ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

باقری‌ها: برای نقد اوس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

باقری‌ها: برای نقد اوسمار خیلی چراها وجود دارد

ارتش سرخ دات کام :
باقری‌ها: برای نقد اوسمار خیلی چراها وجود دارد
نبی‌الله باقری‌ها مدافع سابق تیم ملی از عملکرد تیم ملی کشورمان و کادر فنی‌اش در جام ملت‌های هجدهم انتقاد می‌کند و معتقد است ایران به مربی صاحب سبک نیاز داشته که بتواند تحولی در تیم ایجاد کند. جدا از انتقاد از تیم ملی، مدافع اسبق پرسپولیس در رابطه با شرایط خریدهای پرسپولیس و سایر مواردی که در تیم پرسپولیس دیده می‌شود نگاه چندان امیدوارانه‌ای با توجه به کادر فنی جدید به پرسپولیس ندارد.

*در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس و بازگشت عیسی ‌چه نظری دارید؟
پرسپولیس بازیکنان خوبی مانند اورونوف و مدافع چپ قطری را خریده که قطعاً بازیکنان خوبی هستند و قاعدتاً اگر در شرایط مطلوبی باشند خیلی به کار تیم می‌آیند اما جدا از این مسائل باید در مورد عیسی بیشتر تأمل کرد چون به هر حال عیسی به شکل خوبی از پرسپولیس جدا نشد. این مهاجم باید در دو، سه بازی اولش حتماً برای تیم مفید واقع شود، در غیر این صورت قادر نخواهد بود در پرسپولیس شرایط موفقی داشته باشد و عرصه واقعاً برای او سخت خواهد شد. اما بازیکن ازبکستانی واقعاً بازیکن خوبی است و در چند پست هافبک و وینگر قطعاً می‌تواند به کار پرسپولیس بیاید. مدافع چپ قطری هم رزومه خوبی دارد و اگر آماده باشد قطعاً می‌تواند جناح چپ پرسپولیس را بیمه کند جایی که پرسپولیس در آنجا مشکل داشت البته مسائلی که در مورد موفقیت مدافع قطری گفته می‌شود بیشتر مربوط به گذشته است به همین دلیل من امیدوارم بازیکن قطری با همان شکل خوبی که از او سراغ داشتیم قادر باشد در خدمت پرسپولیس باشد.

* در رابطه با بازی‌های دوستانه‌ای که پرسپولیس با مربی جدیدش در هر دو دیدار نتیجه را واگذار کرد چه نظری دارید؟
بازی‌های دوستانه را نباید ملاک قدرت یک تیم و مربی‌اش قرار داد چون در آن دو بازی هم پرسپولیس بازیکنان ملی‌پوشش را نداشته. ضمن اینکه در هر دو بازی هم تغییرات خیلی زیادی وجود داشته و تیم با بازیکنان و ریتم ثابتی بازی نکرده است.

* در رابطه با دلایل مدیر‌عامل برای انتخاب اوسمار چه موضعی دارید؟
برای نقد اوسمار خیلی دلایل وجود دارد و در این رابطه مدیرعامل تیم هم خیلی دلایل و چراها را در خصوص انتخابش مطرح ساخته اما امیدوارم این چراها موجب عدم نتیجه‌گیری تیم نشود، ضمن اینکه جام ملت‌ها هم درس خوبی به مدیران ناکار‌بلد فدراسیون و فوتبال ما داد.

* فکر می‌کنید برای اوسمار هم بازیکنان پرسپولیس به لحاظ انگیزشی و سایر موارد با همان انرژی قبلی بازی خواهند کرد؟
به نظرم خیلی از مشکلات فنی اوسمار را خود بازیکنان برطرف خواهند ساخت. در هر تیمی هم مربی ممکن است روزی از تیم برود و مربی جدید بیاید، با وجود این بازیکنان مانند گذشته باز هم بیشترین تلاش را انجام خواهند داد و برای تیم‌ و سرمربی جدیدشان کم نخواهند گذاشت چون باید جوابگوی عملکرد خودشان باشند و اگر تیم نتیجه نگیرد به نوعی بازیکن هم خودش را زیر سؤال خواهد برد.

* برای تکرار عنوان قهرمانی پرسپولیس امیدوارید؟
پرسپولیس خریدهای خوبی داشته و به نظرم بنیه این تیم از لحاظ بازیکن خوب شده، ضمن اینکه با جذب چند بازیکن دیگر هم تیم از هر لحاظ شرایط ایده‌آلی خواهد داشت، به همین دلیل من باز هم به پرسپولیس امیدوارم.

* در مقطعی شما به مدیران ناکار‌بلد اشاره داشتید، دقیق‌تر منظورتان را بیان می‌کنید؟
من فکر می‌کنم سرمربیان تیم‌های ملی اردن، قطر و حتی عراق با وجود اینکه به مرحله نهایی نرسید نشان دادند که مربیانی صاحب سبک بودند، از این‌رو ما باید بیشتر به خودمان بیاییم و دایم از این مسأله صحبت نکنیم که این نسل، نسل طلایی بازیکنان ما بودند. نباید با غرور خاصی از این مسأله صحبت کنیم چرا که ما پیشرفت را در تیم‌های معمولی مانند اندونزی و چند تیم متوسط دیگر هم دیدیم که چقدر خوب بازی کردند و نسبت به قبل‌شان نشان دادند که چقدر پیشرفت کرده‌اند. من فکر می‌کنم تیم ملی ما در جام جهانی و جام ملت‌ها در این دوره و دوره‌های قبلی کار بزرگی انجام نداده که ما بخواهیم خیلی از بازیکنان فعلی‌ و کادر فنی‌مان دفاع کنیم. من فکر می‌کنم تیم ملی ما نه جام آورد و نه بازیکن جوانی را معرفی کرد که بتوان از عملکردش دفاع کرد. در این بین نمی‌توان بحث مسائل فنی را هم زیاد باز کرد چون خانه از پای‌بست ویران است و با گفتن من هم کاری درست نخواهد شد. قصد ندارم ناامیدانه حرف بزنم اما با شرایطی که ما از تیم ملی‌مان می‌بینیم تیم ملی ما اصلاً به جام جهانی نخواهد رفت. ما در جام ملت‌ها هم بازی‌های خوبی ارائه ندادیم و اگر مقابل ژاپن هم نتیجه گرفتیم در آن بازی از جلو آن تیم را پرس کردیم و رو به توپ‌های بلند و مستقیم آوردیم. به نظرم اگر مربی بزرگ بیاوریم مربی قادر خواهد بود که ساختار تیم ملی را درست کند و به شرایط تیم ملی‌مان سر و سامان بدهد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158734
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابراهیم فریدونی

-2

1

3 ماه پیش

وای بحالت درویش اگه تیم امسال قهرمان نشه توهم مثل اون مدیرای بی لیاقت فرصت سوز بازم بخوای دل ما هوادارا را بسوزونی


mehrankarami

0

3

3 ماه پیش

نبی بازیکن خارجی پرسپولیس چه قهرمانی خفنی اوردین برامون دمتون گرم دقیقه ۹۶ پاس گل کریم باقری ضربه سر سپهر حیدری هنوز گزارش عادل تو گوشم هست.


فردین کرمی

-5

5

3 ماه پیش

درویش بی همه چیزخیال کرده باخریدچهارتابازیکن که اصلاتواناییشون هم ثابت شده نیست میتونه جفایی که بابیرون کردن یحیی به هواداران کرده روجبران کنه ولی خودش خره وتخم خرچون مابچه که نیستیم سالی که بگوویچ سرمربیمون بودیک دوجین فوق ستاره داشتیم نزدیک بودبریم دسته دو الان که کسی رونداریم بیشرف ریشه پرسپولیس روزدوبهتون قول میدم دوران نزول وحقارتمون باکارگردانی درویش به دستوراربابانش شروع شده چه بخوایم چه نخوایم هیچوقت کسانی که به یحیی بدوبیراه گفتن رونمی بخشم اوناازدشمنانمون دشمنتربودن وکاری کردن صدتادشمن قادربه انجامش نبودن اطرافمون خیلی ازهواداران کیسه هستندکه توکونشون عروسی شده ومامیبینیمشون پس اونایی که باعث دلسردی یحیی شدن چه فرقی بااینادارن اگه یحیی بدبودچراهالی کیسه جشن گرفتن اگه ازپنجم بالاترشدیم دستموقطع میکنم


فردین کرمی

-5

3

3 ماه پیش

هرکسی نظرات منوقبلاخونده قشنگ میدونه که چه تعصبی به پرسپولیس دارم ولی حقیقت تلخه وانکارناپذیروکارباایشالاماشالا درست نمیشه ومن اصلاوابدابه نیم فصل دوم خوشبین نیستم حتی اگه این درویش حرامزاده ده تابازیکن دیگه هم بگیره چون این رذل بیشرف شاهرگ پرسپولیس روزدوباقی کارهاهم بی اثرخواهندبودوچقدرحالم ازکاربرانی بهم میخوره که یکسره بداقایحیی رومیگفتن وبه دروغای درویش اشغال دل بسته بودن وتازه فهمیدن چه اشتباهی کردن ومیان به درویش بدوبیراه میگن الان حالم ازاوناوحشتناک بهم میخوره تمام اون کاربران روتک تک میشناسم وحتی به کامنتاشون نگاه هم نمیکنم بیشتراوقات


خان پرسپولیسی

0

2

3 ماه پیش

دیدگاه مفید و حقیقتی انکار ناپذیر 🌺💗🌹💞🪻💕🥀❤️🌷💓♥️🌸❤️💐💖🏵️💝🚩🚩🚩🚩🚩🚩

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال