد و به خودشان تکونی بدند شاید اون هم با معجزه،حیف بخدا با چنین بازیکنانی و اون هم با چنین تیم هایی اونم در آزادی یا باخت یا تساوی آخه به کدام تیم ها اونم بازی با صنعت آبادان شانس آوردیم اگه موقعیت آبادانی ها کمی خوب بود اون بازی رو هم میباخت،اصلن بازی هاشان افتضاح و با کمترین موقعیت گل و بازی جذاب،وقت امیدمان بخدا باشه


امیر سروری

-1

7

1 سال پیش

یحیی باید تمرکز کنه روی تیم و حاشیه رو بیخیال بشه، این بازیکنایی که ما داریم کارهای بزرگی میتونن انجام بدن، خداهیش هممون میدونیم این بازیکنا شاید شصت درصد توانایی که دارن نتونستن انجام بدن امسال ، ما ایمان داریم ب این تیم ، ولی یک سری مسائل باعث شده این چند هفته تیم نتیجه لازم رو نگیره، شاید شرایط بدتر بشه شایدم بهتر بشه ولی به حمایت نیاز داریم ، خواهشأ اینقد انرژی منفی به تیم تزریق نکنید


سید ابراهیم غفاری نیا

-8

5

1 سال پیش

من که دیگه امیدی ندارم😔

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال