ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

انتظاری: یحیی مثل پپ ن ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

7 ماه پیش

انتظاری: یحیی مثل پپ نباید قید خوشبختی‌اش را بزند

ارتش سرخ دات کام :
انتظاری: یحیی مثل پپ نباید قید خوشبختی‌اش را بزند
سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است یحیی و بزرگترهای تیم باید هر چه زودتر به حاشیه‌ها خاتمه دهند چون در این صورت تیم برای بازی مقابل پیکان و لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات جدی مواجه شده و موقعیت خوب خودش را در لیگ ایران و قاره کهن از دست خواهد داد.

*مشکلات پرسپولیس به نظرتان از چه زمانی اوج گرفت و بیشتر شد؟
بعد از اینکه پرسپولیس دو برد باارزش مقابل الدحیل در قطر و گل‌گهر در لیگ کسب کرد باشگاه باید تیم را به لحاظ مالی شارژ می‌کرد و هر طور شده مانع به وجود آمدن تنش می‌شد اما متأسفانه این کار انجام نشد تا بازیکنان و کادر که مدت‌هاست خواهان آپشن فصل قبلشان هستند دیگر صبوری‌شان پایان یافته و شاهد اعتصاب و بقیه مسائل باشیم که دامن تیم و به نوعی باشگاه را گرفته است. در این بین مدیریت و پیشکسوتان باید کمک کنند تا مشکلات فیصله پیدا کند تا تیم بیشتر از این برای بازی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نشود.

*با این شرایط به نظر می‌رسد شانس سایر مدعیان برای موفقیت بیشتر از پرسپولیس شود.
در لیگ این فصل استقلال و سپاهان و تراکتور شرایط خوبی دارند به همین دلیل اگر پرسپولیس تعلل کند و شاهد مسائلی از این قبیل باشیم، قطعاً قهرمانی‌ و حفظ آن به خطر می‌افتد. مدیریت در جذب بدون اطلاع مهاجم جدید تیم مقصر بوده و اصلاً در این رابطه اقدامش حرفه‌ای نبوده اما با این وجود ما یحیی را به صبوری می‌شناسیم و با روحیاتی که از این مربی کاربلد سراغ داریم انتظار داشتیم که ایشان با سعه صدر بیشتر مشکلات را تحمل کرده تا مسائل به شکل بهتری حل شود.

*مدت‌ها بود که یحیی خواهان مهاجم بود اما بازیکنی که او می‌خواست با وجود اصرارش جذب نشد؟
بله اینکه ایراد بزرگی برای باشگاه محسوب می‌شود. چگونه است که سپاهان و استقلال خیلی راحت بازیکن خارجی می‌گیرند اما به پرسپولیس که می‌رسد تمام مهاجمانی که مربی می‌خواهد به بهانه سقف قرارداد جذب نمی‌شوند و در نهایت هم بدون اطلاع مربی مهاجمی در اندازه‌های فنی پایین‌تر جذب شده است. جدا از این مسأله من فکر می‌کنم سرمربی و باشگاه در از دست دادن مهاجمانی مانند عبدی وعیسی اشتباه کردند. عیسی را باید راضی می‌کردند و عبدی که خودش هم تمایل داشت در پرسپولیس بماند را از تیم کنار نمی‌گذاشتند تا تیم خالی از مهاجم شود. ما حالا فقط با یک مهاجم یعنی شهاب زاهدی به مصاف حریفان می‌رویم. این مسأله هم برای پرسپولیس خیلی بد است که با یک مهاجم بازی‌ها را ادامه بدهد. زمان خودم را به یاد می‌آورم که جز من 5-6 مهاجم دیگر در پرسپولیس بودند و هر مهاجم برای قرار گرفتن در ترکیب باید خودش را به آب و آتش می‌زد که در ترکیب قرار بگیرد اما در حال حاضر شهاب مهاجمی را به عنوان رقیب پیش روی خودش نمی‌بیند که با او رقابت کند که این مسأله نه به سود شهاب است و نه پرسپولیس.

*اما مشکلات بین یحیی و مدیریت به نظر خیلی جدی‌تر از این است که حل شود!
من فکر می‌کنم مدیرعامل تیم یحیی را از خودش دور می‌کند و وفاقی که باید بین مدیرعامل و سرمربی تیم برقرار شود به هیچ وجه وجود ندارد و دیده نمی‌شود. از این رو است که شاهد مسائل حاشیه‌ای در پرسپولیس هستیم که به تیم شدیداً لطمه می‌زند. یحیی را خیلی دوست دارم اما این مواردی که رخ داد را زیبنده ایشان نمی‌دانم چون او را در حال حاضر خوشبخت‌ترین مربی ایران می‌دانم که نزدیک به چهار سال است در پرسپولیس مانده و کلی جام کسب کرده، دقیقاً مانند گواردیولا که در بارسا بود و جام‌های خیلی زیادی را در مدت چهار سال حضورش کسب کرد به همین دلیل حتی با وجود کم‌لطفی‌هایی که در حق پرسپولیس و سرمربی‌اش می‌شود یحیی باید در پرسپولیس بماند چون چشم هوادار در وهله نخست به یحیی است تا به عنوان سکاندار تیمشان بتواند پرسپولیس را به بهترین شکل ممکن هدایت کرده و بار دیگر قهرمانی دیگری را نصیب پرسپولیس سازد.

*چند روز دیگر پرسپولیس با این اعتصاب‌های بازیکنان باید به مصاف پیکان برود، با این شرایط می‌توان از تیم انتظار موفقیت داشت؟
من فکر می‌کنم راه حرف زدن و بیان مشکلات اعتصاب نبود و خیلی بهتر بود بزرگترهای تیم و کادر به اتفاق مدیر تیم مسائل را درون خانواده به شکلی درستی حل می‌کردند تا به بیرون درز نکند و دامنه مشکلات این همه گسترده نشود. زمان ما هم این مشکلات وجود داشت اما اعتصاب نمی‌کردیم و مسائل‌مان را به علی آقا انتقال می‌دادیم و همه مشکلاتمان در نهایت حل می‌شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156910
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی احمدیان

-1

2

7 ماه پیش

سهراب خان تیم کیسه که خیلی زودتراعتصاب کردبرادرجان....بعدش یحیی هرمهاجمی روخاست گفتن سقف اجازه نمیده ازاونطرف شماکثافتکاری روببینین قراردا ۵ ملیونی ۱۶۰ملیونی اونم بازیکنی که برای اینکه بهش گفتن قراردادت ازسال گذشته کمترکن فسخ کردورفت حالابه خاطرعشق به کیسه اومده کدوحروم لقمه ای هست که نفهمه اماچون کیسه هست اب ازاب تکون نخورازاونطرف سپاهان بخاطرقرارداد۴نفرکسرامتیازمیشه اماهر۴تاش که بازی کردن ۲تادیگش هم ثبت کردن یعنی چه....امامیان بخاطرپرداخت مالیات بازیکن که قراردادش مال ۲ فصل قبله هم جریمه هم کسرامتیاز


محمدرضایی

0

1

7 ماه پیش

جونم فوتبال ایران اه باریکلا


پرسپولیسی

-1

4

7 ماه پیش

اینکه یحیی مربی خوبی هست شکی نیست امااین اخلاقش بر ما ثابت شده که در پرداخت پولشان تاخیر بشه کم طاقت میشه ،در این زمینه کم صبره ......واین اخلاق به سایر اعضای تیم هم سرایت کرده ....کاملا مشهود هست که با وجود توانایی بالای تیم در برخی بازیها با حداقل گل برنده میشه وهواداران رو اذیت میکنه و بسیار اتفاق افتاده که این عبارت رو پایان بسیلری از بازیها گفتیم: مردیم تا بردیم ....در حالیکه تمام توان ومهارتشون رو بکار نمیبرن


فردین کرمی

-4

5

7 ماه پیش

امپراتورهیچوقت ابهتش کم نمیشه توقلب ماپشت تمام تصمیماش هستیم


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

7 ماه پیش

چی بگم والا سکوت و سکوت.... 💔🥲


رضا

-1

4

7 ماه پیش

پرسپولیس بزرگتر از یحیی وامسال یحیی هست اینم شورشو در آورده


احمد نوری اسرمی

-5

7

7 ماه پیش

بجای اینکه تیم الان آرامش داشته باشه بخاطر یحیی همه سرتیترها در مورد یحیی و قهرکردنهاش صحبت میکنن . تو کشور ما قبل فوتبال حاشیه رتبه اول داره

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال