ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

باقری‌ها: گل‌محمدی می‌ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

باقری‌ها: گل‌محمدی می‌تواند رکوردهای برانکو را تکرار کند

ارتش سرخ دات کام :
باقری‌ها: گل‌محمدی می‌تواند رکوردهای برانکو را تکرار کند
نبی‌الله باقری‌ها مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس از لیگ شانزدهم امتیاز بالای 60 را کسب کرده است به همین دلیل چنین تیمی حتماً بهترین تیم ایران است. از این‌رو هم معتقد است بعضی تیم‌ها سعی می‌کنند با حاشیه‌سازی مانع تکرار موفقیت پرسپولیس شوند اما عملاً نتوانسته‌اند در این خصوص هم موفقیتی کسب کنند و در لیگ بیست و دوم هم معتقد است پرسپولیس باز هم روند موفقیت خودش را ادامه داده و در هر دو جام شانس اول قهرمانی خواهد بود. در رابطه با تیم پرسپولیس با نبی‌الله باقری‌ها مدافع اسبق پرسپولیس که سابقه قهرمانی با پیراهن پرسپولیس را دارد، گفت‌و‌گویی ترتیب دادیم.

*به نظرتان پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی و درصورت بازی در ورزشگاه دستگردی بدون هوادارانش به اندازه کافی موفق شود؟

پرسپولیس بهترین تیم ایران است و بیشترین هوادار را دارد و فرق بزرگش با بقیه تیم‌ها حتی مدعیان، یکدست بودن این تیم و استمرارش در موفقیتش بوده است. پرسپولیس از لیگ شانزدهم تا لیگ بیست و دوم که در آن قرار داریم موفق شده که بالای 60 امتیاز را کسب کند که این مهم نشانه قدرت واقعی پرسپولیس است که با برانکو و یحیی انجام شده است در حالی که بقیه تیم‌ها نتوانسته‌اند به چنین نکته مهمی برسند. از این‌رو به نظرم وقتی بقیه تیم‌های دیگر نمی‌توانند به چنین موفقیتی برسند، سعی می‌کنند به مسائل داوری و حاشیه‌ای بپردازند و با پرداختن به این موارد برای پرسپولیس به زعم خودشان مشکل درست کنند. در حالی که پرسپولیس با عزم و اراده بالا و وارد نشدن به مسائل حاشیه‌ای سعی کرده خودش را از این مسائل دور نگه داشته و به این موارد نپردازد. در حال حاضر هم پرسپولیس در لیگ و جام حذفی شانس قهرمانی است و با شرایط ممتازی که سرخپوشان دارند بعید می‌دانم که این شانس بزرگ را از دست بدهند.

*فکر نمی‌کنید استرس ناشی از قهرمانی روی پرسپولیس تأثیر منفی بگذارد؟
استرس که امری اجتناب‌ناپذیر است اما به هر حال من فکر می‌کنم با مدیریت یحیی، نیمکت و بازیکنان پرسپولیس دچار مشکل نخواهد شد. یحیی تجربه موفقی در امر موفقیت و قهرمانی دارد از این‌رو از آن دست از مربیانی نیست که به تیمش هیجان منفی وارد سازد و به مواردی غیر فوتبالی بپردازد. از این‌رو پرسپولیس می‌تواند با اتکا به سرمربی‌اش موفق شود و مسائل حاشیه‌ای و بقیه استرس‌ها و فشار برای قهرمانی را بخوبی مدیریت کرده و باز هم پرسپولیس را به قهرمانی دیگر برساند.

*از این‌رو فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی هم موفق شود؟
پرسپولیس قهرمان جام حذفی خواهد شد و به نظرم هر تیمی حتی اگر استقلال به فینال برسد را شکست خواهد داد.

*اما فکر نمی‌کنید شانس قهرمانی استقلال به جهت انگیزه بالاتر استقلال به جهت باخت در دربی برگشت برای پرسپولیس دردسر‌ساز می‌شود؟
انگیزه استقلال بیشتر است اما این موضوع را در نظر بگیرید که ترس استقلال از دوباره باختن بیشتر است. نکته‌ای که موجب می‌شود تا فشار روانی روی استقلال در صورت تکرار دربی در جام حذفی بیشتر شده و پرسپولیس باز هم با فشار روانی کمتر مقابل استقلال بجنگد و از سد رقیب سنتی‌اش بگذرد.

*قهرمانی این فصل چقدر در عقد قرارداد با یحیی باید مد نظر قرار گیرد؟
یحیی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرار‌داد دارد. از سوی دیگر مربی که موفق شده در سال‌های حضورش در پرسپولیس بالای 60 امتیاز بگیرد باید در پرسپولیس بماند و قراردادش هم تمدید شود. برانکو از این بابت ماندگار شدکه موفق شد با 15-16 بازیکن در پرسپولیس به موفقیت‌های بزرگ برسد اما یحیی هم این شانس بزرگ را دارد که موفقیت‌های بزرگ برانکو را تکرار کند چه بسا که در این امر هم تا حدود زیادی موفق بوده است.

*دلیل افت و بیشتر اوج‌گیری بعضی از بازیکنان پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
دلیل افت بازیکنان در رده بزرگسالان را نمی‌توان تنها به مربی آن تیم ربط داد چون این مسأله بیشتر ناشی از ضعف کار با بازیکنان در رده پایه باز می‌گردد. از سوی دیگر ما دیگر استعدادهایی مانند پیوس یا بازیکن حرفه‌ای مانند لوکادیا نداریم که با یک کنترل و چرخش چند بازیکن را فریب دهد و به نوعی گلزن تاپ نداریم. از سویی کمتر اتفاق می‌افتد که بر روی کار تاکتیکی به گل برسیم و بعد از علی دایی فوتبال ما دیگر گلزن تمام عیاری نداشته است.

*در رابطه با عملکرد مدافعان پرسپولیس به جهت کسی که به‌عنوان مدافع در پرسپولیس حضور داشته چه نظری دارید؟
نعمتی در این فصل عالی بوده اما گولسیانی به نظرم در این فصل از بقیه مدافعان پرسپولیس یک سطح بالاتر بوده است. مدافعی که هم در کار دفاعی عالی بوده و هم در امر گلزنی نمایش ایده‌آلی داشته است.

*در صورت حضور پرسپولیس در آسیا، شانس موفقیت برای این تیم قائل هستید؟
جدا از بحث امکانات تیم‌های ما در بحث بازیکنان بین‌المللی هم واقعاً از تیم‌هایی مانند ژاپن و استرالیا و حتی تیم‌هایی مانند عربستان عقب هستند از این‌رو من شانس موفقیت زیادی را در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های ایرانی قائل نیستم هر چند معتقدم بازیکنان ایرانی بازیکنان بسیار با استعدادی هستند اما در رقابت‌های بین‌المللی به لحاظ تجربه در امر قهرمانی مقابل تیم‌های بزرگ کم می‌آورند.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154691
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
دختر پرسپولیس ❤🔥

0

1

11 ماه پیش

ان شاءالله 🤲🏻🙂❤


آرین

0

2

11 ماه پیش

اون نور افکن هروملقمه چون تا حالا نتونسته حتی یکی از جامهای قهرمانی رو لمس کنه داره آتیش میگیره انگار توتون سیگار ریختی اونجاش.... نورافکن لجن تو داری با دستهای خودت گور خودتو میکنی چون اگه یه ذره هوادارای با غیرت و با تعصب پرسپولیس رو میشناختی از این زرا نمیزدی پس منتظر اون روزی باش که خودتو با ماشینت جوری ببرن خفت کنن که وقتی اسم پرسپولیس بزرگ رو میشنوی خودتو خیس کنی اینو بهت قول میدم هوادارا از خجالتت در میان چون هوادارای پرسپولیس رگشونو به خاطر غیرت و تعصبشون به پرسپولیس میدن حالا ببین کی بهت گفتم..... و اما کمیته انضباطی کثافت لیگ ایران که از شما لجن تر پیدا نمیشه مگر نه کجای دنیا دیدی که یه بازیکن درجه 2 بیاد به اعتبار و حیثیت یک تیم بزرگ و پر افتخار توهین کنه اگه شما کمیته انضباطی لجن درست کارتونو انجام بدید و دنبال رنگ بازی و کثافت بازی نباشید لیگ ما بهترین لیگ میشه ولی حیف که کشوری با این همه برکت و اینهمه هوادار با غیرت دست شما افتاده که هیکلتون اندازه فاضلاب هم نمیرزه چون فاضلاب یه کارایی داره و مردم رو از بوی بد و شر کثافت نجات میده ولی شما خودتون همون کثافته هستید که فاضلاب مجبوره برای راحتی مردم عزیز شما اعضای کمیته انضباطی رو دفع کنه تا مردم اذیت نشن پس دیدید هیچ کارایی ندارید بلکه برای فاضلاب هم برای دفع کردنتون دردسر درست میکنید.... از خدا میخوام پرسپولیس بزرگ رو از شر شما شیاطین نجات بده انشاالله♥♥♥♥


طوفان

-1

2

11 ماه پیش

بهترین کار الان تمدید قرارداد امپراتور یحیی هست باید هر چه زودتر بایشگاه انجام بده


روح اله فرج زاده

0

3

11 ماه پیش

در این بازی آخر عوامل تاج، ساکت، کمیته ی انضباطی و.. ـ ایادی کثیـف تمام تلاششون را خواهند کرد که پرسپولیس قهرمان نشه چون روی همشون سیاه خواهد شد،،، پس هوشیاری و فراست و دور بودن از حاشیه ها و فضای مجازی برای بازیکنان و کادر فنی خیلی مهم هست، اگر کل فصل پرسپولیس تلاش کرد و سختی کشید تو همین چند روز تا بازی آخر باید خیلی تلاش کنه تا به لطف خدای بزرگ قهرمان بشیم


msa

0

1

11 ماه پیش

کثیفترین داوری پیکان وسپاهان بود خیانت چقدراشکار یکطرفه سرپیکان رابریدن اما سگ افکن میگه دسنهای پشت پرده خسروحیدری هم ازاین گهها زیادخوردبااون فرزان خانم مجیدی


مهدی ا

0

1

11 ماه پیش

حق یحیی وپرسپولیس وهواداران این است که بهترین سرمایه گذاری را داشته باشد اگر مسولان ورزش خیر خواه فوتبال ایران باشند چون توی این چند سال اخیر پرسپولیس بوده که آبروی فوتبال ایران را در آسیا وحتی در جهان حفظ کرده است نگاهی کوتاه به لژیونرها در سطح فوتبال جهان در دهه های اخیر بیندازیم


ع حسین زاده

0

2

11 ماه پیش

چطور تیم های ایرانی می‌تونن تو آسیا موفقیت کسب کنن ،وقتی که از ایران و تیم های رقیب برای پرسپولیس دردسر درست میکنن و آب به آسیاب دشمن میریزن، این چند دفعه ای که پرسپولیس به فینال رسید با همت و غیرت بازیکنان و مربیان تیم با دست خالی به مصاف رقیبان تا بن دندان مسلح رفتن، که البته اگر کمی خوش شانس بودن، به قهرمانی میرسیدن، الان هم بعضی از بی شرف ها چون استقلال از آسیا حذف شده، برای بستن دهن هواداران استقلال دنبال حذف کردن پرسپولیس تو آسیا هستن، اینها همون ستون پنجم دشمن تو ایران هستن که نه شرف دارن و نه غیرت.


احمد نوری اسرمی

0

2

11 ماه پیش

اگه وحید کاظمی بازی رو برای زردمبو در نمیاورد بازی مساوی میشد و کار تمام بود


فرزاد زارعی

-2

3

11 ماه پیش

حسین هدایتی باز جای منو خالی نکردی ؟ دیگه دوست ندارم😂 حدس زدم پیامم رو ندیدی دوباره نوشتم . عزیزای دل ببخشید منو همه تون رو دوست دارم ولی دیگه حسین رو دوست ندارم

بازی های پرسپولیس

-

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم - پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال