ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

برانکو: در چهارچوب فلس ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

9 سال پیش

برانکو: در چهارچوب فلسفه پرسپولیس به میدان می رویم/ نمی دانم کدام بازیکنان دو اخطاره هستند

ارتش سرخ دات کام :
برانکو: در چهارچوب فلسفه پرسپولیس به میدان می رویم/ نمی دانم کدام بازیکنان دو اخطاره هستند
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: ما به تبریز آمده ایم تا در سطح آبروی پرسپولیس و در چهارچوب فلسفه پرسپولیس  مسابقه ای انجام دهیم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بازی مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: قبل از هرچیز لازم است به خبرنگاران تبریز سلام کنم. البته الان خبرنگاران زیادی به خبرنگاران تبریز اضافه شده اند و من بسیاری از اینهارا نمی شناسم. دیدن تعداد زیاد شما دوستان باعث خوشحالی است.

وی ادامه داد:طبیعی است که ما به تبریز آمده ایم تا در سطح آبروی پرسپولیس و در چهارچوب فلسفه پرسپولیس  مسابقه ای انجام دهیم و این بدان معناست که ما در  هر بازی با بهترین ترکیب برای کسب برد به میدان برویم.

برانکو خاطرنشان کرد:ما آگاهی داریم که گسترش فولاددر چه سطحی قرار دارد ولی لازم است که با بهترین شرایط به میدان برویم. آنچه باعث شادی من است این است که در بهترین شرایط به میدان می رویم حضور هواداران قطعا به جذابیت مسابقه می افزاید و زیبای ورزش به همین دلیل است.

سرمربی پرسپولیس  در رابطه با غایبان تیمش در این مسابقه خاطرنشان کرد: تا  جایی که به بازیکنان ما باز می گردد، بازیکنان ما یک بازی پرفشار مقابل بنیادکار ازبکستان داشتند که سبب فرسودگی آنان شده. زیرا آنها بیش از حد توان خود تلاش کردند. علیرضا نورمحمدی به دلیل محرومیت در این بازی حضور ندارد و کاپیتان محمد نوری هم با ما نیامده همچنین امید  عالیشاه، مهدی طارمی در تیم حضور ندارند. علی عسگر هم در آخرین لحظات به جمع ما اضافه شدو بنگر مصدوم است. محمدرضا خانزاده هم که از تیم دور است و الان با 17 نفر برای این مسابقه آماده شده ایم.

برانکو درباره هدف پرسپولیس در این بازی بیان داشت: من در مقدمه عرض کردم که هدف ماکسب نتیجه هر چه بهتر است و این جزو قانون پرسپولیس  است. پرسپولیس  در برابر هر حریفی تنها برای برد تلاش خواهد کرد و به همین خاطر با بهترین نفرات به میدان می رود. اگر یادتان باشد عالیشاه و طارمی را در آخرین لحظات مسابقه با بنیادکار بیرون کشیدم. زیرا آنها توان بازی نداشتند. در برابر پیکان از مهرداد کفشگری به عنوان بک چپ استفاده کردیم. علی عسگری امروز احساس درد کرد. می توان گفت که بازیکنانی که الان در تیم حضور دارند از نظر آمادگی، بهتر از سایرین هستند.

برانکو درباره اینکه آیا از شرایط گسترش با خبر است یا نه گفت: من از شرایط گسترش و مشکلات این تیم آگاهی دارم اما این دلیل نمی شود که ما مسیر خود را فراموش کنیم.

سرمربی پرسپولیس  در رابطه با پیام صادقیان گفت: پیام صادقیان دیگر در تیم ما حضور ندارند و من بعد از بازی با سایپا ایشان را از تیم کنار گذاشتم. با وجودآنکه ایشان سال گذشته کاندیدای بهترین بازیکن سال بودند. اما در بازی با پیکان که ما به هدف اول خود رسیدیم و از خطر سقوط فرار کردیم، حتی در آن مسابقه نیز از ایشان استفاده نکردم.

وی ادامه داد:به جز مسابقه فردا ما هم در مسابقه با استقلال و هم در دیدار با الهلال به میدان خواهیم رفت. این سه مسابقه دیدارهایی بسیار حساس هستند و شما می دانید که پرسپولیس  در دور مقدماتی در کنار قهرمان عربستان، قهرمان قطر و بهترین تیم ازبکستان در گروه مرگ قرارگرفته بود. هر سه تیم مسابقات بسیار طاقت فرسایی را برای ما به وجود آوردند و ما هر سه روز یک بار مسابقه داشتیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:جای خوشحالی است که به جز محسن بنگر بازیکن دیگری نداشتیم که دچار مصدومیت طولانی مدت شده باشد.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان دو کارته پرسپولیس را در بازی قبل از دربی به میدان می فرستد یا نه گفت:ما بازیکنانی داریم که دو کارته هستند و فردا به  میدان می روند. صادقانه بگویم که نمی دانم کدام یک از آنها دو اخطاره هستند. مهم ترین مسابقه مان در فصل دیدار مقابل بنیادکار  ازبکستان بود. ما هرچقدر هم برنامه ریزی و نقشه داشته باشیم ممکن است برنامه ها در زمین بهم بریزید.

سرمربی سرخپوشان در ارتباط با نفراتی که در  مقابل گسترش به میدان می فرستد گفت: باوجود برکناری پیام صادقیان و خانزاده، ما به دنبال انجام بهترین بازی هستیم. خانزاده یکی از بهترین های ما بود و پیام همیشه اولین بازیکن ما بود که وارد زمین می شد. دقیقا راز برقراری انضباط تیمی در همین است که چنین تغییراتی در تیم داده شود تجربه به من می گوید که باید بهترین ترکیب به بازی فردا بیاید و همیشه بازیکنی که از همه آماده تر است وارد زمین شود. این مساله در تمام بازی ها یکسان است.

برانکو درباره تقابل تیمش با استقلال در هفته آخر گفت: کمتر کشوری مثل ایران سراغ داریم که وقتی دو تیم چون استقلال و پرسپولیس  به میدان می روند استادیومشان پر شود شاید بتوان اسپانیا و بازی رئال و بارسلونا را مثال زد اما این مساله کمیاب است. در واقع تلاش تیم  های استقلال و پرسپولیس  مقابل سایر تیم ها سبب می شود که رقابت این دوتیم نیز در برابر یکدیگر جذاب باشد. جالب این است که که تراکتور برای قهرمانی در لیگ می جنگد و گسترش برای بقا در لیگ می جنگد.

سرمربی پرسپولیس  در رابطه با نقش حمید درخشان در پرسپولیس  گفت: لازم است از  حمید درخشان تشکر کنم بابت زحماتی که در پرسپولیس  کشید. زیرا نیمی از امتیازاتی که در لیگ قهرمانان گرفتیم توسط ایشان کسب شده است. کاملا مشخص است که نقش حمیددرخشان در تیم انکار ناپذیر است.

برانکو درباره بازی با گسترش فولاد خاطرنشان کرد: من دو مسابقه گسترش فولاد را تماشا کردم. با وجود تغییراتی که آنها در خلال این فصل داشتند، هر مسابقه ای مسابقه جدیدی است که دستاوردهای خود را به همراه دارد و به همین خاطر حتی اگر دچار تغییرات هم نمی شدند مسابقات قبلی آنها تضمین کننده چیزی نبود. ما تمام تلاشمان این است که بازیکنان خود را ازجوانب قدرتمند و بازیکنان توانای گسترش آگاه سازیم. لازم است که آنهابببیند کدام  جوانب گسترش مثبت است و نقطه قوت این تیم به شمار می اید و کدام بخش نقاط ضعف آنها است. ولی پرسپولیس  همیشه به دنبال آن است که خصوصیت خود را به دیگران تحمیل کند و این باید ویژگی همیشگی پرسپولیس  باشد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت پیام صادقیان برای آینده گفت:کسی که می خواهد عضو باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس  باشد باید طور دیگری رفتار کنند بازیکنانی که می آیند و عضو پرسپولیس  باید متوجه باشند که آنها به اذهان عمومی تعلق دارد و منافع خاصی برای پرورش آنها اختصاص می یابد به همین خاطر باید ابتدا ارتباط صحیحی را با هواداران برقرار کنند و پس از آن با شما رسانه ها ارتباط خوبی داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش با چه دیدگاهی مقابل گسترش قرار می گیرد اظهار داشت:فکر می کنم که گسترش تا الان هم با تمام قوای خود جنگیده است و در مسابقه با ما هم با تمام قدرت می جنگند. اما من سرمربی پرسپولیس  هستم و در هر مسابقه سعی می کنیم بیشتر از حریف گل بزنیم و کارهای بیشتری انجام دهیم. ما مسابقاتی که برگزار کردیم را بسیار خوب انجام دادیم. در برابر استقلال خوزستان باید برنده می شدیم اما سه دقیقه به پایان بازی گل خوردیم. در برابر سپاهان باید آنها را در هم می کوبیدیم. حتی در لیگ قهرمانان لخویا تادقیقه 70 به دروازه ما نزدیک نشد. اما دیدید که در 15 دقیقه آخر فاجعه رخ داد. مااز خطرات گسترش فولاد آگاه هستیم و تلاش می کنیم در برابر تاکتیک هایی که آنها به مصاف ما می آیند مقابله کنیم.

برانکو در خاتمه درباره پیش بینی خود در باره مسابقه فردا گفت: من فردا انتظار یک جو زیبای فوتبالی دارم. یعنی یک بازی زیبای جنگ آورانه دلیرانه از جانب هر دو تیم تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه لذت ببرند. طبیعا افکار و امیال ما روشن است و در مورد نتیجه هم ، هر چه که  قسمت باشد همان می شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/66760
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال