ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حلالی: بازی فولاد و پر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

1 سال پیش

حلالی: بازی فولاد و پرسپولیس بار فنی نداشت

ارتش سرخ دات کام :
حلالی: بازی فولاد و پرسپولیس بار فنی نداشت
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هم دوره‌های من با صحبت‌هایی که در کنفرانس‌های خبری انجام می‌دهند گذشته خود را هم زیر سوال می‌برند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگویی، در خصوص دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس که روز گذشته با برد فولادی‌ها به پایان رسید، اظهار داشت: متاسفانه بازی از نظر فنی چنگی به دل نزد و چیزی وجود ندارد که ما در باره آن صحبت کنیم جز اینکه از دقیقه‌ اول بازی شاهد درگیری و اعتراض بودیم. اتفاقاتی که دیروز در بازی رخ داد، باعث می‌شود که فوتبال ما راه به جایی نبرد. من به عنوان یک مربی می‌خواستم از این بازی نکات فنی یاد بگیرم؛ چراکه بازی پرسپولیس و فولاد جزو مهم‌ترین بازی‌های فوتبال ماست اما این بازی هیچ نکته فنی نداشت و فقط درگیری دیدیم. اینقدر فشار زیاد بود که داور هم دچار اشتباه می‌شد و توپ‌های معمولی را هم درست سوت نمی‌زد. نمی‌دانم دلیل این اتفاقات چه بود، اما دوست ندارم دیگر در خصوص این بازی حرف بزنم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه با این شکست اختلاف امتیاز سرخ‌پوشان با تیم دوم جدول 2 امتیاز شده و این مسئله برای پرسپولیس خطرناک است، افزود: کادر فنی باید همه چیز را در نظر بگیرد. بچه‌های ما زمانی که تحت فشار بودند، به هم‌ریخته ظاهر شدند و حتی از یک سانتر عادی هم عاجز بودند. این نشان می‌دهد که وقتی بچه‌های ما تحت فشار هستند، تصمیم‌گیری اشتباه انجام می‌دهند و این مسئله باعث شد تا بخش عمده زمان بازی را از دست بدهیم. با این همه با حرف شما موافقم؛ چراکه اختلاف امتیاز کم شد و تیم‌های رقیب به ما نزدیک شدند، اما کادر فنی پرسپولیس باید پیش‌بینی این مسائل را می‌کرد.

حلالی درباره عملکرد ضعیف چند بازیکن پرسپولیس در بازی با فولاد گفت: برخی از بازیکنان که اسمشان را نمی‌برم، در حد خودشان بازی نکردند و شاید فشار تیم مقابل باعث شده بود تا بازیکنان ما روز خوبی نداشته باشند. در این بازی موقعیت زیادی برای دو تیم به دست نیامد و به جز 5 دقیقه‌ آخر که ما دو موقعیت داشتیم، موقعیت دیگری را ندیدیم. من به فولاد تبریک می‌گویم، اما این بازی در بدبینانه‌ترین حالت باید مساوی می‌شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در یکی دو بازی قبل عملکرد خوبی داشت، اما در بازی دیروز یک دفعه عملکرد تیم پایین آمد. کادر فنی باید همه این مسائل را رصد کند؛ چراکه در ادامه شاید باز هم تیم‌هایی مقابل ما به زمین بیایند که همین اتفاقات را رقم بزنند. در کل به نظرم این باخت به موقع بود و باعث می‌شود بازیکنان به خودشان بیایند.

حلالی درباره اینکه دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را چطو را ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: آلومینیوم همیشه تیم خوبی است و من آنها را تیم چغر و گردن‌کلفتی می‌بینم. این تیم همیشه با برنامه بازی می‌کند و شاید زیاد روی دروازه حریفان حاضر نشود اما حملاتشان خطرناک است. در کل معتقدم که باید همه این مسائل مدیریت شود و داورها هم نباید تحت فشار قرار بگیرند. به نظر من دیروز ناظر بازی به صورت عجیبی تحت فشار بود و اگر قرار باشد هر بازی این‌طور روی ناظران فشار وارد شود، آنها بعد از بازی مریض خواهند شد. اداره کردن فوتبال در این شرایط سخت است؛ چراکه برای هر سوت داور 20 نفر اعتراض می‌کنند و به سمت داور حمله‌ور می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مصاحبه‌های مربیان دو تیم پس از بازی و ادبیاتی که در این کنفرانس‌ها استفاده شده خاطرنشان کرد: همه این افراد دوستان و همبازیان من بودند، اما این صحبت‌ها برای من مهم نیست، بلکه توانمندی و قدرت فنی برای من ملاک است. اگر من مربی بودم به نیمکتم اجازه نمی‌دادم که این‌طور اعتراض کنند حتی اگر حق ما را بخورند. فوتبال ما تمام شده و عمری از ما گذشته و اگر خدا به ما فرصت دهد یک مدت دیگر زندگی می‌کنیم. گاهی حرف‌هایی ردوبدل می‌شود که حتی گذشته خود را هم زیر سوال می‌بریم، اما ما به عنوان مربی باید به بازیکنان جوان کمک کنیم تا فوتبال پیشرفت کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153177
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

3

1 سال پیش

درصورتیکه که با این همه جنجال و کثافت کاری که نکونام برای بردن این بازی انجام داد، تمام نوچه های اون و سرپرست تیم به حمایت از کار اشتباه اون پرداختن، ولی آقایان باقری و پیروانی و ديگر اعضای نیمکت هیچ واکنشی به این همه بی احترامی به سرمربی و هواداران پرسپولیس نشون ندادن، درصورتیکه که دیدن دارن سر پرسپولیس رو میبرن، آقای باقری همین مهدی بی اصل و نسب تو بازی قبلی به تو هم توهین کرد و کل هواداران پرسپولیس ولی انگار چیزی نشنیدی، با این سکوت داری چه چیزی رو ثابت میکنی، آدم باید تا وقتی حرمت کسی رو نگه داره که حرمت اونو نگه دارن، دیروز ديدی که اوباش فولاد برای بردن دست به هر کاری زدن، ولی دریغ از یک عکس العمل از شما، تو فوتبال ایران هر کسی احترام داری کنه، بیشتر تو سرش میزنن، پس خواهشا شما هم یه تکونی به خودتون بدین و از حق تیمتون دفاع کنید، شما با سکوت خودتون کاری میکنید که اون عوضی ها خیال کنن حق با اوناست، بخدا آدم حرصش میگیره، هزار بلا سر تیمت بیارن باز طلبکار هم باشن ،درست گفتن، که دزد پرروح یقه صاحبخانه رو میگیره، فردا پس فردا حکم کمیته انضباطی میاد باز هم یحیی محروم میشه، نکونام با اون همه جنجال هم مثل یحیی حکم میگیره، چون زورشون فقط به پرسپولیس میرسه.


محسن نظری افلاک

0

1

1 سال پیش

محسن پرسپولیسی جواد برای تیم دیت دو به درد مربی میخورد آشیل کسی


سید هادی

0

1

1 سال پیش

تیم پرسپولیس عالیه انشالا مهاجم جدید بیاد عیسی میاد تو اوج هفته بعد گل گهر با سپاهان بازی داره مساوی بشه عالیه یا انشالا ما هم اراک میزنیم تیم روحیه می گیره


شاهین بارنج

-1

2

1 سال پیش

این پیشکسوتای به درد نخور فقط موقع باخت پیداشون میشه آقای حلالی زمان بازیگری چه گلی به سر ما زدی که حالا زر زیاد میزنی واقعا یحیی تنهاست فقط ما هوادارا را داره


جعفر باقری جیم باد

0

1

1 سال پیش

این حرف شما آقای حلالی در مورد بعضی صدق نمیکنه به خصوص آدمهایی که نان حروم سر سفره خودشون میبرن وبا دعوا وگردن کلفتی ادعای غیرت وتعصب به یه عده ای مثل خودشون دارند،از هاشمی نصب جواد چکش انتظار بهتر از این بودن مثل جوک ساله


مرادسلمانی

0

1

1 سال پیش

آقای حلالی عزیزهروقت سری تیمت روبریدندبعدبیاهمه چیزروگل وبلبل ببین وبعدبیاصحبت کن بنده خدافوتبال بردوباخت داری مساوی داری وقرارنیست پرسپولیس یاهرتیمی دیگری همه بازیهارابابردپشت سربذاری خدایی فوتبال بازی می کردندهرتیمی میبردهیچ کس ناراحت نمیشد.نه اینکه بیان سرپرسپولیس ببرندباکثافت کاری لجن بازی ۳امیتاربگیرندسرشان بخوری.


علی اکبر سلیمان کیا

0

2

1 سال پیش

این بازی نبود فوتبال کثیف بود باید فاتحه فوتبال را خوان


احمد نوری اسرمی

0

2

1 سال پیش

فولاد اردن از وسط جدول بالاتر نمیاد چون نمیتونه جلوی همه اینجوری امتیاز بگیره . جواد کثیف ابروی فوتبال خوزستان رو برد


عاشق پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

اها اینه 👍بقیه فقط میزنن تو ذوق ادم که چرا پرسپولیس باخت بازی کلا برد و باخت داره


سید ابراهیم غفاری نیا

0

7

1 سال پیش

نکونام ثابت کرد که ذاتش مثل فوتبالش کثیفه.انشالله آلومینیوم رو میبریم و دوباره روحیه به تیم برمیگرده

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال