ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حلالی: پرسپولیس باید ت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

حلالی: پرسپولیس باید تقویت شود

ارتش سرخ دات کام :
حلالی: پرسپولیس باید تقویت شود
بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس دوباره می‌تواند در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد به شرط این که تقویت شود و از وجود یک مهاجم خوب بهره‌مند شود.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگویی، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر استقلال در داربی ۱۰۲ اظهار کرد: از لحاظ فنی بازی شکل خوبی برای هر دو تیم نداشت. بازی بسیار فشرده و درگیری زیادی داشت و شاهد بازی خوبی از هر دو تیم نبودیم.

او افزود: در داربی اصلا خلاقیت وجود نداشت و بازیکنان هر دو تیم ریسک نمی‌کردند و در بازی که خلاقیت و ریسک وجود نداشته باشد امکان ایجاد موقعیت گل سخت می‌شود. بازیکنان از ترس این که توپ خود را لو بدهند از خلاقیت خود استفاده نمی‌کردند و این امر سبب شده بود که توپ وارد دروازه‌ها نشود.

حلالی خاطرنشان کرد: خطاهایی که در ۱۸ قدم رخ داد و از VAR استفاده کردند هیچ کدام خطا نبود؛ فشار زیاد از سوی نیمکت استقلال سبب شد که داور از سیستم VAR استفاده کند. مسائل حاشیه‌ای بیش‌تر از مسائل فنی بود.

این بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام کشورهای آسیایی فوتبال ما را رصد می‌کنند و این آسیب بزرگی است که ۹۰ دقیقه بازی کنیم اما یک موقعیت تک به تک روی دروازه ایجاد نشود.

وی ادامه داد: اعضای تیم استقلال با زیاده‌خواهی نیمکت‌نشین‌های خود و رفتار غلط سعی می‌کردند داور را تحت تاثیر قرار دهند و صاحب پنالتی شوند که اصلا حق آن‌ها نبود. با این نوع فوتبال به جایی نمی‌رویم، الان چند سال است که نه در جام باشگاه‌های آسیا و نه جام ملت‌ها نتوانستیم قهرمان شویم.

حلالی گفت: ۹۰ دقیقه داربی همه چیز بود جز شبیه بازی فوتبال. برای پیشرفت در فوتبال باید دنبال راهکار باشیم آیا مربیان ما این راهکار را اندیشیده‌اند، متاسفانه فوتبال ما به جای پیشرفت در حال پسرفت است.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال افزود: صدا و سیما به جای این که برای تحلیل و آنالیز بازی از پیشکسوتان استفاده کند از مجری برای کارشناسی فوتبال بهره می‌گیرد که همه نوع حرفی می‌زند به جز مسائل فنی فوتبال؛ بعد می‌آیند از فدراسیون فوتبال ایراد می‌گیرند. آیا صدا و سیما درست رفتار می‌کند؟ نه فدراسیون شکل خوبی دارد نه رسانه ملی. صدا و سیما برنامه راهبردی ندارد و برای پیشرفت فوتبال هیچ کاری انجام نداده است.

او با بیان این که پرسپولیس ترسو فوتبال بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس رو به عقب بازی می‌کند و تنوع بازی ندارد. البته سطح فوتبال آن از همه تیم‌ها بالاتر است و ما بد بازی نمی‌کنیم اما تنوع تاکتیکی نداریم. ما توپ را از روی زمین نمی‌توانیم درست بلند کنیم و ارسال مناسب نداریم، دفاع چپ و راست ما اصلا در بازی و حمله نیستند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس در حال حاضر از صدر جدول خیلی فاصله ندارد و اگر دو بازی را ببرد احتمال این که دوباره صدرنشین شود زیاد است حتی به لحاظ امتیازگیری نیز مشکل نداریم؛ اما من می‌گویم چرا پرسپولیس باید کاری کند که حتی تیم‌های آسیایی نیز متوجه سیستم تاکتیکی پرسپولیس شوند. ما در قطر برابر الدحیل خیلی خوب بازی کردیم اما در آزادی عملکرد موفقی برابر این تیم نداشتیم و حتی نتوانستیم ۵ درصد از آن بازی را در آزادی به نمایش بگذاریم چون تیم الدحیل دست ما را کاملا خوانده بود؛ چون ماشینی بازی می‌کنیم و تنها چند تا کار انجام می‌دهیم در حالی که باید خلاقیت ایجاد کنیم.

حلالی یکی از ضعف‌های پرسپولیس را نداشتن مهاجم عنوان کرد و افزود: نبود مهاجم واقعا پرسپولیس را اذیت می‌کند، نه تنها مهاجم نتوانستیم بگیریم بلکه مهاجم‌های خوب خودمان را از جمله آل‌کثیر و عبدی را نیز از دست دادیم. مهاجم جدید را نیز من نمی‌دانم به چه دلیلی برای پرسپولیس آوردند. سیستم او به نوع کاری پرسپولیس نمی‌خورد؛ نه دوندگی داشت و مرتب هم دچار آسیب دیدگی می‌شد.

وی در پایان افزود: پرسپولیس در ادامه مسیر باید از نظر مهاجم و دفاع چپ و راست تقویت شود. آسیب دیدگی‌ها پرسپولیس را واقعا اذیت می‌کند برای نیم فصل باید تقویت شود تا در ادامه مسیر با مشکل مواجه نشود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157905
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ولی

0

0

4 ماه پیش

یکی به یحیی بگه این علی نعمتی چی داره همه بازیها فیکسه فقط هوادارحرص میده چراازاحمدی استفاده نمیکنه


علی جمالی

0

1

4 ماه پیش

تیم ما باید رامین رضایان رابیاره مغانلو رابیاره یه دفاع چپ خوب مثل محمدی اگر گلمحمدی لج بازی نکنه بازی با استقلال ترابی وسروش برای چی تعویض شدن میتونستیم بااینها حفظ توپ کنیم اگر ترس را کناربزاریم باهمین بازیکنها هم قهرمانیم


جوادسواری

-2

4

4 ماه پیش

هواداران‌محترم..عزیزان من..متاسفانه‌ خیلی از شما یادتون رفته که تیم‌ با چه مشکلاتی اومد دربی خود کیسه ها که می‌گفتن کمتر از ۳ گل نمی‌زنیم وما هم گفتیم که نمی‌نمیبازیم ‌انشالله...نبود‌ یاسین..وحید..مرتضی..علاوه‌ بر مصدومیت‌بچه‌ها‌ ومهمتر‌ نداشتن روحیه‌ همچنین‌ نداشتن مهاجم تمام اینا یه‌طرف...هجمه‌های‌ وارده به تیم باعث‌ شده بود انتظار برد نداشته باشیم .ولی بچه ها ی با غیرت‌ پرسپولیس‌ طوری بازی کردن که نکوی کثیف آرزوی تساوی می‌کرد ودیدید بعد تساوی چکارا‌ که نمی کرد..حالا دربی گذشت.. باید با همبستگی ویکدلی به یحیا کمک کنیم واجازه بدیم با آرامش تیم را تقویت کند


ع حسین زاده

-1

3

4 ماه پیش

پرسپولیس با گرفتن یک مهاجم ششدانگ و زهر دار، و همچنین یک دفاع چپ تخصصی با کیفیت بالا، تا حدودی مشکلاتش حل میشه، چون فعلا تو این دوتا پست، واقعا کمبود بازیکن ششدانگ به چشم میاد، البته اگر آقای درویش دست دست نکنه و سرش کلاه نره، البته اگر مصدومیت و مریضی بازیکنان دست از سر پرسپولیس برداره،.


حمیدکرمانی

-4

4

4 ماه پیش

بایدمغزگلمحمدی تقویت بشه تیم هجومی بشه وگرنه صدتانفرهجومی هم بیادفکرتدافعی باشه همین اش وهمین کاسه


یداله قنواتی

-3

2

4 ماه پیش

چرا از گل محمدی بهترین سر مربی ایران اینقدر ایراد میگیرید اولا دستش خالی است بهترین بازیکنان مصدومن دوما پرسپولیس روبروی کیسه خوب بازی کرد سوم تمام عوامل کمیته انظبای داوران کمیته اخلاق داور بازی حتی توپ جمع کن همه وهمه با کبسه کشا بودن حمایت. از یحیی حمایت از پرسپولیس است


محمد مهدی افضلی

0

4

4 ماه پیش

اقای گل محمدی احترام براش قائلم ولی باید نترس بازی کنه


محمد جعفری

-10

5

5 ماه پیش

آقای حلالی درست اشاره کردی ولی پرسپولیس رونالدو رو هم بیاره آخرش گل محمدی میزارش رو نیمکت و میگه پاس بدید بیرانوند ...باور کنید هرپاس رو به عقب ی تپش قلب ب هوادار میده ...تیم خوب بازی می‌کرد جلو هم بود آخه ترابی چرا تعویض شد ترابی هر لحظه خطرناکه خدا شاهده ما فقط ب ترس و مصلحت اندیشی گل محمدی باختیم ب نیمکت خنثی باختیم که بازی رو ب نیمکت پرجنب و جوش کیسه باختن ...نیمکت ما انکار قطب جنوب بودن کز کردن ی گوشه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال