ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

بادامکی: جای خالی نورا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

2 سال پیش

بادامکی: جای خالی نورالهی در پرسپولیس احساس می‌شود

ارتش سرخ دات کام :
بادامکی: جای خالی نورالهی در پرسپولیس احساس می‌شود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به وضعیت خط میانی سرخ‌پوشان بعد از جدایی احمد نوراللهی از تیم گل‌محمدی پرداخت.

حسین بادامکی در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل گذشته اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خوبی داشت، اما تغییرات مدیریتی در اوایل فصل گذشته به این تیم ضربه زد. در ابتدای فصل گذشته بازیکنان زیادی از دست داد و بازیکنانی که جایگزین شدند، نتوانستند تاثیرگذار باشند. قهر و آشتی‌ها به تیم ضربه زد و مشخص بود که مشکلات درون‌تیمی پرسپولیس زیاد است، وگرنه پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شد.

وی ادامه داد: تیمی که ۶۳ امتیاز گرفت، تا این اندازه لایق انتقاد نبود. در حال حاضر رده سنی فضای مجازی ما زیر ۲۰ سال است و همه احساسی نظر می‌دهند. پرسپولیس اگر در دربی پیروز می‌شد، قطعا قهرمان بود. این هجمه‌ها و انتقادات، بی‌رحمانه و ناجوانمردانه است.

بادامکی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند تجربه بالایی دارند و می‌توانند در بازی‌های فصل آینده به پرسپولیس کمک کنند. البته از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و باید منتظر شروع فصل باشیم و عملکرد بازیکنان را ببینیم، ولی هواداران امیدوارند خریدهای پرسپولیس بتواند شرایط متفاوتی را برای این تیم رقم بزند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به تغییر و تحولات تابستانی در کادرفنی پرسپولیس گفت: از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مشخص بود که از جدایی کادر خود ناراضی است، اما فضای مجازی کار خود را می‌کند. استقلال در چند فصل گذشته با وجود اینکه تیم خوبی داشت، به دلیل تاثیر منفی فضای مجازی ننتوانست تایج خوبی بگیرد.

وی ادامه داد: فضای مجازی باعث شده برخی از پیشکسوتان هر ۲ تیم از محبوبیت استقلال و پرسپولیس استفاده کرده و با نشان دادن تعصب خود لایک و فالوور بگیرند. مردم و هواداران این آدم‌ها و این کارها را شناخته‌اند و نباید گول بخورند. اینکه در جهت حمایت از باشگاه از احساسات هواداران سوءاستفاده کنیم، فقط باشگاه را زیر سوال برده‌ایم. اگر بتوانیم احساسات خود را کنترل کنیم، کار به بیانیه دادن و استوری گذاشتن علیه دیگران نمی‌رسد.

بادامکی افزود: خریدهای پرسپولیس تاکنون خوب بوده‌اند. جای خالی احمد نورالهی در پرسپولیس احساس می‌شود. رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک خصوصیات نورالهی را ندارند. در فوتبال ایران بازیکن پست ۱۰ که همانند علی کریمی اضافه شود و گلزنی کند، انگشت‌شمار است. نورالهی تقریبا این کار را در پرسپولیس انجام می‌داد. پرسپولیس در فصل گذشته چنین بازیکنی نداشت، شاید سروش رفیعی بتواند در فصل آتی این کار را انجام دهد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم دارد تا مشکل گل نزدن در فصل گذشته را حل کند. در خط هافبک هم آنها هیچ‌وقت نتوانستند بعد از جدایی احمد نوراللهی جای این بازیکن را پر کنند، ولی امیدوارم با آمدن سروش رفیعی وضعیت خط هافبک پرسپولیس با تغییرات مثبتی مواجه شود. بازیکنانی که اضافه شده‌اند پتانسیل خوبی دارند، اما پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است و بازی در این تیم سخت‌تر است. بازیکن در پرسپولیس کارایی قبلی خود را ندارد. این بازیکنان همانند فرجی و نعمتی باید به بازی در پرسپولیس عادت کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

بادامکی در خصوص اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادرفنی پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهتر بود سیدجلال حسینی باز هم در لیست بازیکنان بماند و این فصل هم به تیم کمک کند. سیدجلال یکی از بازیکنان تکرارنشدنی فوتبال ایران است که آمار موفقیت‌هایش گویای توانمندی اوست. به نظرم حضور سیدجلال به‌عنوان بازیکن در کنار تیم همیشه تاثیرات مثبتی داشته است. قرار نیست بازیکن ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشته‌باشد. ذات حضور سیدجلال در جمع بازیکنان نعمت بود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150062
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
پرسپولیس کبیر

0

1

2 سال پیش

نمی دونم چرا اون زمان که نوراللهی تو پرسپولیس بود انتقادات زیادی بهش میشد مخصوصاً سال های آخری که بود..بعد از اون پنالتی ای که تو فینال آسیا داد..بعد از اون به قدری تو هر بازی بهش انتقاد شد که یک بازی با اینکه بهترین بازیکن زمین شده بود بازم همه انتقاد کردند و اومد اینکه بهترین بازیکن شده رو گذاشت استوری و ایموجی سکوت..و تو دربی ای که خیلی موقعیت خراب کرد کلا هرچی توهین بود بهش شد..تو تموم اون دوران من همش ازش حمایت کردم تو همه جا و همه کس می گفتن چرا حمایت می کنی و اینجور چیزا..الان که رفته جای خالیش احساس شده و همه دوست دارن که برگرده و تو تیم ملی هم رفته و ما از خدامونه که ژاردیم نخوادش و بیاد پرسپولیس..خلاصه که این قضیه هم شده قضیه ی حمایت من از یحیی..انقدر به یحیی توهین میشه که آخر اونم میره و چند سال دیگه از خدامون میشه که یحیی بیاد..الانم خیلیا میگن چرا حمایت می کنی ازش..یا جریان حمایتم از لک که سال بعد می بینید چرا اینکارو می کردم..الان هم درمورد اسدی همچنین نظری دارم اما به نظرم اگه پول زیادی می خواد چون پارسال اصلا عملکرد قابل قبولی نداشت بذارید بره..اگه قرار شد با پول کم بیاد نگهش دارین چون قبل از خارج رفتنش بازیکن خوبی بود و می تونیم امیدوار باشیم که با بدنسازی لوسادا بازیکن جنگنده ای بشه..شاید این پیام دیس لایک زیادی بخوره ولی سال بعد به تموم حرفام می رسید..اون زمان پشیمون میشید اما دیگه هیچ فایده ای نداره


علیرضا حسین پور

0

3

2 سال پیش

انشالله سروش رفیعی جای خالی احمد نور رو پر میکنه، سروش انگیزه بالای داره که بتونه بدرخشه وارزو داشت برگرده پرسپولیس


بابک اعتمادیان

0

5

2 سال پیش

احمد نور بی نظیر بود واقعن حیف شد هم به خط دفاعی کمک میکرد هم گلزن بود


اکبرخزایی

0

1

2 سال پیش

اکبرخزایی طرفدارعزیزتیم خودراتشویق کن باتیم دیگری چکارداریداین حرفهاموجب نگرانی میشود ....بامیدپیروزی ارتش سرخ


سامان ❤پرسپولیس❤

0

1

2 سال پیش

سید و آقا کریم ستونهای تیمن.با این کادر فنی مطمئنم هیچگونه نگرانی نداریم در آینده.. ارتش سرخ،منتظر تاخت و تازت هستیم....💪❤


یداله قنواتی

0

2

2 سال پیش

واجب تر از همه چیز دو مهاجم خوب چهار چوب شناس وگل زن واجب


مجتبی خلیلی

0

2

2 سال پیش

امسال دیگه انشالله احساس نشود

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال