ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

باقری‌ها: مشکلات روحی، ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

باقری‌ها: مشکلات روحی، بدنی و فنی پرسپولیس زیاد بود

ارتش سرخ دات کام :
باقری‌ها: مشکلات روحی، بدنی و فنی پرسپولیس زیاد بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس این فصل دچار مشکلات روحی، بدنی و فنی زیادی بود.

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگویی، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان و قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: در چند بازی آخر به وضوح شاهد بودیم پرسپولیس دچار مشکلات روحی، بدنی و فنی زیادی است. در این مدت دفاع تیم متزلزل بود و سبک بازی شباهتی به سال های قبل نداشت، پرسپولیس بی مهابا حمله می کرد و بیشتر گل هایی که دریافت می‌کرد روی ضدحملات و اشتباهات فردی بود. دلمان برای پرسپولیسی که تا آخرین لحظه برای برد می‌جنگید تنگ شده است.

وی ادامه داد: تمام تیم های بزرگ و حرفه ای در ابتدای فصل برای قهرمانی برنامه ریزی می کنند اما در پایان فقط یک تیم قهرمان می‌شود و نمی‌توان گفت بقیه کوتاهی و کم کاری کرده اند چون تفاوت ها در جزئیات و میلیمتر ها رقم می خورد. فوتبال ایران آبستن هزاران اتفاق غیرفوتبالی است و قهرمانی در لیگ ایران بسیار سخت است و شاید اگر بارسلونا هم به ایران باید نتواند به سادگی قهرمان شود! پرسپولیس با پیشینه‌ی ۵ قهرمانی پیاپی و اندیشه‌ی تکرار آن، امسال را آغاز کرد. پرداختن بیش از حد رسانه ها به این مساله باعث ایجاد کابوسی بزرگ در ذهن بازیکنان شد که باید امسال هم قهرمان شوند. قرار نیست هر سال قهرمان شویم اما باید همیشه با صلابت و اقتدار ادامه دهیم و اتفاقات بهتری رقم بزنیم. گل محمدی می‌تواند در بازی‌های باقیمانده از بازیکنان جوان تیم های پایه استفاده کند تا حداقل برای سال های بعد پشتوانه خوبی داشته باشیم و از همه لحاظ ضرر نکرده باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با یوزوم بازیکن‌سازی و بها دادن به جوانان تصریح کرد: برانکو در سال‌های حضورش در پرسپولیس حدود ۱۸،۱۷ بازیکن ساخت که از لحاظ روحی و فنی سال‌ها به درد پرسپولیس خوردند، مشکل اساسی پرسپولیس در این فصل ضعف در بازیکن سازی و استفاده مکرر از بازیکنان تکراری و ثابت بود. پرسپولیس در این فصل هم به دنبال تکرار قهرمانی بود و شاید اگر از بازیکنان جوان آکادمی استفاده می‌شد، با انگیزه بالایی که آنها داشتند می‌توانستند خیلی بهتر از برخی بازیکنان به تیم کمک کنند.

وی افزود: باشگاه در بحث جذب بازیکنان خوب عمل نکرد خصوصاً در پست طلایی فوروارد که باید یک بازیکن با شم گلزنی بالا جذب شود اما تمیروف به پرسپولیس اضافه شد که فقط دوندگی دارد. مگر می‌شود یک فوتبالیست فقط با دوندگی کار خود را پیش ببرد؟ مهاجمی که گلزن نباشد به هیچ دردی نخواهد خورد. بازیکنان تاجیک هم کیفیت بسیار پایینی داشتند و جوان‌های خودمان می توانستند بهتر از آنها عمل کنند. فرهاد مجیدی در همه خطوط به ۳،۲ بازیکن جوان بازی داد و مزد آن را هم گرفت و این هم یک ضعف بزرگ برای پرسپولیس به حساب می‌آید.

مدافع سال‌های گذشته سرخ‌پوشان پایتخت در رابطه با رفتارهای یحیی گل محمدی و تاثیر آن بر دوری از قهرمانی، تاکید کرد: حواشی گل‌محمدی به خاطر فشارهای زیادی بود که به او وارد می‌شد که برخی از این فشارها ناجوانمردانه و نابجا بود که فضای مجازی و مطبوعات هم به آنها دامن می‌زدند. پس از کسب پنج عنوان قهرمانی توقع هواداران بسیار بالا رفت و آنها هم در برخی اوقات فشار زیادی به تیم وارد می‌کردند و همه اینها باعث کاهش کیفیت تیم شد. گل‌محمدی در بعضی جاها باید با متانت بیشتری رفتار می‌کرد، او سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده و می‌داند کوچکترین اتفاق می‌تواند باعث ایجاد هجمه بسیار بزرگی علیه تیم و خودش شود.

نبی‌الله باقری‌ها در پایان خاطرنشان کرد: تمام این مشکلات از نداشتن ساختار مناسب و تیم مدیریتی قوی به وجود آمده است، پرسپولیس اگر یک تیم مدیریتی قوی داشت حداقل برای ۵ سال عملکرد خوبی بر جای می گذاشت و این تیم مدیریتی مربی را مجاب به استفاده از بازیکنان جوان می‌کرد. سوال من این است چرا و با چه هدفی بازیکنان امید پرسپولیس در مسابقات شرکت می‌کنند؟ آنها با انگیزه بالا فوتبال بازی می‌کنند و پس از این که سن آنها از رده امید گذشت باید کارشان را در کجا ادامه دهند؟ این یکی از ضعف‌های بزرگ فوتبال ماست و امیدوارم هرچه سریعتر اصلاح شود و مربیان به بازیکنان جوان بیشتر بها دهند زیرا استعدادهای بسیار خوبی در میان آنها وجود دارد. بازیکنان باید در ۳ بازی باقیمانده با صلابت و تمام وجود به میدان بروند و اتفاقات بهتری را رقم بزنند. نیاز است تا با همدلی مدیرعامل و گل‌محمدی شرایط را برای فصل بعد بهبود بدهیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149284
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
نویان پرسپولیسی

0

0

2 سال پیش

گل محمد ترسو هست و ضد جوان گرایی ،ایشون میگه مسی و رونالدو و فودن‌ و امپاپه‌ و..... برای من جذب بکنید تا من نتیجه بگیرم خب آقای نامحترم‌ اگه این بازیکنها رو برای من که هیچی از فوتبال هم نمیفهمم‌ جذب بکنن تیم رو قهرمان میکنم اینکه‌ هنر منِ مربی نیست هنر خود بازیکنان ستاره هست، شما اگه راست میگی چیزی بلدی‌ مثل برانکو به جوانان میدان بده و بازیکن بساز مثل مسلمان مثل عبدی مثل محرمی‌ مثل علیپور‌ مثل حسین پور و.......


Hamid Aliyasi

0

0

2 سال پیش

اخراج یحیی


حسین

0

2

2 سال پیش

بنام خداوسلام مشکلات تیم دقیقا اززمانی شروع شدکه متاسفانه علیرغم اینکه اقای گل محمدی بسیاراخلاق مداروارام است بااستعفائ نابجای خودتیم رابااینکه مشکلاتی بمراتب کمتراززمان برانکوداشت به مسلخ گاه بردوملاحظه بفرماییدبعدازان تیم دیگران تیم سابق نبودنتایج بهترین گواه این مطلب است تیم خوب تمرین نمیکردواگرهم برفرض تمرین میکردبی فایده بودتیم فقط درزمین حضورفیزیکی داشت اصراربراستفاده ازبازیکنان نااماده ونیمکت نشین کردن بازیکنان اماده وملی پوش وعدم استفاده بجا ازجوانان تیم واستفاده نابجا ازبازیکنان وتعویص های دیرهنگام ونابجا واحتیاط های نابجاوسایرمسائلی که متاسفانه درتیم وجودداشت ودریک کلام تیم فقط وفقط وفقط به پول فکرمیکردوبس چیزی که درزمان برانکوهرگزشاهدان نبودیم اقای گل محمدی اگربخواهدباهمین سبک وسیاق بماندبهتراست نماندزیرااین تیم باگوست وخون وروان طرفداران همیشه مخلص ودرصحنه عجین شده است البته من نمیخواهم مسائل مادی رامنکرشوم لکن نه به روش سرمربی این تیم بااین اوصاف اگرادامه دهدفقط خون به دل هوادارخواهدکرددرودبیکران به تنها یاران بی ادعا وعاشق تیم که واقعا مظلوم واقع شدن


رضاا خاان

0

1

2 سال پیش

خداا این کجااا بود


سامان ❤پرسپولیس❤

0

2

2 سال پیش

ب امید برگشتن ب روزای طلایی ارتش سرخ❤❤♔♘

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر - ملوان 17:15
مس رفسنجان - سپاهان 17:50
هوادار - پرسپولیس 18:20
آلومینیوم - صنعت نفت 18:30
تراکتور - گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال