ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

باقری‌ها: دیدار پرسپول ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

7 ماه پیش

باقری‌ها: دیدار پرسپولیس - النصر دو درس مهم داشت

ارتش سرخ دات کام :
باقری‌ها: دیدار پرسپولیس - النصر دو درس مهم داشت
بازیکن پیشین تیم پرسپولیس معتقد است با ایجاد ورزشگاه‌های مختص فوتبال پایه و تغییر تفکر مدیریتی وضعیت فوتبال ایران را تغییر داد.

نبی‌الله باقری‌ها درباره بازی پرسپولیس - النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: از دو روز قبل از بازی به دلیل کاری که در سطح شهر تهران داشتم دائم در تردد بودم که پُر از بنرهای مربوط به تیم النصر بود. رونالدو، هم‌تیمی‌هایش و النصر به‌عنوان رقیب ما قابل احترام هستند، اما دلیلی ندارد که از رقیب اینگونه حمایت کنیم.

وی افزود: مگر وقتی پرسپولیس، استقلال، سپاهان، نساجی و بقیه نمایندگان ایران به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هند، کشورهای عربی یا هر جایی می‌روند چنین استقبالی از آنها انجام می‌شود؟ رسانه‌های ما تمرکز زیادی روی بازیکنان خارجی رقیب داشتند و این مسئله باعث شد بخش زیادی از تمرکز بازیکنان پرسپولیس از دست برود.

مدافع پیشین پرسپولیس با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس - النصر گفت: مسئولان ما قصد داشتند با نصب بنر و دیگر مسائل از حضور رونالدو و دیگر ستارگان بین‌المللی فوتبال جهان که عضو النصر بودند، بهره‌برداری تبلیغی مناسب کنند، اما وضعیت چمن بدترین ضدتبلیغ علیه خودمان بود. وقتی در کشور ورزشگاه‌های بهتری نظیر امام رضای مشهد وجود دارد چرا نباید از پتانسیل آن استفاده می‌کردیم؟ شهر مشهد هتل، فرودگاه بین‌المللی و ورزشگاه در حال حاضر بهتری نسبت به آزادی است.

وی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس با مصدومیت مهدی ترابی، وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر نسبت به رقیب ضرر بیشتری کرد. اگر ستاره‌های آن تیم در این زمین مصدوم می‌شدند اصلاً وجهه خوبی برای کشورمان نداشت.

باقری‌ها راجع به بحث فنی بازی پرسپولیس - النصر همچنین انتقادات به شهاب زاهدی، تصریح کرد: در این مسابقه پرسپولیس، پرسپولیس همیشگی نبود و جز پنج یا شش دقیقه اصلاً در حد نام و اندازه خودش ظاهر نشد. حتی اگر ترابی که بازیکن سطح بالای پرسپولیس است به دلیل مصدومیت ناچار به خروج از زمین نبود، باز هم حضورش اتفاق خاصی رقم نمی‌خورد چرا که تیم، تیم همیشگی نبود. فقط درباره این مسابقه نام فرد خاصی را به‌عنوان بازیکن ضعیف نمی‌برم چرا که مشکل از جای دیگری بود.

وی با ارزیابی رفتار مدیرعامل پرسپولیس در مواجهه با رونالدو و همراهانش تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه در روزهای مربوط به حضور کاروان النصر رفتاری در خور نام و شأن پرسپولیس نداشت. پیشنهادم این است همانطور که برای مربیان و اعضای کادر فنی دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود برای مدیران باشگاه‌های ورزشی کشور هم دائماً دوره برگزار شود تا آموزش در این بخش صورت بگیرد. رفتارهای مدیریتی خارج از زمین فوتبال به پرسپولیس ضربه زد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره درس‌های عبرت‌آموز بازی پرسپولیس - النصر برای فوتبال ایران، اظهار داشت: هفته قبل پرسپولیس با النصر بازی داشت، در آینده نزدیک نساجی با الهلال روبه‌رو می‌شود و همینطور دیگران. باید با هر تیمی در حد عرف خودش احترام و شأن قائل شوند. برای هواداران هم به اندازه یک کرویدور محل استقبال در نظر بگیرند. به ابراز احساسات هواداران در این بخش هیچ نقص و عیبی وارد نیست، اما این بازی دو درس و عبرت مهم برای ما داشت؛ سطح فوتبال پایه ایران و لزوم توجه به امکانات و زیرساخت‌های ورزشی.

باقری‌ها ادامه داد: فرض کنید من و شما یک باغ کشاورزی داریم. اگر به آن رسیدگی نکنیم و فقط با آبیاری انتظار برداشت محصول داشته باشیم آیا یک روز با مشکل مواجه نمی‌شویم؟ ورزشگاه آزادی در حال حاضر تقریباً وضعیتی مشابه این موضوع دارد. البته بنده که در سطح فوتبال پایه به ورزشگاه‌های زیادی رفت و آمد کردم معتقدم آنها هم چنین وضعیتی دارند. در بعضی ورزشگاه‌های سطح پایه سرویس‌های بهداشتی وضعیت اسفناکی دارد و ما به دلیل نداشتن رختکن باید دنبال سایه باشیم تا دو کلمه حرف تاکتیکی بزنیم!

وی با اشاره به لزوم توجه به فوتبال پایه تصریح کرد: در بازی النصر به جای رونالدو و مانه که در زمین حضور داشتند دو بازیکن عربستانی گلزنی کردند و بهترین بازیکنان‌شان همان‌ها بودند. این موارد نشان می‌دهد باید ما هم به تربیت بازیکنان و فوتبال پایه اصولی توجه کنیم. وقتی استعدادهای خوب ما که فقیر هستند به دلیل نداشتن پول و تزریق آن به مربیان پایه، نمی‌توانند در ترکیب باشند چطور انتظار داریم فوتبال زیبایی داشته باشیم یا استعدادهای برتر به سطح اول فوتبال برسند؟ البته من به مربیان همزمان هم حق می‌دهم و هم حق نمی‌دهم. وقتی کسی که یک میلیارد امتیاز تیم خریداری کرده، پول کرایه زمین و ... می‌دهد چگونه می‌تواند از جیب شخصی خودش این هزینه‌ها را تامین کند؟ بنابراین ترکیب تیم‌های پایه از بازیکنانی پُر می‌شود که شغل و درآمد پدران‌شان اهمیت بیشتری از سطح کیفی بازیکنانش دارد.

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: در گذشته تیم‌هایی مانند بهمن، دخانیات، بانک ملی و... از جیب خودشان برای بازیکنان هزینه می‌کردند و برای فوتبال کشور ستاره‌سازی صورت می‌گرفت. راهکار این است که 30 تا 50 ورزشگاه در حد تیم‌های پایه برای فوتبال تهران و برای شهرستان‌ها به نسبت جمعیتش ساخته شود. بعد از آن سراغ مسائل فنی فوتبال پایه برویم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156604
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
طوفان

0

1

7 ماه پیش

دلت خوشه تو هم


بهزادسلیمانی

0

1

7 ماه پیش

❤️❤️❤️فقط پرسپوليس ❤️❤️❤️


پدراام دهدشتی

-1

2

7 ماه پیش

درس سومم هم اینکه یحیی باید یک مدت از مربیکری دوری کنه و در کلاسهای سطح اول جهان دوره مربیگری را طی کنه


مرادسلمانی

0

2

7 ماه پیش

چراهراتفاقی برای باشگاه پرسپولیس می افتی میشی تیتراول .آنوقت سپاهان ونساجی هم درایران باتیمهای عربی بازی دارندچرامانورنمیدن.مکرمیشی نیماربیادایران مردم به راحتی ازکنارش ردبشوند.تیمهای عربی اگررفتندبارونالدوقراردادبستندخواستندهم درآمدکسب کنندوجلب توجه.ولی اینجادست وبال تیم بسته است.فوتبالی نیستندکه تفکرات ورزشی قابل رشدداشته باشند.سپاهان ۶نفرازبازیکنانش غیرقانونی بازی کردندبه این تیم ارفاق هم کردندولی هیچ کس صدایش درنمیاد


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

7 ماه پیش

جانا سخن از زبان ما میگویی 🌹🌹❤


بهزادسلیمانی

0

2

7 ماه پیش

باسلام خدمت آقای باقری ها خب چه کار می شود کرد اگراینکارراهم نگنیم،آنهادیگر به ایران نمی آیند.


بهزادسلیمانی

-1

1

7 ماه پیش

به امید پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل پیکان و استقلال تهران.وبقیه تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران و همگروه های پرسپولیس ‌.


آرش محمدی

0

5

7 ماه پیش

متاسفانه وقتی پول کشور بیرون از کشور هزینه میشه وقتی که مردم ایران روز به روز دارن فقیر تر میشن و یه عده پول دارتر هیچ راهی نیست که بخوایم برنامه ریزی درست کنیم اول باید خود مشکل حل بشه....الان کلیه کشورهای عربی مردمشون دارن بهترین زندگی میکنن همه مردم در رفاه آیا وقتی مردمشون در رفاه هستند برای مسئولان مشکل سازن تا زمانی که مسئولان اول کشور درست نشن هچی درست نمیشه

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 17:00
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال 2 - 1 ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال