ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

بنگر: وقتی استقلال قهر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

بنگر: وقتی استقلال قهرمان شد همه چیز گل و بلبل بود

ارتش سرخ دات کام :
بنگر: وقتی استقلال قهرمان شد همه چیز گل و بلبل بود
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.

محسن بنگر مدافع اسبق پرسپولیس که اکنون به عنوان مربی نیز شرایط مطلوبی را دنبال می‌کند و توانسته با هدایت شهرداری آستارا و علیرغم مشکلاتی که داشتند، سهمیه این تیم را در لیگ آزادگان حفظ کند، درباره قهرمانی و موفقیت سرخ‌ها گفت: تیمی که قهرمان هر سه جام شده عملکردش مشخص است و دیگر نیازی به تفسیر و تعریف و تمجید ندارد. پرسپولیس به چیزی دست پیدا کرد که شایسته آن بود و نمی‌توانیم بگوییم حقش نبود به این عناوین برسد. روندی که تیم در طول فصل طی کرد نشان می‌دهد آن‌ها به مرور بهتر و بهتر شدند و فاصله چند امتیازی با صدر جدول را جبران کردند و در نهایت هم آن را حفظ کردند.

وی ادامه داد: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی توانست خودش را در شرایط بالایی نگه دارد و مشخص بود شانس اصلی قهرمانی در هر دو جام است. قبل از فینال جام حذفی خیلی‌ها می‌گفتند این بار نوبت استقلال است و پرسپولیس به خاطر قهرمانی لیگ، در جام حذفی انگیزه کافی ندارد و استقلال برنده می‌شود و جام را بالای سر می‌برد ولی اتفاقاً آرامشی که در پرسپولیس حکم فرما بود بر استرس استقلالی‌ها غلبه کرد و توانستند پیروز شوند و جام دوم و به دنبال آن جام سوم را بالای سر ببرند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه برخی تیم ها قهرمانی پرسپولیس را تبریک نگفته و حتی آن را زیر سوال بردند هم توضیح داد: همیشه هروقت پرسپولیس قهرمان می‌شود این مسائل را مطرح می‌کنند و وقتی خودشان قهرمان می‌شوند همه چیز گل و بلبل است. تا قبل از این می‌گفتند آقای سلطانی فر عامل قهرمانی پرسپولیس است و وقتی سلطانی فر هم عوض شد بازهم تیم قهرمان شده و نمی‌خواهند واقعیت را قبول کنند.

وی در مورد وضعیت نیمکت پرسپولیس و شایعه حول یحیی گفت: شنیده‌ام یحیی گل محمدی گفته قصد دارد استراحت کند. فشار کار در تیمی مثل پرسپولیس بالاست و همه از شما انتظار دارند. حتی انواع و اقسام جام ها را هم در گذشته درو کرده باشید کافی است 5 بازی نتیجه نگیرید و همه علیه شما می‌شوند. او در میانه فصل دوران سختی را پشت سر گذاشت و حق می‌دهم خسته باشد و به دنبال استراحت باشد. از زاویه یک دوست و هم تیمی سابق بخواهم نگاه کنم به گل‌محمدی حق می‌دهم ولی از زاویه یک پرسپولیسی نگاه کنم دوست دارم یحیی در تیم بماند چرا که عملکرد خوبی دارد و تیم را به خوبی می‌شناسد و اگر تغییر در کادرفنی رخ دهد ممکن است به زیان پرسپولیس تمام شود.

بنگر در مورد مجمع باشگاه و ابقای اکثر اعضای هیات مدیره هم توضیح داد: ثبات در مدیریت موضوع مهمی است. همانطور که گفتم بهتر است گل محمدی در تیم بماند در خصوص مدیریت باشگاه هم این حرف را می‌زنم. درویش عملکرد خوبی در یک سال گذشته داشت و هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفت و هم کادرفنی و بازیکنان از مدیریت او راضی بودند و آرامش در تیم حکم فرما بود. خوشحالم که تغییرات زیادی در مدیریت باشگاه رخ نداده و اینکه تکلیف این موضوع هم روشن شد و به درازا نکشید.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در فصل آتی گفت: پرسپولیس تیم خوب و کاملی دارد. اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان کنونی و شاکله اصلی تیم باشد و در کنار آن دو موضوع را هم مد نظر قرار دهند. یکی تقویت تیم در چند پست با جذب بازیکنانی که در سطح پرسپولیس باشند و در کنار آن جوانگرایی و پایین آوردن میانگین سنی تیم. میانگین سنی تیم به نظرم کمی در حال بالا رفتن است و وقتش است به مرور بازیکنان جوان تر به ترکیب اصلی تزریق شوند تا در آینده از این موضوع تیم ضربه نخورد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155183
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمود تاجدینی

0

2

11 ماه پیش

آقای بنگر عزیز این بهانه ها وادله ها دیگر نخ نما شده وحنای این جماعت هیچ رنگی نخواهد داشت خداروشکر پرسپولیس بعد از قهرمانی در حذفی اونم در یک فینال رو در رو با استقلال وشکست دادن آنها برای خیلی ها خیلی چیزها روشن شد من دوستان زیادی دارم که هوادار واقعی ومتعصب استقلال هستند که بعد از این باخت واقعیت ها برایشان روشن شد ودست از بهانه جویی و تهمت وافترا برداشته اند و این قهرمانی را تبریک گفتند حتی بعد از قهرمانی ما در حذفی خیلی از بازیکن های دیگه واز تیم های دیگه که کورکورانه نظر می‌دادند الان کاملا رنگ واقعی وحقیقت پذیری به خود گرفته اند وتبریک گفتند لذا ما نه به تبریک انها نیاز داریم و نه تنها از این نگاه غلط ومنفی ناراحت نمیشیم بلکه خوشحالیم بگذارید به مانند یک کپک احمقانه سر تو برف فرو برند ووقتی قهرمانی ما رادر اسیا دیدند ورشد چشم گیر ما در مجامع بین الملل فیفا حس کردند آنوقت سر از برف بیرون می آورند ومی فهمند که رو دست خوردند که اون روز برای ما نزدیک است واین هوشیاری وفهمیدن حقایق برای آنها دیر وپشمان خواهند شد از این افکار ونگاه که دیگر برای آنها هیچ سودی نخواهد داشت


فردین کرمی

0

2

11 ماه پیش

خداراشکرسجادی اومدجای اون بدردنخورقبلی وازلجن بودنش همین بس که باشگاه وهواداران بخاطراین تهمتاتامرزسکته میرفتن ولی عمداسکوت میکردچندروزپیش به یکی ازدوستان کیسه ایم پیام دادم گفتم یادتونه دهنتون ازصبح تاشب چرت فقط قراعت میکردخداراشکروزیرقبلی اخرفصلابراجام دبل میکردیم این جدیده که قراربودبشه کابوس وپایان داستان خوشیهای پرسپولیس ولی الان وازاین به بعدفقط هتریک وقتشه به قدرت ابرقدرت ایران ایمان بیاوریدواین دم وبازدمی روکه هدیه گرفتیدازخداخرج تهمت وعصبانیت نکنیدعاقلی یعنی پیشرفت وسماجت وانکارنابودی که شماجماعت توهین به دست استادشین وماهم خوشحال


ع حسین زاده

0

4

11 ماه پیش

توبرنامه فوتبال برتر مرادمند چرت میگفت و میثاقی بی خاصیت هم فقط داشت تأیید میکرد، هنوز کری بیرانوند رو فراموش نکردن و اونو در شأن پرسپولیس ندونست، ولی حرکت ساپینتو و تحریک هواداران استقلال نسبت به بیرانوند تو شأن استقلال میدونست، البته که همین حرکتشون گورشون رو کند و جام و همه چیز خودشون رو از دست دادن.


روح اله فرج زاده

0

3

11 ماه پیش

کیسه هوچیگری، فرافکنی و حرف مفت زدن عادتش هست


احمد نوری اسرمی

0

2

11 ماه پیش

دیوار هاشا برای اینا خیلی بلنده


عبدالرضا قربانی

0

3

11 ماه پیش

درود بر بنگر با تعصب


آرین

0

3

11 ماه پیش

درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس... دمت گرم بابت حمایتهایی که از تیم محبوبت میکنی.... امیدوارم همیشه سلامت وشاد باشی مرد با تعصب پرسپولیس ♥♥♥♥♥♥


مبین نورزایی

0

3

11 ماه پیش

تیمی که صنعت نفت آبادان و مساوی کنه قهرمانی بهش نمیاد😂😎


حسن شاهین

0

3

11 ماه پیش

قهرمانی مال پرسپولیسه🏆+🏆🏆🏆🏆🏆


میلاد قنواتی

0

4

11 ماه پیش

اره خوب من موندم چقدر هوادارن کیسه نفهم تشریف دارن خانم مجیدی از زمین زمان حمایت شد کلات پدسپولیس باعث شد ریس جمهور وارد گود بشه غیر اینکه کیسه تا دندون مصلح کردن کمیته داوران وزیر ورزش خلاصه همه دیدم ک چ ها کردن تا کیسه بدون باخت قهرمان ش قراداد بازیکنها چند برابر شد برا روحیه دادن ب تیم حالا ب گوه خوردن افتادن گذشت اون زمان ک خودتون با پرسپولیس مقایسه مگردین

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 17:00
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال 2 - 1 ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال