ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

جباری: درباره حضور در ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

2 سال پیش

جباری: درباره حضور در کادر فنی صحبت نمی‌کنم

ارتش سرخ دات کام :
جباری: درباره حضور در کادر فنی صحبت نمی‌کنم
بازیکن پیشین تیم پرسپولیس معتقد است این تیم خریدهای خوبی در نقل‌و‌انتقالات تابستانی انجام داده اما خریدهای خوب تضمین‌کننده موفقیت یک تیم نیست.

رضا جباری در گفت‌و‌گویی درباره فعالیت باشگاه پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات اظهار داشت: الان در بین اهالی فوتبال صحبت از این است که پرسپولیس خریدهای خوبی انجام داده، ولی به نظرم مقداری از این خریدها برای راضی نگه داشتن هواداران است. این استنباط شخصی من است و شاید اینطور نباشد. باشگاه عملکرد خوبی نسبت به سال‌های قبل داشته و شاید دلیل آن بودجه خوبی باشد که الان در اختیار باشگاه است. سال‌های قبل همیشه مدیران مشکل مالی داشتند، ولی الان خدا را شکر شرایط بهتر است. در کل می‌توانیم عملکرد باشگاه را مثبت ارزیابی کنیم، ولی همه چیز بستگی به خرید بازیکن ندارد که مثلاً بگوییم چون یک تیم خریدهای خوبی داشته است، پس حتماً موفق می‌شود.

وی درباره اینکه فصل گذشته بازیکنانی مانند حامد لک و چند بازیکن دیگر دلیل ناکامی پرسپولیس شناخته می‌شدند که الان از این تیم جدا شدند، گفت: من این حرف‌ها را قبول ندارم. این راحت است ما همه چیز را گردن یک بازیکن یا مربی بیندازیم، ولی واقعاً اینطور نیست. اشتباه پیش می‌آید و ممکن است خیلی هم مهلک باشد، ولی اینکه عدم موفقیت را گردن یک نفر بیندازیم حرف درستی نیست. در مورد کادر فنی هم این حرف‌ها زده شد و من واقعاً آن را قبول ندارم. گرچه می‌گفتند باید کادر فنی عوض شود، ولی مطهری، فنایی و رحیم‌پور همان کسانی بودند که پرسپولیس دو بار با آنها قهرمان لیگ شد و به فینال آسیا رسید.

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: وقتی حامد لک به پرسپولیس آمد حقیقتاً خوش‌بین نبودم، ولی عملکردش در لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده بود. فنایی همان مربی است که با او کار کرده بود، ولی وقتی برخی اشتباهات سر زد، همه چیز را سر او خالی کردند. حق هر باشگاهی است که کادر فنی‌اش را انتخاب کند، ولی توقع من این بود که پای کادری که دو سال قهرمان شده بود، می‌ماندند. نظر من این است و امکان دارد افرادی دیگر نظرشان فرق کند.

جباری در ادامه با بیان اینکه پرسپولیس نیاز مبرم به جذب مهاجم دارد، گفت: بیشترین نیاز پرسپولیس در خط حمله است و حداقل باید دو مهاجم «تاپ» جذب شوند. پرسپولیس مهدی عبدی را دارد که جوان است و می‌تواند به تیم کمک کند، ولی به جز او دو مهاجم خارجی گلزن هم باید به تیم اضافه شوند.

وی در واکنش به این موضوع که بعضاً از او نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی پرسپولیس نام برده می‌شود، یادآور شد: آرزوی هر پرسپولیسی است که در کادر فنی این تیم باشد و برای هر کسی افتخاری است. اجازه بدهید فعلاً در این مورد صحبتی نکنم، چون جوی را که ایجاد می‌شود، نمی‌پسندم. به هر حال همانطور که گفتم آرزوی هر پرسپولیسی است که این اتفاق برایش رخ دهد، ولی فعلاً ترجیح می‌دهم صحبت نکنم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149868
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
بابک اعتمادیان

0

1

2 سال پیش

طرفداران یحیی خواهشن به منتقدان یحیی توهین نکنن . قرار نیست همه با هم همنظر باشن من خودم منتقد یحیی هستم ولی این دلیل نمیشه به دیگری تهمت کیسه کش بودن بزنم


عشق یعنی پرسپولیس

-2

0

2 سال پیش

بابا این محمد نوید ناصری کیسه کشیه از برنامه بندازینش بیرون...


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-2

2

2 سال پیش

مربی خوب میتونه از یه بازیکن معمولی مثل آدم همتی یه بازیکن در حد خوب بسازه و یه مربی دلال هم میتونه از مهدی عبدی زننده گل پرسپولیس تو فینال یه بازیکن بیخیال بسازه... خدا لعنت کنه انصاری فر خائن کثافترو که این مربی رو گذاشت تو دامنمون...


Esi 6atishe

-1

1

2 سال پیش

شاید یه خبرایی شده که اینجور میگه


ali mehri

0

2

2 سال پیش

یک‌ خبرم بدم با سعید صادقی هم قرارداد امضا کردن تمام فقط شنبه میره باشگاه‌ برا عکس با لباس اینم صادقی کون کیسه کشا بسوزه روشون کم شد درویش پرز داره میترکونه


ali mehri

-1

2

2 سال پیش

دمت‌ گرم‌ اقا‌ رضا حرف حق زدی اب در کوزه ما تشنه لبان میگردیم جباری مربی خوبیه چرا یحیی ازش استفاده نمیکنه


محمود تاجدینی

-1

2

2 سال پیش

هنوز زود برای جباری که در این سطح باشگاه پرسپولیس کار کنه امیدوارم که هرچه زودتر تکلیف این پست مهم فنی روشن بشه به عقیده من یک مربی نامبر وان خارجی ترجیحا ایتالیایی بگیرند که ی سر وسامان به خط دفاعی ویک مربی آلمانی بدنساز بیارند که این دو کشور همیشه در این دو پست صاحب سبک وکلی حرف برای گفتن داشتند در غیر اینصورت بهترین گزینه برای دستیاری یحی حسینی که سالها باهاش کار کرده فقط باید دید که آیا دوباره حاًر میشه با وجود اینکه چند سال سرمربی شده دوباره بیاد زیر دست یحیی و بدنساز هم بدنساز زمان برانکو رو بیاره که اسم اش رو الان فراموش کردم که این دو هم فوق العاده هستند


تــــوفیق پرسپولیس ❤

0

2

2 سال پیش

حقته که تو پرسپولیس پست بگیری رضا پرسپولیسی امیدوارم هم تو هم رهبری فرد هم مجتبی محرمی وغیره وارد باشگاه پرسپولیس بشید.. چون هرپیشکسوتی که عاشق این تیم هست باید مدیران پرسپولیس بهش توجه کنن... نمیدونم چرا ما میزاریم پیشکسوتای کیسه میان تو پرسپولیس پست بگیرن امثال محمدی و غلامپور و یحیوی در حالی پیشکسوتان ما بیکار نشستن خونه مثلا الان به مربی گلر نیاز داریم وما پرسپولیسیا بهترین مربی گلرا رو داریم ولی بهش توجه نمیکنیم. احمدرضا عابدزاده) وما رفتیم دنبال مربی خارجی که بعد بریم پول دلاری بهش بدیم چرا اخه؟؟؟


فردین کرمی

0

1

2 سال پیش

رضاجان هرجاهستی موفق باشی اون تکنیک ناب وتعصبت روفراموش نکرده ایم اون جاگذاشتنای تحقیرامیزفکری نرخروگلت تودربی کاشکی بیای


یعقوب آذرنوش

0

2

2 سال پیش

آقای گل محمدی چرا رضاشاه رودی رو بعنوان دستیار انتخاب نمی کنی یا مجتبی محرمی رو انتخاب نمی کنی یا نادر محمدخانی یا ادموند بزیک رو انتخاب نمی کنی یاعلی کریمی رو انتخاب نمی کنی یا بهروز رهبری فرد رو انتخاب نمی کنی یا علیرضا امامی فر رو انتخاب نمی کنی یا محمد خاکپور رو انتخاب نمی کنی یا محسن بیاتی نیا رو انتخاب نمی کنی.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 فولاد 5 0 8
5 تراکتور 4 5 7
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 4 1 6
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
11 مس رفسنجان 4 0 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال