ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

برانکو: مقابل پیکان فق ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

9 سال پیش

برانکو: مقابل پیکان فقط به برد فکر می کنیم/ اشتباهات فردی در تیم ما زیاد است

ارتش سرخ دات کام :
برانکو: مقابل پیکان فقط به برد فکر می کنیم/ اشتباهات فردی در تیم ما زیاد است
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: روز پدر و مرد را تبریک می گویم و ما در آستانه این روز بزرگ با پیکان بازی داریم و می خواهیم با یک پیروزی شور و شعف مضاعفی را به هواداران انتقال بدهیم و آماده بازی با بنیادکار بشویم. وقتی در مورد برد صحبت می کنیم منظورم دست کم گرفتن حریفان نیست ولی ما پرسپولیس هستیم و صاحب فلسفه خودمان و هواداران که در هر مسابقه برای کسب برد بازی می کنیم.

وی ادامه داد: می دانم پرسپولیس در فصل گذشته نتایجی در حد انتظار این تیم نگرفته و ما می خواهیم دوباره به روزهای خوب گذشته بگردیم. پرسپولیس لیاقت این را دارد که بهترین نتایج را بگیرد.

وی افزود: برای پیکان احترام زیادی قائل هستیم اما می خواهیم پیروز شویم که بازیکن سابق تیم ملی یعنی مهدی رحمتی و محمد نصرتی در این تیم بازی می کنند اما من فقط به برد مقابل پیکان فکر می کنم نه چیز دیگری.

سرمربی پرسپولیس در مورد محرومان و مصدومانش گفت: محسن بنگر مصدوم است، خانزاده تعلیق شده، علی عسگر هم مقابل پیکان بازی نمی کند زیرا می خواهیم از مصدومیت بیشتر او جلوگیری کنیم و در بازی با بنیادکار به او نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم از پنج بازی اخیرش با برانکو سه امتیاز گرفته و فکر می کند ایراد کار کجاست گفت: من موافق حرف شما هستم که باید امتیازاتی که جمع می کردیم نکردیم اما چیزی که به ما دلخوشی می دهد این است که ما در همه مسابقات تیم برتر بودیم در خوزستان روی یک ضربه گل خوردیم به سپاهان در حالی باختیم که پنج شانس 100درصد از دست دادیم و داور پنالتی ما را نگرفت. در برابر لخویا تا دقیقه 70 حتی نیم شانس هم به این تیم ندادیم اما در حالی گل اول را خوردیم که هشت بازیکن ما مقابل دو بازیکن آنها قرار داشتند و این گل کار ما را مختل کرد. در بازی مقابل سایپا هم نیمه اول دو گل زدیم آن هم در حالی که سه روز بعد از بازی پرفشار لخویا به میدان رفتیم که اینگونه مسابقات بحران زا شمرده می شود چون سنگینی بازی ها مشکل به وجود می آورد و دیدید که اولین گل را بر روی یک اوت دستی خوردیم که به نوعی گل به خودی بود.

وی ادامه داد: گل دوم هم به خاطر سر خوردن محمد نوری بود که داور پنالتی گرفت و این در حالی بود که سایپا شانسی را به گل زدن به ما نداشت و این مسائل به من دلخوشی می دهد که مقابل حریفانمان سرتر بودیم اما امتیاز از دست دادیم.

برانکو در مورد اشتباهات فردی متعدد بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: اشتباهات فردی در تیم ما زیاد است و تنها راه حل موجود انجام دادن تمرینات زیاد است و باید این مسئله اصلاح شود اما ما پیش از هر بازی حریفان را به دقت آنالیز می کنیم و باید در خلال روند تمرینی این مشکلات برطرف شود.

وی درباره اینکه پرسپولیس از روی کناره ها بیشتر گل می خورد تصریح کرد: طبیعی است که حساس ترین جای زمین کناره هاست اما تکرار می کنم که آنقدر اشتباهات ما ساده بود که نیازی به انجام آن نیست اما ما روی همین اشتباهات گل می خوریم و طبعاً باید آنقدر تلاش کنیم تا بتوانیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم اما به من حق بدهید که برای برطرف کردن این مشکلات نیاز به زمان دارد.

برانکو در مورد اینکه چرا دو بازیکن پرسپولیس به دلیل رفتار ناشایست محروم می شوند و خانزاده و سوشا مکانی دچار محرومیت شده اند، گفت: در واقع این از آن نکاتی است که باید بگوییم همواره باید به آنها آموزش داده شود. نه فقط برای مسابقه بلکه قبل و بعد از مسابقه و تمرین باید به آنها آموزش داده شود که چطور رفتار کنند. جمعیت زیادی در جهان به فوتبال مشغول هستند و آداب و رفتار مختلفی دارند. نمی توان انتظار داشت که همگی آنها به یک شکل رفتار کنند. این مسئله همیشه بوده و هست و خواهد بود که برخی از بایکنان با رفتارهای غیرمتعادل بخواهند برجسته تر به نظر بیایند که دلایل آن هم مخلتف است. یا ناراضی هستند یا عصبی، یا شاید هم دلایل دیگری دارد. همیشه این اتفاق رخ می دهد و این مسئله برای آموزگاران، مسئولین باشگاه است که تفکرات و اصلاحاتی انجام دهند که این تفکرات ناهنجار به حداقل برسد.

برانکو در مورد اینکه زندگی خصوصی بازیکنان هم باید زیر ذره بین باشد و آنها رصد شوند یا نه، گفت: بازیکنان تیم های ملی و باشگاه های بزرگ مثل پرسپولیس زندگی خصوصی شان زیر ذره بین و بزرگنمایی قرار دارد و به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس، تیم ملی و همچنین سایر باشگاه ها همواره باید مراقب زندگی خصوصی شان باشند هرچند زندگی بازیکنان پرسپولیس را نمی توان با بازیکنان سایر باشگاه ها مقایسه کرد. زیرا بازیکنان باشگاه های پرطرف دار همواره زیر ذره بین قرار دارند و هوادارانشان همواره زندگی آنها را رصد می کنند. قطعاً باید تک تک بازیکنان آموزش داد که نه فقط در داخل زمین که حتی بیرون از زمین و وقتی وارد قلب جامعه می شوند هم چگونه رفتار کنند. زیرا آنها الگو هستند و جوانان زیادی آنها را تماشا می کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه میثم حسینی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و آیا قرار است او به پرسپولیس برگردد یا نه، گفت: تا جایی که من مطلع هستم او سه چهار ماه پیش از تیم کنار گذاشته شد به همین دلیل هم است که 4 ماه است در رژیم کاری و تمریناتی شرکت نکرده است. طبیعی است وقتی از نظر فنی 4ماه بازیکنی بدون تمرین تیمی باشد من نمی توانم روی وضعیت آمادگی جسمانی و روحی بر روی او حساب باز کنم و نمی دانم شرایط او و جایگاهش چگونه است بنابراین مثل گذشته او همچنان در اختیار باشگاه است زیرا بازیکنی که چهار ماه است تمرین تیمی نداشته نمی تواند با سایر بازیکنان رقابت کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی روانشانس این تیم و پیوستن او به تیم فوتبال پیکان گفت: من کادر فنی خودم را دارم و با آنها همکاری می کنم و اگر زمانی نیاز به ملحق شدن هر عضو جدیدی باشد آن را انجام می دهیم اما من از اینکه چه کسانی تحت قرارداد باشگاه بوده اند اطلاعی ندارم و فعلاً این کادر فنی به نیاز ما پاسخ می دهد و تا آخر فصل هم همین کادر باقی می ماند.

برانکو درباره اینکه گفته می شود حسین هدایتی پول پیوستن شما به پرسپولیس را داده و اگر او در مزایده خصوصی سازی برنده نشود آیا از آینده کاری خود نگران نیستید، اظهار داشت: مهمتر از همه ما در حال حاضر  آینده پرسپولیس است و من به کسانی که میل به سرمایه گذاری در این تیم دارند و با هزینه شخصی پا به میدان گذاشته اند تا به پرسپولیس کمک کنند تبریک می گویم چرا که آنها می خواهند پرسپولیس را به تیمی قابل احترام برای هوادارنشان تبدیل کنند و کسی که پول شخصی می آورد سزاوار تشکر است و باید از آنها قدردانی شود تا جایی که به من ربط دارد من با پرسپولیس قرارداد دارم و آمده ام که به این تیم کمک کنم اما رئیس پرسپولیس درباره همه چیز می تواند تصمیم بگیرد اما من اینجا هستم تا به پرسپولیس کمک کنم و قطعاً خصوصی سازی هم در همین راستا قدم بر می دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس مشورت می گیرد یا نه، افزود: دایی یکی از بزرگترین فوتبالیست های ایران و جهان است که در تاریخ فوتبال وجود دارد و او به همراه علی پروین و سایر پیشکسوتان که در موفقیت های پرسپولیس نقش داشتند قابل احترامند و من می دانم که دایی تا چه اندازه از قلب و روح خودش برای پرسپولیس و فوتبال ایران ایثار کرد اما من هنوز فرصتی پیدا نکردم تا با او تماس بگیرم چون همه چیز اینجا سریع اتفاق افتاد و برای همین فرصت نشده تا با علی دایی تماس بگیرم چون تا دوشنبه هفته آینده ما سه بازی در پیش داریم.

برانکو در پایان در مورد اینکه آیا دوست دارد دایی را ببیند یا نه، افزود: چرا نخواهم او را ببینم همه اینها بازیکنان من بودند و تا زمانی که در تیم ملی بودیم برای مردم شادی آفرین شدیم و من به آن دوران افتخار می کنم و به همین دلیل همیشه ایران را کشور دوم خودم می دانم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/66438
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

-

الاهلی عربستان

پرسپولیس

دوشنبه, 26 شهریور
ساعت 21:30

ورزشگاه : جوهره جده

داور : ؟؟؟

نظرسنجی

پرسپولیس برابر الاهلی عربستان به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان 1 - 0 ملوان 18:45
شمس آذر 2 - 2 استقلال خوزستان 18:45
تراکتور 0 - 1 ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو 1 - 0 نساجی 19:00
آلومینیوم 0 - 0 هوادار 19:30
فولاد 1 - 1 خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 تراکتور 4 5 7
3 ملوان 4 2 7
4 گل گهر 3 2 6
5 ذوب آهن 4 1 6
6 پرسپولیس 3 2 5
7 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
8 استقلال خوزستان 4 -1 5
9 فولاد 4 -1 5
10 استقلال 3 0 4
11 مس رفسنجان 3 0 4
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 4 -2 3
14 هوادار 4 -5 2
15 نساجی 4 -3 1
16 شمس آذر 4 -2 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال