ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

جباری: باید جنبه برد و ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

1 سال پیش

جباری: باید جنبه برد و باخت داشته باشیم

ارتش سرخ دات کام :
جباری: باید جنبه برد و باخت داشته باشیم
رضا جباری پیشکسوت پرسپولیس گفت: شکست مقابل فولاد خوزستان فاصله تیم‌های دیگر را با پرسپولیس کم کرد اما این تیم باز هم فرصت دارد فاصله‌اش با رقیبان را افزایش دهد.

دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس در اهواز به پایان رسید اما نقل قول‌ها، صحبت‌ها و حواشی آن هنوز به اتمام نرسیده است. به بهانه دومین شکست فصل پرسپولیس در لیگ بیست و دوم سراغ رضا جباری‌ هافبک مهاجم تکنیکی پرسپولیس در دهه ۸۰ رفتیم.

جباری در این رابطه به ما گفت: من واقعا نمی‌توانم درباره مسائل فنی دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس صحبت کنم چرا که خیلی فوتبال فنی ندیدم. شاید خیلی‌ها از فولادی‌ها ایراد بگیرند اما به نظر من به هر حال این هم یک سبک است. نیمه اول این دیدار فقط یک شوت استثنایی داشت که آن هم فقط از یک بازیکن با کلاس و اروپایی برمی‌آمد. غیر از آن گل تماشایی در نیمه اول دیگر چیز خاصی ندیدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم پرسپولیس بیشتر بازی را در اختیار داشت اما به اعتقاد من یک ستاره کار دربیار به قول فوتبالی‌ها در اهواز نداشتیم. شاید حضور یک بازیکن تکنیکی و گلزن می‌توانست گره کار را باز کند. هر چند برخی بازیکنان مثل شیخ دیاباته یا مهدی ترابی خیلی تلاش کردند اما فولادی‌ها دقیقا می‌دانستند از این بازی چه می‌خواهند و به آنچه که هدف گذاری کرده بودند هم رسیدند.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: بعد از بازی هم یکسری صحبت‌ها یا بیانیه‌ها منتشر شد که جالب نبود. به هر حال فوتبال برد دارد و باخت هم دارد. ما هم باید جنبه باخت داشته باشیم و هم جنبه برد و به نظرم در مجموع شاهد اتفاقات قشنگی نبودیم. از شروع این مسابقه شاهد تنش کنار خط بودیم. البته من لازم می‌دانم بگویم دیگو سیمئونه سرمربی آتلتیکو مادرید هم در بازی‌های تیمش لب خط روی اعصاب سرمربی و نیمکت حریف و حتی داور است اما باید مقابل چنین سبکی هم ایستادگی کنیم. آقا یحیی را سال‌هاست می‌شناسم و می‌دانم یک سرمربی آرام و بی حاشیه است. بعد از بازی هم خیلی عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید و شاید این هم به دلیل باخت تیمش طبیعی باشد. با این حال معتقدم پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به آرامش دارد و ادامه این دعوا یا درگیری با فولادی‌ها و ... بیشتر به سود سپاهان و استقلال و رقیبان پرسپولیس است.

هافبک تکنیکی سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص عملکرد تاکتیکی این تیم مقابل فولاد خوزستان نیز تصریح کرد: شاید نکته ای که برای من عجیب بود بازی مستقیم مقابل فولاد خوزستان بود. از زمانی که شیخ دیاباته وارد زمین شد تیم پرسپولیس سعی کرد به بازی مستقیم و توپ‌های بلند روی بیاورد درحالی که این مهاجم آفریقایی به رغم قد بلندی که دارد سرزن قهاری نیست. ما یک زمانی در همین پرسپولیس پایان رأفت را داشتیم که در بازی مستقیم نمونه بود. توپ‌ها را می‌ریختیم برای پایان و او هم روی توپ تأثیر می‌گذاشت و حتی از این طریق به گل می‌رسیدیم. در اهواز اما ما در خط حمله عنصر کارآمد روی توپ‌های هوایی نداشتیم و به همین خاطر اغلب ارسال‌های بلند پرسپولیس را مدافعان فولاد دفع می‌کردند. این در حالی است که پرسپولیس بازیکنان تکنیکی و دریبل زنی مثل محمد عمری، امید عالیشاه و به ویژه مهدی ترابی و وحید امیری را داشت. ما می‌توانستیم با استفاده از این بازیکنان ریزنقش و تکنیکی راحت تر به دروازه حریف نزدیک شویم و قطعا خود آقای گل محمدی هم این موضوع را می‌دانست و به احتمال قوی بچه‌ها احساسی شدند. احساسی هم بازی کردند و نتیجه آن شد که نباید می‌شد.

وی همچنین افزود: این هفته بازی سنگینی با آلومینیوم اراک داریم. البته معتقدم این بازی برای بازیکنان پرسپولیس راحت تر از فولاد است به شرط آن که خودمان آن را سخت نکنیم. به اعتقاد من پرسپولیس باید در همان نیمه اول به گل برسد و کار را تمام کند. هر چه از بازی بگذرد گل زدن به آلومینیوم و گلر خوبش پورحمیدی سخت تر خواهد شد. هر چند تمام این موارد را آقا یحیی خوب می‌داند. او در حال حاضر یکی از پرافتخارترین و فنی ترین مربیان ایران است و انشالله با آرامش بیشتر و مثل همیشه هوش و ذکاوتی که دارد، پرسپولیس را به سوی قهرمانی هدایت خواهد کرد.

هافبک تکنیکی و سابق پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم نیز عنوان کرد: شکست مقابل فولاد خوزستان فاصله تیم‌های دیگر را با پرسپولیس کم کرد اما این تیم باز هم فرصت دارد فاصله اش با رقیبان را افزایش دهد. پرسپولیس در نیم فصل اول هم شکست تلخ خانگی را در تهران مقابل تراکتور تجربه کرد اما روی پای خودش ایستاد و دوباره برخاست. در نیم فصل اول و پس از آن باخت، یحیی گل محمدی عالی تیمش را بازسازی کرد و به قهرمانی نیم فصل رساند. حالا هم شکی ندارم این تیم با کادرفنی باهوش و با تجربه خودش می‌تواند دوباره جبران کرده و با کسب نتایج خوب در هفته‌های آینده به جام قهرمانی نزدیک تر شود.

جباری ضمن اشاره به خرید لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس، یادآور شد: واقعا الان هیچ نظری نمی‌توان داد. من دقیق نمی‌دانم آخرین بازی رسمی‌این برزیلی چه زمانی بوده یا در فصل گذشته چند گل زده است. متأسفانه در سال‌های اخیر منهای یورگن لوکادیا که رفتنی شد، پرسپولیس مهاجم ششدانگ و با کیفیت خارجی نخریده است و شاید همین موضوع ما را نگران می‌کند. امیدوارم این مهاجم برزیلی با عملکرد خوب خودش همه ما پرسپولیسی‌ها را سورپرایز کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153208
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمد رحیمی

0

3

1 سال پیش

سلام آقای جباری اگه برنامه فوتبالی رونگاه میکردی متوجه میشدی که از90دقیقه بازی فقط 55دقیقیه بازی بوده بقیه فقط توقف وجنگ ودعواوقت کشی بوده تابحال کجای دنیا همچنین فوتبالی دیده کسی


مرادسلمانی

0

3

1 سال پیش

کثیف ترین نجس ترین ترسوترازنگونام وهاشمی نسبت آشقال ندیدم.همه توپ های دوم این دوآشقال انداخت داخل زمین


مهدی‌قزوین

0

3

1 سال پیش

بلاخره یکی پیدا شد حرف حساب زد جنبه خیلی چیزه مهمی ک خیلیا ندارن ...بی جنبه تو زندگی شخصی هم خیلی دردسر میکشن من یکی سراغ دارم داداش کوچیکم...😀


Arad

0

3

1 سال پیش

با ی باخت فهمیدی قهرمان نمیشیم پس تو هوادار واقعی نیستی فقط دنبال ی بهونه هستین ک تیم رو ببرین تو حاشیه


ع حسین زاده

0

3

1 سال پیش

داری چرت میگی، سیمونه کجا به توپ جمع کن میگه وسط بازی توپ رو بنداز تو زمین، کجا برای هر سوت داور بادستیارانش میپریدن سر داور، کجا به بازیکن حریف اجازه وقت تلف کردن الکی میدن، درسته پرسپولیس خوب بازی نکرد، ولی بیخود از نکونام و تيمش دفاع نکن، این حرفها جز حسادت چیز دیگه ای نیست.


سامان کوهدشت

0

5

1 سال پیش

بله اقای جباری باس جنبه باخت داشته باشیم..ولی ناموسن شما ب عنوان پیشکسوت و هوادار پرسپولیس این باختو قبول داری؟؟ اینحرفایی ک زدی از ته دلت بود؟ مشتی خودتم میدونی با لجن بازی بردن.جون عزیزت حالمونو بیشتراز این خراب نکن.دمت گرم.


msa

0

5

1 سال پیش

نکنته های خوبی راگفتی اما نکو لجن قابل مقایسه باسیمونه نیست


احمد نوری اسرمی

-3

3

1 سال پیش

منم همیشه میگم باید نیمه اول گل بزنیم تا نیمه دوم فشار روی تیم نباشه ولی تو بیشتر بازیها نیمه اول رو از دست میدیم و یا مثل بازی با فولاد اردن یک گل میخوریم اونموقع دیگه کار خیلی سخت میشه


مهدی م

-5

3

1 سال پیش

من پارسال هم گفتم قهرمان نمیشیم همه ناراحت شدن .تیمی که به زور دوتا موقعیت نصف و نیمه ایجاد میکنه نمیتونه قهرمان بشه.یحیی فقط دنبال بازیکنهای پا به سن گذاشته با قیمت خیلی بیشتر هست تا بازیکن خوب و موثر.چرا رامین رفت هنوز جواب نداده که الان عامل دومی سپاهان فقط رامین هست


مهدی م

-6

0

1 سال پیش

یحیی فقط دو سال با تیم برانکو قهرمان شد ولی از فصل قبل که بیشتر تیم بازیکنهای خود یحیی شدن ما هیچ جامی بدست نیاوردیم .امسال هم احتمال زیاد سپاهان قهرمان میشه با مربی و بازیکنهای خوبی که گرفته


مهدی م

-2

1

1 سال پیش

امار بازیکن ثابت میکنه که چقدر توان داره بازیکن


مهدی م

-4

1

1 سال پیش

مطمعنم این مهاجم هم خوب نیست چون یحیی فقط از یک ایجنت بازیکن میخره و اونم ثابت کرده بازیکن خوب خارجی به یحیی نمیده و فقط قیمت بازیکن خارجی رو چند برابر به تیم میفروشه و مطمعن هست که باشگاه باید بازیکنش رو به هر قیمتی بخره چون سرمربی تیم از خودش و بازیکنش حمایت میکنه


امیر سروری

-1

5

1 سال پیش

باخت تلخی بود و ناجوانمردانه بردن فولادیها تف تک صورت کثیف بدنام و بی اصل و نسب و کعبی کف خواب متادونی

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال