ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

برانکو: موضوع ادینیو ی ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

9 سال پیش

برانکو: موضوع ادینیو یک راز محسوب می شود،او فوق العاده است/ از هیات مدیره قول گرفته ام که مذاکرات در حال نهایی شدن است

ارتش سرخ دات کام :
برانکو: موضوع ادینیو یک راز محسوب می شود،او فوق العاده است/ از هیات مدیره قول گرفته ام که مذاکرات در حال نهایی شدن است
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:هدف نهایی ما این است هر چه سریعتر، بهتر و پاکیزه تر تیمی را جمع کنیم که این تیم برای آغاز لیگ آماده شود.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص جلسه ای که امروز در باشگاه برگزار کرد اظهار داشت: جلسات امروز یکی از جلسات متداولی بود که داشتیم و خواهیم داشت. باید درباره مسائل روزمره نشسته و تمام مسائل را مورد آنالیز قرار دهیم. طبیعی است از همه مسائل مهمتر تشکیل تیم است.

وی درباره مذاکره با  نوری، سیدجلال حسینی و وحید طالب لو  گفت:قرار است درباره بازیکنانی که می خواهیم به خدمت بگیریم یا بناست درباره آنها صحبت شود جلسه داشته باشیم. طبیعتا فقط جلسه امروز نبود بلکه قرار است این جلسات همچنان برجا باشد چون میل ما بر این است هر چه بهتر و سریعتر تیم را تشکیل داده و حضور بهتری در تمرینات داشته باشیم. همانطور که می دانید بعضی از بازیکنان سابق ما قراردادشان تمام شده و باشگاه در حال مذاکره با آنهاست. امیدوارم  مذاکرات باشگاه همگی با موفقیت توام شود و با این بازیکنان قرارداد امضا کنیم.

وی ادامه داد: من بارها و بارها در روزنامه ها دیده ام که اسامی زیادی ذکر شده اند. البته بسیاری از بازیکنان ذکر شده بازیکنان بسیار عالی هستند ولی تمام اینها در چارچوب و اختیارات باشگاه است. باشگاه حالت کارفرما را دارد و وقتی بخواهد قراردادی امضا کند باید رضایت طرفین یعنی هم باشگاه و هم بازیکن در میان باشد. در آینده درباره تمام این بازیکنان صحبت خواهیم کرد. هر بازیکنی صاحب افکار و نظرات و طرح های خودش است. تکرار می کنم هدف نهایی ما این است هر چه سریعتر، بهتر و پاکیزه تر تیمی را جمع کنیم که این تیم برای آغاز لیگ آماده شود.من این قول را ازهیات مدیره دریافت کردم که این مذاکرات در حال نهایی شدن است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مذاکره با بازیکنان عنوان کرد: مذاکرات در حال انجام است ولی هنوز تمام نشده است. باید همه بازیکنان از 30 خرداد با هم تمرین را شروع کردیم ولی نمی توانیم واقعیات را از نظر دور کنیم.

وی درباره اینکه هواداران امیدوارند تیم مقتدری داشته باشند؛ اما با این شرایط تیم چگونه خواهد بود و اگر نتیجه نگیرد این روزها بهانه ای برای نتیجه گرفتنش نخواهد بود،گفت: حق با شماست اردوی پیش از فصل را خوب شروع نکردیم و تیم ما هنوز کامل نشده است و طبیعی است که در خلال فصل هم مشکلاتی پیش بیاید اما اهداف و جاه طبی های ما باقی می ماند من هم دنبال توجیه نیستم و می دانم که کسی توجیه ها را قبول نمی کند.

برانکو درباره اینکه تمرینات تیم با 9 بازیکن دنبال می شود اذعان داشت: ای کاش می شد همه بازیکنان الان آماده بودند، در کنار هم جمع می شدند و تمرین می کردند. باید همگی امیدوارم باشیم در حداقل زمان ممکن تمام مشکلات حل شود. حالا دقیقا این اتفاق در چه روز و چه تاریخی می شود نمی دانم. فقط قلبا همه ما امیدواریم هر چه سریعتر مشکلات حل شود.

وی درباره وضعیت کریم باقری خاطرنشان کرد: هنوز با کریم باقری تماس گرفته نشده است. وی قرار است فردا با رییس باشگاه جلسه داشته باشد. باقری یکی از همکاران بسیار مهم من هستند و امیدوارم در تیم بمانند. در قراردادم متعهد شدم و خودم خواستم دو دستیار ایرانی به کادر من اضافه شوند. کمیته فنی هم کع وابسته به هیات مدیره است مقرر کرده قنبرپور یکی از دستیاران من باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره ادینیو تصریح کرد: آمار او گویای کیفیت است. ایشان بازیکنی است که هر باشگاهی می خواهد روی او دست بگذارد و فکر می کنم به اندازه کافی درباره اش صحبت کرده ام. اجازه بدهید مساله قرارداد را به عنوان یکی از رازهای باشگاه بدانم. ایشان استعداد فوق العاده ای است.

برانکو درباره پیام صادقیان و اینکه آیا او به پرسپولیس برمی گردد یا نه گفت:برای صادقیان در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/68406
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال