ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

بازیکنانی که علی دایی ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

10 سال پیش

بازیکنانی که علی دایی آنها را می خواهد؛ بازیکنانی که از پرسپولیس می روند

ارتش سرخ دات کام :
بازیکنانی که علی دایی آنها را می خواهد؛ بازیکنانی که از پرسپولیس می روند
ظاهرا علی دایی از حدود 10 روز قبل لیست مد نظر خود را تهیه کرده و در اختیار محمد پنجعلی قرار داده است.گفته می شود دایی خواستار این است تا اسکلت تیم فصل قبل را حفظ کند و تغییرات اندکی داشته باشد

به احتمال فراوان علی دایی در راس کادر فنی پرسپولیس خواهد ماند و طبق قراردادش به دنبال هدف سال دوم خود می رود که قهرمانی در لیگ برتر و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیاست.

برای رسیدن به این اهداف البته که تیم تحت اختیار او جدا از حل مشکلات مالی و دغدغه های بیرون از زمین در چمن سبز کیفیتی به مراتب بهتر از تیم فصل اخیر داشته باشد.علی دایی در لیگ چهاردهم از تیمش قهرمانی می خواهد اما طبیعی است که برای رسیدن به این هدف بزرگ  ابزار مناسبی در اختیار داشته باشد.

ظاهرا علی دایی از حدود 10 روز قبل لیست مد نظر خود را تهیه کرده و در اختیار محمد پنجعلی قرار داده است.گفته می شود دایی  خواستار این است تا اسکلت تیم فصل قبل را حفظ کند و تغییرات اندکی داشته باشد چه اینکه تغییرات گسترده در ترکیب پرسپولیس که تقریبا هرفصل گریبانگیر این تیم می شود برای مربیان این تیم مشکل ساز شده  و ناهماهنگی ها  و ناآگاهی بازیکنان جدید  از شرایط  تیم بزرگی مثل پرسپولیس در هفته های ابتدایی ،تیم را با مخاطراتی جدی مواجه می کند.

حالا سوال این است که دایی از تیم  سال قبل خود چند نفر را می خواهد  و به جدایی کدام یک از بازیکنانش رضایت می دهد.گفته می شود در بین بازیکنان فصل قبل پرسپولیس تقریبا همه مورد قبول دایی هستند و شاید تنها نفراتی مثل فرزاد حاتمی،سیدصالحی و دهنوی  راحت جدا شوند.البته نکته مهم اینجاست که  حتی اگر دایی راضی به  حفظ همه بازیکنانش باشد باید دید کدام یک از بازیکنانی که قرارداد ندارند  حاضر می شوند در پرسپولیس بمانند.

در این میان به نظر می رسد سرنوشت  برخی بازیکنان به  تصمیم هم تیمی هایشان مربوط می شود.مثلا اگر نیلسون بماند،رضا محمدی همچنان دوست دارد در کنار دوست صمیمی اش  حتی به عنوان مشوق روی نیمکت و تمرین ها  بماند و کنار کوریا باشد.امیر عابدزاده البته می خواهد برود جایی که بازی کند و جدایی او قریب الوقوع است.

در خط دفاع سرنوشت رضا نورمحمدی به  دو هم  پستی قدرش محسن بنگر و سیدجلال  بستگی دارد به طوری که اگر  سیدجلال و بنگر در تیم بمانند بعید است نورمحمدی در پرسپولیس بماند.تازه این در حالی است که خانزاده هم شایدبه پرسپولیس برگردانده شود.سرنوشت میثم حسینی هم ظاهرا وابسته به مهرداد پولادی است.اگر بعد از جام جهانی پولادی از پرسپولیس جدا شد میثم حسینی هم راحت قراردادش را تمدید  خواهد کرد.
در خط میانی هم  اگر دهنوی از پرسپولیس جدا شود دایی  باید دنبال یک هافبک دفاعی ششدانگ مثل مهدی کیانی باید باشد  و البته یک بازیکن جوان و قابل را در این پست جذب کند تا در کنار کفشگری و حقیقی بازی دهد و به کمبود بازیکن برنخورد.

جلوتر که می رویم اوضاع کمی ساده تر به نظر می رسد.صادقیان،عالیشاه،عباس زاده  در پرسپولیس ماندنی اند.البته به غیر از صادقیان دو نفر دیگر با باشگاه قرارداد دارند  و در مورد پیام هم اگر او در ایران بماند – که احتمالش زیاد است – برای همین پرسپولیس بازی خواهد کرد.

در مورد علی عسگری ،محمد نوری و خلعتبری  شاید نتوان  به صراحت صحبت کرد.البته با بقای دایی در راس کادر فنی به احتمال زیاد نوری در پرسپولیس ماندنی خواهد شد؛به عبارتی برای نوری چه جایی بهتر از پرسپولیس؟

در مورد علی عسگری اما بازگشت میلاد غریبی  و حفظ محسن مسلمان شاید  برایش نگران کننده باشد  چرا که آنها در بال های چپ و راست عرصه را بر عسگر تنگ می کنند. شاید اگر قرار باشد او به اندازه فصل اخیر در ترکیب قرار بگیرد ماندن در پرسولیس به صلاحش نیست و اگر غریبی برگردد و بقیه بال ها ی تهاجمی در تیم بمانند دایی هم با جدایی این بازیکن مخالفتی نداشته باشد.اوضاع و احوال خلعتبری را هم که همه می دانند.اگر او مجبور به بازگشت به امارات نباشد  و البته پیشنهاد های خوب داخلی وسوسه اش نکند  در پرسپولیس ماندنی خواهد شد چرا که دایی به توانایی هایش اعتقاد کامل دارد .

در خط حمله احتمال ماندن سیدصالحی و فرزاد حاتمی زیاد نیست و علی دایی هم ظاهرا با رفتن آنها موافق است در حالی که با ماندن عباس زاده و برگرداندن یونس  شاکری یک مهاجم خوب جذب شود؛یکی مثل محمد غلامی یا رضا نوروزی.بازگرداندن هادی نوروزی از نفت هم می تواند انتخاب دیگری برای  دایی باشد.
روی هم رفته تمام این حرف ها در گمانه زنی است چرا که دایی و اطرافیانش لیست درخواستی و لیست سیاه او را لو نمی دهند و باشگاه هم هنوز وارد نقل  انتقالات نشده.فقط باید منتظر ماند؛شاید از یکی دو روز دیگر خبرها در این حوزه کمی داغتر شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/51643
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

-

الاهلی عربستان

پرسپولیس

دوشنبه, 26 شهریور
ساعت 21:30

ورزشگاه : جوهره جده

داور : ؟؟؟

نظرسنجی

پرسپولیس برابر الاهلی عربستان به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان 1 - 0 ملوان 18:45
شمس آذر 2 - 2 استقلال خوزستان 18:45
تراکتور 0 - 1 ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو 1 - 0 نساجی 19:00
آلومینیوم 0 - 0 هوادار 19:30
فولاد 1 - 1 خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 تراکتور 4 5 7
3 ملوان 4 2 7
4 گل گهر 3 2 6
5 ذوب آهن 4 1 6
6 پرسپولیس 3 2 5
7 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
8 استقلال خوزستان 4 -1 5
9 فولاد 4 -1 5
10 استقلال 3 0 4
11 مس رفسنجان 3 0 4
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 4 -2 3
14 هوادار 4 -5 2
15 نساجی 4 -3 1
16 شمس آذر 4 -2 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال