ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

انتظاری: یک مهاجم بخری ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

2 سال پیش

انتظاری: یک مهاجم بخرید ولی شش دانگ!

ارتش سرخ دات کام :
انتظاری: یک مهاجم بخرید ولی شش دانگ!
مهاجم اسبق پرسپولیس می‌گوید حضور یک مهاجم تراز اول در جمع سرخپوشان می‌تواند به بالا رفتن کیفیت سایر بازیکنان هم کمک کند.

در شرایطی که سرخپوشان تا این لحظه مهره های تاثیرگذاری را به تیم خود اضافه کرده‌اند، همچنان هیچ بازیکنی برای تقویت خط حمله پرسپولیس جذب نشده تا این مسئله به یکی از نگرانی های هواداران و پیشکسوتان این تیم تبدیل شود.

در همین خصوص سهراب انتظاری مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: از نظر اسمی تاکنون مهره های خوبی جذب کرده‌ایم که سابقه خوبی دارند و اکثریت هم ملی‌پوش هستند و جزو ستاره های تیم‌شان بوده‌اند. تا اینجای کار جزو معدود سال هایی است که پرسپولیس توانست خوب و بدون دغدغه یارگیری کند؛ ما هر سال درگیر چالش ها، مشکلات مالی و پنجره نقل و انتقالات بودیم.

او با تمجید از علیرضا بیرانوند او را بهترین خرید پرسپولیس قلمداد کرد و گفت: پست دروازه‌بانی بسیار حساس است؛ علیرضا بیرانوند سابقه خوبی در پرسپولیس و تیم ملی دارد و دو سال هم در خارج از کشور تجربه کسب کرد و حالا می‌تواند یک رهبر خیلی خوب برای تیم باشد. او در حال حاضر در فوتبال ایران جزو بهترین ها است‌. ما سال قبل در خط دروازه دچار ضعف بودیم و از این پست ضربه خوردیم اما امسال با حضور بیرانوند این مشکل قطعا برطرف خواهد شد. سایر بازیکنان هم از نظر فوتبالی و فنی شناخته شده و با کیفیت هستند.

انتظاری با اشاره به لزوم جذب مهاجم ادامه داد: پرسپولیس تا این لحظه در همه خطوط بازیکن جذب کرده اما ما سال قبل هم در خط حمله احساس خلا می‌کردیم و مهاجم ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. به همین دلیل ما همچنان در خط فوروارد احتیاج به بازیکن داریم؛ جذب مهره در این پست از نان شب هم واجب تر است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اگر ما یک مهاجم شش‌دانگ بگیریم خیلی بهتر از این است که دو یا سه بازیکن با لول پایین تر بگیریم. ما سال قبل مهاجمی جذب کردیم که سطحش از فوتبال ما پایین تر بود؛ امسال نباید این اتفاق رخ بدهد. تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد؛ بازیکنی که جذب می‌شود باید شخصیت قهرمانی داشته باشد و فقط به قهرمانی فکر کند. پرسپولیس باید یک هزینه خوب بکند و یک فوروارد تاپ لول جذب کند.

انتظاری با تاکید بر اینکه مهره داخلی برای پرسپولیس وجود ندارد عنوان کرد: فکر می‌کنم در حال حاضر در فوتبال داخلی کسی نباشد که بتواند به پرسپولیس کمک کند؛ ما خودمان عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و حامد پاکدل را داریم و اگر قرار به جذب مهاجم داخلی باشد، این سه بازیکن چیزی کمتر از دیگران ندارند. ما حتما باید یک فوروارد خارجی در سطح بالا جذب کنیم.

انتظاری در خصوص جذب بازیکن خارجی بیان کرد: ما باید پرس‌وجو و کنکاش کنیم تا مهاجم خیلی خوب جذب کنیم. ما در سال های گذشته ابراهیم توره را به فوتبال ایران آوردیم که در پیکان، پرسپولیس و سپاهان بازی کرد و سپس به موناکو رفت. الان هم فوتبال ما به بازیکنی در این سطح احتیاج دارد؛ چنین بازیکنی حتی می‌تواند کیفیت بازیکنان داخلی را هم بالا ببرد. من شناختی از کاسیانو ندارم اما باید به خوبی پرس‌وجو شود و اینطور نباشد که یک مهاجم بگیرند تا لیست را پر کنند و هواداران را راضی نگه دارند. بازیکنانی که به ایران می‌آیند و دلار هم می‌گیرند باید بتوانند به فوتبال ما هم چیزی اضافه کنند.

وی افزود: استقلال در دو سال اخیر هزینه کرده و فوروارد هایش هم جواب داده‌اند. ما هم می‌توانیم هزینه کنیم و یک مهاجم شش‌دانگ بگیرم. تیم بزرگ باید هزینه کند تا پرستیژ و شخصیت تیم هم بالا برود. بازیکنانی مثل بیرانوند، گولسیانی، اسماعیلی‌فر، رفیعی و صادقی عالی هستند و شخصیت تیم را بالا می‌برند و سطح فکر بالایی هم دارند. مهاجمی هم که جذب می‌کنیم باید در همین سطح باشد.

انتظاری در پایان در مورد خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال عنوان کرد: سید جلال نه تنها برای پرسپولیس، بلکه برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده و می‌تواند الگوی خوبی برای جوان ها باشد. شاید می‌توانست یک یا دو سال دیگر بازی کند اما بهترین تصمیم ممکن را گرفت چون اینکه یک بازیکن در شرایط نرمال کنار برود خیلی بهتر از این است که اتفاقی رخ بدهد و خدشه ای به اعتبار او وارد شود. فوتبال ایران باید سپاسگزار زحمات سید جلال باشد. مسئولین فوتبال ایران و حتی پرسپولیس باید یک بازی خداحافظی خوب برای این بازیکن فراهم و از زحمات او قدردانی کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150075
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
بابک اعتمادیان

0

1

2 سال پیش

عبدالرحمن ناراحت نشو من حرفت رو باور دارم


عبدالرحمن لشکری

0

2

2 سال پیش

شماهایی که منفی میدید اصلا بازی های سهراب انتظاری، پایان رافت ، ابوالقاسم پور ، عارف محمدوند و.. را دیدید؟ هر بازی از دست امثال این آقایان فقط حرص میخوردیم هیچکدامشون در حد پرسپولیس نبودند؛ پرسپولیس بازیکن میخاد در حد مهدوی کیا، علی کریمی، میناوند، دایی، خلیلی ، بزیک ، عزیزی و..


علیرضا حسین پور

0

1

2 سال پیش

آقای انتظاری درست میگه تیم فقط مهاجم ششدانگ میخواد بعد تیم کاملا تکمیل میشه وبعد میشه گفت امسال قهرمان میشیم


سامان ❤پرسپولیس❤

0

2

2 سال پیش

ب امید خدا و تلاش های دوریش پرز حتما مهاجمم میگیریم دوستان.خیالتون راحت باشه❤❤✋


بابک اعتمادیان

-2

1

2 سال پیش

خیلی روی کاسیانو حساب نکنن چون طرف فکر کرده همبازی لیونل مسی بوده


فردین کرمی

0

4

2 سال پیش

من عاشق تیمی هستم که پیرهن سررررخ تنشه وعاشق مسعول این تیم که همون اقایحیاست


یداله قنواتی

0

1

2 سال پیش

دنیا میدونه پرسپولیس دو مهاجم گلزن احتیاج داره فردا هم نقل و انتقالات تمام میشه و هیچ خبری هم نشده کاسیانو هم که هنوز برای گرفتنش چونه زنی میکنن


موسی پرور

0

1

2 سال پیش

سلام خدمت دوستان ارتش سرخ من بارها گفتم یه مهاجم عالی بگیرین ولی مشکلی نیست سن بالا باش همون طور که قبلا گفتم مثل زلاتان مثل مانژوکیچ یا هزاران بازیکن دیگ هست که واس خودشون یه برند بودن در اروپا نه این همه پول خرج کنین بعدش معلوم نباش این بازیکن خوب در میاد یا نه بخاییم هزار نذری کنیم که خوب در بیاد ‌ولی بنظر شما چه اشکالی داره یکی مثل زلاتان بیاد در قبالش پول خرج بشه اما دیگ خيالت راحت


حبیب صابر

-1

6

2 سال پیش

آخه چه کشکی چه پشمی . این پنجره لامصب هنوز بستس . یعنی اینهایی ک گرفتیم هم رو هوا هستن .


عبدالرحمن لشکری

-7

3

2 سال پیش

درسته آقای انتظاری ؛ مهاجم باید ششدانگ باشه و در حد پرسپولیس باشه؛ مثلا خود شما هم اصلا در حد و اندازه پرسپولیس نبودی زمانی که عضو تیم بودی ؛ مهاجم باید یکی مثل دایی، خلیلی و بزیک باشه


یعقوب آذرنوش

0

9

2 سال پیش

خدا پدرتو بیامرزه آقای انتظاری ماهم گلومون پاره شد از بس گفتیم آقایون دوتا مهاجم شش دانگ گلزن بیارید ولی کو گوش شنوا.

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال