ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

برانکو: در هر خط یک با ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

7 سال پیش

برانکو: در هر خط یک بازیکن می گیریم/ هیچ وقت با تیم ملی مشکل نداشتم

ارتش سرخ دات کام :
برانکو: در هر خط یک بازیکن می گیریم/ هیچ وقت با تیم ملی مشکل نداشتم
سرمربی پرسپولیس گفت:هدف اصلی باشگاه خوشحالی هواداران است و مهم ترین مسئله این تماشاگران هستند.

برانکو ایوانکوویچ در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو عنوان کرد: ما یک روز قبل از شروع تمرینات فصل با آقای طاهری آشنا شدیم و با وضعیت بدی کار را شروع کردیم ولی در دو فصل اخیر کارهای بزرگی انجام دادیم. اصرار بر کار تیمی داشتیم و به دنبال کار جمعی بودیم چون همه با هم برنده شدیم، باختیم و مساوی کردیم و همانطور که طاهری گفته همه در نتایج پرسپولیس مهم بودند.

وی افزود: هدف اصلی باشگاه خوشحالی هواداران است و مهم ترین مسئله این تماشاگران هستند. بنده و آقای طاهری به این نتایج افتخار می کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره انگیزه اش برای تحویل گرفتن این تیم در شرایط بحرانی تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و طبیعی بود دوست داشتم در تیم بزرگی کار کنم. به دانش، تجربه و توانایی خودم اطمینان داشتم و جو ایران را می شناختم. پیشنهاداتی داشتم ولی افتخار در پرسپولیس اولویت من بود. باشگاهی با چنین سابقه، ارتش هواداری که پتانسیل عظیم آن است و عملا پرسپولیس در ابتدای کار قرار دارد. بنده به عنوان مربی دوست دارم در تیم ستاره باشد چون آنها منافع باشگاه را تامین می کنند، مردم را به ورزشگاه می آورند، کیفیت را بالا می برند.

برانکو در ادامه  بیان داشت: الان اگر به دو سال قبل برگردیم، فقط مهدی طارمی و علی علیپور در تیم ماندند و نتایج درخشانی هم گرفتیم. تیم زمان بیشتری برای بسته شدن نیاز دارد ولی تلاش همه ما بود که کادر مدیریتی در راس آن قرار داشت، کادر باشگاه، مربیان و بازیکنان که مهم ترین حلقه کار هستند تلاش زیادی کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چطور ریسک کرد، تصریح کرد: ریسک کردم ولی من به عنوان مربی آماده پذیرش هر ریسکی هستم. با آقای طاهری علنی و شجاعانه اعلام کردیم اهداف و راهکارهای پیش روی ما چیست و شاید نمی رسیدیم اما ما که در پرسپولیس هستیم وظیفه ما و بازیکنان است که بدون ریسک نمی توانند کاری از پیش ببرند.

وی درباره ادامه همکاری اش و بحث تمدید قرارداد گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم و به عنوان مربی پرسپولیس افتخار می کنم باشگاه از کارم رضایت دارد و از آن مهم تر اینکه دکتر طاهری دیدگاه بلند مدت دارد و تجربه رشد مدیریتی در رده های دیگر را دارد. در ابتدای کار خود توافق کردیم در برنامه کوتاه مدت توافق کنیم که کار یک ساله بود و بعد میان مدت که دو فصل و بعد بلند مدت چهار ساله بوده است. طبیعی است هر کس وظایف کار خود را دارد و این توسعه کار در چند مسیر خواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: از کارهای تیم اصلی و آکادمی جدا نمی شویم. طاهری انتظار دارد در توسعه کار دانشم را بیاورم و خودم به طاهری و بخش مدیریتی این کمک را داشته باشم تا کمک بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: در دو فصل اخیر کارهای زیادی انجام شده و نتیجه و قهرمانی تنها مهم نیست ، بلکه موفقیت های دیگر از جمله توسعه زیرساخت ها داشتیم و شرایط را بهبود بخشیدیم و تمام مسائلی که در کنار نتیجه مهم است را بهتر کردیم. طاهری و مدیریت فقط به موفقیت فکر نمی کنند و تازه از الان به بعد مسائل مختلف را در نظر دارند.

برانکو افزود: آکادمی برای یک باشگاه خیلی مهم است و جزو بخش های خیلی مهم تخصصی ماست چون پتانسیل زیادی در ایران وجود دارد طوری که باید 60 تا 70 درصد بازیکنان از آکادمی باشد ولی این موضوع نیاز به زمان دارد.

وی در خصوص اینکه گفته بود طارمی دیگر پنالتی نمی زند اما این اتفاق در بازی با ماشین سازی رخ داد، گفت: گفته بودم نمی گذارم تا من هستم، طارمی پنالتی بزند و قرار بود سید جلال حسینی این کار را انجام دهد ولی چون کاپیتان من و دست راست من است می تواند تصمیم را تغییر دهد و او تصمیم گرفت. سیدجلال می خواست به او اعتماد مضاعفی دهد تا دوباره آقای گل لیگ شود و من هم پذیرفتم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت رامین رضاییان خاطرنشان کرد: ارزیابی بنده این بود این بهترین تصمیم برای باشگاه است. همیشه می گویم ملی پوشان فقط مسوولیت دارند که در تمرینات بهترین و بازی ها ، الگو باشند و به بازیکنان کمک کنند و الگو باشند . این ملی پوش است ، نه اینکه اولویت او چیز دیگری باشد. تصمیم بنده به همراه مدیریت این بود که این بهترین تصمیم برای باشگاه و تیم است.

وی افزود: در نیم فصل ما عملا محدود بودیم و بازیکنان معمولا تحت قرارداد هستند و طبیعی است بازیکنان نمی توانند به راحتی آزاد شوند. خارجی هم نمی خواستیم بگیریم چون تشخیص دادیم نمی توانیم بازیکنی که تیم را تقویت کند جذب کنیم. همین قهرمانی ارزش بیشتری دارد چون تنها تیمی هستیم که بدون بازیکن خارجی کار کنیم. در روزهای آتی چهار، پنج بازیکن خواهیم گرفت و در هر خط یک بازیکن می آیند.

برانکو در ادامه درباره خارجی های این فصل پرسپولیس اظهار داشت: خارجی های ما کیفیت نسبی را داشتند ولی هفت روز قبل فصل آمدند. طبیعی است با آنها فصل را شروع نکردیم و قاطعانه نتیجه گرفتیم. طبیعی است به تیم برنده دست نزدم. اولویت را به بازیکنان ایرانی دادم و مشکلی نمی بینم. در فاصله نیم فصل هم دوست داشتم بازی کنند ولی آزادشان کردیم چون تیم را بسته بودیم و نیازی به آنها نداشتیم. تصمیم نهایی را گرفتیم و توافق کردیم تا بروند. تصمیمم هم نشان داد که درست بود چون سه هفته قبل از پایان فصل قهرمان شدیم و با ایرانی ها به این مهم رسیدیم.

وی درباره بازیکنان خارجی گفت: حق گرفتن چهار بازیکن خارجی را داریم ولی اگر با کیفیت باشد می گیریم. ما الان بازیکن اضافه وزن نداریم ولی ساختار بدنی اینطور نشان می دهد. بازیکنانی داریم که ژنتیک آنها اینطور است.

برانکو افزود: ما یک تیم هستیم و همه با هم می بریم و می بازیم و کارها را دنبال می کنیم. مهم ترین مسئله بازیکنان هستند که در زمین حضور دارند ولی نمی توانند به تنهایی کار کنند، اگر کادر تدارکات یا پزشکی و ... همراهشان نباشد. اگر مدیرعامل خوب نباشد باز هم تیم ناکارآمد می شود، پس در مجموع همه باشگاه در راه قهرمانی نقش داشتند. هواداران نیز بیشترین نقش را داشتند.

وی درباره اختلافات با تیم ملی و کی روش گفت: هیچوقت هیچ مشکلی درباره حمایت پرسپولیس و باشگاه ها از تیم ملی و کادر فنی و بازیکنان نبوده ولی باید بدانیم باشگاه ها نیز منافع خاص خود را دارند. پرسپولیس تلاش می کند بازیکن را اماده کند تا نفرات بیشتری در اختیار تیم ملی قرار دهد. همه خواهان موفقیت تیم ملی و صعود آن به جام جهانی هستند. من به عنوان خارجی آرزوی موفقیت تیم ملی ایران را دارم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/89201
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال