ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

برزخ سرخپوشان در بهشت ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

3 سال پیش

برزخ سرخپوشان در بهشت گوا

ارتش سرخ دات کام :
برزخ سرخپوشان در بهشت گوا
در شرایطی که حدود 48ساعت تا شروع اولین مسابقه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2020 باقی مانده اخبار ضد و نقیضی درباره حضور یا عدم حضور سعید آقایی و فرشاد فرجی در هند شنیده می شود. این 2بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شده و نتوانستند سرخپوشان را در این سفر همراهی کنند. به گفته مسوولان باشگاه، آقایی و فرجی پس از منفی شدن تست کرونایشان به اعضای تیم ملحق می شوند. با وجود این روز گذشته شایعه شد که سعید آقایی با دریافت اسکن مربوط به ریه و میزان ابتلای خود باید حداقل 20روز در قرنطینه باشد که اگر این خبر صحت داشته باشد این مدافع بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.

بدون شک غیبت آقایی می تواند به پرسپولیس در این مسابقات لطمه بزند، زیرا او یکی از مهره های تاثیرگذار تیم گل محمدی است و نقش مهمی در برنامه های تاکتیکی این مربی دارد. آقایی از وقتی به پرسپولیس پیوسته است توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و هم در کارهای دفاعی و هم در فاز تهاجمی موثر باشد. آقایی که از معدود مدافعان راست رونده و سرعتی لیگ است این قابلیت را دارد که با گذر از مدافع مستقیمش و ارسال توپ روی دروازه برای مهاجمان فرصت گل خلق کند. بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر، در دوره گذشته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانسته بود 3پاس گل دهد و با رأی کاربران AFC بهترین دفاع چپ لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد که نشان از تاثیرگذاری این بازیکن در ترکیب پرسپولیس دارد. این مهم در شرایطی به دست آمد که آقایی یک بازی از دور گروهی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد و شجاع خلیل زاده به جای این بازیکن مقابل تیم الدحیل به میدان رفت. از جایی که این بازیکن دیگر در پرسپولیس حضور ندارد و در هفته دوم بازی ها باید با پیراهن الریان مقابل تیم سابقش قرار بگیرد، یحیی گل محمدی از بازیکن دیگری در این پست بهره خواهد گرفت.

در حال حاضر علی شجاعی تنها مدافع تخصصی پرسپولیس است.این بازیکن که در بازی برابر النصر با اعتماد به نفسی مثال زدنی توانست گل صعود پرسپولیس به فینال را بزند در فصلی که گذشت 2بار در غیاب آقایی در این پست به میدان رفت و دست بر قضا نمایش خوبی هم داشت و به نظر می رسد گزینه اول سرمربی پرسپولیس در سمت چپ دفاعی باشد. وحید امیری هم دیگری بازیکنی ست که قابلیت بازی در این پست را دارد و این احتمال وجود دارد که گل محمدی به خاطر تجربه بیشتری که این ستاره ملی پوش نسبت به شجاعی از وی بازی بگیرد. اگر فرشاد فرجی هم به مسابقات نرسد دست کادرفنی برای چینش بازیکنان در خط دفاعی با مشکل همراه خواهد شد و باید امیدوار بود که در این 6بازی هیچ بازیکنی زیر فشار مسابقات مصدوم یا محروم نشوند.

البته این همه مصائب نایب قهرمان دوره قبل نیست و تیم پرسپولیس قبل از اعزام به هند با حاشیه سازی هایی از داخل و خارج از کشور مواجه شد. حتما از آنچه در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ رخ داد آگاه هستید و شاهد خیمه شب بازی تیم نساجی بودید که با بیانیه های عجیب خود قصد داشتند بازی را لغو کنند و در طول بازی وقتی دیدند توان متوقف کردن پرسپولیس را ندارند با جنگ های روانی کنار زمین ک اعتراض به داوری قصد داشتند تمرکز سرخپوشان را بهم بزنند و داور را تحت تاثیر قرار دهند.این اعتراض ها تا همین دیروز ادامه داشت و مسوولان نساجی باوجود صحه کارشناسان به تصمیمات داور کماکان بر آفساید بودن گل های پرسپولیس تاکید کردند. از همه اینها عجیب تر ادعای ساکت الهامی بود که مدعی بود پرسپولیسی ها واکسن زده اند! آن هم در شرایطی که فرجی به خاطر ابتلا به کرونا نتوانسته بود پرسپولیس را در برابر تیم این مربی همراهی کند و بلافاصله بعد از این مسابقه هم تست آقایی مثبت شد. البته این واکنش از مربی جنجالی چون او کسی را تعجب زده نکرد و همان طور که گفته شد مسوولان نساجی انتظار داشتند بازی لغو شود و با بیان جملاتی از این دست که طبق نظر کارشناسان این بازی باید لغو شود و با پرسپولیسی ها اتمام حجت می کنند که اگر بازیکنی کرونا بگیرد مسوولیتی متوجه باشگاه نساجی نیست قصد داشتند پرسپولیسی ها را به جان سازمان لیگ انداخته اما مسوولان این باشگاه با خاطره تلخی که از کرونا نمایی ذوبی ها داشتند فریب بازی نساجی را نخورند. متاسفانه همچون دوره قبل باز هم به جای اینکه تیم های لیگ از نماینده فوتبال ایران حمایت کنند، با جو سازی تلاش کردند تمرکز سرخپوشان را بهم بزنند. از آن طرف کارشکنی های کشور میزبان که باعث شد پرسپولیسی ها برای سفر به هند 10ساعته در فرودگاه معطل شوند. به همه این ها آب و هوای گرم، شرجی گوا و قرمز بودن کرونایی این شهر باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده است. بدتر از همه این که پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت نمی شود و هتل محل اقامت پرسپولیس قرنطینه نیست.

به گفته حمید مطهری کشور میزبان بعد از بازی ها برای ریکاوری استخر و سونای اختصاصی در اختیار نخواهد گذاشت. روز قبل هم خبر رسید کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس مخالفت کرده است. ظاهرا پایانی بر تصمیمات عجیب AFC نیست و مسوولان امر بعد از این که در اقدامی عجیب میزبانی مسابقات را به هند دادند هیچ توجهی به خطرهایی ندارد که با این روند تیم های گروه E را در هند تهدید می کند. اگر خدای نکرده هر یک از بازیکنان پرسپولیس در جریان مسابقات دچار کرونا شوند لطمه جبران ناپذیری به این تیم وارد خواهد شد. چراکه این موضوع نه فقط کار پرسپولیس را برای صعود از گروه سخت می کند که در مسابقات داخلی هم دچار مشکل خواهد کرد. همان طور که می دانید سرخپوشان در برگشت با سپاهان و استقلال باید بازی کند و تصور کنید یکی از نفرات اصلی تیم کرونا بگیرد و این دو بازی را از دست دهد؛ 2بازی که برای قهرمانی خیلی تعیین کننده است و مقابل دو رقیب اصلی برگزار می شود و اهمیتش کمتر از مسابقاتی نیست که پرسپولیس در پیش رو دارد.

روزی که قرعه پرسپولیس به تیم هندی افتاد، بسیاری از سهولت کار تیم برای صعود می گفتند ولی ای کاش این تیم مثل دوره قبل به تیم های قدر آسیایی می افتاد نه تیمی که هیچ وقت بازی در این سطح را تجربه نکرده است.

حالا بیشتر از قبل این واقعیت مشخص شد که بازی کردن با حریفانی که در سطح حرفه ای رقابت می کنند صد برابر بهتر از تیم هایی چون گواست. امروز حتی اگر یک تیم عربستانی که دشمنی دیرینه با فوتبال ما دارد میزبان پرسپولیس بود خیال مان بابت صعود و اتفاق هایی که گفتیم راحت تر می بود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/140288
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

نتیجه دربی 104؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال