ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حلالی: جلوی مردم نگویی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 34 اظهار نظر

-

7 ماه پیش

حلالی: جلوی مردم نگویید که پرسپولیسی هستیم!

ارتش سرخ دات کام :
حلالی: جلوی مردم نگویید که پرسپولیسی هستیم!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس از برد مقابل گل‌گهر اظهار داشت: به نظر من شکل تیم بد نیست و با اینکه چند بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما کیفیت تیم قابل قبول است. البته یک مشکلی پرسپولیس دارد و آن این است که شکل بازی تیم در نیمه دوم کاملاً متفاوت از نیمه اول است و در چند بازی این مشکل را به خوبی دیده‌ایم.

پرسپولیس در نیمه دوم بازی‌های خود عملکرد خوبی نداشته به طوری که عقب نشستیم و در حملات کم ‌آوردیم. حتی گل‌گهر به ما گل زد و شانس آوردیم که داور آن توپ را گل نگرفت. وقتی شما در زمین خودتان جلو هستید باید پلن و نقشه داشته باشید چون امکان دارد که تیم گل بخورد و برد را از دست بدهد. از طرف دیگر مصدومیت‌ها در تیم زیاد شده اما از نظر امتیازی شرایط قابل قبول است و امتیازات خوبی تا اینجا جمع کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که مربیان پرسپولیس دلیل مصدومیت‌ها را زمین ورزشگاه آزادی می‌دانند اما به نظر می‌رسد زندگی برخی از بازیکنان حرفه‌ای نیست و یا اینکه بدنسازی خوبی در پرسپولیس انجام نمی‌شود که باعث مصدومیت‌های سریالی شده است، اظهار داشت: همه من را می‌شناسند و می‌دانند که با کسی تعارف ندارم. پرسپولیس چون بیشتر روی زمین بازی می‌کند و به همین دلیل مصدومان بیشتری هم می‌دهد اما یک بخش دیگر مصدومیت‌ها به خاطر بدنسازی یا زندگی غیر حرفه‌ای بازیکنان است. بازیکنی که میلیاردها تومان پول می‌گیرد باید استراحـت، تغذیه و زندگی حرفه‌ای داشته باشد. من از وضعیت زندگی بازیکنان پرسپولیس بی‌خبرم اما مطمئن هستم که 80 درصد فوتبالیست‌ها فقط در زمان قرارداد بستن حرفه‌ای هستند و زندگی حرفه‌ای ندارند.

حلالی ادامه داد: چرا بازیکنی مثل علیرضا بیرانوند که گلر اول تیم ملی است باید ساعت 2 صبح در تلویزیون باشد؟ چرا او ساعت 2 صبح مشغول مصاحبه با مجری تلویزیون است؟ من اگر جای مدیران باشگاه بودم او را به اندازه کل قراردادش جریمه می‌کردم. کجای دنیا یک بازیکن فوتبال ساعت 2 صبح در تلویزیون مشغول مصاحبه است؟ فوتبالیست‌های حرفه‌ای 11 شب را نمی‌بینند اما این درد فوتبال ما است و مدیریت فوتبال ما است که خیلی از بازیکنان تازه 11 شب، شب‌نشینی‌های‌شان شروع می‌شود. همین مسائل باعث می‌شود تا بازیکنان مصدوم شوند. خستگی، بی‌خوابی و مشکلات در زندگی باعث رقم خوردن این اتفاقات است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اخطارهایی که یحیی گل‌محمدی به این باشگاه برای دریافت آپشن‌هایش داده است، گفت: این رفتارها نشان می‌دهد که دوگانگی و دو دستگی وجود دارد. مگر می‌شود یک بازیکن در پرسپولیس جرأت داشته باشد به تمرین برود و تمرین نکند؟ من در لیگ دو مربیگری می‌کردم و بازیکن جرأت نداشت تمرین نکند اما در پرسپولیس می‌بینیم این اتفاقات خیلی زیاد رخ می‌دهد. مگر می‌شود بازیکن در پرسپولیس پول نگیرد؟ اگر بازیکنی جرأت می‌کند در پرسپولیس تمرین نکند شک نکنید که با کادر فنی هماهنگ است و مربیان او را تحریک می‌کنند. آقایان شما صددرصد پول خودتان را گرفتید اما این کارها را انجام می‌دهید. مشخص است که پرسپولیس را دوست ندارید و به آن وفادار نیستید چرا که تا دو برد آوردیم دوباره این داستان‌ها شروع شد. من با خودم تعارف ندارم اما باید قبول کنیم که ما سه بازی را در لیگ بردیم که نباید می‌بردیم و اشتباهات داوری در آنها تأثیرگذار بود. حتی در لیگ قهرمانان آسیا در تهران خوب عمل نکردیم و فقط مقابل الدحیل خوب بازی کردیم.

حلالی ادامه داد: من نمی‌گویم شما پول نگیرید اما جلوی مردم این همه نگویید پرسپولیسی هستیم. پرسپولیسی‌ واقعی آن جوان 23 ساله است که به خاطر نتایج این تیم سکته می‌کند و شما باید اینطور عاشق پرسپولیس باشید اما رفتارهای چندگانه دارید. تیم رقیب هنوز پول فصل قبلش را نگرفته اما شما همه پول‌تان را گرفتید و حالا دنبال آپشن هستید؟ این کارها یعنی اینکه کل آن 20 میلیاردی که گرفتید را ندیده گرفتید و حالا دنبال گرفتن آپشن هستید. به دروازه‌بان 20 میلیارد پول می‌دهند که گل نخورد اما جدیداً مد شده که برای گل نخوردن در هر بازی پاداش و آپشن می‌دهند این کارها زاییده مدیران برنامه است و آنها این چیزها را در فوتبال مد کردند. من از گذشته از پرسپولیس طلب دارم اما هیچ وقت دنبال آن نرفتم چون عاشق پرسپولیس هستم و این تیم همه چیز به من داده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس هویت و زندگی ما است اما کسی که پرسپولیس زندگی‌اش نباشد این کارها را انجام می‌دهد. پول آقایان عقب افتاده و ما هم نمی‌گوییم پول نگیرید اما این کارها چیست؟ اگر طلبی دارید بروید جلوی مدیر باشگاه در دفترش بنشیند و بگویید پولم را می‌خواهم نه اینکه این داستان‌ها را به راه بیندازید. وقتی یک مربی این کارها را انجام می‌دهد بازیکنش هم به خودش اجازه می‌دهد اعتصاب کرده و تمرین نکند. تا ما حرفی هم می‌زنیم می‌گویند زمانه عوض شده اما زمانه برخی‌ها را عوض کرده است! مربیان باید به بازیکنان جوان یاد بدهند که پرسپولیس یک زندگی است و این تیم همه چیز به ما می‌دهد.

حلالی در خصوص اینکه خیلی از مربیان و بازیکنان پرسپولیس در همه این سال‌ها از نام این تیم و برند آن استفاده کرده و کارهای تبلیغاتی و درآمدهای جانبی داشته‌اند، تصریح کرد: دقیقاً همین‌طور است! آقایان از اسم پرسپولیس استفاده کرده و کارهای تبلیغاتی می‌کنند که از کنار آن هم پول می‌گیرند اما حالا اگر دیرتر از پرسپولیس پول بگیرند آسمان را به زمین می‌‌آورند. این کارها بدعت‌های خطرناکی است. حرف من برای الان نیست و در همه این سال‌ها هر مربی و بازیکنی که از این کارها کرده آن را نپسندیدم. وقتی یک مربی این کارها را انجام می‌دهد یعنی هوادار را روبه‌روی باشگاه گذاشته و در این شرایط آن فرد هر کسی می‌خواهد باشد؛ باشگاه باید قیدش را بزند. خیلی اسم‌های بزرگتر در پرسپولیس حضور داشتند اما این اتفاقات رخ نداد. درست است که چندبار قهرمان شدیم اما خیلی‌ها هستند که می‌توانند پرسپولیس را از شرایط فعلی قوی‌تر کنند اما شما شرایط را ببینید که با وجود اینکه پول فصل گذشته را کامل گرفته‌اند باز هم از این کارها انجام می‌دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دباره اینکه این اختلاف‌نظرها بین یحیی گل‌محمدی و چند مدیرعامل پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره به وجود آمده است، ادامه داد: من این اخبار را شنیده‌ام و صحت و سقم آن را نمی‌دانم. اگر واقعاً بحث اخطار دادن به باشگاه مطرح باشد باید بگویم که سیاست کاری آقایان اینطوری است! آنها البته باید به این فکر کنند که در این میان هواداران آسیب می‌بینند. اینها نقش بازی می‌کنند تا به اهداف خودشان برسند و برای‌شان مهم نیست که در این وضعیت چند نفر سکته کنند و از زندگی بیفتند. من شنیدم که مسئولان باشگاه این مسائل را تکذیب کردند اما همین افراد داستان علیرضا بیرانوند را تکذیب می‌کردند. اگر آقایان این کار را انجام داده‌اند که واقعاً کار زشتی است چرا که پرسپولیس باید برای موفقیت در آسیا تلاش کند و باید تیم را جمع کرد نه اینکه با دست خودشان تیم را به حاشیه ببرند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156866
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
msa

0

2

7 ماه پیش

تاباشگاهها زیرنظردولتهای احمق بیسواد هستش اوضاع بهترازاین نمیشه


msa

0

2

7 ماه پیش

اتفاقا ماهم گلمحمدی رادوست داریم چون هم پرسپولیسی هستش هم برای ماافتخارات زیادی اورد اما دلیل نمیشه که هردم قهرکند وبه سرباشگاه مدیر وهوادار منت بزاره واسترس وارد کنه انتظار ازسرمربی تیم خیلی بیشترازاینهاست


نیما ازغندی

0

2

7 ماه پیش

برانکو یک مربی بین المللی بود وچندسالی که تو پرسپولیس بودهیچوقت برای هواداران استرس ایجادنکرد اما یحیی اززمانیکه کریم ازتیم جداشدهمش فشارمیاره رواعصاب هوادار چندباری رواین فصل بدون استرس گذرونده


ع حسین زاده

0

4

7 ماه پیش

بخدا اگر تنها هوادار و پیشکسوتی که حرف حق و عادلانه‌ای زده باشه، همین حرف آقای حلالی هست، لااقل تو مصاحبه های خودتون سر هواداران منت نزارید، بگید برای پول و کسب شهرت تو پرسپولیس بازی می‌کنم، نه به عشق پیراهن و هواداران پرسپولیس، چرا که تو عمل دارید به هواداران خيانت می‌کنید، اونا فکر می کنن همه هواداران عامی و احساسی هستن، ولی تو همین میلیون ها هوادار پرسپولیس، دکتر مهندس، استاد دانشگاه و فرهیختگان زیادی هستن که شما بازیکنان انگشت کوچیکه اونا نیستین، پس جمع کنید، این بساط خیمه شب بازی رو.


علی رضایی

0

3

7 ماه پیش

برای یحیی قشنگ نیست دم ودقیقه صحبت ازپول واوضاع مالی بکند


جان فدای پرسپولیس

0

4

7 ماه پیش

فقط بدونید که حلالی حق گفت و عشقش پرسپولیسه و ما هواداران باید قبول کنیم که دیگه اعتبار یحیی تو پرسپولیس بزرگ تمام شده..وسلام


علی رضایی

0

4

7 ماه پیش

یحیی فقط وفقط دنبال پول است همیشه داره مونگ مونگ میکند اوضاع خراب است مشکل مالی داریم ول کن برو مگرکسی نیست به غیرازشما هرجامیخواهی برومربی گری کن پولکی تیم رقیب ببین چقدرپول گرفتن آیا مثل شما مونگ مونگ میکنند درواقعآ یحیی پولکی برات متآسفم


طوفان

-5

1

7 ماه پیش

میدونید کیا از یحیی خوشش نمياد اونای که منتظر باخت یحیی هستن ولی یحیی همه را بابردن خون جگر کرده چهار ساله با یحیی امپراتور تمام رکوردها را زدیم از بالاتر مگر داریم حالا هر چی یحیی میخواد حقشه افتاد آقای حلالی اتش بیار معرکه نشو بد می‌بینی


امید حیدری

0

4

7 ماه پیش

دقیقا حرف حق را زد آقای حلالی زدیحیی هیچی دیگه نداره گلی بزنه بلد نیست چه کنه چرا از یحیی حمایت میکنید


مجتبی مصدق خواه

0

4

7 ماه پیش

دمت گرم آقای حلالی ،پرسپولیسی خالص ، به نظر من گل محمدی دیگه یه مهره سوخته است ، غرور بیش از حد اورا گرفته ، هر مربی بادانش دیگری بود با این همه مهره حتما نتایج بهتر و بردهای مقتدرانه تری می‌گرفت گل محمدی حتی از مهره های خودش حداکثر استفاده رو نمیکنه مثلاً گولسیانی را بااین مهارت نیمکت‌نشین کرده ، مهدی عبدی جوان وگلزن رو رد کرد واین زاهدی بی خاصیت رو ۹۰ دقیقه بازی میده بخدا سگ مهدی عبدی و محمد عمری. به صدای امثال زاهدی می ارزه ، امید عالیشاه متعصب وجنگنده رو معمولا رو نیمکت می‌ذاره ، حالا هم که هم خودش قهر کرده ونوتیس داده هم این کار زشت رو یاد بازیکنان حال و آینده پرسپولیس میده به نظر من وقت تغییر سرمربی رسیده


msa

0

4

7 ماه پیش

اتفاقا حلالی یکی اربهترین ومتعصب ترین باریکنان بود وگلهای بسیارحساسی هم زد


قلب آ تشین

0

3

7 ماه پیش

عزیز هوادار مسئله مبلغ قراداد نیست رویه استباهی هست که هر فصل تکرار میشه


احسان آرمون

-4

1

7 ماه پیش

دیدن شرایط فعلی و مثال زدن اون با کیسه کشا فقط دو حالت داره یا واقعا کیسه کشی که حلالی نیست یا هم دنبال جایگاهه در تیم وعده ای که الان کادرفنی هستند روی خوش به ایشان نشان نداده اند والا کی نمیدونه که قراردادای کیسه کشا با ۴۰ و۵۰میلیارد که‌منتشر شد اگر فرض کنیم ۶۰درصدشونو گرفته باشند میشه۲۰و ۳۰میلیارد گرفتند ولی بچه های تیم قسم میخورند بیشتراز ۱۲میلیاردنگرفته اند و آپشنهاشون تقریبا۸ میلیارد میشه که نگرفتند.حالا با این شرایط چطورمیشه این دوتارومقایسه کرد؟؟؟بجای اینکه پشت کادرباشید اگر صلاح تیم و هواداروبخای ومدیرعامل بی لیاقت که تیمی تمام جامهارو درو کرده با وجود پولی که نصف بقیه تیمها میگیره افتادین پشت سر سرمربی حرف میزنید و از موقعیت پیش آمده بیشترین سواستفاده رو میکنید.شک نکن مربی دیگه ای بیاد وخدایی نکرده پرسپولیس برگرده به دوران امثال استیلی و دایی درخشان باز الکی میشی منتقد که چرا مربی با این رزومه رو اخراج کردیدخجالت بکشید یحیی که البته بنظرمن خیلی از پرسپولیسی ها حسادت میکنند هم به میزان محبوبیتش هم به قهرمانیهاش که داره میشه پرجامترین مربی. ما یادمون نمیره هر مربی مقابل پرسپولیس قرارگرفت با گل زدن به پرسپولیس چکارهایی کرده ولی یحیی هیچوقت شادی مقابل پرسپولیس نکرد اینکه تیم خودتونو میزنید فقط برا اینکه یحیی رو بکوبونید نشان از غیرت خودتون نسبت به تیمه نه چیز دیگه شمام به جرگه امثال رهبری فر عابدینی و قلیچ و... اضافه شدی که موقع بازی کردن هیچوقت نه محبوبیت داشتی نه بازیکن خوبی بودی و تا یادم میاد حرص امثال منو درمیاوردی ولی یحیی همیشه تا زمانیکه درپرسپولیس بود ملی پوش بودوبازیکن باکیفیت.بیشترین از این خودتونو از چشم هوادار نندازید


محمد

-4

5

7 ماه پیش

درودبرحلالی اصل ماجراگفت


جوادق

-3

6

7 ماه پیش

همان طور که حلالی گفت بعد از گل هیچ بر نامه نداشت واسه زدن گل ،فقد یحیی فکر مالکیت توپ ،مالکیت توپ خوب ازش موقعیت گل بسازی گل بزنی مثل بارسا


جوادق

-2

7

7 ماه پیش

آقای حلالی حرف حق زد ،تعصب،جنکندکی،غیرت،تواین تیم نیست همه دنبال پولن


محمد

0

4

7 ماه پیش

فقط پرسپولیس


مسعود صدر

-3

6

7 ماه پیش

زنده بادپرسپولیس و حلالی پیش کسوت واقعا که پرسپولیسی هستیدید که ّبفکر تیم و هوادارای اون هستید


msa

-2

5

7 ماه پیش

باوجودی که احترام خاصی برای سرمربی محترم جناب گلمحمدی عزیزقائل هستیم اما اخطار به باشگاه برای اپشن کاردرستی نیست


msa

-2

6

7 ماه پیش

دمت گرم اقای حلالی کامل وعالی گفتی اینهمه پول گرفتن وبرای اپشن که بندمسخره ای هستش شورشه دراوردن وباشگاه رابهم میریزن به هوادار استرس وارد میکنن چه خبره مردم ما دربدترین شرایط زندگی میکنن بیست تاسی میلیارد درسال میگیرن بازهم مینالن مگه شما چقدرهرینه دارین دریکسال


msa

-2

6

7 ماه پیش

دمت گرم اقای حلالی خیلی کامل وعالی گفتی واقعا این همه پول گرفتن لخاط


محسن تمیزکار

-3

5

7 ماه پیش

دمت گرم


سلمان سرخان بگی زاده

-3

5

7 ماه پیش

خدا پدرت را بیاموزد حرف حق زد ی راست گفتی به لطف اشتباه داور ی ما صدر جدولیم تیم محبوبم پرسپولیس یک مربی با دانش میخواهد کی میگه گلمحمدی پرسپولیسی هست فقط پولو میشناسه تمام


مهران حاجیزاده

-3

4

7 ماه پیش

خدای کسی منکر نتایج خوب یحیی نیست ولی با این کارهاش شورشا در اورده من یکی اگه جای مدیر عامل پرسپولیسی بودم یه دقیقه هم درنگ نمیکردم وبا استفای یحیی موافقت میکردم در این زمانی که يحيي مربی بود بهترین بازیکنها را براش گرفتن همین بیراوند که همین کارهارا کرد باعثش یحیی بود مردم دارن با ماهی 8 میلیون حقوق زندگی میکنند طرف 20 میلیارد گرفته باز قهر میکنه بعد میگه من طرف مردم هستم ما ایرانها هم ساده فکر میکنیم اینا راست میگن اقای گل محمدی عزیز همین طرفداری که میاد شما را تشویق، میکنه شما میشد یحیی گل محمدی امپراطور همین ادم ماهی. 8 میلیون حقوق میگیره میاد بلیت میخره به عشق پرسپولیسی که شما نتیجه بگیره بعد واسه ما ناز کنید من یه طرفدار معمولی ارتش سرخم واز مدیریت خواهش میکنم با توک پا یحیی را بندازن بیرون حتی بخوایم نتیجه هم نگیرم همین بلا را باید سر بیراوند هم میاوردند هیچ فردی بزرگتر ونامی تر از نا پرسپولیسی وارتش سرخ نیست ❤️❤️❤️


حسین پرسپولیسی

-7

4

7 ماه پیش

سلام به هواداران ارتش سرخ ...درجواب شما آقای حلالی عزیز اینکه شما پرسپولیسی هیتی قبول ولی اینکه بخوای از آب گل آلود ماهی بگیری وبر علیه سرمربی تیم ( یحیی گل محمدی)صحبت کنی دوراز مردانگی هست وبه نظر من سما دنبال جایگاه وسمت در این تیم هستی آقای حلالی ادر جریان هستی که این تیم سه گانه کسب کرده با غیرت همبن بازیکنان ودرایت آقا یحیی وگرفن پول واپشن حق اوناست آقای متعصب مدیر عامل پرسپولیس دا ه سنگ اندازی میکنه خودش مهاجم انتخاب میکنه وقرار داد میبنده که هیج جای دنیا رسم نیست وبرای گرفتن بازیکنان مد نظر سرمربی هزار بهانه میاره سما لطفا مواظب محبوبیت خودت بین هواداران باش،با کمال سپاس


آرین

-3

6

7 ماه پیش

درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس.... حلالی همیشه تعصب و غیرتشو نشان داده.... دمت گرم شیر مرد پرسپولیس ♥♥♥


رضا شیرخانی

-3

6

7 ماه پیش

ایول آقا اسماعیل خان حلالی، هفت روز دیگه با پکان بازی داریم دوازده روز دیگه با استقلال تاجیکستان، یحیی قهر کرده، خیلی ناراحت شدم برای هوادار، مگه یحیی اگه شام ندارید آدرس بدهد تا غذا برات تهیه کنم چیزی که از م بر میاد شماره حساب بده پول واریز کنم تا تیم تمرین کنه،


محسن پرسپولیسی

-3

6

7 ماه پیش

آفرین به غیرت و تعصبت اسماعیل جان شما خون و جونت پرسپولیسی هست نه مثل بعضی ها پولی


نبی آله خراسانی

-2

5

7 ماه پیش

دمت گرم اقااسماعیل هلالی،یاددوران بازی های خودت،مربی اومده گولسیانی رو گذاشته رونیمکت،بازیکنی که باعشق اومد پرسپولیس،حتی ازتیم ملی کشورش خط خورد،اونموقع پورعلی گنجی یه سر میناله وطلبکاره


احمد نوری اسرمی

-1

6

7 ماه پیش

با بسیاری از حرفهای آقای حلالی موافقم ولی یه جایی گفته سه بازی رو بردیم که با اشتباهات داوری بوده . یک بازی با ذوب گل افساید زدیم قبول ‌داریم . بازی با گل گهر گل خوردیم ولی پنالتی روی عمری هم گرفته نشد . بازی سوم کدوم بود آقای حلالی . بعضی از پیشکسوتان با این حرفا تیم رقیب رو وحش میکنن میفرستن سمت ما . عابدینی نفهم یه روز برگشت گفت پرسپولیس با ضعیف کردن رقبا قهرمان میشد . تو برنامه فوتبال ۳۶۰ بعضی از کیسه تنان همینو میزنن تو سر ما . آیا واقعن ما حریفان رو تضعیف کردیم که پیشکسوتان ما اینجور خودزنی میکنن . مسخره بازیهای یحیی هم دیگه خیلی تکراری شد و حوصله سربر . دیگه وقت رفتن یحیی هم فرا رسید


قلب آ تشین

-2

7

7 ماه پیش

با وجود اینکه یحیی را از لحاظ فنی قبول دارم وخیلی دوستش دارم اما بااین وجود هلالی کاملا درست میگه.تو این چند فصل چندین بار بازیکنان اعتصاب کردن ویا مربی قهر کرده.تو زمان برانکو خیلی وضعیت خراب بود اما تیم متحدتر ومنسجم تر بود باید یک بار برای همیشه به این داستانها پایان داد هوادار واقعا ازرده خاطر میشه وقتی میبینی تیم استقلال با اینهمه مشکلات اما خیلی متحد واماده هستن.


آرش محمدی

-4

5

7 ماه پیش

سلام هواداران عزیز پرسپولیسی...دوستان بعضی وقتا دوستاني هستند که از گل محمدی انتقاداتی میکنن و بیشتر ماها جوابش رو بد میدهیم و نمی‌پذیرم که از مربی یا بازیکنان انتقاد بشه میگیم تیم به حاشیه میره ولی خدایی اگه واقعا این رفتار آقای مربی واقعيت داشته باشه به هیچ وجه نباید ازش حمایت بشه از طرف ما هواداران اگه هم کسی حمایت کنه یعنی اینکه صد درصد نفع و سودی شخصی برای آقا داره که از تیمی که عشق ما هوادارانه دست کشیده و از فرد حمایت کنه حالا بازیکن باشه یا مربی ...من نمیخوام این برهه زمانی که اتفاقا زمان مناسبی برای این مساله نیست...ولی خدایی برانکو هیچ وقت چنین کاری نکرد هرموقع هم پول ناچیزی وارد حساب باشگاه میشد همیشه میگفت اول بازیکنان...اون مربی خارجی بود و تا زمانی که مربی پرسپولیس نشده بود نه علاقه مند تیممون بود نه اینکه سودی از پرسپولیس نصیبشون شده بود حالا اما مربی که خودشو از بچگی پرسپولیسی میدونه و هرچه داره از پرسپولیسه چنین رفتاری بعیده و قابل درک نیست


محمد جمعه زاده

-2

7

7 ماه پیش

رحمت کنه اون شیری که خوردی حرف دلم رو زدی


احمدشهلی بر

-4

5

7 ماه پیش

آقای حلالی توخودت تودوران فوتبالیت چه افتخاری داشتی بجزشعارهواداران حیاکن ورهاکن پرسپولیس روآقای حلالی هودارواقعی پرسپولیس اینقدرشعورش بالاست که بفهمه توواسه چی کاسه داغ ترازآش شدی بهتره جمع کنی خودت رویحیی وبیرانوندامثال توراتحویل نمیگیرن که اینجوری امپرت زده بالابهتره ساکت باشی بهتره

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال