ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

باوی: گل محمدی پرسپولی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

2 سال پیش

باوی: گل محمدی پرسپولیس را برای قهرمانی بسته

ارتش سرخ دات کام :
باوی: گل محمدی پرسپولیس را برای قهرمانی بسته
کریم باوی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنی به لحاظ کاریزما نمی‌تواند جای سید جلال را در پرسپولیس حداقل به این زودی پر کند با وجود این معتقد است پرسپولیس جز بازیکن در خط حمله خریدهای خوبی داشته و کمبودهایش را در خیلی از نقاط بخوبی پوشش داده است.

*خریدهای پرسپولیس را در خطوط مختلف چگونه ارزیابی کردید؟
پرسپولیس در سه خط دروازه، دفاع و هافبک بهترین‌های ایران را به خدمت گرفته و در پست اصلی خیلی خوب خودش را تقویت کرده است و با کمبودی مواجه نیست. بازیکنان باتجربه و جوانی جذب شده‌اند که تلفیق تجربه و جوانی حتماً بهترین ثمره را برای پرسپولیس دربر خواهد داشت. پیوستن بهترین دروازه‌بان ایران و بازگشت مجددش به پرسپولیس حتماً می‌تواند دروازه پرسپولیس را به آرامش برساند. در خط دفاعی هم حضور پورعلی‌گنجی می‌تواند دفاع میانی تیم را به شرایط و ثبات خوبی برساند. در دفاع کناری به نظرم تیم به بازیکنان خوب و رونده‌ای نیاز داشت که در این دو پست خصوصاً دفاع راست بازیکن خیلی خوبی جذب شده مضاف بر اینکه یحیی برای خط میانی نیز دو تن از بهترین پاسورها و به نوعی پلی‌میکر خوبی مانند سروش رفیعی و سعید صادقی را به خدمت گرفته که قادرند به بهترین شکل به خط میانی قدرت جدیدی ببخشند و پاس‌های گل متعددی را برای مهاجمان بسازند.

*اما همان‌طور که گفتید مهاجم جدیدی فعلاً جذب نشده.
بله حتماً به مهاجم و چه بسا که به دو مهاجم جدید خوب خارجی ششدانگ نیاز داریم که خیالمان از بابت خط حمله راحت شود. به هر حال تا جایی که من می‌دانم پاکدل هم مصدوم است و فقط مهدی عبدی در خط حمله شرایط خوبی دارد که این بازیکن هم نمی‌تواند بضاعت ایده‌آل و کاملی برای خط حمله پرسپولیس باشد. به هر حال باید در مورد قدرت و کیفیت خریدها و حضور مهاجم جدید پرسپولیس صبر کرد و چند بازی را دید تا کیفیت و عیار تیمی که یحیی بسته بخوبی مشخص شود. قطعاً در چنین حالتی خیلی خوب می‌توانیم در مورد یحیی و بازیکنانش و تیم جدیدش نظر جامع و کارشناسی بدهیم.

*در رابطه با بازی اول پرسپولیس در فولاد‌شهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن چه نظر فنی دارید؟
به هر حال تیم‌ها از آنجا که تغییرات زیادی در نقل و انتقالات داشتند در هفته‌های اول تا حدود زیادی برای هم ناشناخته هستند؛ مسأله‌ای که دشواری را در هفته اول برای مربیان به اوج خود می‌رساند اما به هر حال یحیی خودش سال‌ها در ذوب‌آهن کار کرده از همین رو شرایط خاص بازی در فولادشهر، چگونه بازی کردن در ارتفاع فولادشهر و آشنایی با تفکرات سرمربی فولادشهر مسائلی هستند که می‌تواند خیلی به پرسپولیس کمک کنند تا با وجود تغییرات زیاد تیم‌ها در سال جدید برای پیروزی در هفته اول خیلی امیدوار باشد و برای کسب قهرمانی از هفته اول با برد استارت بزند.

*قرعه بازی‌های پرسپولیس و رویارویی با رقیب سنتی در هفته دوازدهم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
به هر حال اگر دربی در هفته‌های ششم یا هفتم برگزار می‌شد به نظرم بهتر بود چون تیم‌ها در آن زمان به وحدت تاکتیکی و اوج ثمردهی خودشان به لحاظ فنی، بدنی و تاکتیکی رسیده‌اند و هفته دوازدهم کمی دیر است اما به هر حال قرعه از نامش پیداست و هر تیمی باید به آن تن دهد و با تمام وجود از همان ابتدا برای پیروزی و کسب سه امتیازها تلاش کند. قرعه سختی به پرسپولیس خورده و بازی با ذوب‌آهن در فولادشهر آن هم در شروع لیگ و بازی با فولاد جواد نکونام راحت نیست اما هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس از تیمشان امسال فقط قهرمانی می‌خواهند و چیزی جز قهرمانی آنها را از سرمربی و تیم محبوبشان راضی نمی‌کند؛ تیمی که با جمع کردن امتیازهای اول فصل بتواند گام مهم و محکمی را در راه قهرمانی بردارد.

*در پرسپولیس چه بازیکنی قادر است جای سید جلال را در درون زمین پر کند؟
در پرسپولیس بیرانوند، ‌پورعلی‌گنجی و عالیشاه و چند بازیکن دیگر حضور دارند که به لحاظ تجربه خیلی می‌توانند به تیمشان کمک کنند اما با تمام احترامی که برای بازیکنان پرسپولیس قائل هستم باید بگویم هیچ بازیکنی نمی‌تواند حداقل برای امسال یا در کوتاه مدت جای سید جلال را در زمین پر کند چون به هر حال همه می‌دانند سید جلال از تجربه بسیار بالا با قهرمانی‌های متعدد و در کنار آن کاریزمای خاصی برخوردار بود که بازیکن حرفش را می‌خواند ضمن اینکه سید از قدرت رهبری بالایی در درون زمین برخوردار بود که ارتباط کلامی عالی داشت و خیلی خوب بازیکنان را در درون زمین توجیه می‌کرد و به پیش رفتن برنامه‌های مربی در درون زمین خیلی کمک می‌کرد.

*در جنگ مدعیان شانس قهرمانی را به چه تیمی می‌دهید؟
امسال با بازیکنانی که تیم‌های مدعی و مربیان خارجی که تیم‌ها جذب کرده‌اند به نظرم همگی در بهترین شرایط قرار دارند از همین رو لیگ بسبار مهیج و سختی را پیش‌بینی می‌کنم. با وجود چندین تیم مدعی چه به لحاظ بازیکن و ستاره و چه به لحاظ مربی من نمره ایده‌آل و بهترین تیم برای قهرمانی را به پرسپولیس می‌دهم چون یحیی هم نیمکتش را قوی‌تر از سایر رقبا بسته و هم تیم درون زمینش را قوی‌تر از سایر رقبا بسته است به همین دلیل من شانس اول قهرمانی را به یحیی و تیمش می‌دهم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150584
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امین کریمی

0

2

2 سال پیش

اگه برای پرسپولیس مشکل درست نکنن و تویی حاشیه نبرن هر سال قهرمانی رو میگیره


امین

0

2

2 سال پیش

اره آقای باوی تو اول بگو ببینم فوتبال چند نقطه داره بعد بیا بگو یحیی تیم رو برا قهرمانی بسته آخه میخام بدونیم با کدوم مهاجم توروخدا یه مشت حرف مفت نزنید شورش دیگه درآوردین همین شماها با این حرفاتون دارید به درویش امسال درویش پروبال میدین لعنت بر درویش و اونایی که با درویش دست دارن


سامان کوهدشت

-1

4

2 سال پیش

سرور و سلطان بلامنازه ایران،پرسپولیسه همیشه قهرمان ❤❤❤❤❤


رضاخان رهبر

0

5

2 سال پیش

آقا کدوم قهرمانی ولمون کن تو رو خدا تیم پرسپولیس، میگم تیم چون اسم باشگاه خیلی بزرگه هنوز نتونسته مجوز حرفه ای بگیره چون اصلا کسی بلد نیست حرفه ای یعنی چی، ی مشت آدم بیسواد بخاطر شهرت و پول تو راس مدریت هستن که ه رو از ف تشخیص نمیدن اومدن واسه ما تعیین تکلیف میکنن برین باباااااا دنبال کار خودتون شما باید نون خشک خرید و فروش کنید چکارتون به فوتبال و بیزینس ورزشی هیچ کس هم نیست بیاد یقه اینارو بگیره بگه از کجا اومدین یهو آدم شدین مملکت هردمبیل ما تو هواس ملت شما کجایین کو اون مردان بی ادعا کو اون آدمهایی که مجلس به توپ میبستن همه رو اعدام کردن خر خودشون برونن و به ریش ما بخندن وقتی عرب میاد مشهد دخترای مملکت مارو صیغه 1 ساعته میکنن براشون باید ای مملکت رو فاتحه ش رو خوند برین گمشین باباااااا خدایااااا مارو بکش تا نبینیم ای بیناموسا رو.....


soso

0

5

2 سال پیش

به امید قهرمانی ارتش سرخ آسیا ❤❤❤❤❤❤


فردین کرمی

0

6

2 سال پیش

درودبرتمام زحمتکشان وپیشکسوتان راستین وحامی واصیل پرسپولیس

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال