ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حلالی: بیرانوند و پورع ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

حلالی: بیرانوند و پورعلی‌گنجی بهترین خریدها بودند

ارتش سرخ دات کام :
حلالی: بیرانوند و پورعلی‌گنجی بهترین خریدها بودند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من «علیرضا بیرانوند» و «مرتضی پورعلی گنجی» بهترین خریدهای پرسپولیس بودند، چرا که تیم فصل گذشته لطمه‌ زیادی از دروازه و خط دفاعی خورد.

اسماعیل حلالی روز شنبه در گفت و گویی در رابطه با روند نقل و انتقالات پرسپولیس، اظهار داشت: باشگاه در این خصوص خوب عمل کرده و بازیکنان خوبی جذب شدند. در حال حاضر به یک مهاجم گلزن و دفاع چپ نیاز داریم.

وی افزود: به نظر من زمان تغییرات در کادر فنی فرا رسیده بود. حمید مطهری خیلی دوست داشت که بتواند به عنوان سرمربی کار کند و به طور حتم کار سختی در نساجی پیش‌رو دارد. در کنار این مسئله باید بگویم که سایر تغییرات صورت گرفته در کادر فنی لازم بود. چرا که تیم از این شرایط لطمه‌ خورد. در بحث مربی دروازه‌بانان نه تنها پیشرفت نداشتیم بلکه پس‌رفت هم داشتیم. در پست مربی بدنساز هم دیدید که بازیکنان زیادی مصدوم شدند که این مسئله نگران‌کننده بود.

حلالی یادآور شد: با شرایطی که پیش آمده بود تغییر و تحول در کادر فنی پیش‌بینی می‌شد اما من فکر نمی‌کردم حمید مطهری از پرسپولیس جدا شود. این فصل برخلاف فصل گذشته یارگیری خیلی خوب انجام شد و بازیکنان با کیفیتی به تیم اضافه شدند. البته در چند پست همچنان نیاز به جذب بازیکن وجود دارد اما در کل معتقدم که امسال شرایط خوبی در پرسپولیس حاکم می‌شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد اینکه آیا این میزان تغییر در کادر فنی برای این تیم در فصل جدید مشکل ایجاد نخواهد کرد؟ گفت: طبیعتاً باید جایگزین کنیم و شرایط تازه‌ای ایجاد خواهد شد. البته که تغییرات زیاد هم خوب نیست ولی تیم ضعف‌هایی داشت که باید برطرف می‌شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مدیریت یک تیم پر ستاره کار را برای کادر فنی سرخ‌پوشان سخت نمی‌کند، عنوان کرد:‌ درست است که بازیکنان نامداری جذب تیم شده اما نام پرسپولیس از همه این افراد بزرگتر است. وقتی یک تیم نام کوچکی دارد نام بازیکنان بزرگ روی آن سنگینی می‌کند اما پرسپولیس آنقدر نام بزرگی است که این مسائل در آن اتفاق نمی‌افتد. بازیکنان بسیار نامداری به این تیم آمدند، اما باز هم نام پرسپولیس از آنها بزرگتر بود. امسال این تیم هم بازیکنان باتجربه و هم جوان و جویای نامی را جذب کرده که می‌توانند به تیم کمک کنند. البته مدیریت کردن بازیکنان مهم است. اما به نظر من یحیی گل‌محمدی این شرایط را دارد تا بتواند با ایجاد همدلی کارهای بزرگی انجام دهد. امسال پرسپولیس کار سختی دارد چرا که سال گذشته قهرمان نشد.

حلالی در خصوص اینکه پرسپولیس می‌تواند امسال بار دیگر در کورس قهرمانی قرار بگیرد؟ تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس از فصل گذشته شرایط بهتری خواهد داشت. قطعاً می‌توانیم چون بهترین‌ها را جذب کردیم، اگر چه به یک مهاجم ششدانگ نیاز داریم. باید قبول کرد که سطح توقعات هواداران بالا رفته و حتی دومی هم آنها را راضی نمی‌کند. معتقدم که امسال شرایط پرسپولیس بهتر خواهد بود اما در کنار آن امیدوارم که لیگ با کیفیتی داشته باشیم. به نظر من فصل گذشته از فصل یک دهه قبل ضعیف‌تر بود و شاید در لیگ فقط چند بازی خوب دیدیم. استقلال هم نفرات خوبی در فصل گذشته داشت و آنهایی را که می‌خواست، حفظ کرده و فکر می‌کنم اکنون پرسپولیس و استقلال از بقیه جلوتر هستند. درست است که سرمربی‌ فصل گذشته‌ استقلال جدا شده اما اگر ثبات مدیریت باشد، این مسئله چندان مشکل‌ساز نمی‌شود.

وی در خصوص بهترین خرید این فصل پرسپولیس نیز گفت: به نظر من علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی بهترین خریدهای پرسپولیس خواهند بود. چرا که در فصل گذشته لطمه‌های زیادی از دروازه و خط دفاعی خوردیم. از طرف دیگر بیرانوند یک دروازه‌بان ملی‌پوش است که تجربه زیادی هم دارد و این مسئله به ما کمک خواهد کرد از طرفی پورعلی گنجی نیز در خط دفاعی قطعا عملکرد خوبی خواهد داشت و خیالمان در خط دفاعی راحت می‌شود.

بازیکن پیشین تیم ملی در ادامه در خصوص وضعیت این تیم در حالی که باید خود را برای جام‌جهانی آماده کند، گفت: آنهایی که به دنبال برکناری اسکوچیچ هستند، اشتباه می‌کنند. کسانی که مخالفند و هیچ دلیلی هم ندارند. زمانی که مسئولیت را به اسکوچیچ دادیم تیم شکل خوبی نداشت و الان شکل خوبی گرفته در حالی که آنقدر که اسکوچیچ به تیم ما کمک کرد، ما به او کمک نکردیم. امیدوارم فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این تدارکات ضعیف، تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی زنگ تفریح نخواهد شد؟، گفت: با این برنامه‌ریزی که می‌بینیم خیلی امیدی نیست، مگر اینکه تغییرات ایجاد شود و برنامه‌های خوبی برای مدت باقیمانده داشته باشیم. وضعیت تیم را باید سروسامان دهیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150002
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فردین کرمی

-1

2

2 سال پیش

دیدین یکسره چرتوپرت میکنن که مابدون باخت اول شدیم ونمیدونم تاریخی هستیموفلان به نظرم خودمامقصریم تواین چندسال حداقل دوسه سال اول تاچندهفته اخروقبل موعدماکه قهرمان میشدیم نفرات اصلی میرفتن خوته استراحت وامیدبازی میکردوبه ذوب اهن میباختیم نمیکردیم سفتوسخت نذاریم تالیگ تموم نشده رهانکنیم که حالاماپنج بارپشت هم اول شدیم دوگانه بردیم فینال چمپیولیگ به اون سختی ومشکل رفتیم ولی دوچرخه بایک قهرمانی صدقه ای وناجوانردانه بیادوپزبده پس خودمون مقصریم وبایداین چرتوپرتاروتحمل کنیم انشالاکه امسال مثل اشغال خودشونورکوردتقلبشونوجمع میکنیم ومیندازیم توزباله دان تاریخ وبقیه تیماروهم بااین همه عنصرتکنیکی وعاشق یکی یکی ازدم تیغ میگذرونیم


فردین کرمی

0

2

2 سال پیش

امسال به امیدخداازسوت شروع فصل وازهون بازی اول بایدنه به راحتی یک گل بخوریم نه امتیازازدست بدیم وبایک رکوردمنحصربه فردجواب دندان شکنی به این یک قهرمانی پوشالی کاذب صدقه ای گلگهروپنجاه پنالتی دوچرخه سواران بدیم


سامان ❤پرسپولیس❤

0

2

2 سال پیش

داداش بقیه خریدها بد نبودن؟؟؟عالی بودن مشتی عالی


سامان ❤پرسپولیس❤

0

2

2 سال پیش

پرسپولیس،عشق ابدی.....قلبمون ب عشق پرسپولیس میتپه بخدا قسم... دوگانه لیگ ایشالله..💪💪..بعلاوه ی قهرمانی آسیا ک خیلی ساله بدهکاره پرسپولیسه..❤❤❤❤❤❤❤


.........

0

3

2 سال پیش

بقیه خرید ها هم بد نبودن

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال