ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

جباری: من بودم سروش را ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

1 سال پیش

جباری: من بودم سروش را بیرون نمی‌گذاشتم

ارتش سرخ دات کام :
جباری: من بودم سروش را بیرون نمی‌گذاشتم
رضا جباری هافبک تهاجمی اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنی مانند سروش به‌دلیل سبک متنوع بازی‌اش حتماً می‌تواند خیلی بیشتر برای پرسپولیس مؤثر واقع شود. به بهانه برد پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و مسائل فنی که پیرامون تیم صدرنشین وجود دارد گفت‌و‌گویی داشتیم.

*قبول دارید با وجود برد باارزش مقابل ذوب‌آهن بازی پرسپولیس طراوت همیشگی‌اش را نداشت؟
به نظرم پرسپولیس تداوم همیشگی در نتیجه‌گیری را دارد و این نقطه عطف این تیم است. چه بسا در روزی که شاید خیلی هم خوب بازی نکند برنده می‌شود؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد تفکرات یحیی خیلی خوب در تیمش جا افتاده و فکر می‌کنم بازی به بازی هم بهتر می‌شود. پرسپولیس اگر با همین فرمان پیش برود اتفاق‌های خوبی در پیش خواهد داشت.

*منظورتان قهرمانی است؟!
از حالا نمی‌توان با قاطعیت در رابطه با قهرمانی حرف زد اما پرسپولیس روند خیلی خوبی را در پیش گرفته و با قدرت جلو می‌رود و فراز و نشیبی ندارد هر چند که سپاهان هم تیم خوبی است، با وجود این پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشته و دارد و حتماً موفق خواهد شد.

*اما باز هم این واقعیت مقابل ذوب‌آهن تکرار شد که پرسپولیس مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند کارش به مشکل می‌خورد!
معمولاً این مشکل برای خیلی از تیم‌های هجومی وجود دارد و این مختص به پرسپولیس نیست. این مشکل هم به نوعی ریشه در فوتبال ما دارد و به هر حال تیم‌هایی که به پرس از بالا روی می‌آورند تیم پرسپولیس را دچار مشکل می‌کنند.

*فکر نمی‌کنید سروش اگر از ابتدا بازی می‌کرد شرایط فنی پرسپولیس بهتر می‌شد؟
نظر شخصی من هم این است که سروش به‌دلیل سبک متفاوت بازی‌اش نسبت به بقیه هافبک‌ها حتماً اگر بازی کند قادر خواهد بود برای تیم در امر سازندگی و ارسال پاس‌های منجر به گل خیلی کمک کند. چه بسا که این مهم را در مقابل ذوب‌آهن هم بخوبی انجام داد و با حضورش تیم روان‌تر بازی کرد. از طرف دیگر سروش بازیکنی ایستگاهی‌زن هم محسوب می‌شود که از این مزیت او هم می‌توان خیلی خوب استفاده کرد. اگرچه این نظر شخصی من است و در نهایت تصمیم‌گیرنده اصلی سرمربی پرسپولیس است.

*در رابطه با کنار گذاشتن سیامک و پاکدل چه نظری به لحاظ فنی دارید؟
به‌عنوان پیشکسوت تیم خودم را موظف می‌دانم که یکسری از مسائل را در مورد پرسپولیس بازگو کنم؛ اینکه سیامک می‌توانست باز هم عضو تیم ما باشد. چه بسا در روزهایی که خیلی به بازیکن نیاز داشتیم او در چند پست بخوبی برای ما بازی کرد به همین دلیل اگر او می‌ماند بهتر و قشنگ‌تر بود مگر اینکه خودش نخواست در پرسپولیس بماند یا پای مسائل دیگری در میان بود که من از آنها مطلع نیستم. در خصوص پاکدل هم خیلی مشکلی با جدایی‌اش ندارم چون او خیلی در پرسپولیس بازی نکرد و با وجود عمری و دیاباته و چند بازیکن تهاجمی دیگر شاید خیلی پاکدل نمی‌توانست برای پرسپولیس مؤثر واقع شود.

*در رابطه با عبدی که او هم مشخص نیست در ادامه قادر باشد به شرایط خوبش بازگردد چه نظری دارید؟
در رابطه با مسائل فنی قطعاً کادر فنی اطلاعات بهتری در خصوص این بازیکن دارد اما اگر مشکل روحی روانی باشد او باید ذهنش را از کادر فنی و بازیکنان تیم برگرداند و در این بین باید بداند چیزی که می‌تواند به او کمک کند تنها به اراده و افکار خودش بستگی دارد که باید یکسری از افکار را از خودش دور کند اگر می‌خواهد در پرسپولیس دوباره بدرخشد اما اگر غیر از این است او باید از پرسپولیس جدا شود چون در پرسپولیس موفق نخواهد بود.

*در رابطه با دیاباته که بعد از مدت‌ها بازی کرد اما اصلاً در مقابل ذوب‌آهن موفق نبود چه نقد فنی دارید؟!
به نظرم ناآماده بودن دیاباته منجر به این شد که او اصلاً مقابل ذوب‌آهن خوب کار نکند و موقعیت گل را از دست بدهد. به نطرم دیاباته اضافه وزن دارد و دوری طولانی‌مدت اجازه نداده که او در فرم خوبی قرار داشته باشد.

*بهتر نیست به جای دیاباته به بازیکنان جوان دیگر تیم بها بدهیم؟
حتماً اگر به امثال عمری بها بدهیم ثمره خیلی خوبی برای ما خواهد داشت.

*در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل فولاد که در دیدار رفت هم پرسپولیس مقابل آن تیم موفق به پیروزی نشد چه پیش‌بینی دارید؟
معمولاً تیم‌های جواد نکونام به پرس از بالا علاقه زیادی دارند که البته ما با داشتن علیرضا بیرانوند بهترین ابزار را برای شکستن این نوع پرس در اختیار داریم. جدا از این ما می‌توانیم با استفاده از بازیسازی و بالا بردن اعتماد به نفس مدافعان‌مان به بهترین شکل ممکن راه‌های خارج شدن از پرس را انجام دهیم که اگر این مسأله در تمرینات پرسپولیس تا روز بازی مقابل فولاد بخوبی انجام شود حتماً می‌توانیم مقابل فولاد هم در اهواز دست پر از میدان خارج شویم.

*در خصوص جذب مهاجم خارجی جدید چه نظری دارید؟
حتماً به جذب یک مهاجم خارجی نیاز داریم اما در این بین اینکه مهاجم جدید چه بازیکنی باشد و اینکه قرار است چقدر برای او هزینه کنیم خیلی مهم است؛ مهاجمی که باید با بقیه مهاجمان ما متفاوت باشد در غیر این صورت اگر از جوانان‌مان استفاده کنیم بهتر است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153062
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
آرین

0

3

1 سال پیش

ادامه حرفهای قبل.... و دوم اینکه اصلا مدریت بلد نیستید همونطور که بلد نیستید چطوری از اسطوره هاتون حمایت کنید برید خارجی هارو ببینید مثلا همین رئیس فدراسیون فرانسه به خاطر یه بی احترامی به زیدان اسطوره فرانسه از کار برکنار شد به این میگن حمایت.... بریم سر اصل مطلب که سیامک باشه بازیکنی مثل سیامک اگه توی یکی از تیم های رقیب باشه اون موقع متوجه میشید که چقدر ارزش داره چون باید کلی هزینه کنی تا بهش برسی مثل مغانلو... مثل شهاب زاهدی که دوسال پدر خودمونو درآوردیم ولی نیومده.. در صورتی که وقتی پرسپولیس بود به راحتی انداختیمش بیرون حالا هم همینکار رو با رامین انجام دادیم که کلی امتیاز برای سپاهان گرفته و حالا هم داریم این کار رو با سیامک میکنیم... پس من نمیدونم مدیریت به چه دردی میخوره فقط به درد عکس انداختن و مصاحبه کردن میخوره... من نمیدونم مدیریت این وسط چه گوهی میخوره که بازیکن با تعصب و باغیرت تیم رو که شیش سال زحمت کشیده رو توی نیم فصل که احتیاجی هم به بازیکن زیاد نداره رو داره میندازه بیرون یا بهتر بگم داره سودشو میده دشمنامون بخورن ماهم باید حسرتشو بخوریم.... خاک توی اون سرتون با این مدیریتتون


آرین

0

3

1 سال پیش

واقعا با این مدیریتی که دارید متاسفم براتون... اول اینکه سیامک بازیکن با غیرت و با تعصبی هست و برای پرسپولیس توی زمانی که بازیکن نداشتیم خیلی زحمت کشیده... حداقل میتونستید پایان فصل برای جداییش تصمیم بگیرید چون ما الان جز یه مهاجم به بازیکن دیگه ای احتیاج نداریم و 3 تا جای خالی داریم نح


فردین کرمی

0

2

1 سال پیش

عبدی مخصوص لیست مازاده بعدشم اقایحیی تیم ذوب اهن که فقط برادفاع اومده بودکامل خستشون کردبعدش بوسیله سروش عزیزوکاپتان امیدتیرخلاص روزدپس چاکراقایحیی عزیزهستیم که باعث سربلندی ماپرسپولیسیهاس


وحید

0

1

1 سال پیش

هنوزم میگم بجای سیامک عبدی رو رد کنید بره سیامک حیفه بخدا..بهتر از حنانوف نیست یعنی


محمد رحیمی

0

1

1 سال پیش

سلام احتمالا راضی نمیشه به تیمی که مدیران میخوان بره رضایت نامه هم که بهش میدن طلبشو مثل پاکدل میبخشه که بهش رضایت نامه میدن


ali mehri

0

4

1 سال پیش

چرا اینقدر بازیکن خوب به راحتی از دست میدین نعمتی بازیکن عالی هستش حالا هم که نمیخاینش برا رضایت نامش پول خوب بگیرین مگه کم مشکل دارین اگه خودتون الان بخوایین همچین بازیکنی بگیرین بابد ۱۰ میلیارد پول رضایت نامه بدین ولی شما مفت مجانی رضایت نامه میدین اونم وقتی میبینین چند تیم خوب و پولدار میخانش واقعا متاسفم

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال