ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

برانکو: واقعه ای بزرگ ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

9 سال پیش

برانکو: واقعه ای بزرگ در پیش داریم/ بازیکنان من نه حق مصدومیت دارند نه بهانه جویی

ارتش سرخ دات کام :
برانکو: واقعه ای بزرگ در پیش داریم/ بازیکنان من نه حق مصدومیت دارند نه بهانه جویی
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:علیرغم اینکه الهلال عربستان در لیگشان قهرمان نشد اما بهترین تیم لیگ عربستان است.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الهلال عربستان اظهار داشت:قبل از هر چیز سلام گرم عرض می کنم و خسته نباشید می گویم. دوباره یک روز واقعه بزرگ ورزشی را فردا شاهد هستید. قبل از هر چیز فرصت را مغتنم می شمارم تا به همه بازیکنانم ورودشان را به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم چون با کسب 12 امتیاز به مرحله بعد راه پیدا کردند که موفقیت بزرگی است و قرار است فردا سخت ترین حریف را در مرحله دوم داشته باشیم. علیرغم اینکه الهلال عربستان در لیگشان قهرمان نشد اما بهترین تیم لیگ عربستان است که در جام باشگاه های آسیا به بهترین وجه کیفیت خود را نشان داد.

وی درباره الهلال خاطرنشان کرد:نیازی نیست راجع به این تیم صحبت کنم چون آنها پرافتخارترین تیم آسیا هستند با کسب 50 جام مختلف و در واقع فینالیست جام قهرمانان آسیا در سال قبل که می توانم بگویم معجزه بود که قهرمان نشدند ولی علیرغم اینها بازیکنان من نه فقط به من بلکه به همه هواداران پرشمار خود در سراسر ایران که با بازی برابر الهلال بتوانیم به زیباترین وجه این فصل را به پایان برسانیم. انتظار دارم جمعیت پرشمار ما به ورزشگاه بیایند و اصلی ترین کمک را آنها به ما بکنند. همانطور که در بازی با بنیادکار و النصر آنها بودند که به ما کمک کردند.

به گزارش کاپ،سرمربی الهلال ادامه داد:قدر مسلم است نیمه اول رقابت از این دوره از مسابقات به سختی در فوتبال می شود چیزی را پیش بینی کرد. آنچه که مسلم است برابر الهلال ما بتوانیم نتیجه مثبتی را به دست بیاوریم. یعنی قبل از هر چیز برد است. نیمه دوم این مرحله از مسابقات در ریاض است و انتظار ما این است که اوضاع مشکل تر خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بازی رفت و برگشت است و عدم گل خوردن خیلی برای ما مهم است بازیکنان دفاعی کار می کنند یا می خواهند گل های بیشتری بزنند توضیح داد: مهمتر از همه کسب نتیجه مثبت است و این مسابقاتی هستند که خصوصیاتشان متفاوت تر است ولی مثل هر تیم دیگری ما مراقبت خواهیم کرد در خصوص همه بخش های بازی، هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع و آن چیزی که بیش از همه چیز می تواند باعث بروز یک نکته مثبت شود پیروزی های مستمر است. اینها مسابقاتی هستند که باید عاقلانه بازی کنیم و صبور باشیم که احساس و قلب باید تحت کنترل عقل باشد و آن وقت چنین روندی می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

برانکو در خصوص پیش بینی اش از بازی رفت و برگشت بیان داشت: دو مسابقه بسیار دشوار را داریم. الهلال تیمی است که خودش را بسیار خوب سازماندهی کرده است. این تیم از یک طیف گسترده بازیکنان بااستعداد برخوردار است و بازیکنانی که ملی پوشان عربستان هم در آنها هستند و حتی ذخیره عربستان هم حضور دارند. آنها چندان حساس نیستند که بازیکنان مصدومش را حتما بازی بدهند.

وی درباره بازی مقابل الهلال خاطرنشان کرد: فلسفه بازی الهلالی این طور است که ما باید با حمله کردن دست به تفاوت به مثل بزنیم و تلاش کنیم بازی پاسکاری آنها را کنترل کنیم و در رویارویی مستقیم تلاش کنیم آنها را از بازی حذف کنیم. به این خاطر گفتم در بازی فردا بسیار باید عاقلانه و صبورانه رفتار کنیم چون با بنیادکار و النصر مشابه آنها بازی می کردیم. آخر فصل است و بازیکنان خسته هستند و در بازی با استقلال خیلی مصرف شدند اما حق خستگی ندارند. این مسابقه حق خستگی، مصدومیت یا بهانه جویی حتی در داخل زمین ندارند.

وی در خصوص محروم و مصدوم تیم عنوان کرد: ما مشکلات زیادی داریم. خانزاده، پیام صادقیان محروم هستند و قطعا اطلاع دارید محسن بنگر در عرض یک ماه موفق شد 20 دقیقه مقابل استقلال بازی کند. حمید علی عسگر و کفشگری محروم هستند. مهرداد کفشگری بازیکن کلیدی ما است که محروم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال کاپ که شما مربی باهوشی هستید که تغییرات زیادی در تیم تان دادید و در یک بازی از کفشگری و در یک بازی از علیپور استفاده کردید. برای بازی با الهلال تاکتیک ویژه ای دارید، توضیح داد: البته که ما اطلاعات لازم را جمع آوری کرده ایم و امروز بناست به شکل مضاعف بازیکنانمان را مطلع کنیم ولی همین طور هم قرار نیست خودمان را با بازی حریف منطبق کنیم بلکه تلاش می کنیم با شیوه بازی و فلسفه خودمان تیم مان را به حریف تحمیل کنیم و تا جایی که به طارمی مربوط می شود ایشان قربانی نشد بلکه جای دو مهاجمان را در بازی قبل دگرگون قرار دادیم و طبیعی است طارمی و عباس زاده قرار است وظایف خودشان را در فاز هجومی و دفاعی انجام دهند. همانطور که علی عسگر و بابک حاتمی باید در فاز هجومی به مهاجمان کمک کنند و مهاجمان ما خط اول دفاعی ما را تشکیل خواهند داد.

وی در خصوص گابریل اذعان داشت: از آنجایی که فرناندو گابریل مصدوم شده در بازی حضور نخواهد داشت. او دیروز فقط به قصد تمرین آمد. تا جایی که به سایر شیوه ها و مسائل مربوط می شود اجازه بدهید مدتی صبر کنیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که شما در عربستان مربی تیم الاتفاق بودید چقدر از الهلال شناخت دارید، بیان داشت: من آشنایی خیلی خوبی با الهلال دارم. حدود 70 درصد بازیکنانی را که دیده ام هنوز هم در تیم الهلال حضور دارند با این تفاوت که برخی از بازیکنان جوان آن روزها الان بازنشسته شده اند و خارجی های جدیدی در تیم هستند و شیوه بازی خود را تغییر دادند ولی این تغییر به نظر من تفاوت چندانی را ایجاد نمی کند. این تیم بازی خوبی را ارائه می دهد ولی این مهم نیست. مساله این است که بازیکنان ما چه میزان بتوانند بازی خود را ارائه دهند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/67143
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال