ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

ایجنت ها اجازه تمدید ن ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

3 سال پیش

ایجنت ها اجازه تمدید نمی دهند!

ارتش سرخ دات کام :
ایجنت ها اجازه تمدید نمی دهند!
در شرایطی که بیشتر بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس برای فصل آینده قرارداد دارند و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما قرارداد بعضی از بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل با این باشگاه تمام می شود و برای ماندن آنها در پرسپولیس باید قراردادشان تمدید شود یا اینکه از پرسپولیس جدا شوند.

عالیشاه، نوراللهی، امیری، کامیابی نیا، شیری، کنعانی و… بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل با پرسپولیس تمام می شود و حضورشان در جمع سرخ پوشان برای فصل آینده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با این وجود بعد از اینکه قرارداد یحیی گل محمدی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و… تمدید شد باشگاه پرسپولیس با شروع فصل زمستانی نقل وانتقالات برای تمدید قرارداد بازیکنان خود دست به کار شد.

در این مدت مدیران باشگاه ابتدا به صورت شفاهی پیشنهاد مذاکره و تمدید قرارداد را به بازیکنان ارایه کردند و به آنها اعلام شد که برای تمدید به باشگاه بیایند. بازیکن ها هم در ملاقات های حضوری در محل تمرین اردو یا تماس های تلفنی اعلام کردند که تا پیش از سفر پرسپولیس به هند به باشگاه می آیند تا در مورد تمدید قراردادشان صحبت شود، اتفاقی که هیچ وقت رخ نداد.
در این مدت حتی باشگاه پرسپولیس 2 بار به صورت مکتوب از این بازیکنان درخواست کرد که به باشگاه بیایند تا در مورد تمدید قراردادشان مذاکره کنند و حتی از آنها خواسته شد که اگر از قرارداد فعلی‎شان ناراحت هستند بازهم به باشگاه بیایند و رقم پیشنهادی خود را برای تمدید قرارداد بگویند تا با شرایط جدیدی که باشگاه با تصویب هیات مدیره دارد در مورد قرارداد آنها صحبت و تصمیم گیری شود.

پیش از سفر پرسپولیس به هند در خبرها اعلام شد که باشگاه پرسپولیس از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می شود درخواست کرده به باشگاه بیایند، اتفاقی در این خصوص از سمت بازیکنان رخ نداد.

در این شرایط درحالی که تا الان چراغ سبزی از سوی بازیکنان برای تمدید قراردادشان نشان داده نشده اما این مساله باعث نگرانی هواداران شده و آ نها فشار زیادی روی باشگاه گذاشتند تا قراردادها تمدید شود. ضمن اینکه در همین شرایط شایعات زیادی هم در مورد بعضی از همین بازیکنان در فضای مجازی درست شده و تا زمانی که تکلیف این بازیکن با باشگاه پرسپولیس مشخص نشود این شایعات و این حواشی ادامه دار خواهد بود.

مساله مذاکره برای تمدید قرارداد مساله ای عادی در تمام جهان است در تمام دنیا باشگاه ها و بازیکنان رودرروی هم می نشینند و در جلسات در خصوص تمدید قرارداد صحبت می کنند که خروجی آن یا تمدید قرارداد است یا عدم تمدید و جدایی بازیکن از باشگاه اما شرایط الان در ایران حداقل برای پرسپولیس کمی متفاوت است.

در این مدت حتی در فضای مجازی گفته شد که چند ایجنت رسما اعلام کردند که آخر فصل چندین بازیکن را از پرسپولیس جدا می کنند و همین مسایل باعث نگرانی هواداران شده است. الان هم شنیده می شود بعضی از این ایجنت ها برای رسیدن به اهداف خود جلوی تمدید قراردادها را گرفته اند. در این وضعیت بهتر است هرچه سریع تر تکلیف تمدید یا عدم تمدید قرارداد این بازیکنان مشخص شوند تا تیم استرسی نداشته باشد. به هر حال وضعیت پرسپولیس الان هم خوب است اما غیر از بازی های لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در لیگ چند بازی سخت و پیاپی را دارد که به نوعی تکلیف قهرمانی این تیم را مشخص می کند. پس بهتر است بازیکنان هر چه سریع تر وضعیت قراردادهای خود را مشخص کنند تا از این جهت استرسی بر تیم وارد نشود و حاشیه جدید درست نشود.
البته ذکر این نکته ضروری است که از بین بازیکنان اعلام شده فقط وحید امیری به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که پس از لیگ قهرمانان آسیا درباره تمدید قراردادش صحبت می کند و فقط او بوده که حداقل یک زمانی را برای صحبت در مورد تمدید قرارداد مشخص کرده است.

واقعیت این است که تمام بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می شود و بقیه بازیکنان برای هواداران بسیار محترم و محبوب هستند پس بهتر است خودشان هرچه سریع تر تکلیف این مساله را مشخص کنند. هرچند این امیدواری وجود دارد که درنهایت تا اواخر هفته آینده این بازیکنان به باشگاه بیایند و رقم و شرایط جدید خودشان را اعلام بکنند که در این صورت هم باشگاه و هم بازیکنان چند مرحله جلو می افتند و حداقل تکلیف مشخص می شود.

البته این به این معنی نیست که بازیکن حتما با هر شرایطی که باشگاه بگوید قراردادش را تمدید بکند. بالاخره هر بازیکنی برای آینده خودش برنامه ای دارد و هر کسی در نهایت فکر خودش و خانواده خودش است. پس هیچ اجباری برای تمدید قرارداد نیست فقط مساله حضور این بازیکنان در جلسه تمدید است که معلوم شود آیا آنها با باشگاه به توافق می رسند یا خیر.
اگر بازیکن با باشگاه به توافق رسید که چه بهتر اما اگر هم نرسید و در نهایت از پرسپولیس جدا شد، نمی شود هیچ ایرادی به بازیکنان گرفت. همه بازیکنان به اندازه خودشان برای پرسپولیس زحمت کشیده اند و پرسپولیس هم به همه آنها و به هر کسی که زیر پرچم پرسپولیس کار می کند اعتبار و شخصیت داده است. این طور نیست که باشگاه به بازیکنی از این لحاظ بدهکار باشد یا بازیکنی به باشگاه بدهکار باشد.

در نهایت طرفین باید تمام شرایط و مسایل را بسنجند و بهترین تصمیم را بگیرند. پس در این شرایط بهترین کار این است که پس از بازگشت پرسپولیس از هند، بازیکنانی که از آنها خواسته شده برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند به جلسه با مدیران باشگاه بروند و در مورد این مساله رایزنی های خود را انجام بدهند. هرچند به احتمال قوی از بین بازیکنان مذکور شاید یک یا درنهایت 2 بازیکن از پرسپولیس جدا شوند و بقیه بازیکنان در نهایت باز هم پیراهن پرسپولیس را بپوشند تا هم خیال باشگاه و تیم راحت باشد و هم خیال هواداران.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/141008
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

نتیجه دربی 104؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال