ارتش سرخ دات کام

اخبار

بادامکی: سرمربی پرسپولیس ایرانی نیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

بادامکی: سرمربی پرسپولیس ایرانی نیست

ارتش سرخ دات کام :
بادامکی: سرمربی پرسپولیس ایرانی نیست
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: همه مربیانی که با آن‌ها درحال مذاکره هستیم خارجی هستند و با احترام به مربیان داخلی، هیچ گزینه ایرانی مدنظر ما نیست.

حسین بادامکی امروز (جمعه) در حاشیه دیدار فوتبال پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به بهانه روز جهانی مبارزه با کودک کار در جمع خبرنگاران در خصوص پایان همکاری با اوسمار اظهار داشت: همه خواسته‌های او را فراهم کردیم اما به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی امکان ادامه همکاری نبود. او حتی راننده‌ای خواسته بود که زبان انگلیسی بلد باشد و خانه‌ موردنظرش را فراهم کرده بودیم.

وی یادآور شد: اوسمار سه موضوع شامل مشکل خانوادگی، دریافت کامل مبلغ فصل قبل و داشتن پیشنهاد را مطرح کرده بود. البته موضوع بیماری همسرش هم بود که ما هر سه مورد را رفع کردیم که فقط بحث بیماری همسرش از اختیارات ما خارج بود.

بادامکی در خصوص برخی گزینه‌ها مثل اسکوچیچ و سرمربی فصل پیش ناپولی هم توضیح داد: وقتی پرسپولیس مربی ندارد این موضوعات طبیعتا مطرح می‌شود؛ در نیم فصل هم همین مشکل را داشتیم. تا ۲، ۳ روز قبل منتظر پاسخ اوسمار بودیم و الان در حال بررسی گزینه‌هایی هستیم که به باشگاه معرفی شده‌اند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه مربیانی که با آن‌ها درحال مذاکره هستیم خارجی هستند و با احترام به مربیان داخلی، هیچ گزینه ایرانی مدنظر ما نیست. با توجه به اینکه بودجه محدودی هم داریم کارمان برای انتخاب مربی کمی سخت است.

وی افزود: به نفع باشگاه است که زودتر مربی خود را انتخاب کند تا حاشیه‌ها بیشتر نشود، هواداران هم استرس کمتری متحمل شوند، اما نمی‌توانیم تاریخ دقیقی مشخص کنیم چون شتابزده عمل کردن هم صحیح نیست.

بادامکی در رابطه با جذب بازیکن هم گفت: با توجه محدودیت زمانی و مشکلات مربوط به دریافت روادید، هر دو کار (تعیین سرمربی و جذب بازیکن) را انجام می‌دهیم. تمرینات هم قرار بود از دهه اول تیر آغاز شود اما الان برنامه کمی با تغییر مواجه خواهد شد.

وی در خصوص لیست مازاد این تیم نیز اظهار داشت: باید با چند نفر خداحافظی کنیم. اما تلاش داریم که بیشتر نفرات را حفظ کنیم و با اضافه شدن نفرات جدید تیم را تقویت کنیم.

او همچنین در خصوص اضافه شدن علی علیپور به پرسپولیس گفت: برای نیم فصل قصد جذب او را داشتیم که قرارداد داشت اما برای فصل جدید فکر می‌کنم سرباز است و ضمن اینکه نظر سرمربی جدید در این خصوص ملاک خواهد بود.

معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص تسویه حساب با بازیکنان گفت: نسبت به نیم فصل الان شرایط بهتری داریم اما هنوز با بازیکنان تسویه نکردیم. نزدیک ۷۶ تا ۸۰ درصد از مبالغ پرداخت شده اما امیدواریم به زودی تسویه حساب صورت پذیرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160403
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
Hamed Akbari

0

1

3 ماه پیش

کثیف خیلی ها سوخت ندیم .


Hamed Akbari

0

1

3 ماه پیش

سلام مخصوص واسه دوستمون فرهاد ، داداش منم کاملا با کامنت پر از درد و متاسفانه واقعیت که گذاشتی موافقم حتی آخرش که گفتی ما ۴۰ ملیون فرگوسن داریم کاملا درست گفتی کسی که منفی بده راجب این نظر من فکر میکنم از ماسکی که رو صورتش زده راضی و دوست نداره آینده نگر باشه ولی چه میشه کرد که ما عادت کردیم از خودی بخوریم ‌. امیدوارم ارتش سرخ پرچمش تا ابد اون بالا بمونه و با اینکه خیلی جاها ثابت کردیم گه بهترین هوادارا تو دنیا رو داریم بهترین بمونیم و تو بازی کثیف ‌‌‌بب


فرهاد

0

2

3 ماه پیش

خودشون اشتباه بزرگی مرتکب شدن اگه بجای شک و تردید همون موقع که بعنوان سرمربی انتخاب کردن باید یک سال دیگه به قرارداد ش اضافه می کردن نه اینکه بذارن ببینن تا آخر فصل چه نتیجه ای می گیره ، اصلا اون موقع نه ، بعد اینکه نتایج ش راضی کننده بود سریع تمدید و قرارداد جدید انجام میشد اینقدر تردید و دست دست کردن که این شکلی از دست رفت حتی با قیمت پایین تر از نیم میلیون که پیشنهاد دادن میشد نگه ش داشت متاسفانه مشکلی ما ایرانیا پیدا کردیم اینه که دیگه خیلی خودمونو دست بالا می گیریم از عربا بدتر شدیم صبر و حوصله مون کم شده سریع به بازیکن گیر میدیم تحت فشار میذاریم که آخر سر ول می کنه میره ، حیا کن رها کن راه میندازیم مدیر عامل رو تحت فشار میذاریم که فلان کسو بگیره عوض کنه اخراج کنه ، اصلا بهش فرصت نمیذیم انگار شیخ منصور مالک تیمه ، خودمون مثل چی تو گل گیر کردیم دو قورت و نیم مون م باقیه ، با این کارا میدونین چه ضربات مالی وحشتناکی به تیم زدین تو این اوضاع بدبختی ، مهاجم برزیلی رو رد کردیم کلی دلار پاش رفت نبیل رو رد کردیم کلی دلار پاش رفت شهاب و فرستادین رفت وووو ، نمی دونم این مغزای متفکر...، اصلا ولش کن بابا ، ما درست بشو نیستیم همینجوری عقب افتاده جهان سوم بدبخت میمونیم که میمونیم بالایی ها به فکرمون نیستن حداقل خوتون به فکر خودتون باشین اینجوری بدجوری تو سراشیبی سقوط هستین ، میونین چیه پرسپولیس بزرگ چهل میلیون هوادار نداره متاسفانه چهل میلیون الکس فرگوسن داره که چیزی م بازشون نیست عذرخواهی میکنم اینجوری میگم ولی واقعیته خواه قبول کنین خواه بدل بگیرین از طرز کامنت گذاشتن و نظر دادن تون مشخصه خیلی ، خلاصه که یه فکری به حال خودتون بکنین تا کیسه تنان سود نبرن خود دانید


امید فلاح

-1

0

3 ماه پیش

تارتار را بیارید


شاهین پرسپولیسی

-2

3

3 ماه پیش

خدا به داد ما برسه همینطوری زمان داره از دست میره دوباره دارن با اعصاب ما بازی میکنن آخه گناه هوادار چیه آقای بادامکی الان گلمحمدی بهترین گزینه است

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال