ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حلالی: پرسپولیس انتقام ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

حلالی: پرسپولیس انتقام بازی لیگ را از هوادار بگیرد

ارتش سرخ دات کام :
حلالی: پرسپولیس انتقام بازی لیگ را از هوادار بگیرد
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: وقتی سرمربی استقلال با یک حرکت از کوره در می‌رود نشان می‌دهد اصلاً حرفه‌ای نیست و بعضا رفتار‌های او ممکن است در روند اوری یک بازی تاثیر بگذارد و حتی در صحنه‌های ۵۰ به ۵۰ داوران لجبازی کنند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگویی، درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و احتمال قهرمانی سرخپوشان پایتخت در جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس با وجود فراز و نشیب زیادی که ازنظر امتیازی و فنی داشت در پایان فصل به عنوان قهرمانی که لیاقت آن را داشت، دست یافت. دیگر مدعیان قهرمانی هم مانند پرسپولیس بالا و پایین داشتند و با توجه به امتیازاتی که سپاهان از دست داد و ۶ پیروزی متوالی پرسپولیس در هفته‌های پایانی، در نهایت قهرمانی نصیب پرسپولیس شد. فصل خوبی برای پرسپولیس شاهد بودیم اگرچه سال سختی بود اما برای اینکه تیم موفق‌تر باشد باید ایرادهایی که داریم را رفع کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند و در زمین بدون غرور با باور بالایی بازی می‌کنند. پیش از آنکه بخواهد دربی احتمالی در فینال جام حذفی شکل بگیرد، باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم هوادار رفت. می‌توان انتقام شکست لیگ برتر را در این بازی از حریف گرفت. در وهله اول باید ببینیم هوادار با چه اهدافی وارد زمین می‌شود. احتمال اینکه دوباره فضاها را محدود کند و اجازه ورود توپ‌ها را به محوطه جریمه‌اش ندهد. از طرفی دیگر به دنبال استفاده از ضدحملات باشد. در بازی لیگ هم اشتباه دفاع پرسپولیس فضای خوبی به مهاجم هوادار داد تا این تیم به گل برسد. پرسپولیس باید با انگیزه خوبی بازی کند، به حریف فضایی برای طراحی ضد حملات ندهد و در موقعیت سازی و استفاده از فرصت‌ها باهوش عمل کند تا برنده شود و اگر استقلال مقابل نساجی مازندران برنده شود، دربی دیگری را در این فصل تماشا خواهیم کرد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه هر چقدر دربی‌های بیشتری را در طول فصل شاهد باشیم برای مردن تازگی دارد و باعث بهتر شدن روحیه مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر چنین دیداری را شاهد باشیم قشنگ خواهد بود. در آخرین بازی دو تیم که در لیگ برتر برگزار شد به خاطر حساسیت‌ها و اهمیت نتیجه‌گیری بازی خوبی را از دو تیم ندیدیم. هر دو تیم تلاش می‌کردند تا مدبرانه بازی کنند و برنده باشند اما این بار شرایط فرق می‌کند و به نظرم بازی بهتری از هر دو تیم خواهیم دید. باید منتظر ماند تا ببینیم در دیدارهای نیمه‌نهایی جام حذفی چه نتایجی به دست می‌آید.

وی در مورد اینکه ریکاردو ساپینتو گفته به پرسپولیس و سپاهان احترام می‌گذارد، اما به هیچ تیمی بابت قهرمانی تبریک نمی‌گوید، چون استقلال لایق قهرمانی بوده، عنوان کرد: سرمربی تیم استقلال حرفه‌ای نیست، حتی اگر این اتفاق افتاده باشد، اشتباه را گردن خودش می‌گیرد که روز به روز پیشرفت کند. اصلاً این مربی و رفتاری را که نشان می‌دهد حرفه‌ای ندیدم. به همین خاطر هم رزومه خوبی در مربیگری ندارد و اگر به کارنامه وی نگاه کنید شاید بازیکن خوبی بوده، ولی مربیگری را حرفه‌ای بلد نیست. وقتی او با یک حرکت از کوره در می‌رود نشان می‌دهد اصلاً حرفه‌ای نیست. رفتارهایش کاملاً تناقض دارد؛ چیزی که در تلویزیون صحبت می‌کند با رفتاری که در کنار زمین از خود نشان می‌دهد کاملاً متفاوت با هم است. شخصیتی که او دارد فوق‌العاده بد دهان است، این رفتار‌ها از یک مربی و معلم کاملاً غلط است. بار‌ها شاهد بودیم سرمربی استقلال به مربیان، سرپرستان تیم حریف و داوران توهین کرده و البته نتیجه بازی در روحیات او خیلی تأثیرگذار است.

حلالی یادآور شد: پاکو خمز و ژوزه مورایس را به لحاظ شخصیتی و فنی فوق‌العاده قوی دیدم، کما اینکه ساپینتو هم به لحاظ فنی یک سری چیز‌ها دارد، ولی معایب او از محاسنش بیشتر است. تأثیرات منفی رفتار‌های او بر تیمش بیشتر بوده و اگر در فینال جام حذفی دربی برگزار شود، رفتار ساپینتو به استقلال ضربه می‌زند. وقتی یک مربی آرام نیست و زود از کوره در می‌رود به بازیکنانش هم یاد می‌دهد آرام نباشند و زود از کوره در بروند. با یک خطا ۱۰ نفر روی داور می‌ریزند و آن آرامش و تمرکزی که برای بازی دارند را از دست می‌دهند. بعضی داوران هم انسان هستند و می‌رنجند، شاید حق تیم را در زمین ندهند، یعنی لجبازی کنند. واقعیتش وقتی داوران رفتار‌های تند ببینند موضع می‌گیرند و صحنه‌هایی که ۵۰-۵۰ است را به ضرر تیم می‌گیرند. باید رفتار را با داور یاد بگیرند، مخصوصاً یک مربی خارجی، چون انتظار داوران از خارجی‌ها بیشتر است تا راه و رسم حرفه‌ای گری را یاد بدهد نه اینکه هر اتفاقی افتاد به شدت اعتراض کند. بیش از ۱۲ بازی ساپینتو با نیمکت تیم‌های حریف مشکل پیدا کرد، مگر می‌شود یک مربی با مربیان بیشتر تیم‌ها کلنجار برود؟ بعد هم حرف‌های رکیک به داوران، به مربی، سرپرست و بازیکن حریف بزند. اصلاً چنین چیزی را در فوتبال نداریم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154833
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
دختر پرسپولیس ❤🔥

0

0

11 ماه پیش

گرفت 😍😘❤


جواد محمدی

0

1

11 ماه پیش

زنده‌باد پرسپولیس‌کبیر و هر کی پرسپولیسیه بامرام و مشتیه الهی درد و بلاتون بخوره تو سر بدخواهتون کور بشه اونایی ک نمیتونن خوشحالیتونا ببینن


علی جمالی

0

1

11 ماه پیش

ساپینتو بزارباشه تواستقلال چون بااین رفتارهاش همیشه اون پایین میبینیمش


مهدی

0

1

11 ماه پیش

بی تماشاگرباشه.باتماشاگرباشه باتلاق باشه.زمین خاکی باشه هرچی باشه.قبرهواداررومیکنیم.منتظرانتقام ۶گل از فصل به کیسه کشاباشند.انتقام میگیریم انتقام سخت.منتظر باشید


فرزاد زارعی

0

1

11 ماه پیش

بخدا حیفه قدر این استعدادها که تو ایران داریم رو ندونیم ، یه مربی ایرانی بهتر از سه مربی خارجی بود ، درست مثل بازیکنا که باید بهشون خیلی بیشتر بها بدیم .


احمد نوری اسرمی

0

1

11 ماه پیش

هوادار باید سلاخی بشه


nazari

0

0

11 ماه پیش

خدا خدامون بود که هوادار در چنگ ما بیفتد


بهزادسلیمانی

0

0

11 ماه پیش

انشاالله که در این میگیریم.


بهزادسلیمانی

0

1

11 ماه پیش

......انشالله......


امیر سروری

0

1

11 ماه پیش

باید بچها قاطعانه تیم هوادار و ساکت بی شرف رو له و لورده کنن


مهدی

0

1

11 ماه پیش

هم انتقام هواداررا میگیریم وهم فینال تامحرمی بشیم روی زخم خانواده هوادارکوچک تبریزی که وزیرباعث مرگ اون کودک تبریزی بازی باکیسه شد.منتظرانتقام باش وزیرکیسه کش. بازهم من پیام تسلیت به این خانواده کودک۱۰ساله تبریزی میدم.انشالله جواب بی حرمتی وزیرنسبت به این کودک تبریزی رامیدهیم


خان پرسپولیسی

0

3

11 ماه پیش

۶پیروزی متوالی وبردن ۶تایی ها عشق است پرسپولیس 🌹💕🌹💕🌹💕🌹💕💝👍


فرشاد شیخ الاسلامی

0

2

11 ماه پیش

جواب ساکت الهامی را در زمین ، بسیار کوبنده خواهیم داد ، تیم هوادار و شخص ساکت الهامی برای رهایی از فشارها و زدودن هجمه های زیادی که بحق روی دوش خود احساس میکنند جلوی پرسپولیس صد در صد یک بازی پر فشار و پرس از بالا رو آغاز میکنن و مطمئنا" بازی را احساسی دنبال میکنن هر چند شاید خواسته ساکت الهامی بازی بدون احساس باشه اما شرایط حاشیه ای پیرامون این تیم ، بازیکنان این تیم رو وارد بازی احساسی میکنه . از طرف دیگه تیم پرسپولیس با توجه به قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به یک ترکیب فوق العاده و هارمونی کامل در هفته های پایانی لیگ و با داشتن بازیکنان باتجربه هیچ استرس و فشاری روی دوش خودش احساس نخواهد کرد و با آرامش و تمرکز میتونه با شکست تیم هوادار ، هم پاسخ مناسب و شایسته ای به سرمربی نامحترم تیم هوادار در زمین بده .


احمد نوری اسرمی

0

1

11 ماه پیش

ظاهرن قرار شد بازی تو قوامین بی تماشاگر برگزار بشه . آقای درویش بایداز حق تیم دفاع کنه و اجازه نده بی تماشاگر برگزار بشه

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال