ارتش سرخ دات کام

اخبار

اوسمار: خیلی مهم است که هم‌امتیاز ا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

اوسمار: خیلی مهم است که هم‌امتیاز استقلال شویم

ارتش سرخ دات کام :
اوسمار: خیلی مهم است که هم‌امتیاز استقلال شویم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، برای سرخپوشان خیلی مهم است که بتوانند هم‌امتیاز استقلال شوند.
اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 103 تهران اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم می‌خواستم بگویم تمام آنهایی که یک کاری انجام می‌دهند و صدای‌شان در رسانه به گوش می‌رسد باید کاری انجام دهند. کسانی که اوضاع مالی بهتری دارند در این روزها به دیگران کمک کنند. امیدوارم بچه‌های فوتبالی با هم کمک کنند به کسانی که در سیستان و بلوچستان در سیل گرفتار شدند.

برای ما خیلی مهم است که بتوانیم هم‌امتیاز استقلال شویم
وی در ادامه افزود: درباره دربی هم باید بگویم خیلی برایم لذتبخش است که در این بازی شرکت کنم. می‌دانم تمام کسانی که طرفدار فوتبال هستند چشم‌شان فردا به این بازی است. امیدوارم بازی خیلی قشنگی برای کسانی که در استادیوم و خانه هستند، باشند. این بازی برای قهرمانی در لیگ خیلی مهم است. برای ما خیلی مهم است که بتوانیم هم‌امتیاز استقلال شویم. همه می‌دانند بازی خیلی احساسی است، ولی ما تمرین و سعی کردیم بچه‌ها خودشان را نگه دارند و عملکرد بازی قبل‌شان را تکرار کنند. هم ما و هم حریف‌مان می‌دانیم که باید از تک تک موقعیت‌های‌مان در بازی استفاده کنیم.

در بعضی از قسمت‌های بازی باید بهتر دفاع کنیم تا حمله
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش همواره هجومی بوده است و برای بازی فردا چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: درباره فوتبال باید در زمین بحث شود. تیم در بازی باید در حمله و دفاع متعادل باشد. در بعضی از قسمت‌های بازی باید بدانیم که شاید لازم باشد بهتر دفاع کنیم تا حمله، چون تیم ما هجومی است امیدواریم همینطور هم ادامه دهیم.

امیدوارم لایه‌های دفاعی استقلال را باز کنیم و گل بزنیم
اوسمار در پاسخ به این پرسش که تیم‌های جواد نکونام معمولاً عملکرد دفاعی خوبی دارند و آیا به نظرش این موضوع باعث نمی‌شود بازی جذابی از آب درنیاید و تیم پرسپولیس هم به مشکل بخورد، گفت: هر تیمی سعی می‌کنم کاری انجام دهد که برای تیمش بهتر است. استقلال یکی از دفاع‌های خوب لیگ را دارد. امیدوارم حرکت‌های هجومی ما در بازی لایه‌های دفاعی این تیم را باز کند و بتوانیم گل بزنیم.

خط دفاع ما از اولین مهاجم تا دروازه شروع می‌شود
وی در واکنش به این موضوع که تنها نگرانی هواداران بحث خط دفاعی پرسپولیس در غیاب گولسیانی و کنعانی‌زادگان است، توضیح داد: خط دفاع ما از اولین مهاجم تا دروازه شروع می‌شود. ما تیم‌مان را متعادل کردیم تا همگی با هم بتوانیم دفاع کنیم. تیم ما فقط با دو نفر دفاع وسط دفاع نمی‌کند.

امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم با یک بازی خوب
«آیا شما به نتیجه‌گیری در بازی دربی فکر می‌کنید یا اجرای تفکرات فنی در زمین؟»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش تأکید کرد: فوتبال، نتیجه است و نتیجه‌ها تفاوت را بین بازیکنان و مربیان ایجاد می‌کند. یک روز بخواهم بگویم نتیجه بگیرم یا بازی خوب، می‌گویم نتیجه برایم مهم‌تر است. امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم با یک بازی خوب.

فعلاً تمرکزمان روی دربی است تا جذب مهاجم خارجی
اوسمار در پاسخ به این سؤال که آیا نام بازیکن خارجی برای اضافه شدن به لیست تیمش را به باشگاه داده است یا خیر، اظهار کرد: بعد از بازی با فولاد ما در مورد این ماجرا صحبتی نکردیم، چون تمام تمرکزمان روی دربی بود.

در یک بازی تمام سطوح دفاع و حمله با هم کار می‌کنند
وی در مورد اشتباه بیرانوند در دیدار با فولاد و اینکه آیا نگرانی بابت تکرار این اتفاق در دربی دارد، گفت: بعضی وقت‌ها این سؤالات تکراری است. من گفتم،‌ در یک بازی تمام سطوح دفاع و حمله با هم کار می‌کنند.

امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد آخر بازی پیروز باشد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه هواداران پرسپولیس نگرانی بابت هیجان بیش از اندازه نیمکت استقلال دارند و معتقدند کادر این تیم دنبال برهم زدن تمرکز داور هستند، خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا داوری به گونه‌ای باشد که کسی در زمین احساس مشکل نکند و تیمی که لیاقتش را دارد آخر بازی پیروز باشد. به نظرم طرز برخورد هر تیمی مربوط به خودش است و ما کاری به آنها نداریم. من شخصاً سعی می‌کنم تمرکزم را روی کار فنی بگذارم و سایر موارد را بقیه کادر حواس‌شان است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/159198
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
behead.mohamadiii

0

4

1 ماه پیش

هر کی میخاد گل بزنه مهم نیس مهم تیم نتیجه بگیره فرقی نمیکنه کی میخاد گل بزنه ترسی ک به وجودشون انداختیم با وجود اوسمار و بازیکنان باغیرتمون کافیه براشون ریدن جواد شیشتقلالی یادشون رفته ار ۴۰ متری دروازبان شون رید گل می‌خورد از بازیکن نساجی بیرو هم اشتباه کرده فدای سرش باز برعکسش اون همه برای تیم مفید بوده جوسازی میکنن مثلا هاشمی نصب فرستادن کنفراس ک خودشو با اوسمار مقایسه نمیکنه خودشو گوز حساب میکنه مثلا بزرگ هستم کارنامه شو هم نکا کنی هیچی نیس بجز سوپر جام و فک کنم یدونه حذفی آخه گوزو اوسمار از برزیل اومده تو از کجا اومدی از برزیل بخایم بگیم ک فوتبالش دنیا رو برداشته از استعداد هاشمی نصب گوز کجا باشه با تو دیدی چقد خوب کنفراس خبری حرف زد واقعا گلایه نکرد گریه نکرد مدافع ندارم کمبود دارم و اینا چونکه تفکراتش خیلی بالا و حرفه ای اس مربی یعنی این به امید موفقیت پرسپولیس کبیر فردا بترکونین ورزشگاه آزادی رو از خوشحالی بازیکنان کیف کنن روحیه بگیرن چشم حسودا بترکه دور باشه از کادرفنی و بازیکنانمون الهی آمین ب امید پیروزی بزرگ جشن بزرگ عشقپولیس دم هواداری با غیرت و با تعصب گرم باشه ک پشت تیم هستن


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

1 ماه پیش

واقعا مربی باشعور و با کلاسی داریم...دمت گرم درویش که یه کار خوب دیگه هم انجام دادی....البته خیلی کارهای دیگه داری انجام بدی


ساسان رحمتی

0

9

1 ماه پیش

کاشکی بدونی اگه ببری چقد محبوبیتت زیاد میشه نزد هوادار


hasannejadhe

0

7

1 ماه پیش

مربی که با وجود نبودن عنصر اصلی دفاعش هنوز هم آه و ناله نمیکنه اون دسته مربیان موفق هستن آفرین به اوسمار که مثل یک جنتلمن و با شخصیت حرف میزنه و رفتار میکنه


امیرضا

0

4

1 ماه پیش

در دربی هر مربی جسور و باشهامت باشد برنده است ترس برادر مرگ است


ابوالفضل بابایی

0

4

1 ماه پیش

چقدحساب شده وباکلاس ❤️❤️❤️❤️


ایل پیا

0

3

2 ماه پیش

ما فقط باید نتیجه بگیریم و بازی را پیروز شویم چون در چند سال اخیر تیم ما در دربی عالی بازی کرد و تیم استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت ولی هربار با شانس و شلوغکاری و هیاهوی بیخودی تمرکز داور و تیم ما را بر هم زدن و مانع برد تیم ما شدند ولی در آیند هیچ کس یادش نمی آید که پرسپولیس چقدر خوب بازی کرد و چه بلای سر تیم استقلال آورد و همه نتیجه بازی را حساب می‌کنند


(Ali_Parvin)

0

4

2 ماه پیش

بسیار حساب شده ،فنی و با متانت


قلمراد دوم

0

3

2 ماه پیش

خدا رو شکر همه به برد فکر میکنن و باعث میشه انرژی های منفی از بین برن این همه انرژی مثبت که به تیم تزریق میشه تاثیر خودشو رو عملکرد تیم میزاره داریم میریم صدر جدول لطفا کمربنداتونو محکم ببندید


رضا توانا

0

3

2 ماه پیش

مقایسه کنید دانش و فرهنگ یک مربی که از مهد فوتبال برزیل میاد. با الدنگی مثل هاشمی نسب که کیسه کشا از قصد این آدم رو فرستادن کنفرانس خبری. تمام تمرکز تیم روی بازی باشه پرسپولیس با اختلاف ۲ گل برنده دربیه. دبل عیسی رو می تونم پیش بینی کنم.❤❤❤❤❤❤

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال