ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

برانکو: نمی توانم تاثی ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

8 سال پیش

برانکو: نمی توانم تاثیری در وضعیت سوشا داشته باشم/ دستیاری اضافه نمی شود

ارتش سرخ دات کام :
برانکو: نمی توانم تاثیری در وضعیت سوشا داشته باشم/ دستیاری اضافه نمی شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقی که برای سوشا مکانی رخ داد،واقعه تلخی بود.

برانکو ایوانکوویچ عصر امروز در یک نشست خبری در درفشی فر درباره شروع دور جدید تمرین سرخپوشان اظهار داشت: از امروز دوباره کار را شروع کردیم. خوشحالم که شما را از نزدیک می بینم. همان طور که می دانید اردوی مان در دوبی لغو شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط غیرمترقبه ای که پیش آمده است تا قبل از بازی با سپاهان تمام تمرینات خود را در تهران و در زمین شماره دو آزادی و ورزشگاه درفشی فر انجام می دهیم. همان طور که می دانید حیدریه و کمندانی با تیم  امید راهی مسابقات مقدماتی المپیک شده اند.

سرمربی پرسپولیس افزود: انتظار سلامتی بازیکنان و همین طور شوق و انگیزه تمامی نفرات را در تمرین داریم. در حال حاضر از بین بازیکنان ایمان صادقی از تیم جدا شده است. ضمن اینکه بازیکن دیگری هم از تیم جدا نمی شود.

برانکو اذعان داشت: ظرف سه، چهار روز آینده مشخص می شود که آیا بازیکن دیگری خواهد رفت یا خیر. اما اولویت ما در جذب بازیکن دروازه بان است که طی یکی، دو روز آینده مشخص خواهد شد. لازم است بدانید دو بازی هم در جام شهدا انجام خواهیم داد.

وی در رابطه با جدا شدن آندره پانادیچ از کادر فنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: عذرخواهی می کنم که فراموش کردم این مطلب را بگویم. پانادیچ مجبور بود به کرواسی باز گردد زیرا قبل از سال نو مسیحی پدرش تحت عمل جراحی قرار گرفت. با توجه به اینکه قراردادی دیگر نداشت از من پرسید چه کاری کنم بهتر است. من گفتم با توجه به اینکه در کرواسی حضور داری بهتر است به کار خود ادامه دهی و او راهی تیم ایسترا شد. من هم نخواستم به جای او هرکسی که از راه رسید را بیاورم. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا آخر فصل بدون دستیار باشم. در حال حاضر هم هیچ کسی را در برنامه ندارم. نه کمک کروات و نه کمک ایرانی.  اینجا ایگورپانادیچ مربی دروازه بانان است و قنبرپور و باقری کمک های من هستند. مارکو هم مربی بدنساز است.

برانکو درباره شایعه حضور هومن افاضلی در پرسپولیس اذعان داشت: هومن قبل از هر چیزی یک انسان بادانش فوتبال است. و مربی است که بالاترین مدرک مربیگری را دارد. او فوتبال را در بین مربیان ایرانی خیلی خوب می فهمد و یکی از بهترین مربیان است. اما همان طور که گفتم پس از اتفاقاتی که برای پانادیچ رخ داد من فکر کردم که از کسی استفاده نکنم. البته افاضلی مربی با دانشی است. ما دوستان چندین ساله هستیم و خیلی با هم صحبت ها داشتیم. مدت های زیادی فوتبال را با هم آنالیز کردیم. به همین خاطر در حال حاضر چیزی مشخص نیست. افاضلی در سال 2006 در جمع کادر فنی تیم ملی حضور داشت.

برانکو درباره خط خوردن نورالهی از تیم امید تصریح کرد: من نمیدانم به چه دلیل احمد نورالهی به تیم ملی دعوت نشده است. هیچ یک از ما وی را از حضور در تیم ملی منع نکرد. ضمن اینکه مدام او را تشویق کردیم که به تیم ملی برود. میدانیم از ابتدای فصل دچار مشکلات زیادی بود. از جمله عمل جراحی شانه تا مصدومیت مچ پا. به دلیل همین مشکلات او چند بازی را از دست داد. در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان سوال بزرگی برای ما بود که او را بازی بدهیم یا خیر. زیرا یک هفته مصدومیت داشت. او عملا در تمامی روزها تحت درمان بود و فقط دو جلسه آخر تمرین را حضور داشت. حالا اینکه چرا سرمربی تیم ملی امید او را خط زده است نمی دانم. او 4 روز را در فیزیوتراپی گذراند و نمی دانم چرا به تیم ملی دعوت نشد. من از این بابت متاسف هستم. امیدوارم تیم ملی پس از سال ها به بازی های المپیک صعود کند.

سرمربی پرسپولیس درباره جداشدن ایمان صادقی ادامه داد: بنده عرض کردم که کاملا به بازی بازیکنانم اعتقاد دارم و به دنبال بازیکن جدید نخواهم بود مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. ایمان صادقی خودش ارزیابی کرد که در باشگاهی که می خواهد حضور پیدا کند. باشگاهی که این جاه طلبی را در خود می بیند که به لیگ برتر برسد. طبیعتا ما هم نخواستیم جلو او را بگیریم و بهتر دیدیم که دروازه بان جدید بیاوریم. همه این خروج ها بر عهده من است. چنین شرایطی درباره کفشگری هم وجود دارد. او می خواهد بازیکن فیکس شود. اما در پرسپولیس هیچ کس نمی تواند این را تضمین کند. اما قطعا کسی در پرسپولیس به دنبال جداشدن کفشگری نیست. او هم مشکلات زیادی در زمینه مصدومیت داشت ولی پس از آن تمرینات زیادی انجام داد. خودتان به یاد دارید که در بازی جام حذفی مقابل ملوان در هنگام گرم کردن مصدوم شد. هیچ کس نمی خواهد او را از باشگاه بیرون کند اما اگر خودش دوست دارد می تواند برود و مشکلی برایش ایجاد نمی شود.

وی در پاسخ درباره حضور بیرانوند در پرسپولیس و اینکه محسن فروزان گفته است برانکو به دنبال او بود تاکید کرد: ما هرکاری که تا به حال انجام داده ایم با هماهنگی باشگاه بوده است. اعلام کرده ایم که حاضر نیستیم اسمی برای نقل و انتقالات ببریم مگر وقتی که قرارداد قطعی شود. به  همین خاطر نمی خواهم درباره بیرانوند و ننزیچ صحبت کنم. درباره فروزان هم صحبت هایی بود اما او سرانجام به راه آهن رفت. من تاوقتی که چیزی قطعی نشود اسمی نمی برم و خواهشم این است این صحبت های مرا درک کنید.

وی درباره سوشا مکانی اذعان داشت: طبیعی است که او دروازه بان باشگاه و تیم ملی است. این شرایط که برای او پیش آمد مشکلاتی برای باشگاه به وجود آورد اما مطمئنا مشکلات بیشتری برای خودش و خانواده اش به وجود آورده است. من نمی توانم تاثیر زیادی داشته باشم و صحبت کنم و باید ارگان های ذیربط صحبت کنند. اما باید هرچه در توانمان است انجام دهیم. طبیعی است که همه چیز شفاف سازی شود و وقتی شفاف سازی شود می توان تصمیم گرفت. هیچ کس هم مقصر نیست تا وقتی که ثابت شود. این مساله برای پرسپولیس واقعه تلخی بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه دروازه بان خارجی به تیم می آورد یا ایرانی بیان داشت: با توجه به اینکه دروازه بانان خوب ایرانی الان با باشگاه های خود قرارداد دارند الان سخت است که دروازه بان خوب ایرانی به تیم اضافه کرد. البته اگر دروازه بان خارجی بیاوریم باید یک بازیکن خارجی از تیم جدا شود و باید کلی به مسائل نگاه کنیم. طی سه، چهار روز آینده نظر قطعی خود را اعلام خواهیم کرد. این احتمال وجود دارد که دروازه بان خارجی مان آسیایی باشد اما مهم ترین مساله کیفیت است. در ایران دروازه بانان خوبی وجود دارد. نسبت به دوره قبل که در ایران بودم دروازه بانان خوب بسیار شده اند. در آن روزها دروازه بانان چون رحمتی، طالب لو و میرزاپور حضور داشتند اما الان هر تیمی دروازه بان خوبی دارد.

برانکو درباره جلسه امشب با هومن افاضلی تصریح کرد: شما این سوال را از کجا آورده اید. من تقریبا هر شب با او صحبت می کنم اما امشب احتمال اینکه او را ببینم کم است زیرا سرما خورده ام و می خواهم استراحت کنم. موضع خود نسبت به هومن را گفتم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/75599
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر استقلال خوزستان به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 28 لیگ برتر

جمعه, 04 خرداد

پیکان - تراکتور 19:45
ملوان - مس رفسنجان 19:45
سپاهان - هوادار 19:45
صنعت نفت - شمس آذر 19:45
گل گهر - آلومینیوم 19:45
پرسپولیس - استقلال خوزستان 19:45
فولاد - ذوب آهن 19:45
نساجی - استقلال 19:45

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال