ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

برمک: تیم گل‌محمدی ابز ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 1 اظهار نظر

-

3 سال پیش

برمک: تیم گل‌محمدی ابزار پیروزی برابر الهلال را دارد

ارتش سرخ دات کام :
برمک: تیم گل‌محمدی ابزار پیروزی برابر الهلال را دارد
مهاجم سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس از نظر انگیزشی و نمایش فوتبالی، شرایط بهتر و مناسب‌تری را در لیگ ایران و آسیا دارد.

کوروش برمک، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس در آستانه دیدار مهم این تیم برابر الهلال عربستان اظهار داشت: این تیم در حالی مقابل استقلال تاجیکستان به پیروزی رسید که این حریف به مراتب حریفی آسان‌تر از الهلال بود ولی پرسپولیس با آنالیز خوبی که از حریفش داشت موفق شد بازی برتری را از خود به نمایش گذاشته و با بهره گیری از خلاقیت مهره‌های تاثیرگذارش مثل ترابی آن بازی را با پیروزی به پایان رسانده و با حکم قرعه برای دیدار روبروی الهلال آماده شود.

او در ادامه تاکید کرد: به نظرم یحیی گل‌محمدی بعد از آن دیدار ریکاوری خوب و حساب شده‌ای را برای پرسپولیسی ها در نظر گرفته و با توجه به این که امکان حضور پرسپولیس در بازی‌های رسمی وجود ندارد، قصد دارد با رویارویی برابر حریفان تدارکاتی و بازی‌های دوستانه شرایط لازم را برای تقابل برابر الهلال را ایجاد کرده و با وضعیت خوب و آمادگی بالا خود را برای دیدار روبروی حریف پرمهره و متمول آماده کند.

مربی جدید تیم شهرداری آستارا که در کنار فرشاد پیوس به تازگی در کادر فنی این تیم کار مربیگری‌اش را آغاز کرده در مورد بازی دوستانه تیمش روبروی پرسپولیس گفت: با هماهنگی‌هایی که با کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس صورت گرفته قرار است ما روز سه‌شنبه دیدار دوستانه‌ای را با پرسپولیس برگزار کنیم که این بازی می‌تواند برای هر دو تیم محک خوبی باشد. به بازیکنان‌مان گفته‌ایم و این موضوع را به آنها گوشزد کرده‌ایم که با تیمی باید بازی کنیم که 5 دوره قهرمانی متوالی در لیگ برتر را در کارنامه دارد و در آسیا هم دو فینال را در سال‌های اخیر تجربه کرده و حالا هم در آستانه حضور در فینال قرار دارد.

برمک در خصوص وضعیت فنی و فوتبالی حریف متمول پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: الهلال تیمی است که قبل از این دیدار برابر استقلال هم بازی کرد. در آن دیدار استقلال برابر این تیم بد بازی نکرد اما مشکلات استقلال در فاز دفاعی باعث شد نتواند نتیجه لازم را به دست آورد. الهلال تیمی است که بازیکنان بزرگ و گران قیمتی را در اختیار دارد اما باید به این موضوع تاکید کنم که فوتبال تیم‌های عربی در سال‌های اخیر شرایط نزولی را طی می‌کند و تقریبا می‌توانم به جرات بگویم مدتی است این تیم‌ها چیز جدیدی برای ارائه و عرضه ندارند. در این میان خوشبختانه شرایط تیم‌های ما به‌خصوص تیمی مثل پرسپولیس خیلی بهتر است. به نظرم پرسپولیس از نظر انگیزشی و نمایش فوتبالی، شرایط بهتر و مناسبت‌تری را در لیگ ایران و آسیا دارد و همین موضوع می‌تواند امیدواری‌ها را برای موفقیت پرسپولیس افزایش دهد. در مجموع من بر این باور هستم که پرسپولیس ابزار پیروزی برابر الهلال را دارد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به شرایط خط حمله و فاز تهاجمی سرخ‌ها خاطرنشان کرد: پرسپولیس کار خود را برای این دیدار و فصل جدید در حالی آغاز کرد که شهریار مغانلو را به عنوان بازیکنی که می‌توانست مهره کلیدی برای این تیم باشد را از دست داد. به نظر من سبک بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که به مهاجم بلندقامت نیاز دارد. به هر حال شرایط برای همکاری او با پرسپولیس فراهم نشد تا در غیاب او پرسپولیس روی مهاجمان قبلی‌اش و حامد پاکدل به عنوان یار جدید حساب باز کند. با این تفاسیر به نظرم پاکدل شرایط فیزیکی و فوتبالی را دارد که بتواند نقش شهریار را در پرسپولیس ایفا کند و امیدوارم به گونه‌ای در پرسپولیس کار کند و از او بازی گرفته شود که سرنوشت بازیکنی مثل آرمان رمضانی برای او تکرار نشود. البته به این نکته را هم باید اشاره کنم که پرسپولیس در سال‌های اخیر ثابت کرده که متکی به فرد نیست و می‌تواند با جایگزین‌های خوب خلاء جدایی ستاره‌ها و مهره‌های شاخصش را پر کند.

او ادامه داد: نفرات دیگر در فاز حمله از جمله عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی و مهدی عبدی هم نشان داده‌اند مهره‌های خوبی هستند که بارها با گلزنی در دیدارهای حساس اصطلاحا کار را برای پرسپولیس در آورده‌اند. البته من از این فرصت استفاده می‌نم و برای مهدی‌خانی، مهاجم جوان پرسپولیس که در سال‌های قبل در تیم جوانان شاگردم بوده آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که هرچه سریع تر با توپ پر به میدان بازگردد.

مربی جدید شهرداری آستارا در خصوص وضعیت این تیم تصریح کرد: فرشاد پیوس به عنوان سرمربی این تیم، برنامه 3 ساله و بلند مدتی را برای این تیم طراحی کرده که امیدوارم همه ارکان تیم و باشگاه دست در دست هم بتوانیم به این اهداف دست پیدا کنیم. سال قبل این تیم گزینه سقوط به دسته پائین‌تر بود اما امسال سعی داریم ابتدا با شخصیت‌سازی برای این تیم، ثبات لازم را به تیم تزریق کنیم و در ادامه برای فصل‌های بعد برای صعود به لیگ برتر مهیا شویم. این در حالی است که به جز این برنامه، ما برنامه ویژه‌ای برای تیم‌های رده سنی پایه باشگاه داریم و می‌خواهیم در این زمینه نیز پشتوانه سازی داشته باشیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144522
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی بارانی

0

0

3 سال پیش

صدرصدکه میتونیم

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال